Аз пък си мислех,че ще кажеш:Спирам на бензиностанция да зареждам и отивам да плащам,та времето си върви,пък като погледнах,тоя още пълни,и ми вика -"колега, туй няма пълнене бе",па то съм забравил да загася двигателя.Туй е да си в 124-ка.Знаете, че сте в 124-ката, когато...
спях на бензиностанция да заредя; колата беше полирана предния ден - няма драскотина, направо огледало.
Чувам двама-трима от персонала тихичко коментират. Платих си, излизам - гледам 3-ма наобиколили я - мият прозорците и видимо й се радват.
Няма такова чувство!
"Знаете, че сте в 124-ката, когато...?"
Започната от projektzwo, 20 ное 2009 - 11:48:38
112 мнения по тази тема
#76
Публикувано 12 ноември 2012 - 13:23
Никога не оставям магарето си в калта.
#77
Публикувано 12 ноември 2012 - 13:38
Аз пък си мислех,че ще кажеш:Спирам на бензиностанция да зареждам и отивам да плащам,та времето си върви,пък като погледнах,тоя още пълни,и ми вика -"колега, туй няма пълнене бе",па то съм забравил да загася двигателя.Туй е да си в 124-ка.
и аз за това си помислих
#78
Публикувано 12 ноември 2012 - 14:25
зумера (сигурно са го сваляли по модел от някоя АЕЦ)
Шоков сигнал си е.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#79
Публикувано 12 ноември 2012 - 22:40
Като ме подгони патрулка, спрат ме и почнат да ми обясняват, че говоря по телефона без да го правя. 4 пъти вече с тая 124ка, автомат е, явно си се подпирам и се возя.
#80
Публикувано 14 ноември 2012 - 19:23
Ето един цитат от Offroad forum
" Мнение на Десислав Добрев
Моите впечатления за 124-ката са, че вози по-добре от W220..
Лаф на баща ми: "Ако видиш 124 с вдигнат капак по пътищата и да го снимаш пак няма да ти повярвам.."
" Мнение на Десислав Добрев
Моите впечатления за 124-ката са, че вози по-добре от W220..
Лаф на баща ми: "Ако видиш 124 с вдигнат капак по пътищата и да го снимаш пак няма да ти повярвам.."
#81
Публикувано 15 ноември 2012 - 08:07
...Ако видиш 124 с вдигнат капак по пътищата и да го снимаш пак няма да ти повярвам.."
Човека си проверява течностите! И аз отварям капака понякога - да долея течност за чистачки :-)
Моите впечатления за 124-ката са, че вози по-добре от W220..
Странно, но онзи ден един приятел ми каза същото: "Вчера се возих в на един колега S-ката, ама 124-ката има по-добра возия" - край на цитата!
#82
Публикувано 15 ноември 2012 - 15:26
Аз пък си отварям капака , да се охлади мотора , така са ми казвали старите кучета , особенно ако колата е с турбо , след дълаг преход 300-400 км , преди да угася мотора , го оставям да поработи на място около минута и после го гася
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#83
Публикувано 15 ноември 2012 - 17:37
Аз пък си отварям капака , да се охлади мотора , така са ми казвали старите кучета , особенно ако колата е с турбо , след дълаг преход 300-400 км , преди да угася мотора , го оставям да поработи на място около минута и после го гася
От доста време продават турбо таймери за да не си отваряш капака всеки път да хлади
Тези пинизи са стари камионджийски / тираджийски
Този пост е редактиран от Наско: 15 ноември 2012 - 17:37
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#84
Публикувано 15 ноември 2012 - 17:43
Колеги това означава, че ако се наложи да отваряме капака,трябва да го правим бързо и скрито за да не излагаме марката.
#85
Публикувано 15 ноември 2012 - 18:47
Колеги това означава, че ако се наложи да отваряме капака,трябва да го правим бързо и скрито за да не излагаме марката.
Важното е,че винаги продължаваме!
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#86
Публикувано 29 ноември 2012 - 17:40
Във връзка с поста на колегата с 4-матика- е и аз твърдя,че дори скъпо,удоволствието да шофираш 300Е 4матик,в перфектен външен и вътрешен вид е уникално,миналата зима,когато затвориха пътя към копитото(поради големия сняг),с мой приятел,който кара Q7 quattro и на един от завоите миналата седмица бяхме закъсали,поиска да види 124-ката до къде ще излезе....и резултата беше на най-стръмния и заледен участак светна триъгълника и мечока тръгна бавно и тежко,в такива моменти разхода на бензин и цената на резервните части нямат значение....
#87
Публикувано 29 ноември 2012 - 17:51
Във връзка с поста на колегата с 4-матика- е и аз твърдя,че дори скъпо,удоволствието да шофираш 300Е 4матик,в перфектен външен и вътрешен вид е уникално,миналата зима,когато затвориха пътя към копитото(поради големия сняг),с мой приятел,който кара Q7 quattro и на един от завоите миналата седмица бяхме закъсали,поиска да види 124-ката до къде ще излезе....и резултата беше на най-стръмния и заледен участак светна триъгълника и мечока тръгна бавно и тежко,в такива моменти разхода на бензин и цената на резервните части нямат значение....
Тия моменти обаче са един-два дни в годината, освен ако не живееш на "Копитото"
В останалите 360 дни са скъпите резервни части и огромния разход на гориво
#88
Публикувано 29 ноември 2012 - 20:28
хаха +тихич ход на шестака,заглеждането по светофарите и очудените погледи по улиците и хора,които питат,не е възможно тая кола да е 4 матик,ама и блокаж ли има и блокаж на средния диф....и тва за 90-та година...разходаа еми висок си е няма кво да се лъжем,особено след като махнах катализаторите стана страхотия извънградско 9,градско 15,амаа кеф цена няма...
#89
Публикувано 29 ноември 2012 - 22:09
амаа кеф цена няма...
Прав си по дяволите
#90
Публикувано 14 декември 2012 - 12:53
Като кажат че е стара а после усетят пружинените седалки как им потъва гъзеца и викат брехххх
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни