Нов фен. Представяне и др. Моля за съвет!124 vs. 210
Започната от Ilia, 11 дек 2009 - 03:05:41
49 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 декември 2009 - 03:05
Здравейте колеги.
казвам се Илия и съм от пловдив. Монтьор съм, но само от 3 години и като цяло единствения по-сериозен ремонт който съм правил на мерцедес е сглобяването и качването на един двигател на W210 290TD който купих(за далаверка) със счупено бутало и мотор прилично подреден в кашони. Другите все са били за масла, филтри, някой друг накрайник и разни такива дреболии... та общо взето като цяло опитът ми с ремонтите на мерцедес е доста малък. Като потребител е друг въпрос, покарал съм доста чужди и съм купувал 2, но са били за препродаване. Единият е споменатия Е290ТД и другия, за който ми се плачеше като го давах, беше 600 SEL 95г. на 84000км.
От както имам книжка(та и от по-рано) съм фен на МБ, но до сега винаги са ми се стрували много недостъпи за мен, не токлова за купуването на самата кола, колкото за самите грижи по нея. Винаги съм предпочитал да карам нещо по-евтинко, но да мога да си го поддържам както му е реда. Сегашната ми кола е Браво ГТ на метан. Имам и бусче и Хонда CRX(в бокса) но за всеки ден си карам бравото Не е нищо особенно - Фият, но пък ми гори под 8 лв/100км градско. Извънградско 6-6,30лв/100км. Много ми е читава. Беше си гледана като я купих, а и аз бая си я гледам. Само една грешка направих с нея - доказах че може да върви 200 на метан...... Бая солено ми излезе - 4 бутала, основни, биелни лагери, а от там вече като бях почнал та направих и главата, генератора, стартера, смених съединител, накрайници, носачи....абе към 2000 лв. за части и други майстори + моя труд и време. Като цяло си я направих като за мен, да си я карам докато е кола. Лошото обаче е че напоследък с тая криза цените на мерцедесите много паднаха и взех много, ама МНОГО да се изкушавам да си купя един...Другото лошо е че всички(говоря само за Е-класи) ми харесват и не мога да се реша. Започнах с оглеждането на W124, първо до 90-та година, после 91-92, после 92-96 а сега вече съм на W210 96-98. Разгледах всякакви: бензин, дизел, турбо дезел, автомати, ръчни, купета, седани, комбита и от всеки вид, раса и цвят има хубави и на добри цени, също така всички си имат предимсва и недостатъци.....Та сега съм пред голяма дилема....не, то мойто си е направо мулти-лема. По принцип си харесвам В124 95-96 или както си и казваме Е-класата. Всички знаем каква слава и се носи и че не е напразно, в същото време цената на такава кола е повечето пъти по висока от В210 с 2-3 години по нова, много странна работа....направо пазара в момента е няква пълна лудница и от там и в главата ми е пълна боза. Та вие как мислите:
1.124 или 210
2.дизел или бензин
3.ръчка или автомат
4.комби или седан
Аз ще ви кажа моите разсъждения, вие кажете вашите.
1. 124-ката си е яко животно и като цяло е класика в жанра. 210-ката е по-нова, по-модерна и на същата цена
2. Здравината на дизела на мерцедес от тези години няма нужда от коментар. Лошото им е че, малките дизели(200, 220) са доста тромави, а по-големите и турбото си лапат бая, а алтернативата да обикалям ресторантите да събирам олио от фритюрниците хич не ми допада. Бензина от своя страна си има алтернатива(газ, метан), които пък го правят тромав. За сметка на това пък мога да си взема с по голям мотор да компенсирам.
3. Автомата си е глезотийка. На 124-ката знам че са много здрави. за 210-ката не съм чувал никакви отзиви, добри или лоши..
4. Седана като визия на мен лично ми допада повече. Комбито пък с по тежка задница и хидравлика би трябвало да вози малко по добре. Отделно от това си влизат метанови бутилки и остава място. лошото е че има повече джади да се развалят.
Абе общо взето и аз като всички бай ганньовци искам нещо хубаво, здраво, с добра визия, добра возия, безшумно, без подръжка, без пари да го взема и ако е възможно по някой лев от ауспуха да излиза ще е супер )
Кажете какво мислите вие..
Апропо...като съм се разписал да кажа още нещо: Както казах съм монтьор. До преди месец имах сервиз, който се наложи да оставя по ред причини. Сега си търся нов и тнт....това не е интересно. Интересното е че имам приятел в германия, който ми праща масла. Продавам кастрол на много добри цени. 5 литрови туби(и от 1 литър) от германия, не 4 литра от съседна турция. Също така имам евтинко Power Oil. Знам че името звучи смешно, но маслото е супер, слагам го на всички роднини и приятели. В момента водим преговори и с дистрибуторите на Мобил. Та скоро и такова ще имам. Та....нали съм с професионално изкривяване, веднага забелязах разни теми из форума за масла и разни съмнения около тях. Моето разсъждение е че за продажби във форума не плащам наем, ток, заплата и тнт, така че мога да намаля още малко цената. Мислите ли че може да има интерес. Давам два примера Castrol Magnatec 10w40 5 литра - 64лева. Power Oil 10w40 5литра - 35 лева. Не е обява за продажба, само искам мнения за сега. Ако мислите че има интерес, ше пусна обява за всички налични разновидности на подходящото място.
За последно искам да благодаря на всички, които прочетоха темата до тук. Бая щуротии написах
казвам се Илия и съм от пловдив. Монтьор съм, но само от 3 години и като цяло единствения по-сериозен ремонт който съм правил на мерцедес е сглобяването и качването на един двигател на W210 290TD който купих(за далаверка) със счупено бутало и мотор прилично подреден в кашони. Другите все са били за масла, филтри, някой друг накрайник и разни такива дреболии... та общо взето като цяло опитът ми с ремонтите на мерцедес е доста малък. Като потребител е друг въпрос, покарал съм доста чужди и съм купувал 2, но са били за препродаване. Единият е споменатия Е290ТД и другия, за който ми се плачеше като го давах, беше 600 SEL 95г. на 84000км.
От както имам книжка(та и от по-рано) съм фен на МБ, но до сега винаги са ми се стрували много недостъпи за мен, не токлова за купуването на самата кола, колкото за самите грижи по нея. Винаги съм предпочитал да карам нещо по-евтинко, но да мога да си го поддържам както му е реда. Сегашната ми кола е Браво ГТ на метан. Имам и бусче и Хонда CRX(в бокса) но за всеки ден си карам бравото Не е нищо особенно - Фият, но пък ми гори под 8 лв/100км градско. Извънградско 6-6,30лв/100км. Много ми е читава. Беше си гледана като я купих, а и аз бая си я гледам. Само една грешка направих с нея - доказах че може да върви 200 на метан...... Бая солено ми излезе - 4 бутала, основни, биелни лагери, а от там вече като бях почнал та направих и главата, генератора, стартера, смених съединител, накрайници, носачи....абе към 2000 лв. за части и други майстори + моя труд и време. Като цяло си я направих като за мен, да си я карам докато е кола. Лошото обаче е че напоследък с тая криза цените на мерцедесите много паднаха и взех много, ама МНОГО да се изкушавам да си купя един...Другото лошо е че всички(говоря само за Е-класи) ми харесват и не мога да се реша. Започнах с оглеждането на W124, първо до 90-та година, после 91-92, после 92-96 а сега вече съм на W210 96-98. Разгледах всякакви: бензин, дизел, турбо дезел, автомати, ръчни, купета, седани, комбита и от всеки вид, раса и цвят има хубави и на добри цени, също така всички си имат предимсва и недостатъци.....Та сега съм пред голяма дилема....не, то мойто си е направо мулти-лема. По принцип си харесвам В124 95-96 или както си и казваме Е-класата. Всички знаем каква слава и се носи и че не е напразно, в същото време цената на такава кола е повечето пъти по висока от В210 с 2-3 години по нова, много странна работа....направо пазара в момента е няква пълна лудница и от там и в главата ми е пълна боза. Та вие как мислите:
1.124 или 210
2.дизел или бензин
3.ръчка или автомат
4.комби или седан
Аз ще ви кажа моите разсъждения, вие кажете вашите.
1. 124-ката си е яко животно и като цяло е класика в жанра. 210-ката е по-нова, по-модерна и на същата цена
2. Здравината на дизела на мерцедес от тези години няма нужда от коментар. Лошото им е че, малките дизели(200, 220) са доста тромави, а по-големите и турбото си лапат бая, а алтернативата да обикалям ресторантите да събирам олио от фритюрниците хич не ми допада. Бензина от своя страна си има алтернатива(газ, метан), които пък го правят тромав. За сметка на това пък мога да си взема с по голям мотор да компенсирам.
3. Автомата си е глезотийка. На 124-ката знам че са много здрави. за 210-ката не съм чувал никакви отзиви, добри или лоши..
4. Седана като визия на мен лично ми допада повече. Комбито пък с по тежка задница и хидравлика би трябвало да вози малко по добре. Отделно от това си влизат метанови бутилки и остава място. лошото е че има повече джади да се развалят.
Абе общо взето и аз като всички бай ганньовци искам нещо хубаво, здраво, с добра визия, добра возия, безшумно, без подръжка, без пари да го взема и ако е възможно по някой лев от ауспуха да излиза ще е супер )
Кажете какво мислите вие..
Апропо...като съм се разписал да кажа още нещо: Както казах съм монтьор. До преди месец имах сервиз, който се наложи да оставя по ред причини. Сега си търся нов и тнт....това не е интересно. Интересното е че имам приятел в германия, който ми праща масла. Продавам кастрол на много добри цени. 5 литрови туби(и от 1 литър) от германия, не 4 литра от съседна турция. Също така имам евтинко Power Oil. Знам че името звучи смешно, но маслото е супер, слагам го на всички роднини и приятели. В момента водим преговори и с дистрибуторите на Мобил. Та скоро и такова ще имам. Та....нали съм с професионално изкривяване, веднага забелязах разни теми из форума за масла и разни съмнения около тях. Моето разсъждение е че за продажби във форума не плащам наем, ток, заплата и тнт, така че мога да намаля още малко цената. Мислите ли че може да има интерес. Давам два примера Castrol Magnatec 10w40 5 литра - 64лева. Power Oil 10w40 5литра - 35 лева. Не е обява за продажба, само искам мнения за сега. Ако мислите че има интерес, ше пусна обява за всички налични разновидности на подходящото място.
За последно искам да благодаря на всички, които прочетоха темата до тук. Бая щуротии написах
#2
Публикувано 11 декември 2009 - 09:00
Моля темата да бъде преместена в общи теми за моделите. Извинявам се за грешката....
#3
Публикувано 11 декември 2009 - 14:20
За избора на кола аз бих те посъветвал следното W210 с ръчни скорости мотор 111.и задължително газов инжекцион ако искаш да ти е икономична и да нямаш проблими.Ако искаш да ти е комфортно и икономията не те интересува задължително автомат.Относно маслата ще има сериозен интерес ако организираш безплатна доставка до по-големити градове. П.П 124 колкото и добър да е става все по стар и по стар,а староста не прощава.Същите приказки преди години се говореха и за 123 колко била железна и тн.
#4
Публикувано 11 декември 2009 - 15:11
За избора на кола аз бих те посъветвал следното W210 с ръчни скорости мотор 111.и задължително газов инжекцион ако искаш да ти е икономична и да нямаш проблими.Ако искаш да ти е комфортно и икономията не те интересува задължително автомат.Относно маслата ще има сериозен интерес ако организираш безплатна доставка до по-големити градове. П.П 124 колкото и добър да е става все по стар и по стар,а староста не прощава.Същите приказки преди години се говореха и за 123 колко била железна и тн.
Мерси за отговора. И аз започвам да се насочвам към "очиларката".
За маслата мога, и ги доставям в пловдив, но като цяло работя по на едро. С 3-4 лева горница ня туба няма как да ги пратя никъде безплатно. Евтин и бърз вариант за изпращане са автобусите....както и да е. За момента е само проучване. да изчамае и други мнения..
#5
Публикувано 11 декември 2009 - 15:59
Ако искаш безпроблемна и комфортна кола,не много бърза при тръгване но поддържаща добра висока скорост това е 124-дизел.210-ката е на същата цена,защото е даже по-скапана от 124-окабеляване,някои електроники и др.,а не вози по-комфортно от 124 например.От 210 съм чувал добри думи за 290тд.Не забравяй златното правило, че за Мерцедес годините не са от значение,а състоянието!Съответно кесийката трябва да е широко развързана за да си изцяло доволен и ти!Аз бих търсил изцяло автоматик,за мене голямата лимузина трябва да е с такава кутия.Това не е кола за състезания и дърпанки.Бензиновите мотори не очароват с нищо кой знае какво,както казват в някои статии "братята".Мотор 102 не е добър за газифициране,за М111 препоръчвам не газов инжекцион,а АГУ с ланда контрол,като изключение правят М111 с МАФ сензори (дебитогоривомер),където е задължително поставянето на газов инжекцион.За вида и модела газово също не трябва да се пестят пари!Успех!
#6
Публикувано 11 декември 2009 - 20:56
Здравей, карам 124 2.5Д и 210 300Д и двете седан, така, че мнението на колегата от горе..... . Голяма е разликата от 124 и 210, единствените предимства (според мен) на 124 са фарове, по-широко пространство за шофьора и пътника до него, и по-функционалния багажник. Всичко останало е в полза на 210-та. Двигателите са почти еднакви, скоростните кутии също, окачването е еднакво (така, че 124 не е с по-добра возия). Тук не говоря за моторите CDI, с по-стари разбирания съм, дизел или турбо дизел. Нима ще си купуваш кола за да и монтираш газова уредба, то стойността и ще е равносилна да си караш дизела и ще имаш двигател работещ на нормална температура. Нима си виждал МБ излизащ от заводите с газова? Аз поне не знам. За дизелите: 2.5 Д=113 к.с.; 2.5 ТД=150 к.с.; 300 Д=136 к.с.;300 ТД=177 к.с. (предпочитани от мен заради редовата помпа, по-шумна но и по-здрава). Не ти препоръчвам 2.2 дизел=95 к.с.. Избирай, може да се спреш и на CDI мотор, но там друг трябва да ти даде инфо. А за авт. ск. кутия колегата dragoveli не е прав, попитай софиянци, коя кутия е по-икономична на градско? За мен ако е МБ то трябва да е дизел и автомат.За избора на кола аз бих те посъветвал следното W210 с ръчни скорости мотор 111.и задължително газов инжекцион ако искаш да ти е икономична и да нямаш проблими.Ако искаш да ти е комфортно и икономията не те интересува задължително автомат
Дано съм бил полезен. С поздрав:
Забравил съм да пиша относно комби или седан? Ами попитай съпругата си (ако имаш) те жените не обичат комбита, на мен мерака ми е комби ама....
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#7
Публикувано 11 декември 2009 - 21:57
За мен ако е МБ то трябва да е дизел и автомат.
Дано съм бил полезен. С поздрав:
Забравил съм да пиша относно комби или седан? Ами попитай съпругата си (ако имаш) те жените не обичат комбита, на мен мерака ми е комби ама....
Здравей и от мен колега .Попаднал си на правилното място Моят съвет-Послушай колегата Алексиев-НЯМА ДА СГРЕШИШ.Аз също карам дизел - автомат.ТОВА В КОМПЛЕКТ С ПО - МОЩЕН МОТОР Е ПЕРФЕКТНАТА КОМБИНАЦИЯ.Относно разхода - дизела се намира и на левче все още......Поздрави .
П.С. Между другото заповядай на някоя от срещите ни в Пловдив-Няма да останеш разочарован.
А за колата взимай 210та все пак -по нова е.... 5 години да те изкара все е ФАЙДА.
#8
Публикувано 11 декември 2009 - 22:29
Сам.. къде го намираш тоя дизел на левче ? Че да мина и аз да си взема по 200-300 кила , че и отгоре...
Колега за мен това си е въпрос на вкус... карам 124 (таз в подписа ми). Ако трябва да избирам 210.. то задължително трябва да е след фейса.. преди това.. на мен... не ми харесват грам (изключение правят някой клубни коли... ама изключенията само потвърждават правилото)
Има някои неща които са по-хубави от 124.. и за мен това са - километража се вижда по хубаво , тъй като и стрелките светят и е по-добре направен. Подлакътника не е на седалката (където рано или късно увисва) , а е отделен и цял. Климатроника си е баш климатроник.. с дисплей както си му е реда(много функционален ) .
Това се сещам за момента.
Дали автомат или ръчка.. ръчката си е кеф... ама ако си в София... и караш много.... автомата ти спестява много нерви и псувни... е верно.. харчи повече.. ама 1-1,5 л заслужават ли си нервите ?
Относно седан или комби........................................................... седан... просто е по-красиво...
Особено на 210 комбито.. малко към катафалка ми седи на мен (нищо лично към колегите които карат такива.. просто на вкус и на цвят.... знаете как е )
Ти намери твоята кола.. и тогава сам ще си отговориш на въпросите
Има ли любов от пръв поглед......
Колега за мен това си е въпрос на вкус... карам 124 (таз в подписа ми). Ако трябва да избирам 210.. то задължително трябва да е след фейса.. преди това.. на мен... не ми харесват грам (изключение правят някой клубни коли... ама изключенията само потвърждават правилото)
Има някои неща които са по-хубави от 124.. и за мен това са - километража се вижда по хубаво , тъй като и стрелките светят и е по-добре направен. Подлакътника не е на седалката (където рано или късно увисва) , а е отделен и цял. Климатроника си е баш климатроник.. с дисплей както си му е реда(много функционален ) .
Това се сещам за момента.
Дали автомат или ръчка.. ръчката си е кеф... ама ако си в София... и караш много.... автомата ти спестява много нерви и псувни... е верно.. харчи повече.. ама 1-1,5 л заслужават ли си нервите ?
Относно седан или комби........................................................... седан... просто е по-красиво...
Особено на 210 комбито.. малко към катафалка ми седи на мен (нищо лично към колегите които карат такива.. просто на вкус и на цвят.... знаете как е )
Ти намери твоята кола.. и тогава сам ще си отговориш на въпросите
Има ли любов от пръв поглед......
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#9
Публикувано 11 декември 2009 - 22:29
:quote name='aalexieff' date='11th December 2009 - 20:56' post='191005']
Здравей, карам 124 2.5Д и 210 300Д и двете седан, така, че мнението на колегата от горе..... . Голяма е разликата от 124 и 210, единствените предимства (според мен) на 124 са фарове, по-широко пространство за шофьора и пътника до него, и по-функционалния багажник. Всичко останало е в полза на 210-та. Двигателите са почти еднакви, скоростните кутии също, окачването е еднакво (така, че 124 не е с по-добра возия). Тук не говоря за моторите CDI, с по-стари разбирания съм, дизел или турбо дизел. Нима ще си купуваш кола за да и монтираш газова уредба, то стойността и ще е равносилна да си караш дизела и ще имаш двигател работещ на нормална температура. Нима си виждал МБ излизащ от заводите с газова? Аз поне не знам. За дизелите: 2.5 Д=113 к.с.; 2.5 ТД=150 к.с.; 300 Д=136 к.с.;300 ТД=177 к.с. (предпочитани от мен заради редовата помпа, по-шумна но и по-здрава). Не ти препоръчвам 2.2 дизел=95 к.с.. Избирай, може да се спреш и на CDI мотор, но там друг трябва да ти даде инфо. А за авт. ск. кутия колегата dragoveli не е прав, попитай софиянци, коя кутия е по-икономична на градско? За мен ако е МБ то трябва да е дизел и автомат.
Дано съм бил полезен. С поздрав:
Забравил съм да пиша относно комби или седан? Ами попитай съпругата си (ако имаш) те жените не обичат комбита, на мен мерака ми е комби ама....
[/quote]
Писах-не вози по-добре от210!Като имам в предвид че вози като него,а очакването за по-нова кола е тя да вози по-добре.Не случайно 210-ките са на една цена (горе-долу)с 124.За мене усещането за комфорт в по-старата кола е по-голямо.
Здравей, карам 124 2.5Д и 210 300Д и двете седан, така, че мнението на колегата от горе..... . Голяма е разликата от 124 и 210, единствените предимства (според мен) на 124 са фарове, по-широко пространство за шофьора и пътника до него, и по-функционалния багажник. Всичко останало е в полза на 210-та. Двигателите са почти еднакви, скоростните кутии също, окачването е еднакво (така, че 124 не е с по-добра возия). Тук не говоря за моторите CDI, с по-стари разбирания съм, дизел или турбо дизел. Нима ще си купуваш кола за да и монтираш газова уредба, то стойността и ще е равносилна да си караш дизела и ще имаш двигател работещ на нормална температура. Нима си виждал МБ излизащ от заводите с газова? Аз поне не знам. За дизелите: 2.5 Д=113 к.с.; 2.5 ТД=150 к.с.; 300 Д=136 к.с.;300 ТД=177 к.с. (предпочитани от мен заради редовата помпа, по-шумна но и по-здрава). Не ти препоръчвам 2.2 дизел=95 к.с.. Избирай, може да се спреш и на CDI мотор, но там друг трябва да ти даде инфо. А за авт. ск. кутия колегата dragoveli не е прав, попитай софиянци, коя кутия е по-икономична на градско? За мен ако е МБ то трябва да е дизел и автомат.
Дано съм бил полезен. С поздрав:
Забравил съм да пиша относно комби или седан? Ами попитай съпругата си (ако имаш) те жените не обичат комбита, на мен мерака ми е комби ама....
[/quote]
Писах-не вози по-добре от210!Като имам в предвид че вози като него,а очакването за по-нова кола е тя да вози по-добре.Не случайно 210-ките са на една цена (горе-долу)с 124.За мене усещането за комфорт в по-старата кола е по-голямо.
#10
Публикувано 11 декември 2009 - 22:31
[quote name='hammer^BaTe' date='11th December 2009 - 22:29' post='191020']
Сам.. къде го намираш тоя дизел на левче ? Че да мина и аз да си взема по 200-300 кила , че и отгоре...
Колега заповядай когато решиш.Само ми звънни 2-3 дни предварително.Не се шегувам.
Телефона си ще ти го дам на лични - че май много врагове имам тука..
Сам.. къде го намираш тоя дизел на левче ? Че да мина и аз да си взема по 200-300 кила , че и отгоре...
Колега заповядай когато решиш.Само ми звънни 2-3 дни предварително.Не се шегувам.
Телефона си ще ти го дам на лични - че май много врагове имам тука..
#11
Публикувано 12 декември 2009 - 03:44
Намерих го колеги!!!! Е200 98г. 136 магарета, ръчни скорости.. Пазарил съм го вече, но искам да преспя с идеята, а и утре искам да го огледам на спокойно, че днеска много ми тупкаше сърцето, като го видях и нямаше да е трезво решение. Мерджана е тъмно син-сиво-зелен. Не знам как да го опиша, но като го взема ще го снимам. Отвън е без забележка, като изключим джантите - алуминиеви са, но от тоя модел дето приличат на железни....ааа и ми се струва малко нисък. Салона вътре е....нямам думи. Това е което ми взе окото. Страшно запазен салон има. Моторчето мърка като малко тигърче докато суче от мама Има някакви проблеми с ел стъклата и люка, но ще ги оправя. Същия проблем го имах и със S-ката. Като постои повечко колата без акумулатор и джамовете започват да работят на пресекулки при вдигане- трябва да натиснеш бутона 30 пъти за да се вдигне догоре. Ако си спомням добре за 600 SEL-а ми бяха казали че са се разпрограмирали. Нямам идея какво значи това, сигурно прозорците са с Windows 98 и някой ги е хакнал...
Тая вечер няма да мога да спя, а ако утре го взема до понеделник в кат ще съм с 2 инфаркта. Такава тръпка съм имал само като си купувах моторите, никога за кола.
Дано продавача не се откаже, че го увъртях в едни сложни бартери и си е*ало мамата
Утре, ако всичко мине добре ще кача снимки....
Благодаря за съветите, но след като започнах да оглеждам 210-ките, 124-ките ми изглеждаха малко по демоде. Много е трудно да намериш 124-ка дето да не и личат много годините(имам набито око за някои детайли), а и собствениците на такива коли се превъзбуждат доста с цените. Да си ги държат в гаражите....
За автомата съм съгласен, но ми изпадна ръчка и ако утре няма промени то ръчка ще е.
За агу-то ще имам впредвид твоите съвети.
Благодаря ти за отговора. За някои неща съм съгласен с теб, за други - не. Аз съм голям човек и в 210 се чувствам по свободно от колкото в 124. Като цяло 210 ми изглежда по широка въртре, но може и да греша. Утре ако се сетя ще измеря разтоянието на двата модела от врата до врата....
Относно газта съм съгласен, но някой път просто няма друг начин.
за последния ред си абсолютно в грешка. Никога не позволявай на жена ти да ти се меси в избора на кола или накрая ти ще караш някой умрял Пасат комби или някой ван, а тя ще се пери с някоя двуврата бегачка(може и кабрио), която не знае даже да кара като хората. Навсичко отгоре така ще ти промие мозъка че чак ще си мислиш че ти харесва да караш такъв гроб и въпреки че си доста по зает от нея ти харесва да водиш децата на градина докато тя горката трябва спешно да отиде на фризьор....
Искам да благодаря и на другите отговорили. Бих ви писал по някой ред да ви уважа, но вече е много късно, а утре е важен ден и не искам да съм заспал.
Лягам и се надявам да сънувам само мерцедеси
Лека
Тая вечер няма да мога да спя, а ако утре го взема до понеделник в кат ще съм с 2 инфаркта. Такава тръпка съм имал само като си купувах моторите, никога за кола.
Дано продавача не се откаже, че го увъртях в едни сложни бартери и си е*ало мамата
Утре, ако всичко мине добре ще кача снимки....
Ако искаш безпроблемна и конфортна кола,не много бърза при тръгване но потдържаща добра висока скорост това е 124-дизел.210-ката е на същата цена,защото е даже по-скапана от 124-окабеляване,някои електроники и др.,а не вози по-конфортно от 124 например.От 210 съм чувал добри думи за 290тд.Не забравяй златното правило, че за Мерцедес годините не са от значение,а състоянието!Съответно кесийката трябва да е широко развързана за да си изцяло доволен и ти!Аз бих търсил изцяло автоматик,за мене голямата лимузина трябва да е с такава кутия.Това не е кола за състезания и дърпанки.Бензиновите мотори не очароват с нищо кой знае какво,както казват в някои статии "братята".Мотор 102 не е добър за газифициране,за М111 препоръчвам не газов инжекцион,а АГУ с ланда контрол,като изключение правят М111 с МАФ сензори (дебитогоривомер),където е задължително поставянето на газов инжекцион.За вида и модела газово също не трябва да се пестят пари!Успех!
Благодаря за съветите, но след като започнах да оглеждам 210-ките, 124-ките ми изглеждаха малко по демоде. Много е трудно да намериш 124-ка дето да не и личат много годините(имам набито око за някои детайли), а и собствениците на такива коли се превъзбуждат доста с цените. Да си ги държат в гаражите....
За автомата съм съгласен, но ми изпадна ръчка и ако утре няма промени то ръчка ще е.
За агу-то ще имам впредвид твоите съвети.
Здравей, карам 124 2.5Д и 210 300Д и двете седан, така, че мнението на колегата от горе..... . Голяма е разликата от 124 и 210, единствените предимства (според мен) на 124 са фарове, по-широко пространство за шофьора и пътника до него, и по-функционалния багажник. Всичко останало е в полза на 210-та. Двигателите са почти еднакви, скоростните кутии също, окачването е еднакво (така, че 124 не е с по-добра возия). Тук не говоря за моторите CDI, с по-стари разбирания съм, дизел или турбо дизел. Нима ще си купуваш кола за да и монтираш газова уредба, то стойността и ще е равносилна да си караш дизела и ще имаш двигател работещ на нормална температура. Нима си виждал МБ излизащ от заводите с газова? Аз поне не знам. За дизелите: 2.5 Д=113 к.с.; 2.5 ТД=150 к.с.; 300 Д=136 к.с.;300 ТД=177 к.с. (предпочитани от мен заради редовата помпа, по-шумна но и по-здрава). Не ти препоръчвам 2.2 дизел=95 к.с.. Избирай, може да се спреш и на CDI мотор, но там друг трябва да ти даде инфо. А за авт. ск. кутия колегата dragoveli не е прав, попитай софиянци, коя кутия е по-икономична на градско? За мен ако е МБ то трябва да е дизел и автомат.
Дано съм бил полезен. С поздрав:
Забравил съм да пиша относно комби или седан? Ами попитай съпругата си (ако имаш) те жените не обичат комбита, на мен мерака ми е комби ама....
Благодаря ти за отговора. За някои неща съм съгласен с теб, за други - не. Аз съм голям човек и в 210 се чувствам по свободно от колкото в 124. Като цяло 210 ми изглежда по широка въртре, но може и да греша. Утре ако се сетя ще измеря разтоянието на двата модела от врата до врата....
Относно газта съм съгласен, но някой път просто няма друг начин.
за последния ред си абсолютно в грешка. Никога не позволявай на жена ти да ти се меси в избора на кола или накрая ти ще караш някой умрял Пасат комби или някой ван, а тя ще се пери с някоя двуврата бегачка(може и кабрио), която не знае даже да кара като хората. Навсичко отгоре така ще ти промие мозъка че чак ще си мислиш че ти харесва да караш такъв гроб и въпреки че си доста по зает от нея ти харесва да водиш децата на градина докато тя горката трябва спешно да отиде на фризьор....
Искам да благодаря и на другите отговорили. Бих ви писал по някой ред да ви уважа, но вече е много късно, а утре е важен ден и не искам да съм заспал.
Лягам и се надявам да сънувам само мерцедеси
Лека
#12
Публикувано 12 декември 2009 - 08:01
Успех в покупката!
Огледай ЛЮКА (най-вероятно е шибедах) и ако е шибедах, понякога ремонта е....цялостно разтапициране на тавана.
С поздрав и отново УСПЕХ!
Огледай ЛЮКА (най-вероятно е шибедах) и ако е шибедах, понякога ремонта е....цялостно разтапициране на тавана.
С поздрав и отново УСПЕХ!
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#13
Публикувано 12 декември 2009 - 08:22
Колега, дано не те вкарам в размисли, но случайно чух от джамбази, че не работи ли люка значи купето е деформирано.
#14
Публикувано 12 декември 2009 - 09:39
Не подценявай това , че колата е ниска! Това може да ти навлече яка беля, аз така си взех първата 124-ка със спортно окачване и после дадох 1200лв. за пружини и амортесори та ми се дорева огледай я хубаво не бързай!
УСПЕХ!
УСПЕХ!
NO PAIN - NO GAIN!
#15
Публикувано 12 декември 2009 - 10:22
Е хайде честито!!!Важното е на тебе да ти харесва!!! То за това отдавна съм спрял да се интересувам от мнението на другите за коли,жени,дрехи и др.И да си я гледкаш хубаво!Разкошен подарък за новата година!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни