SRS - свети известно време след запалване
Започната от Silverstar, 12 дек 2009 - 22:20:53
41 мнения по тази тема
#31
Публикувано 10 юни 2011 - 21:50
Колеги и аз наскоро си зех Мергел w210 и съм нов потребител на форума и често ще го следя.Та за SRS и при мен е същото като запаля колата срс свети за около 1-2 минутки и изгасва и сега благодарение на колегите разбрах за какво свети.Като купувах колата от горубляне оня ми каза че уж "прави чекинг на системата"сено за балък ме взе ама карай.Проблемите дотук не свършват не ми работи регулатора за оборотите на вентилатора (за климатроника)надявам се скоро да го оправя.
#32
Публикувано 10 юни 2011 - 21:59
Като си купиш мергел го купуваш без желание и с проблеми, виж, ако си беше купил Мерцедес, можеше да караш автомобил без проблеми...Колеги и аз наскоро си зех Мергел w210 и съм нов потребител на форума и често ще го следя.Та за SRS и при мен е същото като запаля колата срс свети за около 1-2 минутки и изгасва и сега благодарение на колегите разбрах за какво свети.Като купувах колата от горубляне оня ми каза че уж "прави чекинг на системата"сено за балък ме взе ама карай.Проблемите дотук не свършват не ми работи регулатора за оборотите на вентилатора (за климатроника)надявам се скоро да го оправя.
Все пак, кой за каквото е платил...
Успех с трансформацията мергел -> Мерцедес
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#33
Публикувано 10 юни 2011 - 22:39
Колега системата на SRS се тества сама за проблеми при всяко включване на контакт на колата . Това става за около 5 до 10 секунди най-много. Ако има проблем с някой от датчиците на колата лампата остава да свети постоянно . В твоя случай задължително ще трябва да направиш диагностика на SRS модула на колата и ще се разбере от къде идва проблема. Успех !
#34
Публикувано 11 юни 2011 - 10:08
Като си купиш мергел го купуваш без желание и с проблеми, виж, ако си беше купил Мерцедес, можеше да караш автомобил без проблеми...
Все пак, кой за каквото е платил...
Успех с трансформацията мергел -> Мерцедес
Айде пак се изцепи...така ли се посрещат нови потребители...
Като му се изрепчим така още в началото..човека няма как да се престраши да пише после...
Голяма работа, че писал..мергел....
много заядлив тоя мрадулов брее
#35
Публикувано 12 юни 2011 - 00:05
Колеги, при мен тази лампа също свети и изгасва след време, с един ербег съм, започна да свети след като си свалях таблото и дадох на първия контакт без да съм закачил таблото, именно на първи контакт чеква СРС и ербеците и от тогава си свети и след време изгасва. Питах тук там и ми казаха едно и също- като съм дал на контакт и таблото е било свалено е дало грешка, а именно че нямало къде да отчете резултата от теста на СРС системата, и така всеки пак като запаля, компа ми напомня че е имало записана грешка със съответната система, правил си разни тестове и ако ги минел успешно гаснела лампата, както и става при мен. Незнам до колко е вярно това, но ми звучи правдоподобно, иначе от 4-5 месеца я карам на диагностика, ама все още не съм стигнал до там ...
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#36
Публикувано 12 юни 2011 - 01:00
Така е, не се притеснявай.
Щом гасне, всичко е наред. Трябва да изтриеш грешката, за да престане да свети.
Не спира да гасне само при прекъснат лентов кабел или дефект в airbag-a.
Само за инфо, без значение има или няма грешка, колата ще пробва да си гръмне бега при необходимост (дано не се налага).
Щом гасне, всичко е наред. Трябва да изтриеш грешката, за да престане да свети.
Не спира да гасне само при прекъснат лентов кабел или дефект в airbag-a.
Само за инфо, без значение има или няма грешка, колата ще пробва да си гръмне бега при необходимост (дано не се налага).
#37
Публикувано 12 юни 2011 - 19:45
И на моята W202 свети при всяко даване на контакт или палене , за около две минути после гасне . Така е откакто я карам близо 200хил.км. на диагностика не показва грешки.
#38
Публикувано 12 юни 2011 - 21:10
Повече не ходи при тея диагностици
#39
Публикувано 13 юни 2011 - 06:46
имах проблем със СРС-то,което светеше когато му се искаше,оказа се слаб,изхабен акумулатор на двигателя. та,мисълта ми беше,че на Мерцедес,не всичко се разваля толкова бързо,а причината се оказва съвсем елементарна
#40
Публикувано 11 март 2014 - 18:18
Здравейте, бих искал да попитам дали и в 2-те предни седалки на MB W202 1997 г. Esprit трябва да има така наречените "кантари" ? След смяна на комбинирания лост мигачи/чистачки светна лампа SRS на таблото като думите на "майстора" били че това е нещо нормално защото ключа не е оригинален. Ден преди смяната на въпросният лост ходих на диагностика на която излязоха 2 грешки на предните ляв и десен датчици които са част от ABS-a. Аз като абсолютен новак не можах да намеря връзка между SRS-a и комбинираният лост....
#41
Публикувано 11 март 2014 - 19:25
Проблема е, че майсторът ти не е откачил акумулатора когато е извадил въздушната възглавница, компютърът е отчел грешка. Пак диагностика и изтриване на грешката!
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#42
Публикувано 11 март 2014 - 19:57
Благодаря за бързият отговор! А тия датчици (кантари) и в 2-те предни седалки ли трябва да ги има, понеже при оглед видях проводник само на пасажерската седалка?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни