
Твърд педал на съединител
Започната от
cyanogen78
, 03 ное 2010 - 23:05:20
22 мнения по тази тема
#16
Публикувано 07 януари 2011 - 11:32
Благодаря за хубавите съвети, доколкото схващам съединителя и спирачките са на различни хидравлични кръгове - демек едното няма общо с другото. На мен спирачките са ми ОК и не губя течност, действително. А двете помпи на едно и също казанче със спирачна течност ли са ? Коя е за спирачките и коя за съединителя? И значи ли, че при смяна на тази течност трябва да се обезвъздушат спирачките?
Иначе да - следващото нещо, което ще направя, е да сменя тези течности. Единственото, което ме спира да не оправя всичко наведнъж, са финансите,и за това едно по едно. Имам окачване отпред да правя, някое от карданните съединения ми е за смяна ... Сичко ще се нареди, ама с времето ;-)
Иначе да - следващото нещо, което ще направя, е да сменя тези течности. Единственото, което ме спира да не оправя всичко наведнъж, са финансите,и за това едно по едно. Имам окачване отпред да правя, някое от карданните съединения ми е за смяна ... Сичко ще се нареди, ама с времето ;-)
#17
Публикувано 07 януари 2011 - 13:56
KOлега това е като простата химия , съединителя ползва от казанчето на спирачките течноста ако забележеш има едно маркуче излизащо от казанчето за спирачна течност и отиващо в купето ето по него спирачната течност отива в горната помпа от там в долната и така. педала се втвърдява както обесни един колега в долната помпа се отлагат всички боклуци и се затлачва буталото на помпата по този начин. Помпата ти е 38лв смяна за 1 час и спирачна течност около 0.5 литра. Аз лично си смених цялата спирачна течност с дот 5.1 на мотул 55лв. литара на дот 4 литара е около 15 лв ама с 5.1 като си прегрея спирачките и феродото се запали пак си спира

S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#18
Публикувано 07 януари 2011 - 16:12
KOлега това е като простата химия , съединителя ползва от казанчето на спирачките течноста ако забележеш има едно маркуче излизащо от казанчето за спирачна течност и отиващо в купето ето по него спирачната течност отива в горната помпа от там в долната и така. педала се втвърдява както обесни един колега в долната помпа се отлагат всички боклуци и се затлачва буталото на помпата по този начин. Помпата ти е 38лв смяна за 1 час и спирачна течност около 0.5 литра. Аз лично си смених цялата спирачна течност с дот 5.1 на мотул 55лв. литара на дот 4 литара е около 15 лв ама с 5.1 като си прегрея спирачките и феродото се запали пак си спира
Супер, разбрах всичко, значи долна помпа + смяна на течност и би трябвало да се оправят нещата. Сега и от темата ми в "климатични инсталации" разбрах, че трябва да сменям и регулатор на оборотите на парното за поне 200лв и така, веселбата е пълна ;-)
Благодаря на всички за отзивчивостта, ще пиша, като направя ремонтите ...
#19
Публикувано 05 март 2011 - 09:11
Понеже съм решил да сменя разни неща и търся оферти, исках да ви питам за помпите на съединителя - коя е долната, първата или втората ( с жълтата капачка или тази без нея)?
Прикачени файлове
#20
Публикувано 05 март 2011 - 09:51
Първата ти е долната, ама ти като тръгнеш да ги сменяш ще видиш коя къде стоиПонеже съм решил да сменя разни неща и търся оферти, исках да ви питам за помпите на съединителя - коя е долната, първата или втората ( с жълтата капачка или тази без нея)?

Лятото сменихме двете помпи ( най-добре ги смени в комплект и двете) на бащата на жипката и дълго време не можахме да обезвъздушим системата. Оказа се, че на казанчето за течност има една цетка, която бе задръстена и не пропуска течност към системата. Та погледнете и там. Иначе обезвъздушаването е като при спирачната система - помпаш, помпаш и задържаш. Успех

п.с. само да допълня, че пробката за обезвъздушаване е при долната помпа и ще трябва да сте поне двама за тази процедура.

Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#21
Публикувано 05 март 2011 - 13:04
Помпата позволява да и бъдат сменени само гумичките,стотинки са. Тресенето идва от феродовия диск и демпферните му пружини.
Влиянието от топло студено се получава от умора,некачествени метали и некачествена или остаряла спирачна течност.
Влиянието от топло студено се получава от умора,некачествени метали и некачествена или остаряла спирачна течност.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#22
Публикувано 07 март 2011 - 17:31
При мен симптомите са доста твърд педал на съединител при студено време, който дори отначало трудно се връща. Вероятно е от помпи и стара течност. Днес поисках оферта за двете помпи - 180 лв, SACHS. Хубава цена ....
#23
Публикувано 07 март 2011 - 20:07
При мен симптомите са доста твърд педал на съединител при студено време, който дори отначало трудно се връща. Вероятно е от помпи и стара течност. Днес поисках оферта за двете помпи - 180 лв, SACHS. Хубава цена ....
Плюс монтаж и ще ги докараш до 250лв.
Иди при някой харен /майстор и му кажи да ти свали долната помпа,да ти смени само гумичките,течноста,да обезвъздуши и се приготви за 50 кинта труд плюс дребни за гумичките.Става за няколко часа и повечето от тях отиват в търсене на точните и качествени гумички. Той ще знае от къде да ти ги купи.

Оригиналната помпа на Бенца/ако е тя/в 95% от случайте е в прекрасно състояние а времето е разСШЛЯКало само гумичките!
Ти ще поставиш помпа правена в съвремието и тя няма да бъде по-качествена от старата оригинална.
Що да не изхарчиш разликата в компанията на деколтета?

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни