

Публикувано 13 март 2012 - 23:23
Публикувано 14 март 2012 - 18:26
Публикувано 18 март 2012 - 22:48
Публикувано 19 март 2012 - 13:23
Публикувано 18 декември 2012 - 15:13
Публикувано 06 февруари 2013 - 20:50
Публикувано 07 февруари 2013 - 16:53
Публикувано 06 май 2013 - 21:14
започвам по линка по горе дано да има ефект
Публикувано 13 май 2013 - 21:55
проблема се оказа направо елементарен но след много проверки и ровичкане и замерване с мултицета го открих:
по дължината на двете съпротивителни жички са се наслоили участъци с някаква безцветна гняс и много финенн слой и при замерване и движение на поплавъка ту има ту няма връзка.
решението: накисване на целия механизъм в смес от корселин 0,4 л, АМВ 0,6л и спирачна течност 0,4 л за 1 денонощие и след това пръскане с меглио и миене (потапяне за 20 мин)в 100 градуса вряла вода , подсушаване и пръскане с контактен спрей. Стана по чисто от новото и показва перфектрно - стрелката закова и отчита без никакви колебания и трептения.
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни