Брей... Много сте бързи с отговорите.Благодаря.
Лошото е,че в Плевен няма Балкан Стар и няма кой да ми каже какво е за смяна.За километрите и за съм съгласен,че не са 66000 а по-скоро 160000 (вижте волана)
Бронята е удряна отдолу,но неличи да има катострофи . Има ли някой от Плевен от форума или пък добър сервиз там???
Ти пък, защо ти е Балкан Стар, там всичко е със записване, чакане и т.н.??

Ако отидеш така, на момента, от сега за веднага и то с ЦЛК на 10-11 години, единственото, което ще получиш е отказ и пренебрежително отношение

Да не купуваш три годишна S класа, че да я проверяваш в официален сервиз? Не ти трябва Балкан Стар, трябва ти нормален сервиз, с грамотни майстори, които да ти отделят време, а не да те претупат. На този модел няма кой знае какви тънкости и специфични неща за гледане- гледайте общо състояние, окачване, двигател, най-важно гледайте за следи от тежки удари по купето, греди, рогове и отдолу по пода. За смяна може да се окажат дебитомера и амортисьорчето на обтягащата ролка на пистовия ремък- за съжаление консумативи при двигателите М111. Каквото и да купиш задължително ще смениш всички видове масла и филтри + запалителни свещи и ако е необходимо кабели.