![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/photo-5097_thumb.jpg?_r=0)
Как ни оплюват :(5 пръста сняг, пръдльовци с мерцедеси и ...
Започната от Ivan Rashev, 08 яну 2010 - 16:48:43
73 мнения по тази тема
#61
Публикувано 21 януари 2010 - 16:42
тук по коледа като заваля големия сняг около 50см. предупредиха народа да не излиза щото било бедствено положение.
да ама не - жената на бачкане и отивам да я взема по пътя аз, 2-3 таксита и снегорините. та карам си аз с моите всесезонни гуми на около 10-на х. мили и замната настройка на автоматика - колата си върви все едно , че си е сух пътя.
пред работата й се набухах в една пряспа направена от снегорина с леко натискане на педала на газта и си излезе без проблем, даже жълтата лампа на ESP не светна. на дно кръгово реших да се спавя на шофьор , а и коли нямаше - газ колата си държи завоя е не трепва.
аз съм си доволен от мерцердеса.
да ама не - жената на бачкане и отивам да я взема по пътя аз, 2-3 таксита и снегорините. та карам си аз с моите всесезонни гуми на около 10-на х. мили и замната настройка на автоматика - колата си върви все едно , че си е сух пътя.
пред работата й се набухах в една пряспа направена от снегорина с леко натискане на педала на газта и си излезе без проблем, даже жълтата лампа на ESP не светна. на дно кръгово реших да се спавя на шофьор , а и коли нямаше - газ колата си държи завоя е не трепва.
аз съм си доволен от мерцердеса.
#62
Публикувано 21 януари 2010 - 16:46
не плюя мерцедесите напротив това е марка която боготворя но зимата не им е сезона просто....Е виж сега,щом като си се регистрирал в този форум,не би било редно да плюеш по "мерцедес".А ако толкова си се сраснал с руските возила мисля,че ще мога да те свържа с точния човек,само да имаш мерак.
![:tongue:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/tongue.gif)
![:drift1:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/drift1.gif)
#63
Публикувано 21 януари 2010 - 20:59
А аз къде да сложа торбата с цимент, като съм с предно? Ако я метна на капака, ще ми пречи да виждам пътя!
Не всички Мерцедеси са със задно
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.gif)
![Публикувано изображение](http://plamenslavov.com/gallery/galleries/Birthday/Car-Fr2.jpg)
#64
Публикувано 21 януари 2010 - 21:36
Може и така да е,Колега.А иначе Ванко от Разград е човекане плюя мерцедесите напротив това е марка която боготворя но зимата не им е сезона просто....
я кажи кой е тоя твой човек лададжия
![]()
#66
Публикувано 21 януари 2010 - 22:00
И аз имам големи проблеми във Плевен със колата.
много и се върти незнам защо хях :P но пак за разлика от това ми завиждат как се сучи на светофарите като включа турбината...
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![:icon_coolgrin:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
#67
Публикувано 21 януари 2010 - 23:40
Е как пък го реши това колега!!!! Колко предавки да свалиш 3-4?! Говорите и вие едни! Помисли малко! При намаляне тежестта накъде отива?! После се замисли какво става като върнеш предавка,и се замисли с отворен диф какво се получава и кое е по опасно?!Да те завлече едно колело,или да ти блокират 2,както ти казваш!Чакам отговор!
O'k братле, ето го и отговора ми:
1)шофирам от '92 г.;
2)за предавките, ако си на 5-та минаваш на 3, ако си на 4-та съответно превключваш на 2-ра, като по възможност се използва междинна газ, а при по-екстремни ситуации и без нея. Все пак всичко зависи от конкретната ситуация и опит;
3)не е толкова важно къде е тръгнала тежестта, а има значение като искаш да спреш дали те дърпат отзад (задното), или те спъват подлагайки ти крак (предното);
4)вярно, че при по-рязко отпускане на съединителя се случва за момент колелата да блокират и задницата леко да заиграе, но при положение, че предните колела се въртят без да им се прилагат допълнителни сили управлението е под контрол. За разлика от предното при което когато ти блокират управляващите колела как би държал посоката?
![:drift1:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/drift1.gif)
#68
Публикувано 22 януари 2010 - 09:40
Кажи че ги написа тез двете ти ... ?! Как няма значение бе колега!? Замисляш ли се ?! Ти и междинна да подаваш,пак за момент се провлачват! Значи обяснявам ти! При спиране,повтарям спиране ,независимо с какво спираш (на скорост или със спирачките),тежестта се пренася на предният мост,а задният олеква! Ако ще и 15 междинни да подаваш,или ще превъртят,или ще провлачат!Аз лично досега не съм видял нито една кола на предно,при намаляне на скорост да и блокират колелата ....O'k братле, ето го и отговора ми:
1)шофирам от '92 г.;
2)за предавките, ако си на 5-та минаваш на 3, ако си на 4-та съответно превключваш на 2-ра, като по възможност се използва междинна газ, а при по-екстремни ситуации и без нея. Все пак всичко зависи от конкретната ситуация и опит;
3)не е толкова важно къде е тръгнала тежестта, а има значение като искаш да спреш дали те дърпат отзад (задното), или те спъват подлагайки ти крак (предното);
4)вярно, че при по-рязко отпускане на съединителя се случва за момент колелата да блокират и задницата леко да заиграе, но при положение, че предните колела се въртят без да им се прилагат допълнителни сили управлението е под контрол. За разлика от предното при което когато ти блокират управляващите колела как би държал посоката?
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.gif)
#69
Публикувано 22 януари 2010 - 21:12
Вижте пък един мой какво си писал на скайпа в настроението: -"Дай сега като завалял малко снежец и всички да карат с 10... А, и с летни гуми ми тръгнали... Мама ви гладна, кат нямате пари за гуми няма да карате ве охлюви мръсни" :
Ма не е насочено към МЕРЦЕДЕС,де.
ПОЗДРАВИ !!!!
![:lol:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif)
#70
Публикувано 22 януари 2010 - 23:47
Разград-добрич не ми се връзва нещо то тука фенове бол все пак гошо карбуратора е съселянин има още 2-3 ама те са фенове на други маркиМоже и така да е,Колега.А иначе Ванко от Разград е човека
поздрави: Марин
#71
Публикувано 23 януари 2010 - 13:16
Имам усещането че някои получават оргазъм от такива теми. Всичко написано до тук е абсолютно относително.
.....................
Всяко правило си има изключения.
От всяко дърво свирка не става.
Кога стана ваксаджия, кога ти почерня дупето.
.....................
Пръдлювци с Мерцедеси, БМВ-та, Фордове, Опели. А доста от тях до вчера теглеха каруцата с коня, но забравят че и той си иска нови подкови. Имам един познат, който караше Порше Карера, но зимата 2-3 месеца го оставяше в гаража и се качваше на една пръдлива Панда. Но човека знае кога с какво да се движи и не му викат че е пръдлю. Успех!
.....................
Всяко правило си има изключения.
От всяко дърво свирка не става.
Кога стана ваксаджия, кога ти почерня дупето.
.....................
Пръдлювци с Мерцедеси, БМВ-та, Фордове, Опели. А доста от тях до вчера теглеха каруцата с коня, но забравят че и той си иска нови подкови. Имам един познат, който караше Порше Карера, но зимата 2-3 месеца го оставяше в гаража и се качваше на една пръдлива Панда. Но човека знае кога с какво да се движи и не му викат че е пръдлю. Успех!
#72
Публикувано 23 януари 2010 - 23:00
Абсолютно споделям,Колега.Аз пък нито каруца нито нова кола имам.Баба Меца да си стои в бърлогата засега,а временно ще си постегна рендето-5 и с него ще си джугам до работа и обратно. Поздрави !!!!Имам усещането че някои получават оргазъм от такива теми. Всичко написано до тук е абсолютно относително.
.....................
Всяко правило си има изключения.
От всяко дърво свирка не става.
Кога стана ваксаджия, кога ти почерня дупето.
.....................
Пръдлювци с Мерцедеси, БМВ-та, Фордове, Опели. А доста от тях до вчера теглеха каруцата с коня, но забравят че и той си иска нови подкови. Имам един познат, който караше Порше Карера, но зимата 2-3 месеца го оставяше в гаража и се качваше на една пръдлива Панда. Но човека знае кога с какво да се движи и не му викат че е пръдлю. Успех!
![:icon_welldone:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_welldone.gif)
#73
Публикувано 25 януари 2010 - 01:30
Кажи че ги написа тез двете ти ... ?! Как няма значение бе колега!? Замисляш ли се ?! Ти и междинна да подаваш,пак за момент се провлачват! Значи обяснявам ти! При спиране,повтарям спиране ,независимо с какво спираш (на скорост или със спирачките),тежестта се пренася на предният мост,а задният олеква! Ако ще и 15 междинни да подаваш,или ще превъртят,или ще провлачат!Аз лично досега не съм видял нито една кола на предно,при намаляне на скорост да и блокират колелата ....
![]()
Аз до колкото разбрах не става въпрос за максимално бързо спиране а за запазване на контрол над колата като в същото време се убива и скоростта. Ииии на мене с кола с предно докато съм експериментирал да намалявам със скорости на сняг ми се е случвало за момент да се въртят колелетата със скорост значително по ниска от тази с, която се е засилила колата и докато се изравнят скоростите се получава едно изплюване на предницата от завоя и мисля че в това отношение при задно предаване по добре може да се подържа курса в такива ситуации. Дори и да залитне задницата на някъде с подходящи завъртания на волана нещата вилзат в релси.
![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.gif)
#74
Публикувано 29 януари 2010 - 20:10
Цитат(Vitcig @ 22nd January 2010 - 11:40) *
Кажи че ги написа тез двете ти ... ?! Как няма значение бе колега!? Замисляш ли се ?! Ти и междинна да подаваш,пак за момент се провлачват! Значи обяснявам ти! При спиране,повтарям спиране ,независимо с какво спираш (на скорост или със спирачките),тежестта се пренася на предният мост,а задният олеква! Ако ще и 15 междинни да подаваш,или ще превъртят,или ще провлачат!Аз лично досега не съм видял нито една кола на предно,при намаляне на скорост да и блокират колелата .... smile.gif wink.gif
Де да знам кой ги е написал ;-) Аз не се замислям. Почнеш ли да се замисляш... както казваш и 15 междинни няма да ти стигнат, защото няма да направиш нищо. Всичко се прави инстинктивно и се постига с тернировки, опит и усет, който трябва да имаш. Да почувстваш автомобила. Да се слееш с него. Защото има някои които просто не им се удава - не им идва отвътре.
vaakata Публикувано на 25 януари 2010 - 01:30
Аз до колкото разбрах не става въпрос за максимално бързо спиране а за запазване на контрол над колата като в същото време се убива и скоростта. Ииии на мене с кола с предно докато съм експериментирал да намалявам със скорости на сняг ми се е случвало за момент да се въртят колелетата със скорост значително по ниска от тази с, която се е засилила колата и докато се изравнят скоростите се получава едно изплюване на предницата от завоя и мисля че в това отношение при задно предаване по добре може да се подържа курса в такива ситуации. Дори и да залитне задницата на някъде с подходящи завъртания на волана нещата вилзат в релси. wink.gif
Да колега, за това става въпрос.
Кажи че ги написа тез двете ти ... ?! Как няма значение бе колега!? Замисляш ли се ?! Ти и междинна да подаваш,пак за момент се провлачват! Значи обяснявам ти! При спиране,повтарям спиране ,независимо с какво спираш (на скорост или със спирачките),тежестта се пренася на предният мост,а задният олеква! Ако ще и 15 междинни да подаваш,или ще превъртят,или ще провлачат!Аз лично досега не съм видял нито една кола на предно,при намаляне на скорост да и блокират колелата .... smile.gif wink.gif
Де да знам кой ги е написал ;-) Аз не се замислям. Почнеш ли да се замисляш... както казваш и 15 междинни няма да ти стигнат, защото няма да направиш нищо. Всичко се прави инстинктивно и се постига с тернировки, опит и усет, който трябва да имаш. Да почувстваш автомобила. Да се слееш с него. Защото има някои които просто не им се удава - не им идва отвътре.
vaakata Публикувано на 25 януари 2010 - 01:30
Аз до колкото разбрах не става въпрос за максимално бързо спиране а за запазване на контрол над колата като в същото време се убива и скоростта. Ииии на мене с кола с предно докато съм експериментирал да намалявам със скорости на сняг ми се е случвало за момент да се въртят колелетата със скорост значително по ниска от тази с, която се е засилила колата и докато се изравнят скоростите се получава едно изплюване на предницата от завоя и мисля че в това отношение при задно предаване по добре може да се подържа курса в такива ситуации. Дори и да залитне задницата на някъде с подходящи завъртания на волана нещата вилзат в релси. wink.gif
Да колега, за това става въпрос.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни