Ок ето темата тогава
http://mercedes-bulg...91088/#msg91088Спирачните маркучи не са стандартни, ставало е дума и друг път. Това са Stahlflex маркучи, тефлонови с уплетка от неръждаема стомата и дуралуминиеви накрайници. Струваха сериозни пари, заедно с всичките им сертификати и документи. Минали са на технически преглед, одобрени са и са вписани в документите на автомобила като одобрена техническа промяна. Такива маркучи не се чупят от нищо, предполагам.
ето го и потреса:
И така, стигаме до днешния ден, когато жена ми се обажда разтреперана по телефона и ми съобщава, че ИЗВЕДНЪЖ НАПЪЛНО СА ОТКАЗАЛИ СПИРАЧКИТЕ и едвам са се разминали с катастрофа!!! След като се посъвзе, я инструктирах да прегледа за течове, но тя каза, че нищо не вижда. Понеже обаче винаги ми е много нервно когато някой е пипал по колата, казах и да погледне по-добре при предна дясна гума (онази със скъсания болт). Ха, имало теч точно там, да! Тогава ми причерня! Познавам си много добре автомобила и след като прехвърлих всички възможности за теч останаха много малко и почти всичките с участие на трета страна. Веднага се вдигнах от работа, свалих колелото и какво да видя... Спирачният маркуч е отчупен!!! По-точно не маркуча, а щуцера, при връзката с металния тръбопровод.
Цялата история е тук:http://bgdriver.org/...php?topic=950.0 корозирали са дуралуминиевите накрайници за около 5год от солта и лугата и става мазало...Затова и разумните хората купуват САМО ОЕМ части от официален дилър независимо от цените . За ВСИЧКО по спирачките па тва е задължително!ето го самоубийственият маркуч този в средата
Автора на темата там наистина е интелигентен и начетен човек...технически грамотен. Маркучите ги е сменил за добро и не са ментета...Случката става в Германия със сертификатите и т.н.
Както в темата се споменава от друг колега тези маркучи ги ползвали в състезателните коли - издържат на доста по висока температура на спирачната теченост бронирани с оплетка ама се сменяват на две състезания...
При нормални условия биха били вечни, но просто не е могъл да предвиди, че лугата ще кородира алуминиевия накрайник за 5години. А има оригинални прости маркучи на 20г дори гумата външно не напукана...накрайниците им от доброкачествена стомана нема мърдане...колата ше се скапе маркуча не трепва.
Е затова предобряване на оригиналния конструктивен замисъл НАЙН! То не е само до максимални режими на товар ами и до дълговечност и до други работи...
Аз лично никога не бих слагал такъв предобрен чарк в спирачка...Ама колата на 12 г и маркуча свети накрайник сичко е дътоп...аз ще купувам от английските мангали лъскави маркучлета!?
Ми ок 12-13 години време им е ама оригинални ако не е от Балкана айде от Германия ще се поръчат...всъщност гледах ги пролетта много внимателно никакви признаци няма да напукване и дефект...а са оригиналните с колата ...може би ще ги сменя след 3г ако още я карам,,,
за спирачната течност също...за около 20 кинта разлика се слагат какви ли не бъркочи...
Този пост е редактиран от polaris: 30 юни 2012 - 02:52