И аз ма тоя сайт се позовах, ама колегата е пуснал сника и не се вижда да има планетарнии механизми. Аз съм карал МЛ, включвал съм лол рейнджа се усеща като понижаващи предавки.LOW RANGE си е точно понижаващи предавки.
Когато е включен този режим, автоматика включва 5-та още на около 40km/h,и с повече от 70-80 не може да се движиш.
Получаваш повече теглителна сила на по-ниски обороти.Аз например го ползвам,като си вадя лодката от по-стръмно място.
Ето на който му се чете,тук има малко по въпроса: http://www.indiacar....0/technical.htm
The transfer box is equipped with two planetary gear groups which enable the engagement of a special low-range gear. At the push of the low-range button on the dashboard, the transfer box shifts from the usual on-road ratio of 1:1 to a lower ratio of 2.64:1, allowing even better vehicle progress on rough terrain. The reason behind this is that the drive shafts transmit the high engine torque at reduced rpm, meaning that the off-roader can achieve a slope climbing ability of 60 per cent or more, depending on the terrain. Pressing the low-range button automatically activates the off-road ABS which partially locks the wheels when the vehicle is braked from a low speed (below 20kmph), allowing the vehicle to obtain better grip on loose terrain when driving down steep inclines. As a consequence, the stopping distance is shortened. The five-speed automatic transmission also activates a special off-road shift program in low range.
W163 МЛ 270 CDI LOW RANGE мига след старт
Започната от ivanil, 28 дек 2010 - 20:42:10
34 мнения по тази тема
#16
Публикувано 02 януари 2011 - 19:04
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#17
Публикувано 02 януари 2011 - 20:14
това на позиция 18 какво е?Това е раздатката на МЛ, сега ми обесни кое е редуктора и как се постига това 2.64:1 ???????
Карам го вече 2 години и знам дали има бързи и бавни .
#18
Публикувано 02 януари 2011 - 20:41
това на позиция 18 какво е?
Това е деференциала, не е понижаващ редуктор.
Пленетарния редуктор разпределя въртящия момент между двата моста и играе роля на активен деференциал. LOW RENGE го заключва и вече не игра ролята на деференциал.
LOW RANGE си е точно понижаващи предавки.
Когато е включен този режим, автоматика включва 5-та още на около 40km/h,и с повече от 70-80 не може да се движиш.
Получаваш повече теглителна сила на по-ниски обороти.Аз например го ползвам,като си вадя лодката от по-стръмно място.
А от къде знаеш, че е 5 предавка??????????
И това 70-80 км/ч е малко измислено, немците не разрешават дори 40км/ч даже са казали, че пропоръчителната скорост е 20км/ч.
#19
Публикувано 02 януари 2011 - 22:12
А от къде знаеш, че е 5 предавка??????????
И това 70-80 км/ч е малко измислено, немците не разрешават дори 40км/ч даже са казали, че пропоръчителната скорост е 20км/ч.
[/quote]
Е как откъде,броя си ги като превключват.Пробвай на твоя,подкарай го с 40-50 и брой.
Няма какво да се счупи.
Mradulov извинявай,че съм ти дублирал инфото,ама вчера си бях още пиян и чета през редовете.....
В спора се ражда истината,нищо че темата беше за лампата на Low Range-a ,а ние и ....... майката....
Та по темата:
Като не тръгва Low Range,взимаш гумен чук и с точен и премерен удар намираш моторчето на раздатката....няколко пъти.... ако се наложи,
през това време някой вътре да натиска бутона,мотора работи,лоста на "N".
Помага безотказно,пробвано на десетина ML-ал
И това 70-80 км/ч е малко измислено, немците не разрешават дори 40км/ч даже са казали, че пропоръчителната скорост е 20км/ч.
[/quote]
Е как откъде,броя си ги като превключват.Пробвай на твоя,подкарай го с 40-50 и брой.
Няма какво да се счупи.
Mradulov извинявай,че съм ти дублирал инфото,ама вчера си бях още пиян и чета през редовете.....
В спора се ражда истината,нищо че темата беше за лампата на Low Range-a ,а ние и ....... майката....
Та по темата:
Като не тръгва Low Range,взимаш гумен чук и с точен и премерен удар намираш моторчето на раздатката....няколко пъти.... ако се наложи,
през това време някой вътре да натиска бутона,мотора работи,лоста на "N".
Помага безотказно,пробвано на десетина ML-ал
#20
Публикувано 06 януари 2011 - 16:59
Аз не разбрах в крайна сметка има ли или няма понижаващи предавки MЛ-а?
Не наливам масло в огъня, просто ми стана интересно
Не наливам масло в огъня, просто ми стана интересно
#21
Публикувано 07 януари 2011 - 01:27
Аз не разбрах в крайна сметка има ли или няма понижаващи предавки MЛ-а?
Не наливам масло в огъня, просто ми стана интересно
Моят категорично няма, и аз досега не съм виждал W163 да има.
В ръководството също пише, че няма.
Пробвай на твоя, белкем пък има , но ако няма не се изненадвай.
Досега две раздатки съм разглобявал и в нито една от двете не намерих понижаваща предавка.
Но щом колеги имат, може и да има, знае ли човек тези немци какво са сложили
#22
Публикувано 07 януари 2011 - 17:06
Ха, аз даже не съм го натискал това копче... ще взема да опитам да видя какво ще стане
#23
Публикувано 07 януари 2011 - 19:08
Ха, аз даже не съм го натискал това копче... ще взема да опитам да видя какво ще стане
Аз днес опитах за не знам кой си път, чувасе как включва, лампата светва всичко е наред.
Но няма понижаваща предавка, всичко е как е по старо му, пробвах на една заледан улица. После го пробвах извън града и скоростите ми се включват нормално, на 60км/ч си включи 3 предавка.
Пробвай, това е начина да разбереш да ли имаш .
#24
Публикувано 08 януари 2011 - 22:19
Въпроса наистина е много интересен. Според всичките ръководства които съм чел, излиза че има понижаващи предавки. Даже пише че те се ползват само извън нормалния асфалтов път, като изрично е упоменато в този режим да не се надвишават 1500 оборота. Това е доста озадачаващо като се има предвид че на практика (многократно съм го изпробвал) при включен LOW RANGE- режим е твърде лесно да превишиш тази граница. Карал съм доста от тъй наречените "истински джипки" с понижаващи предавки и мога да гарантирам че усещането и поведението им при шофиране в упоменатия режим е аналогично с това на ML-а в режим LOW RANGE! Другото което пише е, че при включен LOW RANGE , ETC преминава в (особой режим вождения)специален режим способстващ по-лесното преодоляване на препятствия!
#25
Публикувано 31 март 2011 - 12:01
И при мен лампата на лоу реинджа мига при старт и после угасва...Наколко пъти опитвам да го включа ма не зацепва..
Мисля да пробвам с гукеното чукче както посъветва колегата по горе...
Мисля да пробвам с гукеното чукче както посъветва колегата по горе...
#26
Публикувано 31 март 2011 - 12:45
Предполагам скоростният лост е на N като го включваш?
#27
Публикувано 31 март 2011 - 13:19
Спазвам всички инструкций....работещ двигател....на N...натискам бутона..премигва неколко пъти и угасва..
#28
Публикувано 04 април 2011 - 18:06
Вчера ми остана малко време легнах под колата,нямаш гумен чук ма с едно дърво чукнах нчколко пъти моторчето и сега лоу ренджа заработи...включва и изключва без проблем....
Благодарско на колегата за съвета....имам да черпя..
Благодарско на колегата за съвета....имам да черпя..
#29
Публикувано 06 април 2011 - 11:12
И при мен лампата на лоу реинджа мига при старт и после угасва...Наколко пъти опитвам да го включа ма не зацепва..
И при мен става така. Явно нещо е клеясало и не иска да го включи... Има ли някакъв по лесен начин за оправяне от разглобяването?
#30
Публикувано 28 януари 2012 - 01:25
Здравейе от близо година си купих ML320 бензин и незнам как да си пусна 4х4-то "лоу рейндж"играе ли сащата роля и мога ли да си го карам например като е заледено със пуснат лоу рейндж
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни