Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Как ни оплюват :(5 пръста сняг, пръдльовци с мерцедеси и ...


  • Please log in to reply
73 мнения по тази тема

#61 chasovnik

chasovnik

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 104 Мнения:
  • Град:washington dc
  • Автомобил:
    mercedes c320 wagon

Публикувано 21 януари 2010 - 16:42

тук по коледа като заваля големия сняг около 50см. предупредиха народа да не излиза щото било бедствено положение.
да ама не - жената на бачкане и отивам да я взема по пътя аз, 2-3 таксита и снегорините. та карам си аз с моите всесезонни гуми на около 10-на х. мили и замната настройка на автоматика - колата си върви все едно , че си е сух пътя.
пред работата й се набухах в една пряспа направена от снегорина с леко натискане на педала на газта и си излезе без проблем, даже жълтата лампа на ESP не светна. на дно кръгово реших да се спавя на шофьор , а и коли нямаше - газ колата си държи завоя е не трепва.
аз съм си доволен от мерцердеса.
  • 0

#62 Penev

Penev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:добрич
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-Class W210

Публикувано 21 януари 2010 - 16:46

Е виж сега,щом като си се регистрирал в този форум,не би било редно да плюеш по "мерцедес".А ако толкова си се сраснал с руските возила мисля,че ще мога да те свържа с точния човек,само да имаш мерак. :icon_welldone:

не плюя мерцедесите напротив това е марка която боготворя но зимата не им е сезона просто.... :flagMB new: я кажи кой е тоя твой човек лададжия :tongue: :drift1:
  • 0

#63 Plamen

Plamen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 236 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 168 (A170 CDI), 2002, Long-wheelbase
    W 163 (ML 270 CDI), 2005, SE

Публикувано 21 януари 2010 - 20:59

А аз къде да сложа торбата с цимент, като съм с предно? Ако я метна на капака, ще ми пречи да виждам пътя! :D Не всички Мерцедеси са със задно ;)
  • 0
Публикувано изображение

#64 eiht

eiht

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W124 300D '87

Публикувано 21 януари 2010 - 21:36

не плюя мерцедесите напротив това е марка която боготворя но зимата не им е сезона просто.... :flagMB new: я кажи кой е тоя твой човек лададжия :tongue: :drift1:

Може и така да е,Колега.А иначе Ванко от Разград е човека :flagMB new:
  • 0

#65 strelec

strelec

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 195 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора-Пловдив
  • Автомобил:
    W124 200TE 136k.c. 1994
    Opel Corsa Sport X15DT

Публикувано 21 януари 2010 - 21:54

Koлега, къде видя да съм написал, че без шпер е по-добре? Аз само се оглеждам да намеря LSD за моята, ама към невъзможна отива работата :)


Приеми моите извинения. :beer:
  • 0
Публикувано изображение

#66 damian-E250

damian-E250

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 923 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Автомобил:
    W124 E-250TD/94'
    W123 200D/79'
    Sprinter 308D Maxi/98'
    Lada Niva 1.6/94'
    kawasaki klx 250/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 януари 2010 - 22:00

И аз имам големи проблеми във Плевен със колата. :) много и се върти незнам защо хях :P но пак за разлика от това ми завиждат как се сучи на светофарите като включа турбината... :icon_coolgrin:

:flagMB new:
  • 0
Публикувано изображение

#67 strelec

strelec

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 195 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора-Пловдив
  • Автомобил:
    W124 200TE 136k.c. 1994
    Opel Corsa Sport X15DT

Публикувано 21 януари 2010 - 23:40

Е как пък го реши това колега!!!! Колко предавки да свалиш 3-4?! Говорите и вие едни! Помисли малко! При намаляне тежестта накъде отива?! После се замисли какво става като върнеш предавка,и се замисли с отворен диф какво се получава и кое е по опасно?!Да те завлече едно колело,или да ти блокират 2,както ти казваш!Чакам отговор!


O'k братле, ето го и отговора ми:
1)шофирам от '92 г.;
2)за предавките, ако си на 5-та минаваш на 3, ако си на 4-та съответно превключваш на 2-ра, като по възможност се използва междинна газ, а при по-екстремни ситуации и без нея. Все пак всичко зависи от конкретната ситуация и опит;
3)не е толкова важно къде е тръгнала тежестта, а има значение като искаш да спреш дали те дърпат отзад (задното), или те спъват подлагайки ти крак (предното);
4)вярно, че при по-рязко отпускане на съединителя се случва за момент колелата да блокират и задницата леко да заиграе, но при положение, че предните колела се въртят без да им се прилагат допълнителни сили управлението е под контрол. За разлика от предното при което когато ти блокират управляващите колела как би държал посоката?
:drift1:
  • 0
Публикувано изображение

#68 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 22 януари 2010 - 09:40

O'k братле, ето го и отговора ми:
1)шофирам от '92 г.;
2)за предавките, ако си на 5-та минаваш на 3, ако си на 4-та съответно превключваш на 2-ра, като по възможност се използва междинна газ, а при по-екстремни ситуации и без нея. Все пак всичко зависи от конкретната ситуация и опит;
3)не е толкова важно къде е тръгнала тежестта, а има значение като искаш да спреш дали те дърпат отзад (задното), или те спъват подлагайки ти крак (предното);
4)вярно, че при по-рязко отпускане на съединителя се случва за момент колелата да блокират и задницата леко да заиграе, но при положение, че предните колела се въртят без да им се прилагат допълнителни сили управлението е под контрол. За разлика от предното при което когато ти блокират управляващите колела как би държал посоката?
:drift1:

Кажи че ги написа тез двете ти ... ?! Как няма значение бе колега!? Замисляш ли се ?! Ти и междинна да подаваш,пак за момент се провлачват! Значи обяснявам ти! При спиране,повтарям спиране ,независимо с какво спираш (на скорост или със спирачките),тежестта се пренася на предният мост,а задният олеква! Ако ще и 15 междинни да подаваш,или ще превъртят,или ще провлачат!Аз лично досега не съм видял нито една кола на предно,при намаляне на скорост да и блокират колелата .... :) ;)
  • 0

#69 eiht

eiht

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W124 300D '87

Публикувано 22 януари 2010 - 21:12

Вижте пък един мой какво си писал на скайпа в настроението: -"Дай сега като завалял малко снежец и всички да карат с 10... А, и с летни гуми ми тръгнали... Мама ви гладна, кат нямате пари за гуми няма да карате ве охлюви мръсни" : :lol: Ма не е насочено към МЕРЦЕДЕС,де. :flagMB new: ПОЗДРАВИ !!!!
  • 0

#70 Penev

Penev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:добрич
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-Class W210

Публикувано 22 януари 2010 - 23:47

Може и така да е,Колега.А иначе Ванко от Разград е човека :flagMB new:

Разград-добрич не ми се връзва нещо то тука фенове бол все пак гошо карбуратора е съселянин има още 2-3 ама те са фенове на други марки
поздрави: Марин
  • 0

#71 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 23 януари 2010 - 13:16

Имам усещането че някои получават оргазъм от такива теми. Всичко написано до тук е абсолютно относително.
.....................
Всяко правило си има изключения.
От всяко дърво свирка не става.
Кога стана ваксаджия, кога ти почерня дупето.
.....................
Пръдлювци с Мерцедеси, БМВ-та, Фордове, Опели. А доста от тях до вчера теглеха каруцата с коня, но забравят че и той си иска нови подкови. Имам един познат, който караше Порше Карера, но зимата 2-3 месеца го оставяше в гаража и се качваше на една пръдлива Панда. Но човека знае кога с какво да се движи и не му викат че е пръдлю. Успех!
  • 0

#72 eiht

eiht

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W124 300D '87

Публикувано 23 януари 2010 - 23:00

Имам усещането че някои получават оргазъм от такива теми. Всичко написано до тук е абсолютно относително.
.....................
Всяко правило си има изключения.
От всяко дърво свирка не става.
Кога стана ваксаджия, кога ти почерня дупето.
.....................
Пръдлювци с Мерцедеси, БМВ-та, Фордове, Опели. А доста от тях до вчера теглеха каруцата с коня, но забравят че и той си иска нови подкови. Имам един познат, който караше Порше Карера, но зимата 2-3 месеца го оставяше в гаража и се качваше на една пръдлива Панда. Но човека знае кога с какво да се движи и не му викат че е пръдлю. Успех!

Абсолютно споделям,Колега.Аз пък нито каруца нито нова кола имам.Баба Меца да си стои в бърлогата засега,а временно ще си постегна рендето-5 и с него ще си джугам до работа и обратно. Поздрави !!!! :icon_welldone:
  • 0

#73 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Публикувано 25 януари 2010 - 01:30

Кажи че ги написа тез двете ти ... ?! Как няма значение бе колега!? Замисляш ли се ?! Ти и междинна да подаваш,пак за момент се провлачват! Значи обяснявам ти! При спиране,повтарям спиране ,независимо с какво спираш (на скорост или със спирачките),тежестта се пренася на предният мост,а задният олеква! Ако ще и 15 междинни да подаваш,или ще превъртят,или ще провлачат!Аз лично досега не съм видял нито една кола на предно,при намаляне на скорост да и блокират колелата .... :) ;)


Аз до колкото разбрах не става въпрос за максимално бързо спиране а за запазване на контрол над колата като в същото време се убива и скоростта. Ииии на мене с кола с предно докато съм експериментирал да намалявам със скорости на сняг ми се е случвало за момент да се въртят колелетата със скорост значително по ниска от тази с, която се е засилила колата и докато се изравнят скоростите се получава едно изплюване на предницата от завоя и мисля че в това отношение при задно предаване по добре може да се подържа курса в такива ситуации. Дори и да залитне задницата на някъде с подходящи завъртания на волана нещата вилзат в релси. ;)
  • 0

#74 strelec

strelec

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 195 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора-Пловдив
  • Автомобил:
    W124 200TE 136k.c. 1994
    Opel Corsa Sport X15DT

Публикувано 29 януари 2010 - 20:10

Цитат(Vitcig @ 22nd January 2010 - 11:40) *
Кажи че ги написа тез двете ти ... ?! Как няма значение бе колега!? Замисляш ли се ?! Ти и междинна да подаваш,пак за момент се провлачват! Значи обяснявам ти! При спиране,повтарям спиране ,независимо с какво спираш (на скорост или със спирачките),тежестта се пренася на предният мост,а задният олеква! Ако ще и 15 междинни да подаваш,или ще превъртят,или ще провлачат!Аз лично досега не съм видял нито една кола на предно,при намаляне на скорост да и блокират колелата .... smile.gif wink.gif

Де да знам кой ги е написал ;-) Аз не се замислям. Почнеш ли да се замисляш... както казваш и 15 междинни няма да ти стигнат, защото няма да направиш нищо. Всичко се прави инстинктивно и се постига с тернировки, опит и усет, който трябва да имаш. Да почувстваш автомобила. Да се слееш с него. Защото има някои които просто не им се удава - не им идва отвътре.


vaakata Публикувано на 25 януари 2010 - 01:30
Аз до колкото разбрах не става въпрос за максимално бързо спиране а за запазване на контрол над колата като в същото време се убива и скоростта. Ииии на мене с кола с предно докато съм експериментирал да намалявам със скорости на сняг ми се е случвало за момент да се въртят колелетата със скорост значително по ниска от тази с, която се е засилила колата и докато се изравнят скоростите се получава едно изплюване на предницата от завоя и мисля че в това отношение при задно предаване по добре може да се подържа курса в такива ситуации. Дори и да залитне задницата на някъде с подходящи завъртания на волана нещата вилзат в релси. wink.gif

Да колега, за това става въпрос.
  • 0
Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни