Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Реших.. другата ще е Мерцедес. Но каква..????


  • Please log in to reply
23 мнения по тази тема

#1 nikibol

nikibol

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes 210 D

Публикувано 09 октомври 2009 - 19:19

Здравейте.
Досега съм карал доста автомобили.. кошници.
Наскоро купих един микробус Мерцедес 210-2.9 мотор и след като го разгледах усетих, че няма нищо общо с другите автомобили. Не знам защо, може за някой да звучи странно, но за мен вече марката е една.. Мерцедес.. Всичко друго е компромисен вариант.
Принципно съм привърженик на дизеловите автомобили. Насочил съм се да си взема.190-тка или 124-ка. Автомообила ще бъде за ежедневна употреба и.. работна кола. Та.. Чудя се... 190-тка или 124-ка и какъв дизелов мотор.
Не ме интересува толкова вида.. и големината, важното е да гори малко и.... да е надежден и здрав автомобил... с малка потдръжка, който да не създава големи проблеми на пътя.
Ако може някой да сподели разхода на 190-тка или 124-ка .. 2-ка мотор.
Интересува ме къде са слабите им места.. и къде и какво трябва да се гледа при покупката им.
Благодаря предварително на всички отговорили.
Карайте колите си умно и без да превишавате скороста.
  • 0

#2 iohoho

iohoho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 587 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    S 211 E 320 CDI 2004г.

Публикувано 09 октомври 2009 - 19:43

Добре дошъл!

Ето малко инфо чрез търсачката:
http://www.mbclub.bg...l=разход гориво
http://www.mbclub.bg...amp;hl=истините

Има много писано по повдигнатите въпроси, чети и пак питай!
  • 0

#3 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 09 октомври 2009 - 20:02

190-ка за ежедневието става , за работна , незнам какво разбираш по работна , така 190-модел отпадата (тясна е ) 124-работен модел дизелов и икономичен аз лично бих ти препоръчал 2.5 чист дизел , малко е по тромав , иначе е по икономичен , за ежедневие се пак е голяма кола няма да е като някоя малка въшка но бива . За разхода не бих говорил защото не сам карал 2.5 дизел.За 300 чист дизелел , може да ти се стори висок разхода , на мене ми дава градско 8,5 - 9 имало е моменти и повече , За турбо вариантите 300тд бих ти препоръчал аз , много място за багаж , за градско е по тромав , ама няма да се състезаваш . Може да си пиша до утре така , та краен вариант за мене е 2.5д преди феислифта , като копуваш моляте вземи някои които разбира от 124-ки да не съжаляваш , че сега се навъдиха много измамници с милионници , а на тебе ти трябва читава кола. Поздрави. :birtday:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#4 300 Gullwing

300 Gullwing

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 115 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    E230 Classic 2007 W211 2.5L 204/bhp - черен

Публикувано 09 октомври 2009 - 20:23

Честит Мерджан.Така е веднъж Мерцедес после цял жовот Мерцедес. :icon_coolgrin: Значи 124 може спокоино на 3 литровия чист дизел да се спреш или ако искаш да ти гори колкото да не е "без хич" вземи 2 литровия дизел. Втория определено не става за товарене и тем подобни и е доста голям тромчо, но от към разход ще останеш много изненадан грацко 5 литра нафта за такъв клас автомобил си е направо чудо. Друго може да вземеш Е200 бензин. Колата наи добре да си я вземеш и избираш ти, а и колкото и да я избираш много голямо значение има и как я е съханявал предишния собственик и как е карана,а и трябва да имаш и малко късмет в избора. Наи вече гледаи да не е някоя зглобка и да е събирана от 1000000 различни 124, за тази цел си провери ВИН-а, но и ти хубаво го виж не например продавачите да ти го казват. За гледането по специално е тва + обичаиние неща ръжда,геометрия,избили амортесиори и вземи някои които разбира от скорости та ако е автоматик да го усети как превключва виж да не таи масло по главата на двигателя.
Това е от мен и късмет с покупката. ;)
  • 0
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц. ;)

#5 mercedestoni

mercedestoni

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 258 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W124-300D, 1992 г.
    WDB1241301B737008

Публикувано 09 октомври 2009 - 20:31

Най-добрият мотор за 124-ката а и за 190-ката / макар и доста рядък / - 2.5 TD / 126 к.с. - единственият проблем : колите са на доста километри и е много вероятно да се наложи ремонт на турбината - 900-1000 лв. . Иначе 300 D е вечния мотор - както каза един майстор : аз такъв мотор счупен от каране още не съм видял . 200 D и 250 D според мен са тромави но същевременно доста икономични и здрави . Ти си човека който трябва да прецени от какво има нужда .
  • 0

The Gods Made Heavy Metal

#6 boby1444

boby1444

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 136 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 300SE-1992г.

Публикувано 09 октомври 2009 - 20:32

Добре дошъл при Мерцедесите приятелю,относно 190Д 2.0 (ако се спреш на нея) слабите и места са 2:гледаи дифа да не вие че често се случва, и другия проблем е семеринга на нафтовата помпа който протича.Ако я уцелиш да е на 500-600000км. само спокойно ще изкара още толкова.Бавен и тромав дизел е но е безпроблемен като цяло,карах такава на такси и ми гореше 7/100,мисля че по добрия вариант е петака 2.5Д гори същото но много повече върви.Успех :flagmbcb :flagmbcb
  • 0
Death Metal Fan

#7 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 09 октомври 2009 - 20:42

Най-добрият мотор за 124-ката а и за 190-ката / макар и доста рядък / - 2.5 TD / 126 к.с. - единственият проблем : колите са на доста километри и е много вероятно да се наложи ремонт на турбината - 900-1000 лв. . Иначе 300 D е вечния мотор - както каза един майстор : аз такъв мотор счупен от каране още не съм видял . 200 D и 250 D според мен са тромави но същевременно доста икономични и здрави . Ти си човека който трябва да прецени от какво има нужда .

+1 за 2.5 ТД - наистина са редки, а и цена държат, а върви като ракета!
За 2.5 Д мога да кажа че иделано върви на 190, за 124 ми идва малко муден, особенно с автомат.
Според мен правилния избор за 190 е 2.5 Д, а за 124 е 300 Д, ако има турбинка ще е още по-добре, въпреки еднократния разход за рециклирането и.
Ако икономията е най-важния фактор, то 2.0Д и за двете купта(мисля че не се предлага с 5 степенна ръчна трансмисия и е повече от тромав, за дядо ми ще е перфектната кола), ама такъв дето да не е на няколко милиона едва ли се намира все още.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#8 Paulus

Paulus

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дивият Запад
  • Автомобил:
    190D 2,5turbo '89 - sold, S203 C220CDI 150hp '04

Публикувано 09 октомври 2009 - 21:20

2,5td и на 190-то и 124-ката тегли здраво и е страхотен мотор, но трябва да се внимава, защото ремонт на двигателя излиза скъпо. Харчи прилично 6-6.5/100 км. извънградско, а в града е доста относително.
  • 0
Mercedes-Benz W201 190D 2,5turbo

Публикувано изображение Публикувано изображение

Публикувано изображение

#9 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 09 октомври 2009 - 21:45

Аз все още отхварлям 300д и 300тд за работна кола , иначе за големи чукове карам 300д и сам определено много доволен.Какво излиза , колега 250тд е твоята кола.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#10 radi B

radi B

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 107 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казичене
  • Автомобил:
    С220 Diesel Еlegance 1994

Публикувано 09 октомври 2009 - 23:44

Аз все още отхварлям 300д и 300тд за работна кола , иначе за големи чукове карам 300д и сам определено много доволен.Какво излиза , колега 250тд е твоята кола.

+1 иначе стига с тея изказвания за 300д че бил вечен и че несе трошел това са пълни глупости точно този е възможно най-калпавия от трите агрегата(2.0, 2.5, 3.0) за работна кола която да харчи малко и евтина поддръжка 190 2.0 дизел 6/100 градсно

под определението работна разбирам да возих круши домати тухли бетон и всевъзможни неща точно за това ползвам моето 190
за градско разбирам маршрута окръжна бояна в час пик :)

ако ти трябва работна кола 190 2000 куб дизел е единственият варянт (гори най-малко и е най-евтин за поддръжка :) )
  • 0
мерцедесът е гениален в своята си простота

#11 mercedestoni

mercedestoni

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 258 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W124-300D, 1992 г.
    WDB1241301B737008

Публикувано 10 октомври 2009 - 07:08

+1 иначе стига с тея изказвания за 300д че бил вечен и че несе трошел това са пълни глупости точно този е възможно най-калпавия от трите агрегата(2.0, 2.5, 3.0) за работна кола която да харчи малко и евтина поддръжка 190 2.0 дизел 6/100 градсно

под определението работна разбирам да возих круши домати тухли бетон и всевъзможни неща точно за това ползвам моето 190
за градско разбирам маршрута окръжна бояна в час пик :)

ако ти трябва работна кола 190 2000 куб дизел е единственият варянт (гори най-малко и е най-евтин за поддръжка :) )



За 300 D леко си се объркал - хубаво е да почетеш или да имаш лични впечатления от автомобила .

п.п. Относно работната кола за тухли и бетон то такъв мерцедес няма, а подръжката на 190 и 124 е еднаква : ползват едни и същи двигатели , както и идентично окачване
  • 0

The Gods Made Heavy Metal

#12 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 10 октомври 2009 - 09:38

Не вярвам чак тухли и камуни да мъкне в мерцедеса :bigemo_harabe_net-110: Че то по добре да си вземе някаква баничарка 1000 пути по добра работа ще му свърши отколкото някоя 124-ка или 190-ка. В момента колегата така мисли според мене . 124-ка супер вечната кола , много я харесвам , по малко ремонти само консумативи и ще моге да я товара с какво ли не . Тои си избира според мене 250д или тд и това е . Поздрави.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#13 radi B

radi B

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 107 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казичене
  • Автомобил:
    С220 Diesel Еlegance 1994

Публикувано 10 октомври 2009 - 21:28

тони, колега, пред вратника имам 2 мерца в двора 1 и в гаража един (две w124 едно w201 и една w202) съседът ми има w124 другият има 190 и вито а на 300 метра от нас имам друг съсед който има няколко актроса и една w140 (не че неможе да си позволи по-нов просто е влюбен в това купе) неми говори за двигатели, това че твоя все още не е спукал главата незначи че са най-добрите, мисълта ми беше че и на двамата ми съседи (този с 124 и този с 140) които са с трилитровият дизелов агрегат им се случи да спукат глава незнам от какво е незнам защо е но присъствах на ремонта и на двата мотора при двама различни майстори които бяха единодушни че 300 дизела е най-калпав от трите. Просто аз имам доста контакти с хора притежаващи представители на марката все пак живея в едно от селата с най-много мерцове спрямо глава от населението (шегувам се)

Иначе ако несте виждали и невярвате 190 да вози тухли и домати и всичките други гадости дето може да побере багажника елате ще ви покажа аз мойто го мъча от 2 години и пак неще да издаде багажа ;) просто предпочитам с него да си возя тези работи отколкото да ми седи като паметник

190-то е по-евтино от 124 продължавам да го твървя и ще ви дам прост пример имаме 2 купета (190 и 124) с един и същ агрегат а имено 2000 куб дизел 72 кончета всичко им е еднакво, окачване, гуми, мотор, бихте казали ми да няма разлика би трябвало да няма разлика и в парите за поддръжка е да ама грешите има разлика в купетата 124 наистина е по просторно по удобно но и по-тежко 124 харчи 1 литър на 100 км повече от 190-то заради по-тежкото купе. Прости сметки на 10 000 км разликата е 100 литра нафтичка я сметнете за 1 година колко км ще направи тая кола аз лично непадам под 25 000 км на година , а я ползвам колата да ходя на работа и да се повозя малко вечерно време, аре спирам да пиша глупости че стана цял роман :D
  • 0
мерцедесът е гениален в своята си простота

#14 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 октомври 2009 - 14:35

Брях, чета и не вярвам на ушите си!!! И как 300ТД била тромава? Заради автомата ли? Ами натиска се педала до край! Не мисля, че разхода на гориво е решаващ, особено ако става въпрос за 1л/100 км. повече! Който иска да кара без гориво, си купува колело! Аз мисля, че ремонтите по една кола хвърлят повече нерви, време и левчета от разхода/година. И какво е това сравнение на коли по 72 коня? Аз ли съм прост и не разбирам, но то излиза, че ако сложа на моята двигател 72 коня ще е по-икономична и двигателя ще стане вечен ли? Не знам защо, но мисля на W124 най да му отива 300ТД - 150 кончета... и 275Hм при 2400 оборота. А на въпроса на колегата вече е отговорено- 190-ка с 2,5 Д двигател.
  • 0

#15 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 12 октомври 2009 - 16:59

......... най-добрите, мисълта ми беше че и на двамата ми съседи (този с 124 и този с 140) които са с трилитровият дизелов агрегат им се случи да спукат глава незнам от какво е незнам защо е но присъствах на ........

Веднага ще ти кажа как става номера ... Вземи една рулетка,вдигни капака на едно 200д и на едно 300д и мери ... После си задай въпроса,колко точно е работната темп. на мотора,колко е навън,колко се карат тез коли като километри и защо стават само зимата тез неща ;) :)
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни