Здравейте колеги,
Питането ми е за 2006 година, бензинов ML500, W164, американско изпълнение, тоест, докарана е от там.
Свети ми чек ейнджъна и при прочитане с няколко програмки дава грешка P0410-проблем със системата за вторичния въздух.
Вероятно повечето от запознатите знаят за какво служи тази система:
Това е една въздушна помпа, тип сешоар, която се включва при палене на студен двигател за около 30-40 секунди, за да вкара допълнителен въздух в системата и да започнат по-бързо катализаторите да работят в нормален режим. Тоест, катализаторите да загреят по-бързо....
Тъй като тази грешка е много обща и обхваща цялата система, въпросът ми е, ще може ли със Стар Диагнозата да се конкретизира кой детайл е проблемен и да го подменя?
Проверил съм предварително, бушона и релето-работят.
На помпата-сешоар като и се подаде директно от акумулатора 12 волта си работи и духа добре.
Но сутрин на студен двигател помпата не се включва и не духа, за съжаление.
Остават за проверка няколкото соленоидчета, маркучета и вакууми.
Бих предпочел да избегна системата проба/грешка. Да сменя всичките неща и евентуално проблема да не се отстрани, което ще е дразнещо.
Според вас има ли шанс със Стар Диагнозата да се установи по-конкретно кои елементи са за подмяна и/или евентуално от къде идва проблема?
Иначе колата си работи без никакви проблеми, единствената досада е, че при изчистване на грешката след ден-два шофиране отново светка чек ейнджъна и така...
Предварително благодаря на отзовалите се и поздрави на всички!