Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

....старт от място с автоматик....МБ е класа,не квартална бегачка,но....


  • Please log in to reply
90 мнения по тази тема

#76 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2011 - 22:56

Първо.. не се занимавай с глупости е най точно.. :D

Иначе относно техниките... предполагам автомата ти е с 5 скорости ? Вкарваш лоста на 2 (нямаш 1 нали?) тогава няма да включи втора при 4500-5000 rpm , а при 5000-5500. Така ще изцедиш и 2ра , след това буташ лоста към трета и мааалко преди прекъсвач бъташ на 4 :)

Но.. ако не си го правил това най-добре не рискувай а просто си набий Кик както си си на Д.
Не мисля че таз алфа има вариант да те дръпне :flagMB new:

Моят автомат се цеди супер и на Д, на кикдаун тръдва от първа и включва на прекусвач горна предавка, Аз лично сменям скоростите само с педала на газта. все пак е автоматик и то мерцедесов
  • 0

#77 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 11 януари 2011 - 23:07

Колега макар и да не разбрах половината от това което каза то благодаря. Аз не съм фен на тунинга просто незнам дали този наистина ме е излъгал като ми каза, че е сменил софтуера с този на C220 те двигателите са еднакви физически с C200. Чух също, че можело този двигател да се дигне и на 170 кончета, но живота им се скъсявал с много. Аз съм доволен това което ми предлага Мерцедеса даже това ми е мн и както казах преди малко няма да се дърпам с това BMW.

Е щом не си разбрал и половината, значи разбираш пре-достатъчно от тунинг на Мерцедес. Туй дет не се тунингова, нема нужда да се тунингова, Мерцедес не е кола за квартални дръпки, а за удоволствие и комфорт.
Карай си колата с кеф, не се разтегай на ластици и остави кварталните герои да се кефят на Big-Nail lower suspenssion kit.
От Ц200 ЦДИ можеш да извадиш 170 и без да го убиваш за норматив, трудно и скъпо но възможно, ама аз не съм спец, търси съвет от други...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#78 M.Mihalev

M.Mihalev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 68 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Вълчи дол
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200\2002 автоматик W203

Публикувано 11 януари 2011 - 23:10

А ти колега чувал ли си за смяна на софтуер на C200 с този C220?
  • 0

#79 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 11 януари 2011 - 23:25

А ти колега чувал ли си за смяна на софтуер на C200 с този C220?

Чувал съм всичко колега,
Както Илия Горанов казва, чувал съм от братовчеда на сестрата на един приятел на мой много близък приятел, който бил чул, че имало човек, който е виждал...
Всичко е възможно, ама дали е ефективно нов софтуер без нов хардуер?
До колкото знам работния ибем на Ц200 и Ц220 е един и същ, но разликата освен в софтуера е и в турбото и интеркулера, в следствие на което идват разлики трансмисия и дифреренциали.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#80 M.Mihalev

M.Mihalev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 68 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Вълчи дол
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200\2002 автоматик W203

Публикувано 11 януари 2011 - 23:26

Ами незнам, ако е вярно засега е добре дано и занапред да е така
  • 0

#81 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2011 - 23:43

...особено Е36...и после малко ремонти -шлайфане на глави, прегравяне, покривени глави и все неща от сорта. Общо взето в раздела проблеми и ремонти на форума на БМВ само за това се говори...

Публикувано изображение И ти чел, недочел, видял тук, чул там и вече... шлайфане на глави, прегряване, ала бала... Несериозно е!
  • 0

#82 220TE

220TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мercedes-Benz 124 Sportline / 220TE/ ,110KW , X.1992г.

Публикувано 12 януари 2011 - 15:27

Момчета съжалявам че аз ви го казвам,ама аз имам такава алфа и е много добра,така че мечока няма никакъв шанс.Алфите много лесно се чипват и разликата тогава става огромна,така че внимавай тази да не е чипната.Все пак двигателя и е ново поколение.При мерцедесите го отбелязват с CDI а при алфите JTD.Твоя мечок не влиза в тази група.Двигателя ти няма пълно компютърно управление.Все пак ако се пробваш пиши за резултата.Мисля че автоматика е с предимство,лично мнение.Успех.

:flagMB new: :flagMB new: Моето мнение е,че автоматика също е спредимство.С ръчни скорости има предимство единствено ако шофьора е съвършен пилот от класа.Освен това не мисля ,че трябва да ръчкаш автоматика та първа,втора и т.н. слагай го на "D" за да не мъчиш колата ,газ до дупка и си пробвай късмета.Аз като се пробвам на светофар като ме нерви някой моя Меро си ги реди скоростите като си ги сменя на 5500-5800 оборота без проблем е от трета на четвърта сменя при 130-140 км./ч./ако има толкова разстояние......На старта само има едно леко забавяне като натиснеш газта докрай ...ето това трябва да го предвидиш,,,докато този с алфата ще поддъжа на полусъединител по-високи обороти ти ще трябва да тръгваш едва от 500-700 оборота...Аз лично съм много доволен от автоматика ...ако знаеш колко народ съм накарал да им излиза пяна от устата.....и то все на хубави автомобили...Желая ти успех...И чакаме да кажеш резултата!!! :icon_coolgrin: :icon_coolgrin: :icon_coolgrin:
  • 0

#83 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 12 януари 2011 - 19:14

Колега, 220TE,пробвай да сложиш лоста на втора и като тръгнеш с пълна газ,веднага на директна.Ще почувстваш кефа от изтеглянето и свиренето на гуми на кола с автоматична трансмисия/праисторическа/естествено,за което са виновни или от мерцедес или кутиите ни не ги бива вече.И при мен е така и аз като искам аварийно бърз старт,се спасявам по този начин.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#84 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 12 януари 2011 - 19:52

Колега, 220TE,пробвай да сложиш лоста на втора и като тръгнеш с пълна газ,веднага на директна.Ще почувстваш кефа от изтеглянето и свиренето на гуми на кола с автоматична трансмисия/праисторическа/естествено,за което са виновни или от мерцедес или кутиите ни не ги бива вече.И при мен е така и аз като искам аварийно бърз старт,се спасявам по този начин.

Какъв е зора да се въртят гуми и защо митува легендата, че с автомат не могат да се въртят гуми?
Лично мога да демонстрирам как, след изключване на ESP, гумите се палят с моя автомат. Вярно, че на автомата му се разказва играта, ама не е невъзможно.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#85 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 12 януари 2011 - 20:14

Откоментирвахме,проблема когато колата тръгва от втора та се получава едно забавяне докато свали на първа.Обърни внимание нашите коли коя година на производство са.Иначе на автомата нищо му няма,като въртиш гуми.

А и всичкото хамериканджаз са автоматици и огромни мотори и постоянно им палят гумите,та нищо им няма.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#86 архитекта

архитекта

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АЙКИДО
  • Автомобил:
    CLK 320 (W209) 2002 г.

Публикувано 12 януари 2011 - 21:15

Колеги,
искам да обърна внимание на нещо, което ми се струва, че някои изпускат:
като сложим скоростния лост на 2, това не означава че колата ще тръгне от
втора. Тя ще си тръгне от първа, че включи втора и до там. Ако не се смени
ръчно на по-висока предавка оборотите ще влезат в червената зона и . . . лошо.
Имах един приятел, който непрекъснато ръчкаше автомата и винаги съм се чудил защо.
При мен ако сритам кик-дауна и задържа газта до ламарината, колата започва да реди
скоростите подред, като ги смена на 6000 оборота. Обикновено ги смена при 2500-3000.
В този случай мисля, че едва ли бих могъл да изстискам нещо повече с ръчна намеса.
  • 0

#87 Real_Madrid

Real_Madrid

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 300TD
    VW POLO N9
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 януари 2011 - 23:18

Колеги,
искам да обърна внимание на нещо, което ми се струва, че някои изпускат:
като сложим скоростния лост на 2, това не означава че колата ще тръгне от
втора. Тя ще си тръгне от първа, че включи втора и до там. Ако не се смени
ръчно на по-висока предавка оборотите ще влезат в червената зона и . . . лошо.
Имах един приятел, който непрекъснато ръчкаше автомата и винаги съм се чудил защо.
При мен ако сритам кик-дауна и задържа газта до ламарината, колата започва да реди
скоростите подред, като ги смена на 6000 оборота. Обикновено ги смена при 2500-3000.
В този случай мисля, че едва ли бих могъл да изстискам нещо повече с ръчна намеса.


Много точно казано. Не ми е ясно и на мен как точно като сожиш лоста на 2 ра върти гуми ми начи ако слжиш на 1 ва излиташ
  • 0
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60










Публикувано изображение

#88 Dydo

Dydo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 781 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 202 - продаден!

Публикувано 12 януари 2011 - 23:21

Публикувано изображение И ти чел, недочел, видял тук, чул там и вече... шлайфане на глави, прегряване, ала бала... Несериозно е!


Не чел недочел. В БМВ форума влизам всеки ден, Е36 ми харесва много като визия, харесвам и Е38, също така не казвам, че всички БМВ-та в БГ са изтормозени. Но, при БМВ безспорно има редовни неща, които при МБ дори не са коментирани. Хайде да влезнем в БМВ форума и да видим колко теми има за прегряти мотори, особено 2.5 ТДС при Е39. Колко теми има за спукани или изкривени глави. Аз лично де що има форуми на МБ в БГ чета, ама не съм видял дори една тема за прегрят двигател на МБ. А това при БМВ и особено дизел, е нещо редовно. Ако някъде бъркам, ме поправи.
  • 0
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!

#89 Real_Madrid

Real_Madrid

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 300TD
    VW POLO N9
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 януари 2011 - 23:21

Откоментирвахме,проблема когато колата тръгва от втора та се получава едно забавяне докато свали на първа.Обърни внимание нашите коли коя година на производство са.Иначе на автомата нищо му няма,като въртиш гуми.

А и всичкото хамериканджаз са автоматици и огромни мотори и постоянно им палят гумите,та нищо им няма.



Ма тя твота що от втора тръгва. Моита си тръгва от първа. И как реши че на автоматика нищо му няма когато палиш гумите.
  • 0
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60










Публикувано изображение

#90 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 13 януари 2011 - 00:20

Не чел недочел. В БМВ форума влизам всеки ден, Е36 ми харесва много като визия, харесвам и Е38, също така не казвам, че всички БМВ-та в БГ са изтормозени. Но, при БМВ безспорно има редовни неща, които при МБ дори не са коментирани. Хайде да влезнем в БМВ форума и да видим колко теми има за прегряти мотори, особено 2.5 ТДС при Е39. Колко теми има за спукани или изкривени глави. Аз лично де що има форуми на МБ в БГ чета, ама не съм видял дори една тема за прегрят двигател на МБ. А това при БМВ и особено дизел, е нещо редовно. Ако някъде бъркам, ме поправи.


БМВ му е колата,
спукана му е главата. Ей тая песен им пеят на хората с ТДС-ите по сервизите.С дизелово БМВ на път се тръгвало само с резервна тимберица в багажника.И от 2010 год.вече слагат дизелови мотори на ситроен???!! в автомобилите си.Докъде я докараха,да купуват френски мотори,з-то тяхните не са читави.Публикувано изображениеОбаче бензиновите им са много добри,пъргави са и добре им се развъртат шестаците,карах доста време 325 и бях очарован.Твърдо возят,не са комфортни,но пък са доста стабилни,за сметка на доста леката им задница.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни