Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Как ни оплюват :(5 пръста сняг, пръдльовци с мерцедеси и ...


  • Please log in to reply
73 мнения по тази тема

#31 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 януари 2010 - 14:35

Колега,
Зимната гума страее и губи свойства, защото в нея има голям процент каучук. Дори никога да не е карана зимната гума, ако е по-стара от 3 години за нищо не става, поне според изследвания които съм чел по мрежата.


6 години е годността на гумите, но от гума до гума има балкан разлика :icon_coolgrin: Моите са Кумхо 185/65/15 с дот 06 и на сняг и дъжд спира все едно е на сухо
Зимната гума трябва да е максимално тънка и максимално висока
Пък за Мерцедес през зимата с тея келявите отворени дифове.....не ми ги хвалете! Един прост предняк с летни гуми ще издрапа там където Мерцедеса ще мечтае да се качи.Примери бол - и житейски и технически и практически :icon_coolgrin:
Аз преди 2 зими с 124-ката бях си решил проблемите - 2 акумулатора от камион в легена на резервната гума + газова бутилка + оборудване в багажника и си бях като цар, но важното е да е с нови гуми.
На другата ни кола (Форд Орион 1.8Д 87г) зимните гуми са с дот 2000г :kill_myself: и е проходима като Бенц с чисто нови гуми
  • 0

signatureqps.jpg
 


#32 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 12 януари 2010 - 16:10

6 години е годността на гумите, но от гума до гума има балкан разлика :icon_coolgrin: Моите са Кумхо 185/65/15 с дот 06 и на сняг и дъжд спира все едно е на сухо
Зимната гума трябва да е максимално тънка и максимално висока
Пък за Мерцедес през зимата с тея келявите отворени дифове.....не ми ги хвалете! Един прост предняк с летни гуми ще издрапа там където Мерцедеса ще мечтае да се качи.Примери бол - и житейски и технически и практически :icon_coolgrin:
Аз преди 2 зими с 124-ката бях си решил проблемите - 2 акумулатора от камион в легена на резервната гума + газова бутилка + оборудване в багажника и си бях като цар, но важното е да е с нови гуми.
На другата ни кола (Форд Орион 1.8Д 87г) зимните гуми са с дот 2000г :kill_myself: и е проходима като Бенц с чисто нови гуми

Според мен си в заблуда, колега. Сложи на мястото на старите си гуми нови и сравни поведението на колата на пътя.
Гуми с ДОТ 2000г... не им ли се виждат теловете вече? Не са ли се разкривили по нашите "равни" пътища? Несериозно е да караш с такива гуми, особено ако цениш живота - собствения и на останалите участници в движението.
А летните гуми в сравнение със зимните също не могат да се сравняват на сняг - стават като пластмаса твърди.
  • 0

#33 Penev

Penev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:добрич
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-Class W210

Публикувано 12 януари 2010 - 17:34

Що плюете ладите ве аз с 1.3 лада със летни гуми почти без грайфер минавам от там където и предното не може. Мерцедеса наистина има големи проблеми със зимната обстановка за тва се качам в ладето и пера напред хората ми правят път щото ги е страх да не стане сакатлък пък нека разни пръдливи "журналисти" да се чудят къде да се крият от мене и да псуват като селяни.
  • 0

#34 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 януари 2010 - 02:32

Според мен си в заблуда, колега. Сложи на мястото на старите си гуми нови и сравни поведението на колата на пътя.
Гуми с ДОТ 2000г... не им ли се виждат теловете вече? Не са ли се разкривили по нашите "равни" пътища? Несериозно е да караш с такива гуми, особено ако цениш живота - собствения и на останалите участници в движението.
А летните гуми в сравнение със зимните също не могат да се сравняват на сняг - стават като пластмаса твърди.

Той тоя Форд се ползва само като катър, не се кара повече от 40км и не излиза извън града, така, че е безопасен :icon_coolgrin:
Аз исках да му купувам нови зимни гуми, но форда е на доизживелица и ако стане нещо по-сериозно го насичам с брадвата и на вторичните ;) Мерцедесите на сняг могат да бъдат конкурентни на предняците само и единствено ако са с хубави гуми със заварен диференциал или с шпер ;)
  • 0

signatureqps.jpg
 


#35 kaligilo

kaligilo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W204 C180K

Публикувано 13 януари 2010 - 17:49

Той тоя Форд се ползва само като катър, не се кара повече от 40км и не излиза извън града, така, че е безопасен :icon_coolgrin:
Аз исках да му купувам нови зимни гуми, но форда е на доизживелица и ако стане нещо по-сериозно го насичам с брадвата и на вторичните ;) Мерцедесите на сняг могат да бъдат конкурентни на предняците само и единствено ако са с хубави гуми със заварен диференциал или с шпер ;)


Напротив , карам 124 с ОТВОРЕН диф и нови зимни гуми - проблеми нула...Не казвам , че е по-добре от предното , но в никакъв случай не е по-зле , просто си иска хубава зимна гума!
  • 0

#36 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 януари 2010 - 19:11

0.5-0.6 см малък грайфер ли е?Със Семперит Спортгрип съм 195/65 (не е Мишелин,но не мисля че е кофти гума),а ако сложа 205,215 тогава представам си какво боксуване ще падне.

За зимна гума на кола със задно е малък да. При грайфер 9-10мм(в зависимост от марката) при нова гума, 5мм значи е почти на финала на живота си. Производителите на гуми препоръчват зимната гума да се кара докато грайфера достигне 4мм и до 5 години от датата на производство(ДОТ). В България законовото ограничение за гуми е грайфера да не е по-плитък от 1.6мм но с такива гуми ще имаш много ядове по пътищата през зимата.
  • 0

#37 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 януари 2010 - 23:39

Това общо взето е истина, онзи ден като беше големия сняг видях там на пътя преди телевизионната кула най много закъсали (изоставени) мерцедеси, две черни W140, една сива Ц класа, една 124 комби, и по надолу една сива нова S класа, от други марки имаше само по един представител.
  • 0

#38 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8414 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 януари 2010 - 01:33

За зимна гума на кола със задно е малък да. При грайфер 9-10мм(в зависимост от марката) при нова гума, 5мм значи е почти на финала на живота си. Производителите на гуми препоръчват зимната гума да се кара докато грайфера достигне 4мм и до 5 години от датата на производство(ДОТ). В България законовото ограничение за гуми е грайфера да не е по-плитък от 1.6мм но с такива гуми ще имаш много ядове по пътищата през зимата.

Toва което си написал е доста неправилно, да не използвам друга дума.
Мога да ти покажа чисто нова гума, на която грайфера е под 9-10мм. 5мм е напълно в реда на нещата за зимна гума.
А това за ДОТ-a на гумата е колкото истина, толкова и български форумни спекулации. В Германия много коли си минават обслужването с гуми от 2004-та... преди малко бях в едно Ц-купе с такива гуми, което е на 1 седмица след обслужване и няма никакви препоръки да бъдат сменени.
Освен това всяка гума има препоръчителен маркер и задължителен маркер за смяна. Като си стане на препоръчителен, сменяш и това е.
Айде да не се правим на повече светци от папата ;)
Ти що не си сменяш маслото на всеки 1500км, по-добре е за двигателя ти, повярвай ми ;)
  • 0

#39 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 януари 2010 - 06:55

Toва което си написал е доста неправилно, да не използвам друга дума.
Мога да ти покажа чисто нова гума, на която грайфера е под 9-10мм. 5мм е напълно в реда на нещата за зимна гума.
А това за ДОТ-a на гумата е колкото истина, толкова и български форумни спекулации. В Германия много коли си минават обслужването с гуми от 2004-та... преди малко бях в едно Ц-купе с такива гуми, което е на 1 седмица след обслужване и няма никакви препоръки да бъдат сменени.
Освен това всяка гума има препоръчителен маркер и задължителен маркер за смяна. Като си стане на препоръчителен, сменяш и това е.
Айде да не се правим на повече светци от папата ;)
Ти що не си сменяш маслото на всеки 1500км, по-добре е за двигателя ти, повярвай ми ;)

Леле..... айде аз да я кажа другата дума: пишеш глупости колега!
Масово зимните гуми са с 9мм грайфер има и такива с 10мм, това че има 1-2 модела с по-плитък- браво, ама не променя по никакъв начин нещата.
Като си толкова запознат с маркерите, забелязал ли си, че зимните гуми имат един препоръчителен т.нар. зимен маркер, който е на точно 4мм???
Следващия маркер е на допустимата от закона дълбочина, но не е препоръчително да караш зимата докато го достигнеш.
Иначе ТОП-а ги е описал добре, къде са стояли такива като тоя с Ц- купето с 5мм зимни гуми от преди 6 години :kill_myself:
Маслото не го сменям на 1500км. защото не карам с приста или шел, а с Мобил1 или Кастрол от по над 100лв тубата и двете масла с удължен интервал на смяна. ;)
Айде стига сме разтягали локумите повече, да не се оккаже че май авторът на оригиналната тема е уцелил със заглавието "едикви си с мерцедеси"
  • 0

#40 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 14 януари 2010 - 08:45

Топ е прав за закъсалите наши колеги,аз ги видях също както и много други хора!Всеки ден виждам коли от премиум класа,които са с летни гуми,но това е българската действителност,купуват се коли за 15-25 хил.лв и се почват компромисите с гуми,подръжка и т.н.Като не ти се дават пари за зимни гуми,по-добре не карай когато има сняг,е да ама има хора дето това им е под нивото,за тях физичните закони не важът.
  • 0

#41 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8414 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 януари 2010 - 00:33

Леле..... айде аз да я кажа другата дума: пишеш глупости колега!
Масово зимните гуми са с 9мм грайфер има и такива с 10мм, това че има 1-2 модела с по-плитък- браво, ама не променя по никакъв начин нещата.
Като си толкова запознат с маркерите, забелязал ли си, че зимните гуми имат един препоръчителен т.нар. зимен маркер, който е на точно 4мм???
Следващия маркер е на допустимата от закона дълбочина, но не е препоръчително да караш зимата докато го достигнеш.
Иначе ТОП-а ги е описал добре, къде са стояли такива като тоя с Ц- купето с 5мм зимни гуми от преди 6 години :kill_myself:
Маслото не го сменям на 1500км. защото не карам с приста или шел, а с Мобил1 или Кастрол от по над 100лв тубата и двете масла с удължен интервал на смяна. ;)
Айде стига сме разтягали локумите повече, да не се оккаже че май авторът на оригиналната тема е уцелил със заглавието "едикви си с мерцедеси"

1. За маркерите ти написах абсолютно същото, но както и да е.
2. Относно C-coupe-то, кара се в Германия, мисля си че там са изключително стриктни по отношение поддръжката. Как за толкова години е на такъв грайфер? Не се кара много зимата, просто е.
3. Що не караш със Shell масло, тези хора имат толкова опит в индустрията, колкото повече от половината компании на пазара :)

Нещо ми прави впечатление, че се засягаш на моите коментари! ;) Недей бре, просто пробвай от време на време да погледнеш на нещата и от друг ъгъл.
И не... 0.5-0.6 не е малък грайфер за зимна гума ;)
------------
Като чета какви митове и легенди битуват в много от БГ форумите, хич не се учудвам че онази простотия в BG-Mamma почти събори имиджа на ПИБ :)
  • 0

#42 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 януари 2010 - 03:12

1. За маркерите ти написах абсолютно същото, но както и да е.
2. Относно C-coupe-то, кара се в Германия, мисля си че там са изключително стриктни по отношение поддръжката. Как за толкова години е на такъв грайфер? Не се кара много зимата, просто е.
3. Що не караш със Shell масло, тези хора имат толкова опит в индустрията, колкото повече от половината компании на пазара :)

Нещо ми прави впечатление, че се засягаш на моите коментари! ;) Недей бре, просто пробвай от време на време да погледнеш на нещата и от друг ъгъл.
И не... 0.5-0.6 не е малък грайфер за зимна гума ;)
------------
Като чета какви митове и легенди битуват в много от БГ форумите, хич не се учудвам че онази простотия в BG-Mamma почти събори имиджа на ПИБ :)

Хах, не ти се засягам изобщо, просто така си говоря. Не те познавам, нито ти мене, за да се засягам от думите ти. Всеки има право да си мисли каквото иска, обаче като завали снега и такива пичове с по 5мм грайфер на 6-годишните си зимни гуми или излизат без колата, или я изоставят закъсала някъде по улиците.
След като сме на едно мнение за маркерите, значи знаеш, че препоръчителният маркер на зимната гума е 4мм, е как тогава 5мм не е малък- има още 1мм до края на живота си като зимна гума. Относно ДОТхх04- ако кажеш, че зимни гуми на шест години също не са стари те признавам за оптимист №1 на форума.
ШЕЛ- ако ще говорим за опит то Опел и Фиат правят коли отпреди мерцедес да са започнали, обаче това май не ги прави по-добрите автомобили.
А аз като чета писанията ти си мисля, че активно участваш в бг мама- нещо което не знам дори как изглежда.
Айде остани със здраве и дано някой ден разбереш, че 5мм са малко и 6 години твърде много за една зимна гума.
(спирам да пиша по темата)
  • 0

#43 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 16 януари 2010 - 09:02

ШЕЛ- ако ще говорим за опит то Опел и Фиат правят коли отпреди мерцедес да са започнали, обаче това май не ги прави по-добрите автомобили.
(спирам да пиша по темата)


Само за инфо:
Форд - първи автомобил: 1896 с името КРАДРАТЦИКЛЕТ, ама не е сериино
Опел - първи автомобил: 1898 - моторни самоходи, не точно автомобили и не точно сериино, ама айде
МБ - първи автомобил: 1889 - съвместно с Майбах автомобил с метални колела, иначе триколесна каляска 1886, 1895 първия в света камион, 1897 първия в света автомобил с предно разположен двигател, който става и първото в света моторно такси.

Не е важно кой от кога прави автомобили, важното е че без подходящи гуми автомобила е безполезен!
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#44 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 16 януари 2010 - 11:10

Ми дай тогава да си сменяме зимните гуми всеки сезон,хората за това са го сложили тоя маркер,демек до там е допустимо да се кара.Или ти си си купил нови зимни гуми тоя сезон и можеш да даваш винаги обективното,и всеразбиращо мнение!Ако покараш с новите си зимни гуми 3000км следващата зима си купи нови,щото грайфера им няма да е вече 0.9-1см.
Безаварийна на всички!
  • 0

#45 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 януари 2010 - 20:37

Ми дай тогава да си сменяме зимните гуми всеки сезон,хората за това са го сложили тоя маркер,демек до там е допустимо да се кара.Или ти си си купил нови зимни гуми тоя сезон и можеш да даваш винаги обективното,и всеразбиращо мнение!Ако покараш с новите си зимни гуми 3000км следващата зима си купи нови,щото грайфера им няма да е вече 0.9-1см.
Безаварийна на всички!

Муахаха ми ще си купувам и по два чифта на сезон ако искам, щом мога да си го позволя. Чувствам, че искрено се дразниш на мненията ми от доста време.... много ти здраве.
Никъде не съм казал, че щом грайфера не е 0.9мм не може да се кара. Казвам просто че една зимна гума произведена през 2004 и с грайфер 5мм НЕ СТАВА!!!!
Иначе разбирачи, които си карате мерцедесите с изтрити гуми на по 100години, точно заради такива като вас се раждат подобни теми. Прави са хората да ви плюят.
"Пръдльовци с мерцедеси"
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни