Предполагам си извадил пластмасата около дупката за да остане само отвор в тенекията, който не е много малък за да се пробва някакво извиване (поне до колкото си спомням при моята). Самата антена когато е дълга подлежи на някакъв вид огъване. Пробвай така или иначе може да я счупиш при ваденето, та че си заслужава да опиташ преди да отрежеш.

автоматична антенане работи
Started by lud, 09 Nov 2009 - 18:53:31
58 replies to this topic
#46
Posted 17 December 2013 - 09:37
#47
Posted 17 December 2013 - 10:08
Шшше' се реже - и аз тъй виждам нещата.
Не ги виждай така,
отвий болта в средата на кръглата основа,
погледни вътре,
намери малкото винтче което държи бялата тефлонова лайсничка която фиксира жилото и ще освободиш телескопа.!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#48
Posted 21 December 2013 - 08:52
Бай Басо, благодаря за мъдрия ти съвет ! Сърце не ми даде да подходя джелашката към нещата! Ще го направя това, което казваш, но.......
....болта на коя кръгла основа имаш впредвид ?
На схемата са и 2та вариянта - "Ръчна антена" и "Автоматична антена". Имам снимката от кореспонденцията с Балкан Стар, кога ме караха да посоча точно коя част искам в заявката за купуване на комплект-уплътнение от тях. - (40+45) - тогава не се наложи да свалям нищо. Само нахлузих номер40 и толкова.
Автоматичната има 3 болта : 87, 100, 103.
Предполагам , че номер 87 е малкото винтче за бялата тефлонова лайсничка. Кой е болта с който трябва да започна?
....срам не срам ....питам, ко да правя ... то не може само да джиткаш, трябва и да се грижиш за автомобила като за любовница !!!!!
Edited by cetkata, 21 December 2013 - 08:58 .
#49
Posted 21 December 2013 - 09:09
Не е това, трябва да проникнеш вътре в корпуса.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#50
Posted 21 December 2013 - 09:18
Така и така трябва да се разглоби за да смени жилото, разтуряй смело...няколко вида са.
Телескопа ще раздвижиш като го киснеш в топла вода. Пробвал съм кво ли не, водата помага.
Тая на снимкта не е като тези които познавам, но за ориентир от къде да започнеш, става.
Ако строшиш нещо, драсни...имам един кашон разглобени, ще ти изпратя какво ти трябва...
Edited by Вай Басо, 21 December 2013 - 09:23 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#51
Posted 21 December 2013 - 09:56
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#52
Posted 29 December 2013 - 20:08
...ами метнах я, свалих я както ме посъветва ти, Бай Басо !!! Нищо не рязах. След като развих крепежния болт и болта за кабелчето за масата, дръпнах надолу полека лека и тя слезе до дъното на багажника - около 6,7 см. Малко се оказаха, обаче. След като леко я завъртях, видях едно винтче както е горе на схемата - номер 87.
Голям зор беше да го развия.
Имаше само 5 см. пространство за отверка.
И тогава резнах една стара звездообразна, намотах здраво скоч лепинки, и започнах да го въртя. Да ...ама не ше, неудобно е. Тогава си викам ше се заварява нещо като врътка. Да ама не....Сетих се , че имам Г-образни малки лулички и с помоща на един комшия, който имаше гидори с такива накрайници - х 6мм. звезда - отверка това болтче тръгна да се развива. Щом отслаби връзката и телескопа тръгна нагоре. На ръка го изтеглих над калника. Излезе целия с жилото. Общо двете над 1,50м. Отдолу корпуса на мотора му нямаше нищо. То този телекоп е лежал в нещо като алуминиева тръбичка. Гумените уплътнения останаха цели и непокътнати.
Успях...ей !!!
Благодаря ти за съвета !!!
Утре ще я отворя тая кутийка да видя има ли в "гърнето боб" .....ама нещо ме гложди - щото края на жилото не е читав - не завършва гладко по купешки , ами някак наръбан, като отчупен стои. Айде до утре !!! Пак ще пиша !!!
#53
Posted 30 December 2013 - 13:40
След като я отворих намерих вътре парче жило дълго над 30см. Всичко друго бе изправно. Дори и мръсотията бе нищожна.
както предполагах се е счупило жилото:
затова телескопът не е искал да се прибере и стърчеше, самото жило не е стигало до зъбчатката да го подведе!
- Набутах го да захапе все пак и с вкл. на 12 V. при 2рата команда то се прибра цялото заедно с телескопичната антена. Почистих преди това всичко и затворих цялата кутия. Не съм смазвал - безмислено е ! Монтирах го така ,защото ме притеснява да стои отвора на калника ми и да се пълни от дъжд или сняг. Вече зная как се прави ;-)
При по-подходящи нестудени дни ще си го оправя цялото.
п.с. - (захранването +12) ; (управлението +12V ) ги изолирах и не ги закачих. Само масата (минуса) съм закачил !
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ !!!
Edited by cetkata, 30 December 2013 - 13:47 .
#54
Posted 24 October 2014 - 00:15
Ако строшиш нещо, драсни...имам един кашон разглобени, ще ти изпратя какво ти трябва...
Бай Васо, аз имам нужда от резервни части, за да оправя поне една от двете си антени - Hirschmann Auta 6000 KE и Hirschmann Auta 6000 EL. За първата са ми необходими здрав щуцер и телескоп, а за втората само щуцер.
Ако е необходимо мога да ти дам и по-подробна информация за тях.
Ще се радвам ако има с какво да ми помогнеш.
P. S. Как е по-удобно за теб да те питам за нещо, като имам нужда - на лични или по телефона?
#55
Posted 24 October 2014 - 06:44
0877 577 566 Васо
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#56
Posted 17 February 2017 - 23:19
Здравейте
Бих искал да попитам по отношение на автоматичните антени (управлявам 124ка купе 1994г.) - продават ли се още такива ремонтни комплекти за тях или само в БС трябва да се търси? Аз изкривих телескопа на моята, после както се казва ръчно я изправих, като моторчето си работи, смазвам я редовно с ВД40, но от време на време започна както си работи да се самоизключва радиото за момент, като антената тръгва да се прибира, после по средата спира и се вдига обратно. Има и случаи, при които изгасва радиото и после ми иска код. А преди да изкривя телескопа не го правеше всичко това. И ако знаете къде бих могъл да отида да оправят цялата работа. Благодаря ви предварително за инфото
#57
Posted 16 March 2017 - 09:30
Здравейте
Бих искал да попитам по отношение на автоматичните антени (управлявам 124ка купе 1994г.) - продават ли се още такива ремонтни комплекти за тях или само в БС трябва да се търси? Аз изкривих телескопа на моята, после както се казва ръчно я изправих, като моторчето си работи, смазвам я редовно с ВД40, но от време на време започна както си работи да се самоизключва радиото за момент, като антената тръгва да се прибира, после по средата спира и се вдига обратно. Има и случаи, при които изгасва радиото и после ми иска код. А преди да изкривя телескопа не го правеше всичко това. И ако знаете къде бих могъл да отида да оправят цялата работа. Благодаря ви предварително за инфото
![]()
http://benz.bg/index...id=61&Itemid=73- лично аз от тук съм си купувал.
#58
Posted 16 March 2017 - 16:07
По-скоро радиото е водещо,а не антената.
Възможно е проблемът да е в радиото. Когато радиото не работи, т.е. няма 12В на управляващия кабел на антената, тя се прибира. Затова и при теб тръгва да се прибира после спира, защото радиото се включва. Провери за лоши връзки, понякога кабелните снопове са снаждани на ръка, усуквани, увуивани с изолирбанд и т.н.
#59
Posted 17 March 2017 - 00:21
Провери си радиото.То командва антената.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users