Реших.. другата ще е Мерцедес. Но каква..????
Започната от nikibol, 09 окт 2009 - 19:19:26
23 мнения по тази тема
#16
Публикувано 12 октомври 2009 - 20:39
те друите колеги са си казали ама да допълне : отварете "проблеми и ремонти" и ако прочетете друг специфичен зор за 300 D освен тампонини елате до Варна да ви черпя по бира . Иначе като всеки редови шестак е капризен към охладителната система , ама който е карал редовака си знае кво е кеф, не пише вече W123 тука да ви разкаже истината - жалко . Няма друг мотор за 124-ка с по голям пробег - факт не успорим . Мани кво разправят селските майстори , два дизелови мотора има тва купе : 250 ТД и 300Д/300 ТД
The Gods Made Heavy Metal
#17
Публикувано 12 октомври 2009 - 22:32
ама който е карал редовака си знае кво е кеф, не пише вече W123 тука да ви разкаже истината - жалко
Вярно бре, къде се подвизава вече тоз чиляк? Чак сега се усетих, че не му виждам коментари по темите!
Аааааа, да не е предал марката
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#18
Публикувано 13 октомври 2009 - 22:04
Веднага ще ти кажа как става номера ... Вземи една рулетка,вдигни капака на едно 200д и на едно 300д и мери ... После си задай въпроса,колко точно е работната темп. на мотора,колко е навън,колко се карат тез коли като километри и защо стават само зимата тез неща
единия беше края на миналата пролет а другия преди 2 месеца
мерцедесът е гениален в своята си простота
#19
Публикувано 13 октомври 2009 - 22:54
единия беше края на миналата пролет а другия преди 2 месеца
Колега , аз също не мога да се съглася с тебе за това ,че 300 Д е по калпав мотор от 250-то и 200-та.Проблема всеки го знае при редовите мотори с повечко цилиндри.Охладителната течност от радятора постъпва в "главата" и блока на мотора охладена ,но през 1-ви цилиндър.До 6-ти антифриза (в повечето случаи в България е с вода) вече е почти заврял.Нали се сещаш ,че виското на перката зацепва спрямо температурата на мотора в предния край.Каква е температурата според теб на 6-ти цилиндър когат виското зацепи?Кой сменява виското като консуматив - никой.Дали някой е сменил или измил (промил) радятора на колата си когато е почнала да задържа лятно време температура с 3-5 градуса по висока от предишните години? Първо си отгатни на тия въпросчета и след това давай заключения.Два мотора 300 Д ,които са блокирали или спукали глава.По това не се прави извод за един толкова здрав двигател.Аз пък мога да ти кажа ,че познавам 5 човека с такъв мотор и на петимата Мерцовете са над 500 000 км. и никога моторите не са пипани, но хората които преди това са ги карали явно са си подържали колите както трябва.Не казвам че твойте познати не са ги подържали ,но когато един мотор е признат за толкова години експоатация просто не е нормално 2 бройки да му съсипят реномето.
п.п. Охладителната течност и на трите мотора (200 , 250 и 300 Д) варира от 8 до 9 литра.Ти сам си прави извода.Ето тук куца на немеца в проектирането на 300 Д.
#20
Публикувано 15 октомври 2009 - 21:48
Здравейте колеги.
Под работна кола разбирам да ходя на работа, да карам дупето си и понякога, когато има нужда нещо в багжника. Когато ходя на вилата за няколко дни ми се налага да качвам повечко хапване.. и най вече бира.
Когато ми се налага за по големи товари, вече споделих, че си закупих бус.. и съм мн. очарован от него.
Та както разбирам от вашите мнения за предпочитане е 190 2Д или 124 2.5 Д. Това вече е и мое мнение.
Не смятам да вземам 300 Д, защото не мисля, че си заслужава да разкарваш такъв мотор само и единствено да се возиш.
Има ли някой наблюдения за разхода на 190 2Д и 190 2.5Д и кой за вас е по читав.
Приятна вечер и... късмет.
Под работна кола разбирам да ходя на работа, да карам дупето си и понякога, когато има нужда нещо в багжника. Когато ходя на вилата за няколко дни ми се налага да качвам повечко хапване.. и най вече бира.
Когато ми се налага за по големи товари, вече споделих, че си закупих бус.. и съм мн. очарован от него.
Та както разбирам от вашите мнения за предпочитане е 190 2Д или 124 2.5 Д. Това вече е и мое мнение.
Не смятам да вземам 300 Д, защото не мисля, че си заслужава да разкарваш такъв мотор само и единствено да се возиш.
Има ли някой наблюдения за разхода на 190 2Д и 190 2.5Д и кой за вас е по читав.
Приятна вечер и... късмет.
#21
Публикувано 15 октомври 2009 - 22:41
Здравейте колеги.
Под работна кола разбирам да ходя на работа, да карам дупето си и понякога, когато има нужда нещо в багжника. Когато ходя на вилата за няколко дни ми се налага да качвам повечко хапване.. и най вече бира.
Когато ми се налага за по големи товари, вече споделих, че си закупих бус.. и съм мн. очарован от него.
Та както разбирам от вашите мнения за предпочитане е 190 2Д или 124 2.5 Д. Това вече е и мое мнение.
Не смятам да вземам 300 Д, защото не мисля, че си заслужава да разкарваш такъв мотор само и единствено да се возиш.
Има ли някой наблюдения за разхода на 190 2Д и 190 2.5Д и кой за вас е по читав.
Приятна вечер и... късмет.
Тогав взимай 190 2.0 Д . Поне откъм разхода е супер.Мойто 190 е 2.5 ,ама харчи малко само извън града(5.5-6.0),докато в града 9-10 не пада.
#22
Публикувано 16 октомври 2009 - 07:25
Колега,Здравейте колеги.
Под работна кола разбирам да ходя на работа, да карам дупето си и понякога, когато има нужда нещо в багжника. Когато ходя на вилата за няколко дни ми се налага да качвам повечко хапване.. и най вече бира.
Когато ми се налага за по големи товари, вече споделих, че си закупих бус.. и съм мн. очарован от него.
Та както разбирам от вашите мнения за предпочитане е 190 2Д или 124 2.5 Д. Това вече е и мое мнение.
Не смятам да вземам 300 Д, защото не мисля, че си заслужава да разкарваш такъв мотор само и единствено да се возиш.
Има ли някой наблюдения за разхода на 190 2Д и 190 2.5Д и кой за вас е по читав.
Приятна вечер и... късмет.
Возенето на бирата и семейството до вилата за мен си е чиста проба удоволствие!
Да си тантуркам задника с немощна малолитражка към вилата и да се чудя как да изпреваря пушещия тир на баира не влиза в графата удоволствие!
Точно тоя мотор 300Д е направен за такъв тип возене към вилата с бирата, без да имаш проблеми с изпреварването. Да, ще дадеш 3-4 лева повече за гориво,ама вервай ми, ще ги дадеш с удоволствие. А щом си виладжия се ослувай за комби, което прави отговора ясен 124, щото 201 комби няма за съжаление.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#23
Публикувано 04 декември 2009 - 16:20
Здравейте...
Реших и след вашите писания взех. Мерцедес 190 Д.. 2.0 двигател. Благодаря Ви за всичко което направихте и към което ме упътихте.
Колата не е лоша, но.. карах на един познат едно.. 124-3.2 купе и ми хареса доста.. та зачудвам се дали да не взема да се разделя със 190 и да взема някаква 124-дизелова, но... това ще е във времето.
Все пак.. САМО МЕРЦЕДЕС!!!!!
Реших и след вашите писания взех. Мерцедес 190 Д.. 2.0 двигател. Благодаря Ви за всичко което направихте и към което ме упътихте.
Колата не е лоша, но.. карах на един познат едно.. 124-3.2 купе и ми хареса доста.. та зачудвам се дали да не взема да се разделя със 190 и да взема някаква 124-дизелова, но... това ще е във времето.
Все пак.. САМО МЕРЦЕДЕС!!!!!
#24
Публикувано 04 декември 2009 - 18:10
Здравейте...
Реших и след вашите писания взех. Мерцедес 190 Д.. 2.0 двигател. Благодаря Ви за всичко което направихте и към което ме упътихте.
Колата не е лоша, но.. карах на един познат едно.. 124-3.2 купе и ми хареса доста.. та зачудвам се дали да не взема да се разделя със 190 и да взема някаква 124-дизелова, но... това ще е във времето.
Все пак.. САМО МЕРЦЕДЕС!!!!!
А честито и дно следваща е с гооолям мотор!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни