Mercedes drift?кой е най-добрия модел за дрифт
Започната от B-R-A-B-U-S, 19 яну 2010 - 23:16:24
58 мнения по тази тема
#31
Публикувано 28 януари 2010 - 11:51
шпер диф седалки колани хидравлична ръчна гуми дажнти рол кеидж спортно окачватне има много работи които ги знам от "картинки" има и други които не ги знам
Мерцедес Бенц
#32
Публикувано 28 януари 2010 - 12:04
О, ако мислиш да стигаш до там и тази кола да престане да бъде за нормално каране, то -> задължително Е36 Компакт, Е30 или ако имаш повече лев М3 англичанка. Поне има части за тях.
С тоя Мерцедес, какъвто е зор да се намират резервни части, направо не ми се мисли
Тези неща, които си изредил са ти ~2000лв. (за шпера е относително, щото не се знае ще можеш ли изобщо да намериш, в какво състояние и за колко пари).
Освен това, ако вземеш някаква с толкова малък мотор, те са ти последния проблем и направо са безсмислени.
Премисли концепцията отново
За мен добро начало е какво има под капака, щото решиш ли да я караш за това което си намислил, външния вид бързо ще стане на нищо
Ти гледаш някакви по 100 коня . Вземи една лада 5ица, резни и пружините и ще постигнеш същия резултат, ако не и по-добър
С тоя Мерцедес, какъвто е зор да се намират резервни части, направо не ми се мисли
Тези неща, които си изредил са ти ~2000лв. (за шпера е относително, щото не се знае ще можеш ли изобщо да намериш, в какво състояние и за колко пари).
Освен това, ако вземеш някаква с толкова малък мотор, те са ти последния проблем и направо са безсмислени.
Премисли концепцията отново
За мен добро начало е какво има под капака, щото решиш ли да я караш за това което си намислил, външния вид бързо ще стане на нищо
Ти гледаш някакви по 100 коня . Вземи една лада 5ица, резни и пружините и ще постигнеш същия резултат, ако не и по-добър
#33
Публикувано 28 януари 2010 - 12:16
ти казваш е30ска да си взема аз нарочно питам за мерцедес защото има много по добре да се пробва нещо ново а и Purple_Devil защо е сменил е30 с w201 ?
Мерцедес Бенц
#34
Публикувано 28 януари 2010 - 12:20
Не го познавам човека.
Успех в дрифта Дано не сбъркаш с W201-то.
Но и да сбъркаш съм почти убеден, че няма да дойдеш и да кажеш: "Сбърках, без зверско наливане на пари, тази кола не става за това!"
Успех в дрифта Дано не сбъркаш с W201-то.
Но и да сбъркаш съм почти убеден, че няма да дойдеш и да кажеш: "Сбърках, без зверско наливане на пари, тази кола не става за това!"
#35
Публикувано 28 януари 2010 - 12:26
аз съм сгорен че не ме лъжеш и ми казваш правилното решение за дрифт кола и ще се замисля и е30 ми харесва но мерцедес да направи някое бмв за смях на дрифт звучи хубаво
Мерцедес Бенц
#36
Публикувано 28 януари 2010 - 19:47
[14:47:41] **********: Аз имах 30ка
[14:47:49] GEORGIEV: да знам
[14:47:58] **********: пълен кенеф в сравнение с мерцедеса
[14:48:54] GEORGIEV:
познайте кой ми го каза ?
[14:47:49] GEORGIEV: да знам
[14:47:58] **********: пълен кенеф в сравнение с мерцедеса
[14:48:54] GEORGIEV:
познайте кой ми го каза ?
Мерцедес Бенц
#37
Публикувано 28 януари 2010 - 20:13
Mисля че след този пост е редно да си вземеш една мега мощна W201-ца и да направиш много дрифтарки за смях на пистата.
Успех в спортните начинания
Успех в спортните начинания
#38
Публикувано 28 януари 2010 - 20:41
Mисля че след този пост е редно да си вземеш една мега мощна W201-ца и да направиш много дрифтарки за смях на пистата.
Успех в спортните начинания
кара лилав мерцедес
Мерцедес Бенц
#39
Публикувано 30 януари 2010 - 02:39
абе земи си некво решение , и да питаш и да не питаш ти си избираш колата.Нали знаеш човек слушaш слуша другите ама си знае неговата.И да ти кажа чесно на мене лично толкова много пари в кола по дърта от тебе не бих дал.Както вика един маистор. Пари в ламарина не се влагат.Поздрави че яко флудиме темата.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#40
Публикувано 30 януари 2010 - 18:02
Колега прочетох цялата тема барабар с всички постове и моето мнение е:
1. Единствения вариянт за диф с шпер е ако си купиш такъв мерцедес (с фабричен шпер).Това не е БМВ да си мяткаш ДВГ ,Диф и скорости като ароматизатори.
2.Ще вложиш изключително много пари за други глупости (колани) които изобщо няма да ти трябват.
3.Разбирам ,че няма с кой да говориш за коли повечето хора на твоите години не знаят как се движи колата (нищо лично мое мнение)
и моят съвет е да търсиш 2.6 двигателя е шест цилиндров редови с мощност от 160к.с. и ще ти свърши работа. Другите малолитражки М102 2.0 и 2.3 не стават за тая работа. Казвам ти го от опит а не за да имам повече в графа постс С тях пак можеш да се плъзнеш ,но на прах, мокро , снежно или друго време. Приятелче виж за накоя в201 2.6 или ако е 124 да е над 3000см3 иначе няма да си удоволетворен на сухо , ако искаш да се пързаляш само на сняг няма да имаш проблем и с 2.0 ,но предполагам ,че искаш друго.
Поздрави.
1. Единствения вариянт за диф с шпер е ако си купиш такъв мерцедес (с фабричен шпер).Това не е БМВ да си мяткаш ДВГ ,Диф и скорости като ароматизатори.
2.Ще вложиш изключително много пари за други глупости (колани) които изобщо няма да ти трябват.
3.Разбирам ,че няма с кой да говориш за коли повечето хора на твоите години не знаят как се движи колата (нищо лично мое мнение)
и моят съвет е да търсиш 2.6 двигателя е шест цилиндров редови с мощност от 160к.с. и ще ти свърши работа. Другите малолитражки М102 2.0 и 2.3 не стават за тая работа. Казвам ти го от опит а не за да имам повече в графа постс С тях пак можеш да се плъзнеш ,но на прах, мокро , снежно или друго време. Приятелче виж за накоя в201 2.6 или ако е 124 да е над 3000см3 иначе няма да си удоволетворен на сухо , ако искаш да се пързаляш само на сняг няма да имаш проблем и с 2.0 ,но предполагам ,че искаш друго.
Поздрави.
NO PAIN - NO GAIN!
#41
Публикувано 30 януари 2010 - 18:27
Колега прочетох цялата тема барабар с всички постове и моето мнение е:
1. Единствения вариянт за диф с шпер е ако си купиш такъв мерцедес (с фабричен шпер).Това не е БМВ да си мяткаш ДВГ ,Диф и скорости като ароматизатори.
2.Ще вложиш изключително много пари за други глупости (колани) които изобщо няма да ти трябват.
3.Разбирам ,че няма с кой да говориш за коли повечето хора на твоите години не знаят как се движи колата (нищо лично мое мнение)
и моят съвет е да търсиш 2.6 двигателя е шест цилиндров редови с мощност от 160к.с. и ще ти свърши работа. Другите малолитражки М102 2.0 и 2.3 не стават за тая работа. Казвам ти го от опит а не за да имам повече в графа постс С тях пак можеш да се плъзнеш ,но на прах, мокро , снежно или друго време. Приятелче виж за накоя в201 2.6 или ако е 124 да е над 3000см3 иначе няма да си удоволетворен на сухо , ако искаш да се пързаляш само на сняг няма да имаш проблем и с 2.0 ,но предполагам ,че искаш друго.
Поздрави.
с purple_devil си писах и го разпитвам , убясними някои работи .Мисля да направя така в201 с колкото коня и да е да има танспбантация към 3.0 от 300е ,както е направил той
-за дефа планети сателити заварка ставало по добе даже от шпер дефа (на ц180 в202 ставали на в201) товаса първите две крачки които ще направя и нататака укачване и аксесуарите за дрифт...
Мерцедес Бенц
#42
Публикувано 30 януари 2010 - 18:42
Викаш вместо шпер да завариш дифа, като на Москвичите едно време
Ама като почнете да си ги пишете тея форумни митове и легенди направо ми пълните душата
Ама като почнете да си ги пишете тея форумни митове и легенди направо ми пълните душата
#43
Публикувано 30 януари 2010 - 18:48
Викаш вместо шпер да завариш дифа, като на Москвичите едно време
Ама като почнете да си ги пишете тея форумни митове и легенди направо ми пълните душата
що така ? ( това на втората картинка съм го рисувал аз) purple_devil му е с завърен така че не е мит ...МАЙ...
Прикачени файлове
Мерцедес Бенц
#44
Публикувано 05 февруари 2010 - 11:11
Плюсове на Мерцедеса(W201) - по здрав, завива повече, по лесен за управление, много много здрави мотори.
Недостатъци - мех инж който за да се замени с електрически = $ (и е необходими ако ще се прави турбо конверсия), диф с блокаж = трудно или скъпо
Плюсове на Е30 - по-евтино, шперове много (ама и те не са евтини че много ги чупят ), имат си фабрична ел инжекция (освен по старите - и от тях някои са с механика)
Недостатъци - чупи се повече,ръждясва повече, лично на мен не ми харесва като поведение на пътя. Дизайна също не ме кефи.
Имам приятели с такива, карал съм... - не е за мен
Съвет - избери си сам каквото ти е на сърце и си го карай с кеф
Недостатъци - мех инж който за да се замени с електрически = $ (и е необходими ако ще се прави турбо конверсия), диф с блокаж = трудно или скъпо
Плюсове на Е30 - по-евтино, шперове много (ама и те не са евтини че много ги чупят ), имат си фабрична ел инжекция (освен по старите - и от тях някои са с механика)
Недостатъци - чупи се повече,ръждясва повече, лично на мен не ми харесва като поведение на пътя. Дизайна също не ме кефи.
Имам приятели с такива, карал съм... - не е за мен
Съвет - избери си сам каквото ти е на сърце и си го карай с кеф
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#45
Публикувано 05 февруари 2010 - 16:25
Абе .... пропускате нещо много важно ... Шпер при Мерцедес няма .... Само ASD-то,което е на такъв принцип,че както си го замислил,направо ще му видиш сметката за отрицателно време ... А ако го завариш,просто няма да е истина ко ще настане при едно по-влажно време ... В този ред на мисли,колата освен за fun,ще се кара ли ежедневно,защото със заварката забрави за тоз филм ....
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни