Колкото до а8 2.5 тди и тдс на бмв , те са всепризнати като 2.7 цди на мерцедес мотора
Как може такова нещо.
Started by 300 Gullwing, 19 Nov 2009 - 15:54:23
46 replies to this topic
#31
Posted 20 November 2009 - 22:05
еми ако е е39 , нормално 99 януари да е един , март друг - тогава им е фейслифта 
Колкото до а8 2.5 тди и тдс на бмв , те са всепризнати като 2.7 цди на мерцедес мотора
Колкото до а8 2.5 тди и тдс на бмв , те са всепризнати като 2.7 цди на мерцедес мотора
#32
Posted 20 November 2009 - 22:16
Колега ти си в грешка,модела е 2005г,така,че колегата е прав.БМВ що не направят отговор на ЕС65,мо щото няма кой да го купи на тази цена!Едно нещо стува толкова,колкото някой е готов да плати за него.
Aз ли съм сляп или просто несъм толкова наясно с С класата ? ама все си мисля че с тея брони и тея огледала са мерцедесите след 2008 г ?
мерцедесът е гениален в своята си простота
#33
Posted 20 November 2009 - 22:36
Не знам дали си сляп,но модела го знаеш от коя година е,следователно кога е разработвана тази кола.Aз ли съм сляп или просто несъм толкова наясно с С класата ? ама все си мисля че с тея брони и тея огледала са мерцедесите след 2008 г ?
Това,че са направили козметични промени тази година е друго нещо.
#34
Posted 21 November 2009 - 00:05
Да, моторът не е променен от 2006-та.
V-8, 518 bhp (525PS) @ 6800rpm, 630 Nm @ 5200 rpm.
V-8, 518 bhp (525PS) @ 6800rpm, 630 Nm @ 5200 rpm.
#35
Posted 21 November 2009 - 00:46
Значи никога не съм казвал, че на Ауди интериора е пласмасов това го казах за Лексус ГС модела такова впечатление ми е направил такова го изразявам. А сега да кажа къде според мен W126 превъзхожда "конкурентите" си първо серините пътнически аирбези, така наречените 3 точкови колани/това може и да го бъркам/ да не говорим за стабилизиращати системи като ТК със сугурност има още много, но нека и фенове на пурите се изкажат по подробно, а и така из мешдудругото да спомена и за зашеметчващите продажби на W126. За W140 е нужно според мен само да споменем вакума на вратите и хидравличното окачване и всичко става ясно според мен все неща накланящи везните в полза на Мечо. А и е много важен, а и наи ма наи показателен факта, че е S-klasse е наи добре продавания автомобил от високия клас още от самото му представяне на пазара. В новата S-klasse система за само-спиране и намаляване ако може така да я нарека, автопилотът са все екстри без аналог. Камерата за ношни виждане и масажиращите седалки в БМВ пък според мен са подло копирани от Мерцедес. А мнението, че 7-ка е доконващ S-klasse си е лично мое и нямам за цел да го налагам на когото и да било въпрос на личен избор нищо повече. За шсеки влак си има пътници както е казал народа.
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.
#36
Posted 21 November 2009 - 12:58
Колеги, не се съмнявайте в качествата на Беемведжиите! Ето ви една темичка от БМВ форума http://www.bmwpower-...9cee8960eee1fba
Става въпрос за новия ми Бенц - 190Е 2.6 на газ
Става въпрос за новия ми Бенц - 190Е 2.6 на газ
#37
Posted 21 November 2009 - 13:56
Значи никога не съм казвал, че на Ауди интериора е пласмасов това го казах за Лексус ГС модела такова впечатление ми е направил такова го изразявам. А сега да кажа къде според мен W126 превъзхожда "конкурентите" си първо серините пътнически аирбези, така наречените 3 точкови колани/това може и да го бъркам/ да не говорим за стабилизиращати системи като ТК със сугурност има още много, но нека и фенове на пурите се изкажат по подробно, а и така из мешдудругото да спомена и за зашеметчващите продажби на W126. За W140 е нужно според мен само да споменем вакума на вратите и хидравличното окачване и всичко става ясно според мен все неща накланящи везните в полза на Мечо. А и е много важен, а и наи ма наи показателен факта, че е S-klasse е наи добре продавания автомобил от високия клас още от самото му представяне на пазара. В новата S-klasse система за само-спиране и намаляване ако може така да я нарека, автопилотът са все екстри без аналог. Камерата за ношни виждане и масажиращите седалки в БМВ пък според мен са подло копирани от Мерцедес. А мнението, че 7-ка е доконващ S-klasse си е лично мое и нямам за цел да го налагам на когото и да било въпрос на личен избор нищо повече. За шсеки влак си има пътници както е казал народа.
Колега какво да коментирам . Сами знамем преди години когато мерцедес е произвеждал W116 6.9 ех онзи ден имах удоволствието да се кача в една такава напълно оригинална и в супер състояние , незнам още колко такива има в БГ . Та как може това да се сравнава с тогаващната куца 7 серия или пък с АУДИ който по това време са правл ВАРБУРГ . Няма какво да се коментира тука според мене . Старата А8 e пълен кенеф . Няма защо да се коментират тези теми особено за по старите модели . Хора виште цените най малко Ауди А8 2000 г може да се вземе за 6 7 000лв , БМВ пак злее старата седмица е без пари . НЕка някой ми намери мерцедес на тея години за тези пари . 126 ците са на по 5 6 000лв и то кенефи . Няма какво да коментираме излишни глупости
#38
Posted 21 November 2009 - 17:46
Що ли си мисля,че съм чел това някъде?!......БМВ форумаа 63 мотора е недомислица (поне за мене) в е и с и цл-класата... тоз мотор аз го обичам само в ц-класата, обожавам го в цлк-черната серия и го толерирам в сл-класата и то само заради окачването и новата мцт трансмисия...
#39
Posted 21 November 2009 - 22:13
Абе хора що се дърлите,няма да конкретизирам със стари лафове и локуми,мерцедес е колата това са прости философски расъждения в този клип.На които му е в сърцето трилъчата звезда едва ли ще си купи БМВ.Мерцедеса има нещо което бавареца няма и това е стилния дизаин и качество.
БМВ това е леген с колела които много бързо се движи
От ръждата и човешката завист няма спасение.....
#40
Posted 22 November 2009 - 15:35
Манете ги тея Комплексиращи псета от БМВ форума чат пат минавам през срещите на бмв форума да вида ква става имам приятели каде ходат като спръ с W126-пуретина_Разпоретина_ и всичките гледат като прецицали пеленачета
#41
Posted 22 November 2009 - 18:28
Айде и аз да се изкажа, ама само това, което прочетох преди няколко седмици, за съжаление не успях да намеря статията, дали бе в БГ сайт или англе сайт, незнам.
В нея бе поместена официално статистика,че Мерцедес за първи път е отстъпила първото място по продажби. В момента Мерцедес АГ имат сериозни конкурентни в лицето на БМВ и Ауди. Тук говориме за автомобилна гама, ценова листа. Все пак пазара е определящия фактор при всеки бизнес. Напоследък сме сиведетли на какви ли не кросовъри и други подкласове. Изглежда, че това е настоящия тренд с който Мерцедес не могат все още да си намерят място под слънцето. Не говоря за технолигии и други неща, а само за пазарни данни, които се определят от нас потребителите или в частност, нормалните европейци, които могат да си позволят доста по-скъпи автомобили от колкото ние.
Мерцедес закъсняват доста с въвеждането на новите "измислени" подласове, също за зле в ниския клас автомобили. Чак през 2011 ще бъдат представени новата А класа и Б класа, както и някои други.
Ауди води на Мерцедес, защото технологиите са по-евтини тъй като знаеме колко е голямо семейството на Фолксваген, а БМВ води в момента по разработка на двигатели с ниска емисия CO2.
Това са все неща с които от Мерцедес ще трябва да се съобразят!
В нея бе поместена официално статистика,че Мерцедес за първи път е отстъпила първото място по продажби. В момента Мерцедес АГ имат сериозни конкурентни в лицето на БМВ и Ауди. Тук говориме за автомобилна гама, ценова листа. Все пак пазара е определящия фактор при всеки бизнес. Напоследък сме сиведетли на какви ли не кросовъри и други подкласове. Изглежда, че това е настоящия тренд с който Мерцедес не могат все още да си намерят място под слънцето. Не говоря за технолигии и други неща, а само за пазарни данни, които се определят от нас потребителите или в частност, нормалните европейци, които могат да си позволят доста по-скъпи автомобили от колкото ние.
Мерцедес закъсняват доста с въвеждането на новите "измислени" подласове, също за зле в ниския клас автомобили. Чак през 2011 ще бъдат представени новата А класа и Б класа, както и някои други.
Ауди води на Мерцедес, защото технологиите са по-евтини тъй като знаеме колко е голямо семейството на Фолксваген, а БМВ води в момента по разработка на двигатели с ниска емисия CO2.
Това са все неща с които от Мерцедес ще трябва да се съобразят!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#42
Posted 23 November 2009 - 11:31
Мерцедеса си е Мерцедес са казали хората,но нека свалим "трилъчевите" очила и си признаем че Мерцедес не е това което беше и че не може да се лежи на славата на В126,В124 и изобщо старата генерация модели.Новите Мерцове (както и повечето нови коли) са претъпкани с ненужна електроника която постояно спъва колата.Кръстника ми работи в Мерцедес от 14 години и постояно се интересувам от това онова дет се вика,мнението му е че новите Мерцедеси са изключително проблемни и ги закрепват за около 3 години докато са гаранциони и после се почва 1 ходене по мъките.Също така не може да се отрече напредъка на Ауди,дали са правили Ифа и Вартбург не знам ,но сега са достойни конкуренти на най-добрите,БМВ също.Тук споделям малко лични наблюдения от Ауди С8 и Бмв 760ЛИ (за жалост последната Скласа на която се качвах беше 2003год.и не мога да я сравня).С Ауди-то на правата (за който има представа) от Добринище към Банско със скорост от 60км с рязко натискане на педала и сваляне на 1 предавка и чудовищно ускорение стрелката започна да подминава 200км,колата е изключително стабилна (все пак е на 20-ки джанти),интериора е много добър,но някакси прост и комерсиален. 760цата само в града съм бил с нея но при натискане на педала започва много яко ускорение,но според мен в сравнение с Аудито е по-тромаво,иначе интериора е много по-добър от на Ауди,тук вече си личът качествените материали на Баварците,пиша му 6+.За последната еС само съм надниквал тук там,шефа ми има еС 550 и уж е доволен,тук обаче освен за интериор нищо друго не мога да кажа-мноооого е добър!!За сега не мога да си позволя кола от такъв клас,надявам се някога да имам по-детайлни наблюдение над моделите и да съм по компетентен в мненията,защото от 1 каране нищо не можеш да разбереш,до тогава съм с Мерцедес
#43
Posted 27 November 2009 - 11:13
Колега съгласен съм с теб , но един автомоил от висок клас трябва да има и стойност на марката ,ако може така да го кажем, Един баровец возейки се например в един Ролс без значения дали той е последен модел или модел преди 30 40 години тои показва някаква класа който тази фирма е изградила през годините . Затова аз не намирам много за правилно да се слага Ауди в тези класации, донякаде и БМВ . Защото те са именно автомобили без има в високия клас
#44
Posted 28 November 2009 - 15:43
Мерцедеса си е Мерцедес са казали хората,но нека свалим "трилъчевите" очила и си признаем че Мерцедес не е това което беше и че не може да се лежи на славата на В126,В124 и изобщо старата генерация модели.Новите Мерцове (както и повечето нови коли) са претъпкани с ненужна електроника която постояно спъва колата.Кръстника ми работи в Мерцедес от 14 години и постояно се интересувам от това онова дет се вика,мнението му е че новите Мерцедеси са изключително проблемни и ги закрепват за около 3 години докато са гаранциони и после се почва 1 ходене по мъките.Също така не може да се отрече напредъка на Ауди,дали са правили Ифа и Вартбург не знам ,но сега са достойни конкуренти на най-добрите,БМВ също.
Обективно!
#45
Posted 28 November 2009 - 15:51
Най-сетне някой,който не прекалява с фенщината.Прав си отвсякъде,колега,но някои хора просто не могат (не искат) да свалят "трилъчевите" очила,така че едва ли позицията ти ще срещне голямо разбиране.Мерцедеса си е Мерцедес са казали хората,но нека свалим "трилъчевите" очила и си признаем че Мерцедес не е това което беше и че не може да се лежи на славата на В126,В124 и изобщо старата генерация модели.Новите Мерцове (както и повечето нови коли) са претъпкани с ненужна електроника която постояно спъва колата.Кръстника ми работи в Мерцедес от 14 години и постояно се интересувам от това онова дет се вика,мнението му е че новите Мерцедеси са изключително проблемни и ги закрепват за около 3 години докато са гаранциони и после се почва 1 ходене по мъките.Също така не може да се отрече напредъка на Ауди,дали са правили Ифа и Вартбург не знам ,но сега са достойни конкуренти на най-добрите,БМВ също.Тук споделям малко лични наблюдения от Ауди С8 и Бмв 760ЛИ (за жалост последната Скласа на която се качвах беше 2003год.и не мога да я сравня).С Ауди-то на правата (за който има представа) от Добринище към Банско със скорост от 60км с рязко натискане на педала и сваляне на 1 предавка и чудовищно ускорение стрелката започна да подминава 200км,колата е изключително стабилна (все пак е на 20-ки джанти),интериора е много добър,но някакси прост и комерсиален. 760цата само в града съм бил с нея но при натискане на педала започва много яко ускорение,но според мен в сравнение с Аудито е по-тромаво,иначе интериора е много по-добър от на Ауди,тук вече си личът качествените материали на Баварците,пиша му 6+.За последната еС само съм надниквал тук там,шефа ми има еС 550 и уж е доволен,тук обаче освен за интериор нищо друго не мога да кажа-мноооого е добър!!За сега не мога да си позволя кола от такъв клас,надявам се някога да имам по-детайлни наблюдение над моделите и да съм по компетентен в мненията,защото от 1 каране нищо не можеш да разбереш,до тогава съм с Мерцедес
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage









