Mercedes drift?кой е най-добрия модел за дрифт
Започната от B-R-A-B-U-S, 19 яну 2010 - 23:16:24
58 мнения по тази тема
#46
Публикувано 05 февруари 2010 - 16:43
Колега има 'шпер' и за Мерцедес, но той по принцип е поръчков , прави се от разни фирми и е доста пари!!!
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#47
Публикувано 06 февруари 2010 - 10:24
Абе .... пропускате нещо много важно ... Шпер при Мерцедес няма .... Само ASD-то,което е на такъв принцип,че както си го замислил,направо ще му видиш сметката за отрицателно време ... А ако го завариш,просто няма да е истина ко ще настане при едно по-влажно време ... В този ред на мисли,колата освен за fun,ще се кара ли ежедневно,защото със заварката забрави за тоз филм ....
ми да като за начало да виждам че нямя много w201 с големи двигатели 2.6 3.0 и сигорно ще тряба да се смени вилян лилавия ми посаветва на 3.0 гледам разни клипове и видях 190сятка с v8 от w126 много ме вдахнови но маи маи много са трудни за намиране а и за поставяне относно колата в201 съм решил мокета и задната седалка да неги махам от ламарина ще икономисам , но има време до такива решения колата ще я карам само аз и нямам проблем с заварения диф .поне ако не ми прави проблеми ? и неискам да съм поредния "Б*В дрифтър" частите са 3пъти по скъпи само е36 ми харесва доло горе е30 молко на нова лада ми бие за това искам 201 да имам аз мерцедес а и да има реклаяма на мерц не като "дядовска" марка а като "кола със спортен дух"
Мерцедес Бенц
#48
Публикувано 06 февруари 2010 - 11:12
как няма ти прави проблеми , като няма може да идеш на кафе или някаде , ще трябва да си прекалено старателен в овладяването на колата , камоли да караш пак в снега.Смисъл такъв само за пистата и малко ежедневно каране , докато не натрупаш някакъв опит.Трябва да намериш читав маистор които да ти направи качествена заварка . Като го завариш ще ти трябват по твърди амортисиори.
Тука е копирано от един саит-леко високо профилни гуми - 60-65-70, които да са малко по-широки от джантата - 205-225 за сух и мокър асфалт за джанти 6J и 7J (да са изтумбени - идеята е да не се влиаят от вертикалния наклон на колелото и да стъпват с максимална площ :idea: - затова трябва да са високи и изтумбени)
+ 185/70 или 185/80 на 5.5 инча джанти - съответно 15 и 14 цола :idea: :idea: - за сняг :idea: Даже има един велик размер 175R14, което е 175/80-82-14 цола :wink: - пак търси най-много 6 инча джанти...
-колата става по капризна в завоите , моя вариант е да си караш с отворения диференциал.Защото не само гумите и амортисиорите трябва да смениш.За да се държи мерца здраво на пистата.За извънградско каране незнам , но там би трябвало да нямаш ядове.
Тука е копирано от един саит-леко високо профилни гуми - 60-65-70, които да са малко по-широки от джантата - 205-225 за сух и мокър асфалт за джанти 6J и 7J (да са изтумбени - идеята е да не се влиаят от вертикалния наклон на колелото и да стъпват с максимална площ :idea: - затова трябва да са високи и изтумбени)
+ 185/70 или 185/80 на 5.5 инча джанти - съответно 15 и 14 цола :idea: :idea: - за сняг :idea: Даже има един велик размер 175R14, което е 175/80-82-14 цола :wink: - пак търси най-много 6 инча джанти...
-колата става по капризна в завоите , моя вариант е да си караш с отворения диференциал.Защото не само гумите и амортисиорите трябва да смениш.За да се държи мерца здраво на пистата.За извънградско каране незнам , но там би трябвало да нямаш ядове.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#49
Публикувано 09 февруари 2010 - 10:18
Завариш ли дифа почваш да се въртиш като пумпал, много трудно се кара такава кола - ти искаш да поднесеш малко, докато се усетиш си направил три завъртания доста опит трябва.
Принципно мечо си се върти и с отворен диф доста добре само сила трябва. Абе въпрос на вкус казало кучето...
Принципно мечо си се върти и с отворен диф доста добре само сила трябва. Абе въпрос на вкус казало кучето...
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#50
Публикувано 09 февруари 2010 - 12:19
Oставете го момчето да си заварява дифовете, да си маха седалките и да променя дядовския имидж на марката
Той още не се е качвал на кола, но вече обяснява как се карало със заварен диф
Той още не се е качвал на кола, но вече обяснява как се карало със заварен диф
#52
Публикувано 09 февруари 2010 - 14:07
Адаш.. ти хубаво това да слага турбо.. ама знаеш ли , че все още немога да намеря майстор , който да ми сложи турбо на 124-та?
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#53
Публикувано 09 февруари 2010 - 18:24
по добре да се закрие темата с някои савети по добре да карам стокова кола и да не се занимавам ,но пък аз няма да ви послушам ,чакам едни пари сега и ще си земам 190 ще с правя с нея каквото мисля за добре ,поне от грешките ще се науча ,при първа възможност ще кача снимки и видео матерял
Мерцедес Бенц
#54
Публикувано 21 февруари 2010 - 17:48
Братле вземи 190-ката, покарай си я малко да посвикнеш и сам ще видиш какво ще ти е нужно. Аз имам 190е 2.0 карам 3 години без да съм и слагал нещо спортно по нея. Сменял съм карета, лагери, тампони и какви ли не други неща. Парзаля си количката стига да имаш малко техника и рефлекси. Запален съм по дрифта от както го имам тоя мерцедес и чак сега се решавам да му сложа едно спортно окачване. Мисля че от шпер или заварен диф няма смисъл... то както е казал един колега няколко поста преди мен "И с отворен диф ще се завърташ а със заварен незнам". Не съм се качвал на 190-ка с по-голям мотор от моя, но предполагам ще е по-голяма тръпката и ще са доста повече завъртанията и като си имаш на предвид, че 2 години плътно си пързалям из града и пак правя грешки и се радвам че още нямам ПТП. Внимавай какви ги вършиш в началото, то постепенно ще претръпнеш и няма да ти прави много голямо впечатление и тогава вече можеш да се отпускаш с по-мазни дрифтове.
Пожелавам ти да си вземеш някой сполочлив мерцедес и да го побъркваш от дрифтове ама и имай уважение към колата. http://www.mbclub.bg...icons/icon1.gif
Пожелавам ти да си вземеш някой сполочлив мерцедес и да го побъркваш от дрифтове ама и имай уважение към колата. http://www.mbclub.bg...icons/icon1.gif
#55
Публикувано 25 февруари 2010 - 16:39
Сигурно сте го гледали, но това дали става за дрифт
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#56
Публикувано 25 февруари 2010 - 23:53
Според мен си трьгнал в много правилна посока.Мерц. има шпер (2.3-16 е сьс 32% ЛСД диф.) а шпер си трябва повярваи ми пльзгането става много по контролирано и лесно.Моя сьвет е да си вземеш свежо 2.6 сьс АСД и като покараш един мотор от 300Е подходящо окачване хидравл. рьчна седалка колан дьлбок волан и си на 6.(2.3-16 и 2.5-16 са доста по редки,скьпи за поддрьжка и мошноста им идва вьв по високи обороти а на 300 мотора в по ниски което е голям плюс вьв дрифта.Аз сьщо сьм на ниво проект и работя вьрху колата усилено.За това успех и дано се видим на някоя писта.по добре да се закрие темата с някои савети по добре да карам стокова кола и да не се занимавам ,но пък аз няма да ви послушам ,чакам едни пари сега и ще си земам 190 ще с правя с нея каквото мисля за добре ,поне от грешките ще се науча ,при първа възможност ще кача снимки и видео матерял
Прикачени файлове
#57
Публикувано 26 февруари 2010 - 00:01
#58
Публикувано 26 февруари 2010 - 16:52
май може не знам аз отдавна се спрях на този модел
Мерцедес Бенц
#59
Публикувано 28 февруари 2010 - 18:14
доста добра сума http://cgi.ebay.ca/O...00214124001r879
Мерцедес Бенц
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни