Предполагам си извадил пластмасата около дупката за да остане само отвор в тенекията, който не е много малък за да се пробва някакво извиване (поне до колкото си спомням при моята). Самата антена когато е дълга подлежи на някакъв вид огъване. Пробвай така или иначе може да я счупиш при ваденето, та че си заслужава да опиташ преди да отрежеш.

автоматична антенане работи
Започната от lud, 09 ное 2009 - 18:53:31
58 мнения по тази тема
#46
Публикувано 17 декември 2013 - 09:37
#47
Публикувано 17 декември 2013 - 10:08
Шшше' се реже - и аз тъй виждам нещата.
Не ги виждай така,
отвий болта в средата на кръглата основа,
погледни вътре,
намери малкото винтче което държи бялата тефлонова лайсничка която фиксира жилото и ще освободиш телескопа.!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#48
Публикувано 21 декември 2013 - 08:52
Бай Басо, благодаря за мъдрия ти съвет ! Сърце не ми даде да подходя джелашката към нещата! Ще го направя това, което казваш, но.......
....болта на коя кръгла основа имаш впредвид ?
На схемата са и 2та вариянта - "Ръчна антена" и "Автоматична антена". Имам снимката от кореспонденцията с Балкан Стар, кога ме караха да посоча точно коя част искам в заявката за купуване на комплект-уплътнение от тях. - (40+45) - тогава не се наложи да свалям нищо. Само нахлузих номер40 и толкова.
Автоматичната има 3 болта : 87, 100, 103.
Предполагам , че номер 87 е малкото винтче за бялата тефлонова лайсничка. Кой е болта с който трябва да започна?
....срам не срам ....питам, ко да правя ... то не може само да джиткаш, трябва и да се грижиш за автомобила като за любовница !!!!!
Този пост е редактиран от cetkata: 21 декември 2013 - 08:58
#49
Публикувано 21 декември 2013 - 09:09
Не е това, трябва да проникнеш вътре в корпуса.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#50
Публикувано 21 декември 2013 - 09:18
Така и така трябва да се разглоби за да смени жилото, разтуряй смело...няколко вида са.
Телескопа ще раздвижиш като го киснеш в топла вода. Пробвал съм кво ли не, водата помага.
Тая на снимкта не е като тези които познавам, но за ориентир от къде да започнеш, става.
Ако строшиш нещо, драсни...имам един кашон разглобени, ще ти изпратя какво ти трябва...
Този пост е редактиран от Вай Басо: 21 декември 2013 - 09:23
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#51
Публикувано 21 декември 2013 - 09:56
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#52
Публикувано 29 декември 2013 - 20:08
...ами метнах я, свалих я както ме посъветва ти, Бай Басо !!! Нищо не рязах. След като развих крепежния болт и болта за кабелчето за масата, дръпнах надолу полека лека и тя слезе до дъното на багажника - около 6,7 см. Малко се оказаха, обаче. След като леко я завъртях, видях едно винтче както е горе на схемата - номер 87.
Голям зор беше да го развия.
Имаше само 5 см. пространство за отверка.
И тогава резнах една стара звездообразна, намотах здраво скоч лепинки, и започнах да го въртя. Да ...ама не ше, неудобно е. Тогава си викам ше се заварява нещо като врътка. Да ама не....Сетих се , че имам Г-образни малки лулички и с помоща на един комшия, който имаше гидори с такива накрайници - х 6мм. звезда - отверка това болтче тръгна да се развива. Щом отслаби връзката и телескопа тръгна нагоре. На ръка го изтеглих над калника. Излезе целия с жилото. Общо двете над 1,50м. Отдолу корпуса на мотора му нямаше нищо. То този телекоп е лежал в нещо като алуминиева тръбичка. Гумените уплътнения останаха цели и непокътнати.
Успях...ей !!!
Благодаря ти за съвета !!!
Утре ще я отворя тая кутийка да видя има ли в "гърнето боб" .....ама нещо ме гложди - щото края на жилото не е читав - не завършва гладко по купешки , ами някак наръбан, като отчупен стои. Айде до утре !!! Пак ще пиша !!!
#53
Публикувано 30 декември 2013 - 13:40
След като я отворих намерих вътре парче жило дълго над 30см. Всичко друго бе изправно. Дори и мръсотията бе нищожна.
както предполагах се е счупило жилото:
затова телескопът не е искал да се прибере и стърчеше, самото жило не е стигало до зъбчатката да го подведе!
- Набутах го да захапе все пак и с вкл. на 12 V. при 2рата команда то се прибра цялото заедно с телескопичната антена. Почистих преди това всичко и затворих цялата кутия. Не съм смазвал - безмислено е ! Монтирах го така ,защото ме притеснява да стои отвора на калника ми и да се пълни от дъжд или сняг. Вече зная как се прави ;-)
При по-подходящи нестудени дни ще си го оправя цялото.
п.с. - (захранването +12) ; (управлението +12V ) ги изолирах и не ги закачих. Само масата (минуса) съм закачил !
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ !!!
Този пост е редактиран от cetkata: 30 декември 2013 - 13:47
#54
Публикувано 24 октомври 2014 - 00:15
Ако строшиш нещо, драсни...имам един кашон разглобени, ще ти изпратя какво ти трябва...
Бай Васо, аз имам нужда от резервни части, за да оправя поне една от двете си антени - Hirschmann Auta 6000 KE и Hirschmann Auta 6000 EL. За първата са ми необходими здрав щуцер и телескоп, а за втората само щуцер.
Ако е необходимо мога да ти дам и по-подробна информация за тях.
Ще се радвам ако има с какво да ми помогнеш.
P. S. Как е по-удобно за теб да те питам за нещо, като имам нужда - на лични или по телефона?
#55
Публикувано 24 октомври 2014 - 06:44
0877 577 566 Васо
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#56
Публикувано 17 февруари 2017 - 23:19
Здравейте
Бих искал да попитам по отношение на автоматичните антени (управлявам 124ка купе 1994г.) - продават ли се още такива ремонтни комплекти за тях или само в БС трябва да се търси? Аз изкривих телескопа на моята, после както се казва ръчно я изправих, като моторчето си работи, смазвам я редовно с ВД40, но от време на време започна както си работи да се самоизключва радиото за момент, като антената тръгва да се прибира, после по средата спира и се вдига обратно. Има и случаи, при които изгасва радиото и после ми иска код. А преди да изкривя телескопа не го правеше всичко това. И ако знаете къде бих могъл да отида да оправят цялата работа. Благодаря ви предварително за инфото
#57
Публикувано 16 март 2017 - 09:30
Здравейте
Бих искал да попитам по отношение на автоматичните антени (управлявам 124ка купе 1994г.) - продават ли се още такива ремонтни комплекти за тях или само в БС трябва да се търси? Аз изкривих телескопа на моята, после както се казва ръчно я изправих, като моторчето си работи, смазвам я редовно с ВД40, но от време на време започна както си работи да се самоизключва радиото за момент, като антената тръгва да се прибира, после по средата спира и се вдига обратно. Има и случаи, при които изгасва радиото и после ми иска код. А преди да изкривя телескопа не го правеше всичко това. И ако знаете къде бих могъл да отида да оправят цялата работа. Благодаря ви предварително за инфото
![]()
http://benz.bg/index...id=61&Itemid=73- лично аз от тук съм си купувал.
#58
Публикувано 16 март 2017 - 16:07
По-скоро радиото е водещо,а не антената.
Възможно е проблемът да е в радиото. Когато радиото не работи, т.е. няма 12В на управляващия кабел на антената, тя се прибира. Затова и при теб тръгва да се прибира после спира, защото радиото се включва. Провери за лоши връзки, понякога кабелните снопове са снаждани на ръка, усуквани, увуивани с изолирбанд и т.н.
#59
Публикувано 17 март 2017 - 00:21
Провери си радиото.То командва антената.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни