![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/photo-5097_thumb.jpg?_r=0)
Как ни оплюват :(5 пръста сняг, пръдльовци с мерцедеси и ...
Започната от Ivan Rashev, 08 яну 2010 - 16:48:43
73 мнения по тази тема
#16
Публикувано 09 януари 2010 - 16:40
За хората с ръчни скорости за задно предаване автомобил се иска умение за работа със съединителя,скоростите и газта.Мерцедес е една от много малкото коли ,които могат да потеглят на 2 предавка без много газ,разбира се трябва и да е обута с зимни гуми (марката е много важна)не по стари от 3 години.Кола с задно предаване отнемаш крака от газта и си влиза в пътя,с предно предаване даваш газ ,но дали ще си хване пътя не се знае ако задницата е подскочила в този момент..По тесни гуми с голям грайфер(а не втора употреба и изгорели от слънцето,твърди като гьон),изправен автомобил и добро задкормилно устройство с мислеща глава за пътната обстановка в момента и няма да имате грижи.
#17
Публикувано 09 януари 2010 - 22:16
Колеги, може ли да пръдне човек с хемороиди, стиска ли ми да бъде пръдльовец? ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ, ще му излезе някоя "висулка" и ....
...няма да може да си кара колата. Кой няма хемороиди, кой може да си пърди на воля...............този който кара Мерцедес, този на който колата е най-пригодена за шофиране.
ДА, САМО МЕРЦЕДЕС Е КОЛАТА НА НЕОГРАНИЧЕНИТЕ ПОЗИВИ!
![:nono:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/nono.gif)
ДА, САМО МЕРЦЕДЕС Е КОЛАТА НА НЕОГРАНИЧЕНИТЕ ПОЗИВИ!
![:drift1:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/drift1.gif)
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#18
Публикувано 09 януари 2010 - 22:34
Абе яд го е пичагата ся, че и тои си няма Мерцедес-Бенц. Иначе сериозно опюване на марката.
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.
![;)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.png)
#20
Публикувано 10 януари 2010 - 11:45
Незнам, сигурно доста хора имат проблеми с колите си, но (може би и защото съм с предно) до сега с "издрапването" по наклона не съм имала проблеми аз. Но...все пак, тази година съм с нови зимни гуми (макар и не кой знае каква супер-марка) и с нов акумулатор (е те там ми беше слабото място- старият беше на поне 3 години и Fiam 43 mAh.) и съм минавала с "бясна" скорост по заснежено там, където други с по-баяти коли едвам пъплят.
Незнам, от страх ли, заради летни гуми ли, или от предпазливост или неопитност...
Но, за сега драпа и пали от раз, вътре става бързо топло (имам ел. нагревател, който сам се изключва като стигне двигателя раб.темп. от 70 градуса и предава на татък работата за парното на самият двигател; а и сам си преценява кога и колко е студено за да си знае дали да се включи)
и общо взето е комфортна работата за такъв уж несериозен Мерцедес. (все ми се подиграват "това не е Мерцедес")
Абе, подигравайте се вие, ама аз съм си добре зимата
, вие да му мислите.
Вярно, че на пътя не седи като една по-тежка кола (е, то по нея има и пластмаси за олекотяване на каросерията, затова) и леко "гъне" на някои по-екстремни маневри задница, но благодарение на разните му модерни системи, бързо влиза в "релси" и е безопасна.
Това, обаче, въобще не ме и плаши - напротив даже, много е забавно карането, като купон е.
Сигурно, ако ги нямаше тия системи щеше да стане опасно и хич нямаше да е забавно, но наистина...драпа и по наклони и на всякъде.
Незнам, от страх ли, заради летни гуми ли, или от предпазливост или неопитност...
Но, за сега драпа и пали от раз, вътре става бързо топло (имам ел. нагревател, който сам се изключва като стигне двигателя раб.темп. от 70 градуса и предава на татък работата за парното на самият двигател; а и сам си преценява кога и колко е студено за да си знае дали да се включи)
и общо взето е комфортна работата за такъв уж несериозен Мерцедес. (все ми се подиграват "това не е Мерцедес")
Абе, подигравайте се вие, ама аз съм си добре зимата
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
Вярно, че на пътя не седи като една по-тежка кола (е, то по нея има и пластмаси за олекотяване на каросерията, затова) и леко "гъне" на някои по-екстремни маневри задница, но благодарение на разните му модерни системи, бързо влиза в "релси" и е безопасна.
Това, обаче, въобще не ме и плаши - напротив даже, много е забавно карането, като купон е.
Сигурно, ако ги нямаше тия системи щеше да стане опасно и хич нямаше да е забавно, но наистина...драпа и по наклони и на всякъде.
![:drift1:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/drift1.gif)
#21
Публикувано 10 януари 2010 - 12:14
Всички аудита са с надлъжен мотор, само за А3 не съм сигуренАуди са особен случай, въпреки че вече не си монтират двигателя надлъжно като заготовка за 4х4
#22
Публикувано 11 януари 2010 - 00:22
За жалост далеч не са всички.
А3 със сигурност е с напречен, както и А4 и мисля почти всички нови, които ползват обща платформа с VW.
Само quattro версиите са изключения, но нямам конкретни факти. Трябва да google-ваме картинки, за да сме сигурни.
А3 със сигурност е с напречен, както и А4 и мисля почти всички нови, които ползват обща платформа с VW.
Само quattro версиите са изключения, но нямам конкретни факти. Трябва да google-ваме картинки, за да сме сигурни.
#23
Публикувано 11 януари 2010 - 12:55
обективно мнение и наблюдение като шофeр и на предно и на задно.
3 години карах Пасат 2ка и зимата къде съм катерил тая кола нямата си представа,до копитото в най големите снегове и зиобщо непочистен път никакъв проблем,през Петрохан в страшна поледица,сняг и коловози си върви пак без проблем(с Мерцедеса даже не се опитвам да минавам от там,а си карам директно през Витиня)
сега от 2 години имам 210ка и да ви кажа според мен са му много трудни много по леки от по-горе посочените изпитания.Например пред офиса има 2-3 пръста бордюр и сега като паднаха снеговете и беше съвсем леко замръзнал и няма качване-и с преден и със заден все тая.гумите са 195/65(демек тесни) и неее става.На заснежен път от 3та като върна 2ра и задницата тръгва с 5-10 см наляво-надясно.Пред блока имам един лек наклон като тръгна да го изкачвам стигам до половината пребоксувам и връщам назад.Миналата година имаше един ден в който заваля як сняг и като си тръгнах от работа колата я намерих в преспа.отринах я,обаче няма тръгване а пред офиса е плац с чакъл без наклон и върти,върти и не тръгва,а аз побеснях щото точно преди това един колега с Астра ме пита "нямам ли проблеми зимата с тая кола" ,на което аз гордо отвърнах "никакви".
Как и да е,та според мен зимата предното си е по-добре,а че задното има "други" свои предимства е безспорно.
3 години карах Пасат 2ка и зимата къде съм катерил тая кола нямата си представа,до копитото в най големите снегове и зиобщо непочистен път никакъв проблем,през Петрохан в страшна поледица,сняг и коловози си върви пак без проблем(с Мерцедеса даже не се опитвам да минавам от там,а си карам директно през Витиня)
сега от 2 години имам 210ка и да ви кажа според мен са му много трудни много по леки от по-горе посочените изпитания.Например пред офиса има 2-3 пръста бордюр и сега като паднаха снеговете и беше съвсем леко замръзнал и няма качване-и с преден и със заден все тая.гумите са 195/65(демек тесни) и неее става.На заснежен път от 3та като върна 2ра и задницата тръгва с 5-10 см наляво-надясно.Пред блока имам един лек наклон като тръгна да го изкачвам стигам до половината пребоксувам и връщам назад.Миналата година имаше един ден в който заваля як сняг и като си тръгнах от работа колата я намерих в преспа.отринах я,обаче няма тръгване а пред офиса е плац с чакъл без наклон и върти,върти и не тръгва,а аз побеснях щото точно преди това един колега с Астра ме пита "нямам ли проблеми зимата с тая кола" ,на което аз гордо отвърнах "никакви".
Как и да е,та според мен зимата предното си е по-добре,а че задното има "други" свои предимства е безспорно.
#24
Публикувано 11 януари 2010 - 13:43
Четвърта зима карам задно предаване и кой знае какви ядове не съм имал. Предишните три зими с купето имаше боксуване, на някои места, но там не можеха да се качат и коли с предно и те закъсваха и минаваха само джиповете. Тази зима с очиларката и 4бр чисто нови зимни гуми 195/65/15 с ДОТ4509 нямам абсолютно никакви ядове досега, дори и в най-дълбоките снегове.
#25
Публикувано 11 януари 2010 - 15:51
И двете си имат предимства и недостатъци,това за бордюрите си е вярно....за градско с препядствия е по-добре предно според мен.
Но пък при спускане с интензивни завои задното поне можеш ако не друго, да се опиташ да го овладееш
Но пък при спускане с интензивни завои задното поне можеш ако не друго, да се опиташ да го овладееш
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
#26
Публикувано 11 януари 2010 - 19:57
Евала за Поста Бат Хулигане!
А,Хах Че Автомобилите Мерцедеси не са от най проходимите автимобили...НЕ СА(Все пак в тази сфера е G-class и UNIMOG)
Че автора на тази статия е Лаик сами разбрахте!
Че Българите сме си Българи и ни свиди да дадем 10лв за качествена течност вместо да хабим на дедо ракията...свиди ни се!
Обаче едно не разбрах защо говорим за ЛАДИ,ЖИГУЛИ и СИЕ и какво общо имат те с Автомобилния свят?
А,Хах Че Автомобилите Мерцедеси не са от най проходимите автимобили...НЕ СА(Все пак в тази сфера е G-class и UNIMOG)
Че автора на тази статия е Лаик сами разбрахте!
Че Българите сме си Българи и ни свиди да дадем 10лв за качествена течност вместо да хабим на дедо ракията...свиди ни се!
Обаче едно не разбрах защо говорим за ЛАДИ,ЖИГУЛИ и СИЕ и какво общо имат те с Автомобилния свят?
#27
Публикувано 12 януари 2010 - 08:08
Може би трябва да се огледаш за нови, ама наистина нови, зимни гуми.обективно мнение и наблюдение като шофeр и на предно и на задно.
3 години карах Пасат 2ка и зимата къде съм катерил тая кола нямата си представа,до копитото в най големите снегове и зиобщо непочистен път никакъв проблем,през Петрохан в страшна поледица,сняг и коловози си върви пак без проблем(с Мерцедеса даже не се опитвам да минавам от там,а си карам директно през Витиня)
сега от 2 години имам 210ка и да ви кажа според мен са му много трудни много по леки от по-горе посочените изпитания.Например пред офиса има 2-3 пръста бордюр и сега като паднаха снеговете и беше съвсем леко замръзнал и няма качване-и с преден и със заден все тая.гумите са 195/65(демек тесни) и неее става.На заснежен път от 3та като върна 2ра и задницата тръгва с 5-10 см наляво-надясно.Пред блока имам един лек наклон като тръгна да го изкачвам стигам до половината пребоксувам и връщам назад.Миналата година имаше един ден в който заваля як сняг и като си тръгнах от работа колата я намерих в преспа.отринах я,обаче няма тръгване а пред офиса е плац с чакъл без наклон и върти,върти и не тръгва,а аз побеснях щото точно преди това един колега с Астра ме пита "нямам ли проблеми зимата с тая кола" ,на което аз гордо отвърнах "никакви".
Как и да е,та според мен зимата предното си е по-добре,а че задното има "други" свои предимства е безспорно.
Имам кола с предно, имам и кола със задно, жената е от Самоков, но и с предното и със задното все си пътуваме без проблеми. Мога да кажа, че с предното при понижаване на скоростта в завой е малко по-неприятна емоцията, но не е нищо страшно. Трябват хубави гуми и за двете коли и внимателно и спокойно шофиране.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#28
Публикувано 12 януари 2010 - 09:32
Напълно подкрепям тезата за новите гуми на мерцедеса - шеста година карам кола със задно и освен на ЛЕД другаде проблем съм нямал. Естествено не съм опитвал да се правя на снегорин или джип, а нормални житейски ситуации - непочистен път, качване на бордюр и подобни. Мерцедеса не позволява да се прави компромис с гумите ако искаш да разчиташ на него.Може би трябва да се огледаш за нови, ама наистина нови, зимни гуми.
Имам кола с предно, имам и кола със задно, жената е от Самоков, но и с предното и със задното все си пътуваме без проблеми. Мога да кажа, че с предното при понижаване на скоростта в завой е малко по-неприятна емоцията, но не е нищо страшно. Трябват хубави гуми и за двете коли и внимателно и спокойно шофиране.
#29
Публикувано 12 януари 2010 - 11:31
0.5-0.6 см малък грайфер ли е?Със Семперит Спортгрип съм 195/65 (не е Мишелин,но не мисля че е кофти гума),а ако сложа 205,215 тогава представам си какво боксуване ще падне.
#30
Публикувано 12 януари 2010 - 13:09
Колега,0.5-0.6 см малък грайфер ли е?Със Семперит Спортгрип съм 195/65 (не е Мишелин,но не мисля че е кофти гума),а ако сложа 205,215 тогава представам си какво боксуване ще падне.
Зимната гума страее и губи свойства, защото в нея има голям процент каучук. Дори никога да не е карана зимната гума, ако е по-стара от 3 години за нищо не става, поне според изследвания които съм чел по мрежата.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни