
Колкото до а8 2.5 тди и тдс на бмв , те са всепризнати като 2.7 цди на мерцедес мотора

Публикувано 20 ноември 2009 - 22:05
Публикувано 20 ноември 2009 - 22:16
Колега ти си в грешка,модела е 2005г,така,че колегата е прав.БМВ що не направят отговор на ЕС65,мо щото няма кой да го купи на тази цена!Едно нещо стува толкова,колкото някой е готов да плати за него.
Публикувано 20 ноември 2009 - 22:36
Не знам дали си сляп,но модела го знаеш от коя година е,следователно кога е разработвана тази кола.Aз ли съм сляп или просто несъм толкова наясно с С класата ? ама все си мисля че с тея брони и тея огледала са мерцедесите след 2008 г ?
Публикувано 21 ноември 2009 - 00:05
Публикувано 21 ноември 2009 - 00:46
Публикувано 21 ноември 2009 - 12:58
Публикувано 21 ноември 2009 - 13:56
Значи никога не съм казвал, че на Ауди интериора е пласмасов това го казах за Лексус ГС модела такова впечатление ми е направил такова го изразявам. А сега да кажа къде според мен W126 превъзхожда "конкурентите" си първо серините пътнически аирбези, така наречените 3 точкови колани/това може и да го бъркам/ да не говорим за стабилизиращати системи като ТК със сугурност има още много, но нека и фенове на пурите се изкажат по подробно, а и така из мешдудругото да спомена и за зашеметчващите продажби на W126. За W140 е нужно според мен само да споменем вакума на вратите и хидравличното окачване и всичко става ясно според мен все неща накланящи везните в полза на Мечо. А и е много важен, а и наи ма наи показателен факта, че е S-klasse е наи добре продавания автомобил от високия клас още от самото му представяне на пазара. В новата S-klasse система за само-спиране и намаляване ако може така да я нарека, автопилотът са все екстри без аналог. Камерата за ношни виждане и масажиращите седалки в БМВ пък според мен са подло копирани от Мерцедес. А мнението, че 7-ка е доконващ S-klasse си е лично мое и нямам за цел да го налагам на когото и да било въпрос на личен избор нищо повече. За шсеки влак си има пътници както е казал народа.
Публикувано 21 ноември 2009 - 17:46
Що ли си мисля,че съм чел това някъде?!......БМВ форумаа 63 мотора е недомислица (поне за мене) в е и с и цл-класата... тоз мотор аз го обичам само в ц-класата, обожавам го в цлк-черната серия и го толерирам в сл-класата и то само заради окачването и новата мцт трансмисия...
Публикувано 21 ноември 2009 - 22:13
Публикувано 22 ноември 2009 - 15:35
Публикувано 22 ноември 2009 - 18:28
Публикувано 23 ноември 2009 - 11:31
Публикувано 27 ноември 2009 - 11:13
Публикувано 28 ноември 2009 - 15:43
Мерцедеса си е Мерцедес са казали хората,но нека свалим "трилъчевите" очила и си признаем че Мерцедес не е това което беше и че не може да се лежи на славата на В126,В124 и изобщо старата генерация модели.Новите Мерцове (както и повечето нови коли) са претъпкани с ненужна електроника която постояно спъва колата.Кръстника ми работи в Мерцедес от 14 години и постояно се интересувам от това онова дет се вика,мнението му е че новите Мерцедеси са изключително проблемни и ги закрепват за около 3 години докато са гаранциони и после се почва 1 ходене по мъките.Също така не може да се отрече напредъка на Ауди,дали са правили Ифа и Вартбург не знам ,но сега са достойни конкуренти на най-добрите,БМВ също.
Публикувано 28 ноември 2009 - 15:51
Най-сетне някой,който не прекалява с фенщината.Прав си отвсякъде,колега,но някои хора просто не могат (не искат) да свалят "трилъчевите" очила,така че едва ли позицията ти ще срещне голямо разбиране.Мерцедеса си е Мерцедес са казали хората,но нека свалим "трилъчевите" очила и си признаем че Мерцедес не е това което беше и че не може да се лежи на славата на В126,В124 и изобщо старата генерация модели.Новите Мерцове (както и повечето нови коли) са претъпкани с ненужна електроника която постояно спъва колата.Кръстника ми работи в Мерцедес от 14 години и постояно се интересувам от това онова дет се вика,мнението му е че новите Мерцедеси са изключително проблемни и ги закрепват за около 3 години докато са гаранциони и после се почва 1 ходене по мъките.Също така не може да се отрече напредъка на Ауди,дали са правили Ифа и Вартбург не знам ,но сега са достойни конкуренти на най-добрите,БМВ също.Тук споделям малко лични наблюдения от Ауди С8 и Бмв 760ЛИ (за жалост последната Скласа на която се качвах беше 2003год.и не мога да я сравня).С Ауди-то на правата (за който има представа) от Добринище към Банско със скорост от 60км с рязко натискане на педала и сваляне на 1 предавка и чудовищно ускорение стрелката започна да подминава 200км,колата е изключително стабилна (все пак е на 20-ки джанти),интериора е много добър,но някакси прост и комерсиален. 760цата само в града съм бил с нея но при натискане на педала започва много яко ускорение,но според мен в сравнение с Аудито е по-тромаво,иначе интериора е много по-добър от на Ауди,тук вече си личът качествените материали на Баварците,пиша му 6+.За последната еС само съм надниквал тук там,шефа ми има еС 550 и уж е доволен,тук обаче освен за интериор нищо друго не мога да кажа-мноооого е добър!!За сега не мога да си позволя кола от такъв клас,надявам се някога да имам по-детайлни наблюдение над моделите и да съм по компетентен в мненията,защото от 1 каране нищо не можеш да разбереш,до тогава съм с Мерцедес
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни