Моля за помощ !!!
Започната от Gangsta Man, 28 окт 2010 - 16:12:01
31 мнения по тази тема
#16
Публикувано 29 октомври 2010 - 08:21
Отново се събуждам с проблема.Продължавам да търся сайт за проверка на ВИН-а, защото както казва колегата alexieff ESP има ама копче няма.
By Batev
#17
Публикувано 29 октомври 2010 - 08:49
Добре де, спокойно. Довечера като се прибера, ще пусна базата и ще видя дали има нещо за твоята.
#18
Публикувано 29 октомври 2010 - 10:18
Дано излезе нещо колега.Иначе ей сега се прибирам от нашия полигон, който може да се каже, че е доста приличен, но както и да е....отидох аз да дрифтирам моята колица и какво става...дрифт след дрифт след дрифт.....ии ъъъъъъ никакво отнемане на газта.Няма за какво да чакам снега аз видях че или нямам тази функция или не работи.Но да видим дано колегата Liloff дано открие нещо, което ще помогне.
By Batev
#19
Публикувано 29 октомври 2010 - 11:58
От руския сайт www.mbclub.ru като направих въпросната ВИН проврка не ми излезе нещо кой знае колко интересно, или поне не нещо, което да не го знам.А ето и документа от нашите братушки
Прикачени файлове
By Batev
#20
Публикувано 29 октомври 2010 - 17:47
Taкааа... нямаш ESP.
Прикачил съм ти и VIN decode от EPC на английски.
Защо нямаш ESP и откъде съм сигурен. Виж на картинката, номер 95 е помпата на ESP. При твоя VIN пише: "Item no. not available for this model designation.". Т.е. не се монтира на твоята кола. Ти си с обикновената помпа, номер 92 на картинката.
Така че нямаш ESP, няма да ти отнема газта и карай внимателно зимата.
Прикачил съм ти и VIN decode от EPC на английски.
Защо нямаш ESP и откъде съм сигурен. Виж на картинката, номер 95 е помпата на ESP. При твоя VIN пише: "Item no. not available for this model designation.". Т.е. не се монтира на твоята кола. Ти си с обикновената помпа, номер 92 на картинката.
Така че нямаш ESP, няма да ти отнема газта и карай внимателно зимата.
Прикачени файлове
#21
Публикувано 29 октомври 2010 - 18:05
Koлеги, да вкарам малко яснота по въпроса. На очиларките, които нямат копче е монтирана системата ETS (electronic traction system).
#22
Публикувано 29 октомври 2010 - 18:09
Е-клас от серията W210 дебютира през юни 1995 година.
Всички варианти са с обилно стандартно оборудване, включително и допълнителни eкстри, които са били опции в предишната Е класа. Това включва електронна тракшън система (ETS)
Електронна Тракшън Система (ETS), която заменя традиционното заключване на диференциала. ETS се задейства автоматично ако едно от колелата превърти, повишавайки спирачното напрежение, докато специфичната скорост на диференциала е достигната, повишавайки момента на колелото, стъпило на твърда почва.
Всички варианти са с обилно стандартно оборудване, включително и допълнителни eкстри, които са били опции в предишната Е класа. Това включва електронна тракшън система (ETS)
Електронна Тракшън Система (ETS), която заменя традиционното заключване на диференциала. ETS се задейства автоматично ако едно от колелата превърти, повишавайки спирачното напрежение, докато специфичната скорост на диференциала е достигната, повишавайки момента на колелото, стъпило на твърда почва.
#23
Публикувано 29 октомври 2010 - 18:24
Мамка мууу!!! Така се надявах да имам ESP и сега какво уж си купих по сигурна кола а то какво се оказва по добре да си карам 190-ката.......Благодаря на всички отзовали се на моя проблем.
By Batev
#24
Публикувано 31 октомври 2010 - 02:12
Е добре де, тракшън контрола ETS малко ли ти е?? ETS + ABS +поне 4бр SRS AIRBAG правят W210 една доста сигурна кола
#25
Публикувано 31 октомври 2010 - 08:03
Не че е малко колега, ама се дразня от факта че на новото купе ми слагат системи от старото...това е тъпото.Вчера се качих на една w210 с ASR направо си е супер....влизаш в заво я даваш газ и колата веднага ти отнема газта...няма я тая възможност да се засукаш някъде по някой завой.В интерес на истината спрямо 190-ката си е къде къде по добреее.190-ката влизаш в завой даваш газ и моментално си се завъртял на 360 градуса.При w210 това нещо е невъзможно спор няма, ама все пак ми се искаше да я имам тази функция.А много се извинявам аз да питам по принцип диагностиката която чете всички грешки на мерцедесите как се казваше СТАР диагностик ли беше.
By Batev
#26
Публикувано 31 октомври 2010 - 11:25
Колега, ASR e малко компромис, по-добре е да те е яд, че нямаш ESP. Макар че като ти гледах екстрите по VIN имаш доста интересен автомобил и според мен малко преиграваш
Диагностика, която чете всички системи: И CarSoft върши работа. Иначе STAR/DAS-a е истинската система.
Диагностика, която чете всички системи: И CarSoft върши работа. Иначе STAR/DAS-a е истинската система.
#27
Публикувано 31 октомври 2010 - 18:25
Колега да наистина имам доста екстри за модела, а проблем ли ще бъде за теб да ми изпратиш всичко което ти показа за моята кола от VIN проверката.И наистина не мога да разбера разликата между ASR и ESP.Искам да разбера какво всъщност имам и да го разгадая кое за какво е с точност, щото когато я купих търговеца беше наистина интересен човек, който не знаеше даже и какъв двигател е колата.Интересно но факт.
By Batev
#28
Публикувано 31 октомври 2010 - 18:55
Братле, качил съм ти го в мнението с картинката, по-горе на същата страница, в един .pdf файл още петък.
Да ти ги преведа освен:
Дата производство: 19.07.2006
Фарове: Hella
249 Електрохроматично (самозатъмняващо) се огледало
404 Шофьорската седалка е с повече контроли за наместване от дясната (мултиконтур я водят)
414 Стъклен люк
423 5ск. автоматична ск.кутия
515 МБ Радио
543 Сенници с огледала и двата
570 Сгъващ се подлакътник. Не знам какво означава, ако ти се струва странен, снимай го
581 Дигиталния климатроник
611 Светлини под предните врати, когато са отворени
656 Джанти с 10 дупки (не съм виждал такъв модел фабрично). Обикновено модели като MOMO имат по 10 дупки с различни диагонали.
673 Акумулатор с повишен капацитет (100Аh предполагам)
873 Подгрев на предните седалки
955 Ниво на оборудване Елеганс
744 Тъмно син плат (предполагам плюш)
Разликата м/у ESP и ASR:
ASR използва ABS системата, за да следи скоростта на въртене на двете колела. Сравнява ги как се въртят като скорост една спрямо друга и спрямо предните и като почне да буксува или поднася, връща газта.
ЕSP e малко по-съвършена, защото отчита и странично (латерално) ускорение, което се появява при дрифт или поднасяне. Също помпата на спирачките може да контролира всяко колело по отделно, за разлика от ASR/ABS. Тя е просто еволюционно развитие на ASR. Резултатът е доста впечатляващ. Пробвал съм да вляза на дрифт с включено ESP и веднага ми контрира поднасянето и изправя колата. Имаше в музея на Мерцедес демонстрационни клипчета на ESP системата, които силно ме впечатлиха.
Да ти ги преведа освен:
Дата производство: 19.07.2006
Фарове: Hella
249 Електрохроматично (самозатъмняващо) се огледало
404 Шофьорската седалка е с повече контроли за наместване от дясната (мултиконтур я водят)
414 Стъклен люк
423 5ск. автоматична ск.кутия
515 МБ Радио
543 Сенници с огледала и двата
570 Сгъващ се подлакътник. Не знам какво означава, ако ти се струва странен, снимай го
581 Дигиталния климатроник
611 Светлини под предните врати, когато са отворени
656 Джанти с 10 дупки (не съм виждал такъв модел фабрично). Обикновено модели като MOMO имат по 10 дупки с различни диагонали.
673 Акумулатор с повишен капацитет (100Аh предполагам)
873 Подгрев на предните седалки
955 Ниво на оборудване Елеганс
744 Тъмно син плат (предполагам плюш)
Разликата м/у ESP и ASR:
ASR използва ABS системата, за да следи скоростта на въртене на двете колела. Сравнява ги как се въртят като скорост една спрямо друга и спрямо предните и като почне да буксува или поднася, връща газта.
ЕSP e малко по-съвършена, защото отчита и странично (латерално) ускорение, което се появява при дрифт или поднасяне. Също помпата на спирачките може да контролира всяко колело по отделно, за разлика от ASR/ABS. Тя е просто еволюционно развитие на ASR. Резултатът е доста впечатляващ. Пробвал съм да вляза на дрифт с включено ESP и веднага ми контрира поднасянето и изправя колата. Имаше в музея на Мерцедес демонстрационни клипчета на ESP системата, които силно ме впечатлиха.
#29
Публикувано 31 октомври 2010 - 19:00
ETS, с каквато система най-вероятно е снабдена твоята кола, няма при старите купета 124 и 201 За пръв път системата се появява при 210 и я има и до ден днешен, виждал съм CLS с такава система.Не че е малко колега, ама се дразня от факта че на новото купе ми слагат системи от старото...това е тъпото.Вчера се качих на една w210 с ASR направо си е супер....влизаш в заво я даваш газ и колата веднага ти отнема газта...няма я тая възможност да се засукаш някъде по някой завой.В интерес на истината спрямо 190-ката си е къде къде по добреее.190-ката влизаш в завой даваш газ и моментално си се завъртял на 360 градуса.При w210 това нещо е невъзможно спор няма, ама все пак ми се искаше да я имам тази функция.А много се извинявам аз да питам по принцип диагностиката която чете всички грешки на мерцедесите как се казваше СТАР диагностик ли беше.
На таблото при включен контакт, като светят всички лампи би трябвало да имаш и жълта лампа с надпис ETS, имаш ли???
#30
Публикувано 31 октомври 2010 - 19:41
Колата ми е с кожен салон за който аз предполагах, че ми е слаган допълнително и ето то така се оказва най-вероятно иначе всичко друго е така.Джантите са ми обикновените с 5 болта са си, а имам иначе и автопилот и печка.Печката не знам как работи щото нямам управление за нея и не знам как действа, но за това ще се ровя допълнително.Иначе да като дам колата на контакт ми свети лампата ETS прав си колега.Значи моята е снабдена с системата ETS/ABS така да го разбирам така ли, а не примерно ASR/ABS или ESP/ABS.
By Batev
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни