Колега щом искаш 210-ка я гледай за ръжда като опел. Не е приятно ,но е факт. Аз лично винаги ще те насоча към бензиновите ,защото гори пак толкова ,но има алтернативно гориво , а бензиновият двигател е по-некапризен , по-динамичен ,по-тих ,по-лек и с по-малки вибрации. Е230 е чудесен избор за това купе - комбиниран разход около 10л/100 км 150 к.с. голям въртящ момент, тиха и устойчива работа. 4 цилиндров , 16 клапана , електрическа инжекция , абе въобще... рай.

Помощ при избор на двигател.
Започната от bigdady, 27 окт 2010 - 09:32:24
16 мнения по тази тема
#16
Публикувано 09 ноември 2010 - 16:09
NO PAIN - NO GAIN!
#17
Публикувано 09 ноември 2010 - 18:28
И аз да кажа...
дълго се чудих преди да си взема колата дали да е по красива или пък да е по трайна или с по-евтина поддръжка.
W210 е безспорно един чудесен и много красив автомобил, но като сложим от едната страна на "кантара" красотата и от другата високите данъци, ръждата, скъпата поддръжка, трудните ремонти и честотата на посещение в сервиза, става ясно за какво иде реч.
Ще си позволя да ти насоча вниманието към автомобила който аз си избрах като тип - W124
Прекрасни атмосверни дизели 250D и 300D. Двигателите са от така наречените милионници на километри /сети се защо/
Предимства: Гори всичко: Дизел, Олио, Трансформаторно масло, Пропан-Бутан /газ/, лесен ремонт, сравнително евтини части които ги има навсякъде, рядка посещаемост в сервиз, малки данъци / за 250D/, "желязно" окачване, стабилна ел. система, устойчиво на ръжда купе, по евтини като цена.
Класически стил на дизайна на купето подчертаващ "тежест" и класически стил съчетани перфектно със съвременните тенденции в дизайна на високия клас автомобили.
Има и още много за разправяне ама трябва да придърпаме касата сбира по наблизо ...
Успех
дълго се чудих преди да си взема колата дали да е по красива или пък да е по трайна или с по-евтина поддръжка.
W210 е безспорно един чудесен и много красив автомобил, но като сложим от едната страна на "кантара" красотата и от другата високите данъци, ръждата, скъпата поддръжка, трудните ремонти и честотата на посещение в сервиза, става ясно за какво иде реч.
Ще си позволя да ти насоча вниманието към автомобила който аз си избрах като тип - W124
Прекрасни атмосверни дизели 250D и 300D. Двигателите са от така наречените милионници на километри /сети се защо/
Предимства: Гори всичко: Дизел, Олио, Трансформаторно масло, Пропан-Бутан /газ/, лесен ремонт, сравнително евтини части които ги има навсякъде, рядка посещаемост в сервиз, малки данъци / за 250D/, "желязно" окачване, стабилна ел. система, устойчиво на ръжда купе, по евтини като цена.
Класически стил на дизайна на купето подчертаващ "тежест" и класически стил съчетани перфектно със съвременните тенденции в дизайна на високия клас автомобили.
Има и още много за разправяне ама трябва да придърпаме касата сбира по наблизо ...
Успех
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни