Дано да не излезе нещо скрито

Казвайте за сбирки другата седмица. Тъкмо да направя сравнение с другите W208

Публикувано 28 февруари 2011 - 19:32
The best or nothing.
Публикувано 28 февруари 2011 - 19:53
Публикувано 28 февруари 2011 - 19:57
Публикувано 28 февруари 2011 - 20:26
Публикувано 01 март 2011 - 04:42
The best or nothing.
Публикувано 01 март 2011 - 11:13
Публикувано 01 март 2011 - 11:31
В Бургас ли ще я регистрираш? Щото по времето по което ние се събираме в сряда КАТ одавна вече не работи...Ако имате в предвид тази сряда няма да мога да присъствам, защото ще ходя да я регистрирам... Ако въпрос за другата сряда даже няма смисъл да я паля, защото блокът ми е точно до О'Шипка
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
Публикувано 05 март 2011 - 19:43
The best or nothing.
Публикувано 06 март 2011 - 17:19
Тази сряда ще се събирате ли? Пак ли там? Да дойда да обменим впечатления..
Публикувано 09 март 2011 - 07:52
The best or nothing.
Публикувано 09 март 2011 - 16:19
Нека който ще идва да ми пусне един ГСМ на ЛС и да каже кога горе долу ще е там, че никой не познавам, а не върви да разпитвам по масите "Вие от форума ли сте?"
Публикувано 23 октомври 2016 - 15:48
Здравейте, реших да продължа тази тема, а не да пускам нова, защото е по същия въпрос.
Колебая се дали да взема едно CLK 230 Kompressor - януари 1998 (може и 1997г. да е) преди фейслифта, но имам някои притеснения и въпроси и реших да попитам разбиращите тук.
Преди това прочетоха тази тема и още няколко и разбрах отговора на един от въпросите - че преди 2000г. стъклата не се свалят при отваряне на вратите. Което е доста гадно, при затваряне иска доста повече сила и стъклото се натоварва повече.
1. Конкретно искам да попитам - при включване на Kompressor-ът се чува много силно щракане на ролката (шайбата), което го зацепва, което според мен не е редно. За ремонт/смяна ли е и колко би струвало или така си чаткат? И след колко оборота трябва да зацепи?
2. При ускорение колата е много шумна откъм генерация. Продавачът твърди, че не е със спортни гърнета, а с нормални - не съм я гледал отдолу, но звучи много шумно - такива ли са или нещо не е наред?
3. Стъклата се движат изключително бавно на сваляне и вдигане, което също не намирам за нормално - как трябва да се поправят?
4. Понеже е модификация Sport, трябвало отзад да е с по-широки джанти от предните (според продавача), но е с 4 еднакви (предни - по-тесни) - това проблем ли е?
5. Четох, че освен дроселовата клапа нямали други проблеми, но все пак кажете какво конкретно да гледам при следващ подробен оглед?
6. Свети индикация за изгоряла крушка, а нямало такава - от какво може да е и как се поправя?
7. Може ли да се разбере реалният пробег, че тия коли на 19г. по 160.000км са съмнителни?
8. Проблемен ли е автоматикът, че един приятел има 200К ръчка и като си търсил специално му казали да избягва автомат на това купе, затова взел ръчка? А аз държа задължително да е автомат.
9. Някой беше написал, че при фейслифта се изчиствали проблеми и недостатъци от модела преди фейса - може ли по-конкретно инфо?
Благодаря на всички отзовали се!
Поздрави!
Публикувано 23 октомври 2016 - 17:15
Публикувано 23 октомври 2016 - 17:42
Аз съм с фейслифтова и не ми се сваля прозореца на нито една от вратите...
Публикувано 25 октомври 2016 - 18:37
Няма ли още някой да вземе отношение по темата, за да знам какво да правя с тази кола?
И да препоръчате някой наистина добре запознат с такъв автомобил (ентусиаст или механик), който да може да го прегледа наистина компетентно?
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни