Моят автомат се цеди супер и на Д, на кикдаун тръдва от първа и включва на прекусвач горна предавка, Аз лично сменям скоростите само с педала на газта. все пак е автоматик и то мерцедесовПърво.. не се занимавай с глупости е най точно..
Иначе относно техниките... предполагам автомата ти е с 5 скорости ? Вкарваш лоста на 2 (нямаш 1 нали?) тогава няма да включи втора при 4500-5000 rpm , а при 5000-5500. Така ще изцедиш и 2ра , след това буташ лоста към трета и мааалко преди прекъсвач бъташ на 4
Но.. ако не си го правил това най-добре не рискувай а просто си набий Кик както си си на Д.
Не мисля че таз алфа има вариант да те дръпне

....старт от място с автоматик....МБ е класа,не квартална бегачка,но....
Започната от SJambazov, 25 дек 2010 - 12:54:49
90 мнения по тази тема
#76
Публикувано 11 януари 2011 - 22:56
#77
Публикувано 11 януари 2011 - 23:07
Е щом не си разбрал и половината, значи разбираш пре-достатъчно от тунинг на Мерцедес. Туй дет не се тунингова, нема нужда да се тунингова, Мерцедес не е кола за квартални дръпки, а за удоволствие и комфорт.Колега макар и да не разбрах половината от това което каза то благодаря. Аз не съм фен на тунинга просто незнам дали този наистина ме е излъгал като ми каза, че е сменил софтуера с този на C220 те двигателите са еднакви физически с C200. Чух също, че можело този двигател да се дигне и на 170 кончета, но живота им се скъсявал с много. Аз съм доволен това което ми предлага Мерцедеса даже това ми е мн и както казах преди малко няма да се дърпам с това BMW.
Карай си колата с кеф, не се разтегай на ластици и остави кварталните герои да се кефят на Big-Nail lower suspenssion kit.
От Ц200 ЦДИ можеш да извадиш 170 и без да го убиваш за норматив, трудно и скъпо но възможно, ама аз не съм спец, търси съвет от други...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#78
Публикувано 11 януари 2011 - 23:10
А ти колега чувал ли си за смяна на софтуер на C200 с този C220?
#79
Публикувано 11 януари 2011 - 23:25
Чувал съм всичко колега,А ти колега чувал ли си за смяна на софтуер на C200 с този C220?
Както Илия Горанов казва, чувал съм от братовчеда на сестрата на един приятел на мой много близък приятел, който бил чул, че имало човек, който е виждал...
Всичко е възможно, ама дали е ефективно нов софтуер без нов хардуер?
До колкото знам работния ибем на Ц200 и Ц220 е един и същ, но разликата освен в софтуера е и в турбото и интеркулера, в следствие на което идват разлики трансмисия и дифреренциали.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#80
Публикувано 11 януари 2011 - 23:26
Ами незнам, ако е вярно засега е добре дано и занапред да е така
#81
Публикувано 11 януари 2011 - 23:43
...особено Е36...и после малко ремонти -шлайфане на глави, прегравяне, покривени глави и все неща от сорта. Общо взето в раздела проблеми и ремонти на форума на БМВ само за това се говори...

#82
Публикувано 12 януари 2011 - 15:27
Момчета съжалявам че аз ви го казвам,ама аз имам такава алфа и е много добра,така че мечока няма никакъв шанс.Алфите много лесно се чипват и разликата тогава става огромна,така че внимавай тази да не е чипната.Все пак двигателя и е ново поколение.При мерцедесите го отбелязват с CDI а при алфите JTD.Твоя мечок не влиза в тази група.Двигателя ти няма пълно компютърно управление.Все пак ако се пробваш пиши за резултата.Мисля че автоматика е с предимство,лично мнение.Успех.



#83
Публикувано 12 януари 2011 - 19:14
Колега, 220TE,пробвай да сложиш лоста на втора и като тръгнеш с пълна газ,веднага на директна.Ще почувстваш кефа от изтеглянето и свиренето на гуми на кола с автоматична трансмисия/праисторическа/естествено,за което са виновни или от мерцедес или кутиите ни не ги бива вече.И при мен е така и аз като искам аварийно бърз старт,се спасявам по този начин.
Никога не оставям магарето си в калта.
#84
Публикувано 12 януари 2011 - 19:52
Какъв е зора да се въртят гуми и защо митува легендата, че с автомат не могат да се въртят гуми?Колега, 220TE,пробвай да сложиш лоста на втора и като тръгнеш с пълна газ,веднага на директна.Ще почувстваш кефа от изтеглянето и свиренето на гуми на кола с автоматична трансмисия/праисторическа/естествено,за което са виновни или от мерцедес или кутиите ни не ги бива вече.И при мен е така и аз като искам аварийно бърз старт,се спасявам по този начин.
Лично мога да демонстрирам как, след изключване на ESP, гумите се палят с моя автомат. Вярно, че на автомата му се разказва играта, ама не е невъзможно.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#85
Публикувано 12 януари 2011 - 20:14
Откоментирвахме,проблема когато колата тръгва от втора та се получава едно забавяне докато свали на първа.Обърни внимание нашите коли коя година на производство са.Иначе на автомата нищо му няма,като въртиш гуми.
А и всичкото хамериканджаз са автоматици и огромни мотори и постоянно им палят гумите,та нищо им няма.
А и всичкото хамериканджаз са автоматици и огромни мотори и постоянно им палят гумите,та нищо им няма.
Никога не оставям магарето си в калта.
#86
Публикувано 12 януари 2011 - 21:15
Колеги,
искам да обърна внимание на нещо, което ми се струва, че някои изпускат:
като сложим скоростния лост на 2, това не означава че колата ще тръгне от
втора. Тя ще си тръгне от първа, че включи втора и до там. Ако не се смени
ръчно на по-висока предавка оборотите ще влезат в червената зона и . . . лошо.
Имах един приятел, който непрекъснато ръчкаше автомата и винаги съм се чудил защо.
При мен ако сритам кик-дауна и задържа газта до ламарината, колата започва да реди
скоростите подред, като ги смена на 6000 оборота. Обикновено ги смена при 2500-3000.
В този случай мисля, че едва ли бих могъл да изстискам нещо повече с ръчна намеса.
искам да обърна внимание на нещо, което ми се струва, че някои изпускат:
като сложим скоростния лост на 2, това не означава че колата ще тръгне от
втора. Тя ще си тръгне от първа, че включи втора и до там. Ако не се смени
ръчно на по-висока предавка оборотите ще влезат в червената зона и . . . лошо.
Имах един приятел, който непрекъснато ръчкаше автомата и винаги съм се чудил защо.
При мен ако сритам кик-дауна и задържа газта до ламарината, колата започва да реди
скоростите подред, като ги смена на 6000 оборота. Обикновено ги смена при 2500-3000.
В този случай мисля, че едва ли бих могъл да изстискам нещо повече с ръчна намеса.
#87
Публикувано 12 януари 2011 - 23:18
Колеги,
искам да обърна внимание на нещо, което ми се струва, че някои изпускат:
като сложим скоростния лост на 2, това не означава че колата ще тръгне от
втора. Тя ще си тръгне от първа, че включи втора и до там. Ако не се смени
ръчно на по-висока предавка оборотите ще влезат в червената зона и . . . лошо.
Имах един приятел, който непрекъснато ръчкаше автомата и винаги съм се чудил защо.
При мен ако сритам кик-дауна и задържа газта до ламарината, колата започва да реди
скоростите подред, като ги смена на 6000 оборота. Обикновено ги смена при 2500-3000.
В този случай мисля, че едва ли бих могъл да изстискам нещо повече с ръчна намеса.
Много точно казано. Не ми е ясно и на мен как точно като сожиш лоста на 2 ра върти гуми ми начи ако слжиш на 1 ва излиташ
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60

#88
Публикувано 12 януари 2011 - 23:21
И ти чел, недочел, видял тук, чул там и вече... шлайфане на глави, прегряване, ала бала... Несериозно е!
Не чел недочел. В БМВ форума влизам всеки ден, Е36 ми харесва много като визия, харесвам и Е38, също така не казвам, че всички БМВ-та в БГ са изтормозени. Но, при БМВ безспорно има редовни неща, които при МБ дори не са коментирани. Хайде да влезнем в БМВ форума и да видим колко теми има за прегряти мотори, особено 2.5 ТДС при Е39. Колко теми има за спукани или изкривени глави. Аз лично де що има форуми на МБ в БГ чета, ама не съм видял дори една тема за прегрят двигател на МБ. А това при БМВ и особено дизел, е нещо редовно. Ако някъде бъркам, ме поправи.
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#89
Публикувано 12 януари 2011 - 23:21
Откоментирвахме,проблема когато колата тръгва от втора та се получава едно забавяне докато свали на първа.Обърни внимание нашите коли коя година на производство са.Иначе на автомата нищо му няма,като въртиш гуми.
А и всичкото хамериканджаз са автоматици и огромни мотори и постоянно им палят гумите,та нищо им няма.
Ма тя твота що от втора тръгва. Моита си тръгва от първа. И как реши че на автоматика нищо му няма когато палиш гумите.
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60

#90
Публикувано 13 януари 2011 - 00:20
Не чел недочел. В БМВ форума влизам всеки ден, Е36 ми харесва много като визия, харесвам и Е38, също така не казвам, че всички БМВ-та в БГ са изтормозени. Но, при БМВ безспорно има редовни неща, които при МБ дори не са коментирани. Хайде да влезнем в БМВ форума и да видим колко теми има за прегряти мотори, особено 2.5 ТДС при Е39. Колко теми има за спукани или изкривени глави. Аз лично де що има форуми на МБ в БГ чета, ама не съм видял дори една тема за прегрят двигател на МБ. А това при БМВ и особено дизел, е нещо редовно. Ако някъде бъркам, ме поправи.
БМВ му е колата,
спукана му е главата. Ей тая песен им пеят на хората с ТДС-ите по сервизите.С дизелово БМВ на път се тръгвало само с резервна тимберица в багажника.И от 2010 год.вече слагат дизелови мотори на ситроен???!! в автомобилите си.Докъде я докараха,да купуват френски мотори,з-то тяхните не са читави.

0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни