За спирачната течност нещата са прости
1. най важното на капачката ти пише ОНЛИ ДОТ4плюс. Сега ...какво спестяваме ако сложим някаква дот4? 20лв?
![:yeah](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/yeah.gif)
ми ок ...
2. няма друга течност дот4плюс освен мерцедес спецификация 331.0 Няма http://bevo.mercedes...n/331.0_en.html
ДОТ5.1 също е подобна ето една от добрите http://yacco-bulgari...OT%205.1_BG.pdf но мерцедес имала оригинален пакет присадки
мислех ДОТ5.1 , е по мерцедес ДОТ4плюс ...еми не е така ДОТ4плюс кипва при над 260 градуса. ДОТ 3 около 200 вече кипи Дот4 до 260 е кипнала...
Трябва ли да се отваряме дума какво става ако спираш интензивно с 200 коня 2тона кола и течността заври?
А като не е сменявана 10 год е абсорбирала доста вода, кипи и около 200градуса ако и да е мерцедеска дот4плюс
те затовва са категорични на 2г смяна! Това у нас не го прави никой мани мани...
http://mb-info.ru/liquids/brakef.htm
този линк е полезен обяснява нещата
ако все пак някой държи да спести 20кинта и не купи оригиналната за предпочитане е да се вземе ДОТ4 от реномиран производител вместо ДОТ5.1 а мислех обратното ...
и принципно допуска се, но не се препоръчва да се долива течност от различни производители...ако няма сменя се цялата на един производител...
-не се допуска ДОТ3 за мерцедес и не се допуска да се смесват ДОТ3 и ДОТ4
по самата смяна става елементарно само на самотек пушиш си доливаш си в казанчето от пробката изтича ...и така 4те гуми...а и да не се забравя на колите с амбреаж да се смени течността от долната помпа пак на самотек ...и те така ...
![:beer](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/beer.gif)
Този пост е редактиран от polaris: 30 юни 2012 - 02:19