
Въпроси за Е250тд
Започната от sando5, 29 сеп 2010 - 07:45:07
66 мнения по тази тема
#46
Публикувано 27 октомври 2010 - 19:26
Ванка,абе като захладня започна леко да почуква на около 850оборота. Сигурен съм че е от амортисьорчето,защото като го натиснеш спира тракането.Самия тампон сее скапал. Но Ванка,като запаля леко подсвирва пистовия ремък,като сипя вода спира.Питам те да сменям ли ремък с ролки или не.И за амортисьорчето ми каза майстора че ако неме притеснява лекия шум може да него сменям.То иначе не чука силно само аз го забелязвам,да не си помислеш че трещи яко.Но нали мие мерак още, забелязвам го(чукането).И Ванка,благодарско батка само ти откликваш.
#47
Публикувано 27 октомври 2010 - 20:13
Ако искаш да си спокоен смени ремъка и амортесьорчето,ремъка е от порядъка на 30-35 лв,другото е 100 лв в БС и около 55-60 лв по магазините.При мен също чука съвсем леко като го запаля сутрин,после спира.....колегата Джими смени неговото и след година стана по-зле от първото....Ремъка си го смени сам става за 10 минути без да бързаш

#48
Публикувано 28 октомври 2010 - 16:14
Ванка,абе голям проблем с тази чистачка,въобще не чисти хубаво.Какво да правя?Има ли възможност да се смени само перцето на тялото на чистачката,или нещо по евтено като вариянт.Че ме уплашиха че били скъпи.Колко скъпи?
#49
Публикувано 28 октомври 2010 - 16:42
БОШ,Шампион....30-35 лв,ма аз не съм доволен от тях,иди в някоя бензиностанция на Лукойл там има някакви немски чистачки...забравих марката
по 7-8 лв са и са идеални.

#50
Публикувано 29 октомври 2010 - 16:14
Ванка,как се сменя тази чистачка,мъча да я издърпам на горе както при другите коли,неще.Дава напрежение и се уплаших данея счупя.Иначе взех пера ще стане с тях,може да се вадят.Само как дая сваля?
#51
Публикувано 29 октомври 2010 - 16:59
Венци,мойта цялата е плътна и дебела и отгоре няма щивче ,а от страни.Цялото тяло е еластично.Има мегдан да се смени перото,но има огранечители от страни и те също не ибават да се махнат.
#52
Публикувано 29 октомври 2010 - 18:06
Има и такива "китайски пера" по 6-7, които вършат отлична работа. Вече година съм с нея и няма следи от износване. Моята е насочена в правилната посока. Обсъждахме го с Илия и Павката на една от срещите, и те я видяха.
#53
Публикувано 29 октомври 2010 - 20:43
Колеги,свалих я,разглобих я и й,счупих кокалите.Утре отивам и си купувам нова.
#54
Публикувано 31 октомври 2010 - 08:52
Колеги,да се оплача.Неми се затваря капака на резервоара.Като цъкна централното и дзадзичката не изкача и остава отворен капака.Бих ли се справил сам да го помъча,как мислите?
#55
Публикувано 31 октомври 2010 - 11:31
При положение, че си счупи чистачката, докато я сваляше, честно ли искаш да се хванеш да го правиш. Ако надраскаш панела там, много ще те е яд
Адски видимо място е.
Иначе страшно няма, свали мокетите от към багажника и пробвай да я стигнеш. Виж дали не е откачена буксата й. Ако не е, вече се сваля и я гледаш по-отблизо какъв й е проблема.

Иначе страшно няма, свали мокетите от към багажника и пробвай да я стигнеш. Виж дали не е откачена буксата й. Ако не е, вече се сваля и я гледаш по-отблизо какъв й е проблема.
#56
Публикувано 31 октомври 2010 - 18:03
Май и аз ще я оставя.Това да му е проблема на мерджо.А чистачката,купих си две,абсолютно същите.
#57
Публикувано 04 ноември 2010 - 19:45
Абе Ванка,трябва да долея малко масълце и тярся от това текшън на Кастрол и няма. Зетчето ми,е представител на кастрол и разправя че нямало по малки разфасовки от 20л. и да смеся с полусинтетика на Кастрол Магнетик.Та питам те нее ли кофти да ги смесвам.Щото той ми разправя че едно време било кофти,сега имало съвместимост.Но пък на него незнам може ли да му вярвам,при условие че беше против да си вземам мерцедес,и явно си го е яд че си взех.И за това те питам теб.И още нещо,понеже съм си бързак,вече сипах 800грама от полусинтетиката. Затова ако е неправилно,кажи ми как да разбера ако сее присякло. Зета роднина лие,те питам?

#58
Публикувано 04 ноември 2010 - 19:50
И Ванка,това Магнетик на кастрол е 10W40.Онова текшън,хич него знам какво е,а и никаде не пише.Ебаси работата.И за разликата в числата ако са различни кофти ли е? Например 15W40 и10W40.
#59
Публикувано 04 ноември 2010 - 19:51
Това с пресичането на маслата са си глупости.
Никога не оставям магарето си в калта.
#60
Публикувано 04 ноември 2010 - 19:57
Значи да не се притеснявам?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни