
....старт от място с автоматик....МБ е класа,не квартална бегачка,но....
Започната от SJambazov, 25 дек 2010 - 12:54:49
90 мнения по тази тема
#61
Публикувано 29 декември 2010 - 19:34
Алфа май тази година се появи с най новата разработка,двигател без разпределителни валове.Но една кола не е само двигател.
ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА 2011 та НА ВСИЧКИ!!!
ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА 2011 та НА ВСИЧКИ!!!
Никога не оставям магарето си в калта.
#62
Публикувано 29 декември 2010 - 20:01
Колега да ти е жива и здрава дъщеричката....колкото до гонката много се кефя, че си чупил Алфата....евала....


By Batev
#63
Публикувано 30 декември 2010 - 01:48
Хайде като изчетох всичко и аз да споделя.
Ходих малко командировка преди година в Словения. Там един колега, босненец, караше такава Алфа - служебна. Само да вметна, че личната му кола е БМВ 7-ца, но си стои в Сараево. Наложи ми се да повъртя малко между Любляна и Марибор и трябваше да му я "заема" за ден-два. Та питам го аз: "Колега, как е Алфата - нова, готина, върви ли?". Той я погледна, замисли се малко и вика: "Врло е лепа, али као стои.“ Поглеждам го въпросително и той продължава: "За возенье не важи!" Кратко и ясно. Това е.
А и както брат ми вика: "Абе "Ферари" много ме кефи, ама като знам, че италианци го правят, ми се отщява." А той е автомонтьор с над 10 години стаж. Вярвам му.
P.S. И нека всички в къщи (начело с детенце) да посрещнете Новата година здрави и засмени.
Ходих малко командировка преди година в Словения. Там един колега, босненец, караше такава Алфа - служебна. Само да вметна, че личната му кола е БМВ 7-ца, но си стои в Сараево. Наложи ми се да повъртя малко между Любляна и Марибор и трябваше да му я "заема" за ден-два. Та питам го аз: "Колега, как е Алфата - нова, готина, върви ли?". Той я погледна, замисли се малко и вика: "Врло е лепа, али као стои.“ Поглеждам го въпросително и той продължава: "За возенье не важи!" Кратко и ясно. Това е.
А и както брат ми вика: "Абе "Ферари" много ме кефи, ама като знам, че италианци го правят, ми се отщява." А той е автомонтьор с над 10 години стаж. Вярвам му.
P.S. И нека всички в къщи (начело с детенце) да посрещнете Новата година здрави и засмени.
#64
Публикувано 30 декември 2010 - 14:04
Колега Джамбазов тези писания с течностите не бяха насочени към теб!!!
Аз лично не съм искал да те засегна или обидя по някакъв начин.Пожелавам по-скорошно оздравяване на дъщеричката ти и весели празници!

#65
Публикувано 11 януари 2011 - 18:50
Колеги здравейте, искам и аз да задам един въпрос. Един с BMW E36 325 tds каза че щял да ме дръпне гледах характеристиките на двете коли моя въртящ момент е по голям (260 с\у 315).Та дали ще може да ме дръпне. Моята кола е С200, но този от когото го взех каза че е сложил софтуер на С220 понеже двигателите са еднакви. Колега пожелавам бързо оздравяване на дъщеричката ти.
P.S.
Колата ми е автоматик.
P.S.
Колата ми е автоматик.
#66
Публикувано 11 януари 2011 - 19:03
Колеги здравейте, искам и аз да задам един въпрос. Един с BMW E36 325 tds каза че щял да ме дръпне гледах характеристиките на двете коли моя въртящ момент е по голям (260 с\у 315).Та дали ще може да ме дръпне. Моята кола е С200, но този от когото го взех каза че е сложил софтуер на С220 понеже двигателите са еднакви. Колега пожелавам бързо оздравяване на дъщеричката ти.
P.S.
Колата ми е автоматик.
Колеги,предлагам теми с подобни безпредметни спорове да не се пишат.От сорта на:" Еди кой си с една много бърза кола с еди какъв си двигател ми каза,че е по-бърз от мен и ще ме дръпне.Вярно или не?"
Според мен тези разговори са по-подходящи за "един форум на друга марка автомобили" или за кафеджийски мохабед в квартала,а не за форум на марка с традиции като нашата и хора,които призовават към по-нормално,разумно и по-адекватно шофиране по родните пътища.
Благодаря ви.
#67
Публикувано 11 януари 2011 - 20:23

Не хапи този,който може да те изяде.
#68
Публикувано 11 януари 2011 - 21:05
Колега, аз нямам никакво намерение да се дърпам с него. Просто исках да узная дали някой е правил такова сравнение и да си кажете мнението.
#69
Публикувано 11 януари 2011 - 21:06
Колега, M.Mihalev.Виж, софтуер от кола на кола не може да се сменя,ако се е опитвал да чипосва,друга тема.
Никога не оставям магарето си в калта.
#70
Публикувано 11 януари 2011 - 21:08
Ами незнам колата върви като за повече от 115 коня колкото е C200.Аз мисля че бях чел някъде за това, но не мога да се сетя къде.
#71
Публикувано 11 януари 2011 - 21:30
Аз ли не съм чел добре, ама май никъде не си написал горивото. Щом говориш за Ц200 115 коня предполагам, че иде реч за дизел, без да знам какви са им конете на тези мотори. Защото на бензина 1.8 е 122 коня, та за 200 и 220 бензинки да не говорим. Иначе не знам какво е правил човека по твоята Цедка, ама Е36 - 325 ТДС принципно ще те бие. Но БМВ принципно си е кола за такива работи и особено Е36...и после малко ремонти -шлайфане на глави, прегравяне, покривени глави и все неща от сорта. Общо взето в раздела проблеми и ремонти на форума на БМВ само за това се говори. А не като при нас, не ми работи мигача, нещо не се отваря прозореца и т.н.

От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#72
Публикувано 11 януари 2011 - 21:42
Ами и аз незнам каза, че е сменял софтуера (понеже не я взех от автокъща)и аз се усъмних и гледах някъде в интернет и прочетох, че наистина можело. C200 дизел е. Но все пак хората са казали МЕРЦЕДЕС И ВСИЧКО ОСТАНАЛО така че.
#73
Публикувано 11 януари 2011 - 21:53
Точно днес колегата SubSonic пусна един линк към тутнинг сайт със страхотни джаджи цъкай тука!Ами незнам колата върви като за повече от 115 коня колкото е C200.Аз мисля че бях чел някъде за това, но не мога да се сетя къде.
Там има High Performance Blinker Fluid, който вдига 10 коня мощността. Също така ако си сложил от червените напречно перфорирани спирачни маркучи ще имаш много по-добро охлаждане на спирачната система, което ти позволява да надуеш турбото до 128 bit encryption, това са 20 до 30 коня, зависи с кое турбо си, с IP v4 или с IP v6. Също можеш да ъпгрейднеш и софтуера на ECU до MS 6.1.7600, което са си още 20 коня. Ако портнеш главата и бриджнеш колекторите ще можеш да ползваш публичен DNS и Proxy, което са си още 17-20 коня. Така от стандартните 115 коня отиваш на до около 185 коня. Въртящия монет много зависи от генерацията. Ако си я чипнал с по-голям цолаж, отиваш към диното и стрелките на щуромера полудяват брат, направо ти казвам откачат кат Азис на песен на Мара-отварячката!
Ако ползваш Big-nail lower suspenssion kit с карбоново-въглеродни тетра-окси моно-азотни пружини и носачи ще лепнеш за пътя като гумно в пудра-захар и нема кой да те земе на дрифтинг, така че зависи твоя авер какво е правил по колата.
БМВ-то спокойно може да има йонно-калориен дезинтегратор, което фактически го прави по-тежко, но и по-мощно, демек на драг ще те скъса, ама по завой ако си с Big-nail lower suspenssion kit направо ще го размажеш кат вартбург с превишена скорост как размазва муха гомнянка на предния джам!
Надявам се да съм бил полезен и да са ти се изяснили некой работи по тунинга.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#74
Публикувано 11 януари 2011 - 22:12
ама по завой ако си с Big-nail lower suspenssion kit направо ще го размажеш кат вартбург с превишена скорост как размазва муха гомнянка на предния джам!
Надявам се да съм бил полезен и да са ти се изяснили некой работи по тунинга.
Страшен си колега

Луд умора нема, само се поти

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#75
Публикувано 11 януари 2011 - 22:56
Колега макар и да не разбрах половината от това което каза то благодаря. Аз не съм фен на тунинга просто незнам дали този наистина ме е излъгал като ми каза, че е сменил софтуера с този на C220 те двигателите са еднакви физически с C200. Чух също, че можело този двигател да се дигне и на 170 кончета, но живота им се скъсявал с много. Аз съм доволен това което ми предлага Мерцедеса даже това ми е мн и както казах преди малко няма да се дърпам с това BMW.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни