Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Стрелката на горивомеранещо подскача


  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#16 tonx

tonx

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    E 200 Diesel (W124)

Posted 13 March 2012 - 23:23

Това е "сондата" от моята е-класа. Извадих я по инструкцията на Б.В. :beer Изплакнах я с ацетон. До самия плъзгач/поплавък, който се намира вътре, не можах да стигна. Въпреки това мисля, че свърших работа и не съм имал проблеми при отчитането оттогава.Публикувано изображение
  • 0

#17 jordan_mb

jordan_mb

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 103 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    W124 250D 89g.
    W124 E250D 20V 95g.

Posted 14 March 2012 - 18:26

Здр колега tonx значи и моята сонда е като твоята само ,че е на полувината дълга но и аз немога да стигна до поплавъка казаха ми ,че не се отваря тази сонда и така си е настроен поплавъка.Та ти казваш ,че само как е цялата сонда си я измил във ацетон и се е оправила и как е възможно принодително да се впръска във поплавъка ацетон и дали може със корселин мечока е 250Д 89г.Поздрави :unsure
  • 0

#18 tonx

tonx

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    E 200 Diesel (W124)

Posted 18 March 2012 - 22:48

На моята има 4 малки дупчици - две отгоре, трета на 1/3 от височината и четвъртата е отдолу. Отворите са долу-горе колкото да вкараш игла на спринцовка, като горните са малко по-големи. Налях през тях малко ацетон и разклатих - разбира се може и с корселин. Нямаше кой знае каква мизерия вътре, но все пак излязоха разни частици и утайки. Успех Йордан!
  • 0

#19 jordan_mb

jordan_mb

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 103 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    W124 250D 89g.
    W124 E250D 20V 95g.

Posted 19 March 2012 - 13:23

Благодарско tonx за информацията.Поздрави :allhail Публикувано изображение
  • 0

#20 speedster

speedster

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK W209
    ZAZ 968A

Posted 18 December 2012 - 15:13

Отдолу на сондата има малък черен капак, в средата му се намира малка гайка, която обикновено е залята с нещо като пластмаса или твърд силикон. Развива се, маха се черният капак, след него излиза алуминиевата тръба. После нещата са очевидни - два проводника от кантал, опънати по дължина, и по тях трият клемите на датчика.Като се почистят и се стиснат съвсееем леко, нещата се оправят.
  • 0

#21 124_2.5D lim

124_2.5D lim

    Чирак

  • Непотвърдени потребители
  • PipPip
  • 235 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АВТОМОБИЛИ ,МРАЗЯ НАКОЙ "МАЙСТОР" ДА РОВИ ПО МОЯТА КОЛА,ДА НЕ ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ВСЪЩНОСТ И ДА СЕ НАЛАГА АЗ ДА ПИПАМ СЛЕД НЕГО
  • Автомобил:
    W 124 - E250 DIESEL, 94 кс, 93г.
    ВАЗ 2107, 75кс, 88г.

Posted 06 February 2013 - 20:50

при мен проблема е че стрелката се люлее в ляво и дясно при завиване напраавил съм всички опписани нища от темата но без резултат?къде да търся проблема?
  • 0
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:

#22 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 07 February 2013 - 16:53

В тримера в таблото.

Колегата hijacker беше описал проблема и решението в тема на друг колега:

http://forums.mbclub...__1#entry297495

Последните 2 мнения.
  • 0

#23 124_2.5D lim

124_2.5D lim

    Чирак

  • Непотвърдени потребители
  • PipPip
  • 235 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АВТОМОБИЛИ ,МРАЗЯ НАКОЙ "МАЙСТОР" ДА РОВИ ПО МОЯТА КОЛА,ДА НЕ ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ВСЪЩНОСТ И ДА СЕ НАЛАГА АЗ ДА ПИПАМ СЛЕД НЕГО
  • Автомобил:
    W 124 - E250 DIESEL, 94 кс, 93г.
    ВАЗ 2107, 75кс, 88г.

Posted 06 May 2013 - 21:14

започвам по линка по горе дано да има ефект


  • 0
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:

#24 124_2.5D lim

124_2.5D lim

    Чирак

  • Непотвърдени потребители
  • PipPip
  • 235 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АВТОМОБИЛИ ,МРАЗЯ НАКОЙ "МАЙСТОР" ДА РОВИ ПО МОЯТА КОЛА,ДА НЕ ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ВСЪЩНОСТ И ДА СЕ НАЛАГА АЗ ДА ПИПАМ СЛЕД НЕГО
  • Автомобил:
    W 124 - E250 DIESEL, 94 кс, 93г.
    ВАЗ 2107, 75кс, 88г.

Posted 13 May 2013 - 21:55

проблема се оказа направо елементарен но след много проверки и ровичкане и замерване с мултицета го открих:

по дължината на двете съпротивителни жички са се наслоили участъци с някаква безцветна гняс и много финенн слой и при замерване и движение на поплавъка ту има ту няма връзка.

решението: накисване на целия механизъм в смес от корселин 0,4 л, АМВ 0,6л и спирачна течност 0,4 л за 1 денонощие и след това  пръскане с меглио и миене (потапяне за 20 мин)в 100 градуса вряла вода , подсушаване и пръскане с контактен спрей. Стана по чисто от новото и показва перфектрно - стрелката закова и отчита без никакви колебания и трептения.


  • 0
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users