Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Как ни оплюват :(5 пръста сняг, пръдльовци с мерцедеси и ...


  • Please log in to reply
73 мнения по тази тема

#46 sam-1

sam-1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 357 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    MERCEDES BENZ W 124 250 TD-11.11.1990г. Опел тигра, Форд Транзит и какво ли не още

Публикувано 16 януари 2010 - 21:47

Според мен темата не е за тука - не се обиждайте...
  • 0
Публикувано изображение

#47 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 16 януари 2010 - 22:30

Е ти пък що се надценяваш толкова,чак да се дразня от теб мисля,че е множко :slap: ,а пък ако ти кажа с какви гуми си карам колите ще земеш да ми завидиш
и да прав си за дота на гумите,но за 5-те мм не си(според моето скромно мнение)
"пикльовци с мерцедеси"
  • 0

#48 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 януари 2010 - 22:37

Че темата не е за тук, добре. Също така е ясно че тази тема, както доста други напоследък поема в насока- караници, разправии и заяждане. Какво му става на тоя форум не мога да разбера, ама карайте го по-спокойно, ще си изхабите нервите.
  • 0

#49 strelec

strelec

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 195 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора-Пловдив
  • Автомобил:
    W124 200TE 136k.c. 1994
    Opel Corsa Sport X15DT

Публикувано 21 януари 2010 - 00:23

Такаа... Защо на нас ни е трудно да тръгнем с големите кораби.
1. Отворен диференциал. Едната гума превърта и... отиде коня у ряката :) Сложили са ESP, което е страхотно за контрол на поднасянето в движение, но е пълен ад да потеглиш на леко заледено с него. Който е карал кола с диф с повишено триене, знае колко лесно е там. Да, малко е плашещо като ритне задника наляво-надясно, но действа.



Тук колегата има грешка. Точно ШПЕР дифа си е нужен на Мечока. Преди няколко зими тръгнахме за Бузлуджа. Бе валял сняг около 30 см. Позатопли се времето, поразтопи се леко снежеца и след ден, два сви студ. Пътя - стъкло. След 1 завой закъсало Рено 19 (с предно), успоредно на него спускайки се спрял Голф 3 и не може да се мине. Слезнахме да го избутаме, но не можа да продължи и остана там (до разтопяване на леда :D ) . Като се освободи пътя решихме да продължим с изкачването, 1-ва, 2-ра, 3-та стоим на едно място, та даже се хлъзгаме и назад. Пътя бе стъкло както писах по-горе. Тогава отпуснах леко надолу и вкарах десните гуми отстрани в снега. И какво мислите се случи? Потеглихме без никакъв проблем, което без тази система би било невъзможно па било то и с предно, което м-ду впрочем за изкачване е по-зле от задното, защото тежестта пада назад и предницата олеква. След това гледай какво въртене пада :-) . Дядото има Опел Вежда та знам за какво иде реч. Доста сме се смели на едни другарчета със Ситроен (предно), които се бяха накачулили на капака на двигателя и така се катереха по баирче. А гумите ми са Кумхо 195/65 15, но следващите другата зима ще бъдат 185 - за още по-добър ефект!
  • 0
Публикувано изображение

#50 strelec

strelec

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 195 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора-Пловдив
  • Автомобил:
    W124 200TE 136k.c. 1994
    Opel Corsa Sport X15DT

Публикувано 21 януари 2010 - 01:47

И още преди имах Лада 2107 с нея в големи снеговалежи съм се качвал до х."Кумата"-Витоша. Веднъж пристигаме по тъмно и хижаря ни пита:
- Пеш ли сте?
Отговорих му, че сме с ладичката отвън. Отговорът му бе, че за това сме се качили. Нагоре се движеха само джипове и ние с Ладюната. Вярно, че с бордюр в багажника и тесни гуми. Всяка зима съм я карал, дори и когато са обявявали бедствено положение по телевизията не съм я спирал, както и Мерцедеса. Зимата, мое мнение - по-добре е задното, на мен по-ми е приятно и ми доставя удоволствие. Има някои важни особенности, които ще споделя с вас и се надявам да са от помощ на колегите:
-най-важни са гумите - зимни и колкото се може по тесни (за втора употреба и дума не става, за поведението на пътя е ясно. Само ще споделя, за тези които решат да правят икономии, в началото на шофьорския ми стаж отпред си сложих нови гуми, за други и дума не можеше да става, а от зад реших да сложа втора употреба. Е, докато се наложи да сменя новите смених три чифта секънд гуми и от тогава - само нови;
-вериги съм ползвал само веднъж и то пак при обявено бедствено положение тръгнахме за Плачковци и от Плачковци до хижата нямаше път. Сняг до коляно и тогава се наложи да се ползват веригите;
-по старопланинските проходи редовно изпреварвам коли с предно предаване с вериги, които едвам пъплят:
-добре е да има тежест в багажника - тогава колата е като трактор;
-със задното предаване при каране по проходите, където има мн. завои с подаване на газ задницата поднася и завоите се вземат с леко контролирано приплъзване (дрифт), което с предно няма как да стане. Удоволствие е да се кара и средната скорост е по-висока.
-другия + е, че когато се налага да намалиш скоростта (примерно преди завой) просто понижаваш предавката, колата си намаля напълно контролирано, без загуба на управление... и после газ. Докато при предно предаване ако се направи това предните колела има вероятност да блокират и тогава автомобила става като шейна, няма значение на къде въртиш волана.;
-важно е да се борави нежно с педалите и волана, и да се поддържа по възможност постоянна скорост;
-и не на последно място когато падне първия сняг със съпругата яхваме колата и право на полигона. Започва около час поднасяния, спирачки и т.н. да се почувства автомобила, да се свикне с поведението му, защото разликата нежду шофирането по сняг и асфалт е голяма и както са казали хората: "За да има ръка ловка - трябва много тренировка".
  • 0
Публикувано изображение

#51 strelec

strelec

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 195 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора-Пловдив
  • Автомобил:
    W124 200TE 136k.c. 1994
    Opel Corsa Sport X15DT

Публикувано 21 януари 2010 - 02:10

И за финал:"жена и кола,ако не въртят гъза не ми ги хвали..........".И умната по заснежените пътища на милата ни татковина, ако не умната,то поне вземете русата,ама сами не тръгвайте.....!!! ;-)
  • 0
Публикувано изображение

#52 eiht

eiht

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W124 300D '87

Публикувано 21 януари 2010 - 04:32

Евала за Поста Бат Хулигане!

А,Хах Че Автомобилите Мерцедеси не са от най проходимите автимобили...НЕ СА(Все пак в тази сфера е G-class и UNIMOG)
Че автора на тази статия е Лаик сами разбрахте!
Че Българите сме си Българи и ни свиди да дадем 10лв за качествена течност вместо да хабим на дедо ракията...свиди ни се!

Обаче едно не разбрах защо говорим за ЛАДИ,ЖИГУЛИ и СИЕ и какво общо имат те с Автомобилния свят?

Ми обяснението е едно,просто сравнвнието е направено с откърмени от идилията на соц-лагера,аз поне така си го обяснявам умствено.Но пък недей подценява и руските возила,все-пак те нямат нищо общо с Мерцедес :icon_coolgrin: :0_yahoo:
  • 0

#53 eiht

eiht

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W124 300D '87

Публикувано 21 януари 2010 - 05:03

Че темата не е за тук, добре. Също така е ясно че тази тема, както доста други напоследък поема в насока- караници, разправии и заяждане. Какво му става на тоя форум не мога да разбера, ама карайте го по-спокойно, ще си изхабите нервите.

Аз пък колега предлагам да се преразпределим на "автомонтьори","автори","майстори" и "разбирачи".Пък прохождащите-въобще не ги мисли.Те като отворят форума,че да си почетат малко ей така за обща информация,като нови собственици и се натъкват точно на такъв вид противоречиви мнения.Не става дума конкретно за темата а като цяло,за форума.А това,че винаги се намира някой да счупи хатъра на друг-си е практика явно. ПОЗДРАВИ !!!!
  • 0

#54 eiht

eiht

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W124 300D '87

Публикувано 21 януари 2010 - 05:23

Що плюете ладите ве аз с 1.3 лада със летни гуми почти без грайфер минавам от там където и предното не може. Мерцедеса наистина има големи проблеми със зимната обстановка за тва се качам в ладето и пера напред хората ми правят път щото ги е страх да не стане сакатлък пък нека разни пръдливи "журналисти" да се чудят къде да се крият от мене и да псуват като селяни.

Е виж сега,щом като си се регистрирал в този форум,не би било редно да плюеш по "мерцедес".А ако толкова си се сраснал с руските возила мисля,че ще мога да те свържа с точния човек,само да имаш мерак. :icon_welldone:
  • 0

#55 eiht

eiht

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W124 300D '87

Публикувано 21 януари 2010 - 05:37

И за финал:"жена и кола,ако не въртят гъза не ми ги хвали..........".И умната по заснежените пътища на милата ни татковина, ако не умната,то поне вземете русата,ама сами не тръгвайте.....!!! ;-)

Че то аз и на една руса бях дал да кара,ама пак не ме изкара от пряспите,така че не е гаранция,повярвай :4036:
  • 0

#56 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8414 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 януари 2010 - 10:15

Тук колегата има грешка. Точно ШПЕР дифа си е нужен на Мечока. Преди няколко зими тръгнахме за Бузлуджа. Бе валял сняг около 30 см. Позатопли се времето, поразтопи се леко снежеца и след ден, два сви студ. Пътя - стъкло. След 1 завой закъсало Рено 19 (с предно), успоредно на него спускайки се спрял Голф 3 и не може да се мине. Слезнахме да го избутаме, но не можа да продължи и остана там (до разтопяване на леда :D ) . Като се освободи пътя решихме да продължим с изкачването, 1-ва, 2-ра, 3-та стоим на едно място, та даже се хлъзгаме и назад. Пътя бе стъкло както писах по-горе. Тогава отпуснах леко надолу и вкарах десните гуми отстрани в снега. И какво мислите се случи? Потеглихме без никакъв проблем, което без тази система би било невъзможно па било то и с предно, което м-ду впрочем за изкачване е по-зле от задното, защото тежестта пада назад и предницата олеква. След това гледай какво въртене пада :-) . Дядото има Опел Вежда та знам за какво иде реч. Доста сме се смели на едни другарчета със Ситроен (предно), които се бяха накачулили на капака на двигателя и така се катереха по баирче. А гумите ми са Кумхо 195/65 15, но следващите другата зима ще бъдат 185 - за още по-добър ефект!

Koлега, къде видя да съм написал, че без шпер е по-добре? Аз само се оглеждам да намеря LSD за моята, ама към невъзможна отива работата :)
  • 0

#57 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 21 януари 2010 - 11:36

Само да ви "светна",че ASD работи до 40 км/ч!!!После само святка,без да работи,един вид само известява!!! Имайте го впредвид!!!!
  • 0

#58 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 януари 2010 - 14:49

Само да ви "светна",че ASD работи до 40 км/ч!!!После само святка,без да работи,един вид само известява!!! Имайте го впредвид!!!!

За щастие.
  • 0

#59 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 21 януари 2010 - 15:24

-другия + е, че когато се налага да намалиш скоростта (примерно преди завой) просто понижаваш предавката, колата си намаля напълно контролирано, без загуба на управление... и после газ. Докато при предно предаване ако се направи това предните колела има вероятност да блокират и тогава автомобила става като шейна, няма значение на къде въртиш волана.;
-важно е да се борави нежно с педалите и волана, и да се поддържа по възможност постоянна скорост ...........

Е как пък го реши това колега!!!! Колко предавки да свалиш 3-4?! Говорите и вие едни! Помисли малко! При намаляне тежестта накъде отива?! После се замисли какво става като върнеш предавка,и се замисли с отворен диф какво се получава и кое е по опасно?!Да те завлече едно колело,или да ти блокират 2,както ти казваш!Чакам отговор!
  • 0

#60 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 януари 2010 - 16:39

Аз Мерцедес карам от четири години. Фиат 500 карах една година. Лада карах 20 години. Ама това, което съм правил на сняг с Трабаната на една приятелче няма да забравя! Не говорим за стабилност на страничен вятър, а на емоция по заснежени стръмни завои! А вторник и сряда ходих с Мерцедеса до Монтана. На отиване-преди снегорините. Не се оплаквам, колата се държи стабилно. Гумите -нови Nokian 195/65/15 на Джелезни Жанти. Някой обаче да не си помисли, че минах през Петрохан!
А относно статията-не я приемам лично - пръдльовци има и с Мерцедеси (и не виждам защо някой от нас трябва да се обижда), важното е да не се предобряват нещата, че от повече напън става беля! :flagMB new:
  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни