
Въпроси за Е250тд
Започната от sando5, 29 сеп 2010 - 07:45:07
66 мнения по тази тема
#31
Публикувано 12 октомври 2010 - 18:05
Aко си зле с парите,може да сложиш словенски ISKRA,
по 12лв.бройката.На колата имам две такива и не са
мръднали вече 25000км.
по 12лв.бройката.На колата имам две такива и не са
мръднали вече 25000км.
#32
Публикувано 12 октомври 2010 - 21:31
Добре съм. Мисълта ми е за развинтването на самите свещи, да се шашкам ли?
#33
Публикувано 14 октомври 2010 - 20:58
Колеги, смених и петте подгревни свещи.Голям кур на 4-та, но важното е че мина.Доволен съм.И с релето имаше проблеми но майстора ги правел и го почисти с мека шкурка.Сега всичко е тип топ. Добре е че ги сменихме и петте, доволен съм.Ванка ще черпя,а ако знаеш колко ми взе майстора да не вярваш.30 лева.И най-важното топло приятелско отношение.през цялото време бях там,не да се сърдят като путки като ги гледаш("големите майстори")от големите сервизи.Пича бачка в гараж, но е къдърен.Доволен съм,това е моя монтьор.
#34
Публикувано 15 октомври 2010 - 08:08
Камък ми падна от сърцето.Немога да се нарадвам.
#35
Публикувано 15 октомври 2010 - 10:39
Я кажи къде е този майстор да го знаем пловдивчани.
#36
Публикувано 15 октомври 2010 - 15:30
Христо се казва,живее в кв."Смирненски",зад училище "Елин Пелин"панелните блокове.И гаража му е там,пред блока.Мноо съм доволен.Утре ще Ви пиша и телефон(първо ще го питам дали иска).
#37
Публикувано 15 октомври 2010 - 16:52
Евала Санде,по-добро от това да смениш всичките-няма,старите какви бяха?
Ми завиждат я,Мерцедес е това-значи го кара голям човек
Ми завиждат я,Мерцедес е това-значи го кара голям човек


#38
Публикувано 15 октомври 2010 - 20:11
Ванка,беру бяха оригинални.И беру взех,същите и визуално и по волтаж 11,5в. Но и релето правеше ядове,майстора го отвори с ножа и потърка с мека шкурка медните пластинки.Не бяха сменяни с знака на МБ. Голям зор със четвърта на косъм да се скъса. Но сега мие густо. Смених,всички видове гарнитурки,на капака на клапаните,на всмукателните колектори и Опръстените на гнездата.Доволен съм.Сега каране и густо.Щото при изгоряла свещ свещ,оливала нафтата по цилиндъра и скапвала сигментите. И Ванка ша черпа,жив и здрав.
#39
Публикувано 15 октомври 2010 - 23:25
sando5,щастливец си за развитите свещи,само дето нещо не се вързва за изгорелите свещи и оливането на нафта, ама бая са те впрягали.Пък като се слагат новите свещи се мажат с високо температурна паста/медна/,та следващия път да не трепериш пак,та дано и твоите да са намазани.
Никога не оставям магарето си в калта.
#40
Публикувано 16 октомври 2010 - 19:00
Не несме ги мазали с нищо,но те сякаш си имаха лека мъзга(но несъм сигурен).То и на този двигател,самите свещи са по дебели,щото видях на CDI-ка тънки като писец,си еб... майката като сваляш.Не саме "впрягали",само ми обясниха че е хубаво да се смени изгорялата свещ.Аз съм на същото мнение.
#41
Публикувано 16 октомври 2010 - 19:53
Естествено че е хубаво,иначе хващат нагар отпред и като ги развиеш се едно вадиш зъб с зъболекарски клещи,пък като ги сменяш на време си излизат лесно.
Никога не оставям магарето си в калта.
#42
Публикувано 20 октомври 2010 - 18:56

#43
Публикувано 23 октомври 2010 - 23:35
Колеги, кажете ми за гумичката на амортисиора,как се сменя.Че взе да издава някакъв звук на чукане на пласмаса и като натисна края на амортисиора, спира.
#44
Публикувано 27 октомври 2010 - 15:51
Ще сменям целия амортисьор на двигатела.Май
#45
Публикувано 27 октомври 2010 - 17:58
Санде амортисьорчето се сменя цялото,ако говориш за това на пистовия ремък.Втулката му се разбива и от там идва проблема.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни