Стрелката на горивомеранещо подскача
Started by Kunev, 08 May 2010 - 14:14:25
23 replies to this topic
#16
Posted 13 March 2012 - 23:23
Това е "сондата" от моята е-класа. Извадих я по инструкцията на Б.В. Изплакнах я с ацетон. До самия плъзгач/поплавък, който се намира вътре, не можах да стигна. Въпреки това мисля, че свърших работа и не съм имал проблеми при отчитането оттогава.
#17
Posted 14 March 2012 - 18:26
Здр колега tonx значи и моята сонда е като твоята само ,че е на полувината дълга но и аз немога да стигна до поплавъка казаха ми ,че не се отваря тази сонда и така си е настроен поплавъка.Та ти казваш ,че само как е цялата сонда си я измил във ацетон и се е оправила и как е възможно принодително да се впръска във поплавъка ацетон и дали може със корселин мечока е 250Д 89г.Поздрави
#18
Posted 18 March 2012 - 22:48
На моята има 4 малки дупчици - две отгоре, трета на 1/3 от височината и четвъртата е отдолу. Отворите са долу-горе колкото да вкараш игла на спринцовка, като горните са малко по-големи. Налях през тях малко ацетон и разклатих - разбира се може и с корселин. Нямаше кой знае каква мизерия вътре, но все пак излязоха разни частици и утайки. Успех Йордан!
#19
Posted 19 March 2012 - 13:23
Благодарско tonx за информацията.Поздрави
#20
Posted 18 December 2012 - 15:13
Отдолу на сондата има малък черен капак, в средата му се намира малка гайка, която обикновено е залята с нещо като пластмаса или твърд силикон. Развива се, маха се черният капак, след него излиза алуминиевата тръба. После нещата са очевидни - два проводника от кантал, опънати по дължина, и по тях трият клемите на датчика.Като се почистят и се стиснат съвсееем леко, нещата се оправят.
#21
Posted 06 February 2013 - 20:50
при мен проблема е че стрелката се люлее в ляво и дясно при завиване напраавил съм всички опписани нища от темата но без резултат?къде да търся проблема?
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#22
Posted 07 February 2013 - 16:53
В тримера в таблото.
Колегата hijacker беше описал проблема и решението в тема на друг колега:
http://forums.mbclub...__1#entry297495
Последните 2 мнения.
Колегата hijacker беше описал проблема и решението в тема на друг колега:
http://forums.mbclub...__1#entry297495
Последните 2 мнения.
#23
Posted 06 May 2013 - 21:14
започвам по линка по горе дано да има ефект
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#24
Posted 13 May 2013 - 21:55
проблема се оказа направо елементарен но след много проверки и ровичкане и замерване с мултицета го открих:
по дължината на двете съпротивителни жички са се наслоили участъци с някаква безцветна гняс и много финенн слой и при замерване и движение на поплавъка ту има ту няма връзка.
решението: накисване на целия механизъм в смес от корселин 0,4 л, АМВ 0,6л и спирачна течност 0,4 л за 1 денонощие и след това пръскане с меглио и миене (потапяне за 20 мин)в 100 градуса вряла вода , подсушаване и пръскане с контактен спрей. Стана по чисто от новото и показва перфектрно - стрелката закова и отчита без никакви колебания и трептения.
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users