Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Цялостно обновяване на спирачната система.(Добре де, почти цялостно)


  • Please log in to reply
34 мнения по тази тема

#31 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 30 юни 2012 - 01:22

@Алфонсо... ето за w208 http://mb-info.ru/liquids/typ/208.htm

За спирачната течност нещата са прости
1. най важното на капачката ти пише ОНЛИ ДОТ4плюс. Сега ...какво спестяваме ако сложим някаква дот4? 20лв? :yeah
ми ок ...
2. няма друга течност дот4плюс освен мерцедес спецификация 331.0 Няма http://bevo.mercedes...n/331.0_en.html


ДОТ5.1 също е подобна ето една от добрите http://yacco-bulgari...OT%205.1_BG.pdf но мерцедес имала оригинален пакет присадки

мислех ДОТ5.1 , е по мерцедес ДОТ4плюс ...еми не е така ДОТ4плюс кипва при над 260 градуса. ДОТ 3 около 200 вече кипи Дот4 до 260 е кипнала...
Трябва ли да се отваряме дума какво става ако спираш интензивно с 200 коня 2тона кола и течността заври?
А като не е сменявана 10 год е абсорбирала доста вода, кипи и около 200градуса ако и да е мерцедеска дот4плюс
те затовва са категорични на 2г смяна! Това у нас не го прави никой мани мани...

http://mb-info.ru/liquids/brakef.htm
този линк е полезен обяснява нещата
ако все пак някой държи да спести 20кинта и не купи оригиналната за предпочитане е да се вземе ДОТ4 от реномиран производител вместо ДОТ5.1 а мислех обратното ...

и принципно допуска се, но не се препоръчва да се долива течност от различни производители...ако няма сменя се цялата на един производител...

-не се допуска ДОТ3 за мерцедес и не се допуска да се смесват ДОТ3 и ДОТ4

по самата смяна става елементарно само на самотек пушиш си доливаш си в казанчето от пробката изтича ...и така 4те гуми...а и да не се забравя на колите с амбреаж да се смени течността от долната помпа пак на самотек ...и те така ... :beer

Този пост е редактиран от polaris: 30 юни 2012 - 02:19

  • 0

#32 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 юни 2012 - 10:17

Бухх... Stahldex ги слагат на моторите на БМВ след 2000г. Не са аматьори тея.
Ебаси, сол, Германия, 5г. и бам...
Лошото е, че знам за повече случаи за скъсани гумени маркучи, отколкото метални. И то при нормално каране.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#33 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 юни 2012 - 12:11

sorry za latinicata, pisha ot telefona,
Ne govorq za obiknovena dot4, a za
dot4+,no ot drug proizvoditel, ne ot MB. imam 2litra takava originalna Volvo
dot4+, dali shte ima problem da q priloja v s-mata na clk-to?
  • 0

#34 kanico

kanico

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    C220 CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2014 - 08:21

Темата е стара, но винаги актуална. Кажете моля, каква боя за спирачните апарати да използвам. Ако има начин да ги боядисам на място, без да откачам маркучетата. Спрея за джанти не е добро решение, след шест месеца боята я няма.


  • 0

#35 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2014 - 09:52

Protecta от Практикер например. Цвят, който те устройва. Години вече не е паднала боята.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни