C 220 CDI не загрява
Започната от ovi, 05 дек 2010 - 05:54:08
38 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 декември 2010 - 05:54
Колеги, имам проблем с колата си. След смяна на термостат, закупен от Балканстар, колата продължава да загрява бавно - за около 15 км нормално каране достига желаната температура от 80 градуса. След това ги държи. Струва ми се, че загрява бавно за дизел, а и като работи на место не загрява. Помогнете ако можете, моля!
#2
Публикувано 05 декември 2010 - 09:21
Колега, за разлика от старите дизели, CDI-двигателите са с по-висок коефициент на полезно действие и отделят много по-малко топлина. По тази причина конструктивно е сложен подгряващ елемент към тях, който им помага при външна температура под 8 градуса да достигат нормална работна температура. При положение че си сменил термостата, трябва да провериш дали ти работи и тази печка за подгряване. Намира се в преден десен калник на автомобила. Както вече казах - при температура под 8 градуса, се включва автоматично и подгрява двигателя. Като се включи - се вижда пушек,излизащ изпод калника и се чува жужене (като турбинка)от там.
Ако не работи печката - това се вижда при четене на грешките на колата.
Успех!
Ако не работи печката - това се вижда при четене на грешките на колата.
Успех!
#3
Публикувано 05 декември 2010 - 13:02
Колега, мерси эа информацията! На тестера не эаписва грешка, но не иэлиэа дим от ауспуха на печката.
#4
Публикувано 05 декември 2010 - 21:01
Няма печка.Има електрически нагревател,който се включва под 7 градуса.Може да е изгорял,но на теста ще си покаже
#5
Публикувано 05 декември 2010 - 21:31
Щом казваш, значи на мен ми пуши електрическия нагревател.Няма печка.Има електрически нагревател,който се включва под 7 градуса.Може да е изгорял,но на теста ще си покаже
#6
Публикувано 05 декември 2010 - 22:46
W203 CDI след фейслифта наистина е с електрически нагревател, а печката е екстра. Аз също имам проблеми със загряването, ама ще ги лекувам след празниците... да видим какво ще остане в сметката...Щом казваш, значи на мен ми пуши електрическия нагревател.
Възможно е и преди фейслифта да има с ел.нагревател.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#7
Публикувано 05 декември 2010 - 23:32
Моят е 202 и си има печка , има и копче за исключжане на конзолата при ск лост.
#8
Публикувано 06 декември 2010 - 00:26
Всички комън рейл двигатели имат подгряване на антифриза електрически! Дори и фиат браво 1.9 JTD от 98 година още го има. Всъщност то италианците го създават тоя мотор де...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#9
Публикувано 06 декември 2010 - 00:38
crush, кажи къде при италянките се намира това подгряване.Питам те защото имам алфа156 2,4JTD,та незнам за такова подгряване.
Никога не оставям магарето си в калта.
#10
Публикувано 06 декември 2010 - 00:44
Човека е писал ясно: ел.подгряването е на антифриза.crush, кажи къде при италянките се намира това подгряване.Питам те защото имам алфа156 2,4JTD,та незнам за такова подгряване.
Гледал ли си антифриза? Ти ако не караш с антфриз - логично да нямаш...
Надявам се шегата да се схване правилно...
Не съм сигурен, че всички комън-рейл двигатели имат ел.подгряване, ама за W203 съм писал каквото знам.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#11
Публикувано 06 декември 2010 - 01:15
комън-рейл двигателите са като всички останали,и не всички имат подгряване на антифриза.Подгряването на антифриза го монтираха и на голф 3 демек и на VW.Разбирам че при мерцедес се монтира поголовно но дали и без него един двигател няма да се справи достатъчно добре с температурата,тъй като охлаждащата течност в двигателите е за охлаждане а не за подгряване.Та в момента обсъждаме къде е възможно да е проблема на колегата ovi.Явно доста колеги ще се окаже че имат този проблем,та на един като се реши може и другите да се улеснят.
Никога не оставям магарето си в калта.
#12
Публикувано 06 декември 2010 - 08:04
На 2.4 не знам точно къде е, но трябва да проследиш целия път на охлаждащата течност. Този нагревател представлява нещо като голям пръстен/щуцер, в който влизат 3 свещи като тези на подгряването на мотора преди палене. За по-сигурно може да се обърнеш към потребител ogi28b от fiat-bg.org/forum . За него си спомням, че съм чел в една тема, че беше ремонтирал своите. Колкото до другите двигатели най-вероятно конструктивно се различава и не мога да помогна.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#13
Публикувано 06 декември 2010 - 09:31
Щом казваш, значи на мен ми пуши електрическия нагревател.
На W202 може и бушоните да и пушат , но на 203 си има нагревател http://mercedes-w203...ru/html/5_2.htm ,а печката си е екстра
#14
Публикувано 06 декември 2010 - 09:57
Ами то питането си е за W202, ама верно е в края на производствения цикъл преди да излезе 203, та може и да има някъде от по-новите двигатели с ел. подгрев.На W202 може и бушоните да и пушат , но на 203 си има нагревател http://mercedes-w203...ru/html/5_2.htm ,а печката си е екстра
#15
Публикувано 06 декември 2010 - 20:41
Аз определено нямам, ама ще ме амбицирате да си сложа.....Ами то питането си е за W202, ама верно е в края на производствения цикъл преди да излезе 203, та може и да има някъде от по-новите двигатели с ел. подгрев.
ОБАЧЕ ако и тази зима (вече пета подред)нямам проблеми, печка да си слагат ескимосите!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни