C 220 CDI не загрява
Започната от ovi, 05 дек 2010 - 05:54:08
38 мнения по тази тема
#16
Публикувано 06 декември 2010 - 21:06
Колеги казаха ми че на Ботевградско щосе преди пежо имало сержиз спетсиално за авто печки.Мисля да отида да видя какво става като сам почивка.
#17
Публикувано 06 декември 2010 - 23:29
Доста мислих и с поред мен проблема си остава някъде по термостата.Доказва се лесно,много лесно.При студен двигател се запушва маркуча към радиатора така че да не може да премине и капка течност и се гледа за колко време ще загрее.
Алфа 156 2,4 JTD заводски не е снабдена с подгряващи свещи за охлаждащата течност.Двигателя е 5цилиндров и има 6,8л течност.Такива проблеми при изправен термостат няма.W202 220cdi e 4цилинздров и има 8л охлаждаща течност.
Алфа 156 2,4 JTD заводски не е снабдена с подгряващи свещи за охлаждащата течност.Двигателя е 5цилиндров и има 6,8л течност.Такива проблеми при изправен термостат няма.W202 220cdi e 4цилинздров и има 8л охлаждаща течност.
Никога не оставям магарето си в калта.
#18
Публикувано 07 декември 2010 - 00:35
Моята 202 е от най последните излязли от конвейра.Производство е по талон 8.2000г.След март 2000 пускат само комбита от серията 202.Колата е с печка Вебасто,която си работи до ден днешен без проблем,няма ел.нагревател и загрява до 80гр за около 10км.Ел.нагревател имат само 203,и то мисля не всички.Масов проблем на 202 е термостата и като се развали колата не загрява,з-то остава винаги в отворено положение.Пипни си тръбите за вода на студен двигател/около 50-60гр/ и ако са топли всичките особено тези,след радиатора на големия кръг,то значи,че нямаш термостат.Останал е отворен и загрява цялата вода в двигареля,а не само тази в главата,която не трябва преди 80гр да преминава през радиатора.Няма 202 -ка на която да не е сменян термостата.Оригиналния е около 70-80лв,а смяната му е елементарна.
#19
Публикувано 07 декември 2010 - 13:45
Ако е термостат на дълъг път няма да загрява изобщо.Лесно ще се разбере.
#20
Публикувано 14 декември 2010 - 00:58
На моята 202-ка е сменян 2 пъти термостата(и двата бяха BEHR), като дори е пробван при какви температури отваря и затворя. Работи напълно нормално! Просто при комън рейл двигателите като задължителна "екстра" е нафтовата печка, за да подгрява допълнително двигателя. Двигателите просто загряват ДОСТА по-трудно от останалите двитатели, виждал съм дори и w203 ЦДИ, които загряват също толкова бавно.
#21
Публикувано 14 декември 2010 - 10:39
колеги печките на ЦДИ ги слагат за да загрява
двигателя по-бързо защото е крайно нежелателно
да работи при ниски температури
износва се по-бързо и се чупело нещо ама забравих какво
LYNX едно време го беше обяснявал и темата сигурно е в архива
иначе би трябвало и без печка да загрява нормално
имам впечатления от един МЛ италиянски който е без печка
и си загрява нормално и бързо но се наложи
два пъти да сменя термостат щото първия и той излезе фалшиф
двигателя по-бързо защото е крайно нежелателно
да работи при ниски температури
износва се по-бързо и се чупело нещо ама забравих какво
LYNX едно време го беше обяснявал и темата сигурно е в архива
иначе би трябвало и без печка да загрява нормално
имам впечатления от един МЛ италиянски който е без печка
и си загрява нормално и бързо но се наложи
два пъти да сменя термостат щото първия и той излезе фалшиф
#22
Публикувано 14 декември 2010 - 21:00
Колеги, здравейте и аз имам такъв проблем с мерцедеса си W202 2000 година 2 месеца. Термостатът ми е нов, закупен е от Балкан Стар преди около 4 месеца, но като загрее на 60градусаи 2-та маркуча на радиатора са еднакво топли,което ме довежда на мисълта, че термостатът отваря много рано. Но при извън градско каране държи 80 градуса .Да сменя ли термостата отново.
#23
Публикувано 15 декември 2010 - 14:01
Колеги, здравейте и аз имам такъв проблем с мерцедеса си W202 2000 година 2 месеца. Термостатът ми е нов, закупен е от Балкан Стар преди около 4 месеца, но като загрее на 60градусаи 2-та маркуча на радиатора са еднакво топли,което ме довежда на мисълта, че термостатът отваря много рано. Но при извън градско каране държи 80 градуса .Да сменя ли термостата отново.
Не. Щом като я засилиш зимно време на магистралата държи 80 гр. термостата е ОК
#24
Публикувано 12 януари 2011 - 23:53
Абе смених 2 термостата на Беер и при около -2 градуса, извънградско, при каране между 1300-2000 оборота, двигателят повече от 60-70, ако не е включена печката не може да качи. Правили сме експеримент с баща ми, като сме поставяли термостата във вода при определени градуси, които измерихме. И двата термостата отваряха и затваряха точно както трябваше. Като гледам всеки втори с CDI тоя модел се оплаква, така че мисля, че не е от термостатите. А човекът с МЛ-а да го попитам кое поколение му е ЦДИ-то, защото това има значение. До колкото знам по-новите си загряват напълно нормално.
#25
Публикувано 28 февруари 2012 - 00:12
И при мойта 220цди 99г след смяна на термостата, колата ми загрява много бавно или въобще не загрява, като пусна печката, не забелязвам видима разлика и парното пак си духа не много топло (това при температура на въздуха +1 - -1/-2, а при по студено е пчти не възможно да загрее водата пвече от 50градуса)
Та идеята ми е и друга, как мога да разбера дали печката ми функционира въобще?
Та идеята ми е и друга, как мога да разбера дали печката ми функционира въобще?
#26
Публикувано 28 февруари 2012 - 08:09
Явно съм забравил да пиша какво стана след ремонта:
Смяна на термостата при Ирин, с доставен от него Бехер.
Преди смяната в града се ядваше, ама извън града, даже и лятото, стрелката не достигаше половината на скалата. Зимата извън града палех огън в колата, да не се простуди малкия. Термостата го смених началото на миналата зима, 2010-2011 и от тогава се родих стрелката заспива на косъм след 80 и край.
За пример в сегашната люта зима, паля колата, чистя снега и леда, тръгвам и когато на таймера на борда покаже 7 минути от старта, стрелката се е отлепила и от духалките се усеща топлинка.
Смяна на термостата при Ирин, с доставен от него Бехер.
Преди смяната в града се ядваше, ама извън града, даже и лятото, стрелката не достигаше половината на скалата. Зимата извън града палех огън в колата, да не се простуди малкия. Термостата го смених началото на миналата зима, 2010-2011 и от тогава се родих стрелката заспива на косъм след 80 и край.
За пример в сегашната люта зима, паля колата, чистя снега и леда, тръгвам и когато на таймера на борда покаже 7 минути от старта, стрелката се е отлепила и от духалките се усеща топлинка.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#27
Публикувано 02 март 2012 - 15:09
Тази зима окончателно решихме проблема със загряването на нашия ЦДИ мотор. Това е за модел w202. Оказа се вторият, по-малък термостат, който се намира от горната дясна част на малкия радиатор. Малкият радиатор се намира пред големия, отгоре. И какво се оказа, че доста хора изобщо не знаят за въпросния "втори" термостат и продължават да хвърлят луди пари като нас за термостати BEHR(малкият също е BEHR). Добре че се появи някъде из форума един човечец, който каза че най-вероятно е от тоя термостат, за което съм му много благодарен! Тествах въпросния термостат и да - повреден беше, стоеше постоянно в отворено положение. При температура около -12 градуса, извънградско, за около 20тина километра, при обороти около 1200-1700, стрелката закова 80 градуса. При това без да включвам печката! Преди едвам отлепяше от 40, даже и 50 не знам дали стигаше в тези студове!Така че, колеги, мисля че на повечето от вас проблемът ви е същият като моя. Надявам се да съм бил полезен!
Този пост е редактиран от ROSWEN: 03 март 2012 - 02:27
#29
Публикувано 02 март 2012 - 18:03
Не знам, колега. Дори не знам дали на всички ЦДИ-та го има. Но със сигурност w202 е с два.
#30
Публикувано 02 март 2012 - 19:05
Ако термостата ти е на 4 месеца от Балкан Стра най вероятно все още е в гаранция, така че ако се наложи да го сменяш пак си ползвай гаранцията.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни