
Твърд педал на съединител
Започната от
cyanogen78
, 03 ное 2010 - 23:05:20
22 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 ноември 2010 - 23:05
Здравейте на всички,
Купих колата преди 3 седмици, и ето че почнаха да се появяват разни въпросчета ...
Сутрин (сега е студено, нали) педала на съединителя ми е доста твърд, като го сравнявам с на Пасата В3, който карах доскоро, абе все едно е на Жигула. Понеже сложих газов инжекцион, и културно си чакам да позагрее колата и да мине на газ, тръгвам след около 5-10 минути, и като мина 1 км и 2-3 светофара, и педала омеква значително. Прочетох темите за съединител, моя също тресе, ама ми прави впечатление, че ефекта е много по-силно изразен докато колата не е загряла още. След това нещата се оправят доста, и сигурно имам за замяна някой диск, ама нещо не мога д го свържа с твърдия педал.
Какво мислите за това?
Купих колата преди 3 седмици, и ето че почнаха да се появяват разни въпросчета ...
Сутрин (сега е студено, нали) педала на съединителя ми е доста твърд, като го сравнявам с на Пасата В3, който карах доскоро, абе все едно е на Жигула. Понеже сложих газов инжекцион, и културно си чакам да позагрее колата и да мине на газ, тръгвам след около 5-10 минути, и като мина 1 км и 2-3 светофара, и педала омеква значително. Прочетох темите за съединител, моя също тресе, ама ми прави впечатление, че ефекта е много по-силно изразен докато колата не е загряла още. След това нещата се оправят доста, и сигурно имам за замяна някой диск, ама нещо не мога д го свържа с твърдия педал.
Какво мислите за това?
#2
Публикувано 03 ноември 2010 - 23:15
По принцип при теб е интересно че се влияе от температурата,иначе педалите стават твърди от притискателния диск.
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Публикувано 04 ноември 2010 - 09:22
Най-вероятно е точно така както спомена колегата Дилянски,като загрееколата и притисквателя поумеква.така обаче се напрягат помпите и е хубаво да се ревизират и те особенно долната.
#4
Публикувано 04 ноември 2010 - 10:46
При мен след смяната на феродов диск, съединителят стана доста по-мек.
Но фолксвагените са им меки съединителите по принцип. Брат ми има голф 4 и преди, след като съм карал неговата кола, моята ми се струваше направо като камион по отношение на съединителя.
Сега са горе-долу еднакво твърди.
А това за температурната зависимост на твърдостта на педала - може спирачната течност да има нужда от смяна, макар че ти казваш че само след 1 км вече е друго. По принцип ако има влага в спирачната течност на хидравличните помпи, при висока температура на мотора и скоростите, се образуват "възглавници" от изпарената влага.
А за феродовия диск - има начин да се провери износването с една специална мерителна пластинка, която се пъха в специален отвор, отдолу на камбаната, но в редови сервиз едва ли имат такова нещо.
Но фолксвагените са им меки съединителите по принцип. Брат ми има голф 4 и преди, след като съм карал неговата кола, моята ми се струваше направо като камион по отношение на съединителя.
Сега са горе-долу еднакво твърди.
А това за температурната зависимост на твърдостта на педала - може спирачната течност да има нужда от смяна, макар че ти казваш че само след 1 км вече е друго. По принцип ако има влага в спирачната течност на хидравличните помпи, при висока температура на мотора и скоростите, се образуват "възглавници" от изпарената влага.
А за феродовия диск - има начин да се провери износването с една специална мерителна пластинка, която се пъха в специален отвор, отдолу на камбаната, но в редови сервиз едва ли имат такова нещо.
#5
Публикувано 04 ноември 2010 - 16:48
Благодаря за всички за отговорите, ще се проверяваме с Мечо ...
Я кажете, и прощавайте за невежеството - от колко части се състои съединителя, досега прочетох, че от феродов и от притискателен диск? И може ли да се сменят поотделно, или е препоръчително да се смени всичко. Каква марка да търся за тези дискове? И отсъствието на течове от 2-те помпи гаранция ли е за тяхната правилна работа?
Я кажете, и прощавайте за невежеството - от колко части се състои съединителя, досега прочетох, че от феродов и от притискателен диск? И може ли да се сменят поотделно, или е препоръчително да се смени всичко. Каква марка да търся за тези дискове? И отсъствието на течове от 2-те помпи гаранция ли е за тяхната правилна работа?
#6
Публикувано 09 ноември 2010 - 11:01
По принцип е най-добре заедно да се сменят, но не винаги е възможно. Когато не можеш да ги смениш заедно, сменяш само това което е абсолютно наложително.
Има феродов диск, притискателен диск и лагер.
Ако помпите не текат и не задържат - значи са добре, но как ще видиш долната помпа дали тече? Губиш ли спирачна течност?
Аз сложих Захс (Sachs), но не смея да препоръчвам нищо на никого като марка. То вече не е ясно кое къде и как се прави.
Има феродов диск, притискателен диск и лагер.
Ако помпите не текат и не задържат - значи са добре, но как ще видиш долната помпа дали тече? Губиш ли спирачна течност?
Аз сложих Захс (Sachs), но не смея да препоръчвам нищо на никого като марка. То вече не е ясно кое къде и как се прави.
#7
Публикувано 06 януари 2011 - 16:59
Добре, колеги, възможно ли е ефекта на студения твърд съединител да се дължи на прецакана хидравлична течност в системата? В хидравличната система на съединителя влизат ли други неща? Щото като химик си казвам, че на почти всички течности вискозитета им намалява с увеличаване на тепературата ... да не е от това?
#8
Публикувано 06 януари 2011 - 20:17
Смени си сперачната течност и долната помпа на съединителя

S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#9
Публикувано 06 януари 2011 - 21:24
И как точно реши, че и долната помпа е за смяна? Колегата не е казал, че губи спирачна течност. И доколкото разбрах проблема е само при студено време и двигател. На моята цедка съединителя си е наред, но от както взе да става студено на два пъти и аз констатирах същия проблем. Но веднага след като загрее двигателя всичко се нормализира. Преди години долната помпа на W124 се беше развалила и беше цяло изкуство да се превключват предавките. Според мен проблема е от студеното време, и може би и спирачната течност е за смяна. Може хидравличното масло да е за смяна, но не съм сигурен дали изобщо хидравликата има нещо общо със системата на съединителя.Смени си сперачната течност и долната помпа на съединителя
Луд умора нема, само се поти

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#10
Публикувано 06 януари 2011 - 21:34
Вече от личен опит казвам , че трябва да се смени долната помпа , за да се оправи тоз проблем.
От както взех колата... всяка зима като паднат повечко температурите и съединителя става твърд и много бавно реагираше. Дори ако го натисна до долу и си махна крака по бързо се забавяше с вдигането нагоре и се чуваше едно "дум".
Смениха ми помпата преди вече 2 седмици и дори и когато температурата беше -14 не ми се е случвало.
Освен това сега съединителя е доста по мек.
От както взех колата... всяка зима като паднат повечко температурите и съединителя става твърд и много бавно реагираше. Дори ако го натисна до долу и си махна крака по бързо се забавяше с вдигането нагоре и се чуваше едно "дум".
Смениха ми помпата преди вече 2 седмици и дори и когато температурата беше -14 не ми се е случвало.
Освен това сега съединителя е доста по мек.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#11
Публикувано 06 януари 2011 - 21:59
И как точно реши, че и долната помпа е за смяна? Колегата не е казал, че губи спирачна течност. И доколкото разбрах проблема е само при студено време и двигател. На моята цедка съединителя си е наред, но от както взе да става студено на два пъти и аз констатирах същия проблем. Но веднага след като загрее двигателя всичко се нормализира. Преди години долната помпа на W124 се беше развалила и беше цяло изкуство да се превключват предавките. Според мен проблема е от студеното време, и може би и спирачната течност е за смяна. Може хидравличното масло да е за смяна, но не съм сигурен дали изобщо хидравликата има нещо общо със системата на съединителя.
Колега слочайно го реших "като ми правеше същия проблем" направо го реших "като и на в210 е същата работа" направо го реших "като сам си правя колата и съм го констатирал лично , не след хорски приказки" слочайно разбираш ли ме ?
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#12
Публикувано 06 януари 2011 - 23:18
Все пак хората са казали : "Не питай учило питай патило" и щом казвате, че се оправя като се смени помпата, значи е така.Но тогава искам да попитам защо при мен след като запаля на 5-тата максимум 10-тата минута педала омеква. И също така системата на съединителя има ли нещо общо със хидравликата.
Луд умора нема, само се поти

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#13
Публикувано 06 януари 2011 - 23:32
Системата ти на съединителя няма нищо общо с хидравлика.Засега никой не е дал логично обяснение защо като позагрее омеква.
Никога не оставям магарето си в калта.
#14
Публикувано 07 януари 2011 - 00:18
До сега да си беше сменил поне спирачната течност че доста време мина!Обикновено се прецаква долната помпа,защото при редовна НЕсмяна на спирачна течност там се утаяват всички боклуци и вода от конденза.За това помпата корозира малко по малко и се прецаква.Дори външно да изглежда добре,като я отвориш ще видиш как гумата е станала на пластелин и пр.Добре е също да се обърне внимание на маркуча който свързва двете помпи.Възможно е просто да не ти връща назад добре течността и за това след няколко натискания да ти се омеква педала.Маркуча е съставен от метална и гумена част,като последната след години употреба намалява сечението си и също може да се разкашка.Тези тръби не се купуват,а се правят там където првят маркучи за хидравлични машини например.Ако купуваш помпи не купувай най-евтините.Като смениш течноста ще почувстваш коренна промяна,като смениш помпа,че караш друга кола.
#15
Публикувано 07 януари 2011 - 06:04
Именно , при мен след смяна на горна помпа от чугунена на алуминиева направо се родих , след смяна на долна помпа и спирачна течност , о не това е друга кола даже първите дни неможех да свикна на леkiq съединител
и вече неме боли крака като карам много.

S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни