Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Твърд педал на съединител


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#16 cyanogen78

cyanogen78

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Интереси:абсолутно всекакви
  • Автомобил:
    W124 E 200 - 1995
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 януари 2011 - 11:32

Благодаря за хубавите съвети, доколкото схващам съединителя и спирачките са на различни хидравлични кръгове - демек едното няма общо с другото. На мен спирачките са ми ОК и не губя течност, действително. А двете помпи на едно и също казанче със спирачна течност ли са ? Коя е за спирачките и коя за съединителя? И значи ли, че при смяна на тази течност трябва да се обезвъздушат спирачките?

Иначе да - следващото нещо, което ще направя, е да сменя тези течности. Единственото, което ме спира да не оправя всичко наведнъж, са финансите,и за това едно по едно. Имам окачване отпред да правя, някое от карданните съединения ми е за смяна ... Сичко ще се нареди, ама с времето ;-)
  • 0

#17 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 07 януари 2011 - 13:56

KOлега това е като простата химия , съединителя ползва от казанчето на спирачките течноста ако забележеш има едно маркуче излизащо от казанчето за спирачна течност и отиващо в купето ето по него спирачната течност отива в горната помпа от там в долната и така. педала се втвърдява както обесни един колега в долната помпа се отлагат всички боклуци и се затлачва буталото на помпата по този начин. Помпата ти е 38лв смяна за 1 час и спирачна течност около 0.5 литра. Аз лично си смених цялата спирачна течност с дот 5.1 на мотул 55лв. литара на дот 4 литара е около 15 лв ама с 5.1 като си прегрея спирачките и феродото се запали пак си спира :rolleyes:
  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#18 cyanogen78

cyanogen78

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Интереси:абсолутно всекакви
  • Автомобил:
    W124 E 200 - 1995
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 януари 2011 - 16:12

KOлега това е като простата химия , съединителя ползва от казанчето на спирачките течноста ако забележеш има едно маркуче излизащо от казанчето за спирачна течност и отиващо в купето ето по него спирачната течност отива в горната помпа от там в долната и така. педала се втвърдява както обесни един колега в долната помпа се отлагат всички боклуци и се затлачва буталото на помпата по този начин. Помпата ти е 38лв смяна за 1 час и спирачна течност около 0.5 литра. Аз лично си смених цялата спирачна течност с дот 5.1 на мотул 55лв. литара на дот 4 литара е около 15 лв ама с 5.1 като си прегрея спирачките и феродото се запали пак си спира :rolleyes:


Супер, разбрах всичко, значи долна помпа + смяна на течност и би трябвало да се оправят нещата. Сега и от темата ми в "климатични инсталации" разбрах, че трябва да сменям и регулатор на оборотите на парното за поне 200лв и така, веселбата е пълна ;-)

Благодаря на всички за отзивчивостта, ще пиша, като направя ремонтите ...
  • 0

#19 cyanogen78

cyanogen78

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Интереси:абсолутно всекакви
  • Автомобил:
    W124 E 200 - 1995
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 март 2011 - 09:11

Понеже съм решил да сменя разни неща и търся оферти, исках да ви питам за помпите на съединителя - коя е долната, първата или втората ( с жълтата капачка или тази без нея)?

Прикачени файлове


  • 0

#20 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 05 март 2011 - 09:51

Понеже съм решил да сменя разни неща и търся оферти, исках да ви питам за помпите на съединителя - коя е долната, първата или втората ( с жълтата капачка или тази без нея)?

Първата ти е долната, ама ти като тръгнеш да ги сменяш ще видиш коя къде стои ;)
Лятото сменихме двете помпи ( най-добре ги смени в комплект и двете) на бащата на жипката и дълго време не можахме да обезвъздушим системата. Оказа се, че на казанчето за течност има една цетка, която бе задръстена и не пропуска течност към системата. Та погледнете и там. Иначе обезвъздушаването е като при спирачната система - помпаш, помпаш и задържаш. Успех ;)
п.с. само да допълня, че пробката за обезвъздушаване е при долната помпа и ще трябва да сте поне двама за тази процедура.
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#21 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 март 2011 - 13:04

Помпата позволява да и бъдат сменени само гумичките,стотинки са. Тресенето идва от феродовия диск и демпферните му пружини.

Влиянието от топло студено се получава от умора,некачествени метали и некачествена или остаряла спирачна течност.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#22 cyanogen78

cyanogen78

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Интереси:абсолутно всекакви
  • Автомобил:
    W124 E 200 - 1995
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 март 2011 - 17:31

При мен симптомите са доста твърд педал на съединител при студено време, който дори отначало трудно се връща. Вероятно е от помпи и стара течност. Днес поисках оферта за двете помпи - 180 лв, SACHS. Хубава цена ....
  • 0

#23 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 март 2011 - 20:07

При мен симптомите са доста твърд педал на съединител при студено време, който дори отначало трудно се връща. Вероятно е от помпи и стара течност. Днес поисках оферта за двете помпи - 180 лв, SACHS. Хубава цена ....


Плюс монтаж и ще ги докараш до 250лв.

Иди при някой харен /майстор и му кажи да ти свали долната помпа,да ти смени само гумичките,течноста,да обезвъздуши и се приготви за 50 кинта труд плюс дребни за гумичките.Става за няколко часа и повечето от тях отиват в търсене на точните и качествени гумички. Той ще знае от къде да ти ги купи. :)
Оригиналната помпа на Бенца/ако е тя/в 95% от случайте е в прекрасно състояние а времето е разСШЛЯКало само гумичките!

Ти ще поставиш помпа правена в съвремието и тя няма да бъде по-качествена от старата оригинална.

Що да не изхарчиш разликата в компанията на деколтета? :)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни