Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

E220 D въпроси преди закупуване


  • Please log in to reply
33 мнения по тази тема

#16 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 07 септември 2009 - 11:08

Ликас помпата е сменена с БОШ. Помпата и дюзите са на бош.
Газта от електронна е направена на жилна.
Утре ще ви дам снимки да я видите, че днес не успях да я снимам.


На тва му се вика побългаряване отвсякъде......Само кат вида таква цигания и .... няма какво повече да кажа.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#17 RIDDRIC

RIDDRIC

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E W210 220D '97
    sand beige metallic

Публикувано 15 септември 2009 - 23:25

:closed-topic: бах...а му,как уплюхте модела в това изпълнение :kill_myself: карам W210 E220D.....абе баш коментирания модел,вече 2ра година и да чукна на дърво за сега ник'ви ядове.
За Лукаса не оспорвам фактите и разбирачите сигурно е така...ама кат изрева ще се съглася пък дотогава :0_yahoo: :drift1: :drift1:
Поздрави от мен и безаварийни километри !
  • 0
Публикувано изображение

#18 Слави М.

Слави М.

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:

Публикувано 20 септември 2009 - 00:01

За да не пускам нова тема, ше попитам тук...
Кой модел мб, дизелов, да взема, но да бъде икономичен и здравичък?
  • 0

#19 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 20 септември 2009 - 00:24

За 210 ли става въпрос? Ако е така 250 ТД и 290 ТД съм карал и не са лоши двигатели !
  • 0

#20 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 септември 2009 - 00:38

Ако искаш W210 то се оглеждай за някой от следните модели: Е250 Diesel(113к.с.), E250 Turbo Diesel(150к.с.), E290 Tubro Diesel(129к.с.).
От трите най-много харчи Е250ТД-то, но пък е и най мощен и най-много върви. Е250 без турбина е доста икономичен, но не е от най-пъргавите автомобили, оптималния вариант според мен е Е290ТД- доста икономичен двигател въпреки почти 3-те хиляди кубика, върви много прилично и рядко създава проблеми. Като цяло и трите модела, които ти изброих се славят като здрави и надеждни автомобили. Поддръжката им е доста евтина за автомобили от този клас. Съветвам те да търсиш запазен автомобил, с възможно повече екстри.Също така провери дали работят всички системи и агрегати, огледай внимателно салона, колите на много километри си личат, просто цялостното им състояние е износено.
Ако не разполагаш с достатъчно средства за читаво 210 се огледай за някоя запазена 124- Е класа около 94-95г.- от последните произведени. Там търси Е250Д(113к.с.) доста го хвалят този мотор при 124-ките.
Ако пък си приготвил повечко парици можеш да погледнеш S-класите(W140) по-специално S300ТД(177к.с.)
Успех.
  • 0

#21 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 септември 2009 - 12:06

Да взима C250D или ТД и да не се занимава с глупости ;)
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#22 MarIboro

MarIboro

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    Mercedess-Benz E-220 CDI Black Avantgarde 1999 (в процес на купуване).
    VW Passat 1.8i 1992

Публикувано 16 декември 2009 - 16:11

Реших да се включа в темата. Бих поздравил всички във форума като нов член. Какво ви е мнението за Мерцедес Е220 1999г., както и Е220 Avantgarde пак същата година ! Струва ли си да се купува такъв, тъй като мисля че при по обстойно търсене на оферти, ще намеря някой за около 6000-7000лв, пък дори и изхарча 8000лв поне ще съм сигурен, че взимам нещо качествено. Става въпрос за дизелов с ръчна скоростна кутия. За мен е важно да не харчи гориво като ламя. Колко горят долу горе тези машини :). По-принцип съм компютърен специалист и от коли не разбирам почти нищо. В момента имам VW Passat 2-ка 92 година, но вече много остаря и изобщо не съм доволен като цяло от колата, в началото можеби беше добре, но след смяна на няколко части и в сегашното и състояние вози вече доста по-кофти, макар и да сложих гуми 185 (вместо стандартни 175) има подобрение, но не е каквото беше преди. Имам я вече от няколко години и мисля, че е нужна смяна. Преди много години съм имал Мерцедес 200D (родителите ми тогава го купиха) беше нещо невероятно. Мен много ме интересува една кола как вози, това е един от най-важните критерии които имам ! Също мисля да взимам мерцедес с кожен салон (светло кафяв), мерцедеса съм решил да е черен, стерео-то е плюс, но не е задължително понеже лесно се прави. От темата разбрах вече, че поддръжката на тези коли е скъпа, но като ще се взима мерцедес ще се охарчим няма как :).

На 23 години съм, завършил съм колеж и тая година мисля да записвам отново същият колеж за по-висока специалнст. По настоящем имам бизнес в сферата на електронната търговия :).
  • 0
DIGITAL VIDEO BROADCASTING SATELLITE TELEVISION

#23 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 16 декември 2009 - 16:42

колега явно си чел ама нищо не си разбрал прочети го пак
с две думи като видиш двигател 220 дизел на мерцедес БЯГАЙ
независимо дали е С или Е класа
ако е 220 CDIтова е друга работа и
всички други двигатели дизелови и бензинови са
хубави и надеждни просто с тази помпа ЛУКАС са се издънили
  • 0

#24 MarIboro

MarIboro

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    Mercedess-Benz E-220 CDI Black Avantgarde 1999 (в процес на купуване).
    VW Passat 1.8i 1992

Публикувано 16 декември 2009 - 17:25

Значи ще бъде 220 CDI, доверявам се на хората от този форум, тъй като гледам сте се блъскали здравата с тия коли и им знаете всички проблеми :). Гледам намират се за около 8000-8500лв 99 година (и към края на годината). Гледам обявите в mobile.bg, ако можете да ми дадете подобни сайтове за обяви, ще съм ви много благодарен !

Явно след като я взема, ще има яко да се въртят гуми по магистралата - Варна-Бургас ! Ще гледам да я пазя, макар че не съм много от тези които пазят такива неща. Като се има напредвид, че съм ауфиофил и се занимавам и с DJing, досега не е имало колони които да не съм издънил, сега съм със система на Pioneer, но ще взимам след някоя друга година JBL или по-висок клас Pioneer.

Иначе благодаря много за съветите на всички които сте писали в темата, ще ги прочета още веднъж и ще се опитам да вдяна повече :).

Поздрави на прекрасният форум :).
  • 0
DIGITAL VIDEO BROADCASTING SATELLITE TELEVISION

#25 kompressor

kompressor

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    C200 kompressor 2001 120 163

Публикувано 22 декември 2009 - 23:06

Значи аз исках просто да чуя малко отзиви за здравината на скорости и двг., но явно имало и друго за казване.
Добре нека започнем така. - аз съм на 19 години, тази година завърших гимназия. Преди извесно време си купих пежо 306 роланд гарос, много хубава кола. Преди да я купя един човек изявяваше желание да я вземе, но аз го изпреварих. Цената която платих за нея бе 3500 лв. без тегистраций еко такси и т.н., а сега след около 7-8 месеца и 20 хиляди км. колата ми е стъпнала на 4500лв. В тея пари влизат части, ремонти, смяна на масла и т.н. В момента пежото ми се оценява на абсурдните 2000 лв. Аз на тая кола се наситих. Доволен съм, но искам нещо по голямо.
Сега си идваме на думата. Човекът който искаше да купи пежото, когато в същост аз го взех, сега имам е220 чист дизел(автомобила който смятам да взема) и е съгласен на бартер за моя автомобил + 3000 лв. Смятам, че зделката е добра и това е единствената причина поради която съм съгласен да взема тоззи автомобил. В противен случай смятам да си карам пежото.
Автомобила свети, няма никакви външни забележки, с ляти джанти е. Както казах 95та година, 4 ел стъкла, кожа, подгряване на седалките, салона е изкл. запазен, кожата е в идеално състояние. Единствената забележка в автомобила е, че е имал поставка за GSM която е била прикрепена с 2 винта и сега е извадена и си стоят 2 малки дупки от дясно на волата, но това не е проблем защото там може пак да си сложа поставка или нещо др. което хем да запълни дупките, хем да не пречи на водача.
Човека е съгласен на този бартер само защото моето пежо го кефи много. Информацията която той ми дава за автомобила е 99% достоверна. Трябва да се смени филтър и масло на скорости. Автомобила му също така не се кара много. 1-2 пъти е бил до София и да има най много 2 хиляди км грацко. Пенсионер човек. През останалото време колата се държи в гараж. От малък град сме (Гоце Делчев) и си знаем кой какво яде :)
Двигателя вярно, слаб е, но аз казах, че автомобила няма да се кара екстремно. Аз съм по скоро спокоен водач и тъй като ми се случва да пътувам често, по голям автомобил би ми се отразил добре. Аз се качих, карах го. Дори ще го взема за 1-2 дни да по покарам на сам на там. За вървеж наистина не може да се говори, но не е и чак толкова зле. Малко баирите ще са проблем, но ще потърпим :) Пак казвам, че съм, според мойте приятели "ОТВРАТИТЕЛНО спокоен водач". Отвратително, защото на дълъг път максималната скорост ми е 80-90, а грацко съм още по отвратителен... първа, втора и пускам по инерция хаха. Проблема не е в това, че ме е страх да карам бързо или се претеснявам, просто като тръгна някъде гледам да стигна :) Тва лято обиколих България без резервна гума и крик и да чукна на на дърво нямах инциденти. Това съвсем сериозно го казвам.
От към екстри... това което има ме задоволява. С малко труд, пари и най вече мерак, като се пипне тук там по интериора и колата ще заприлича на нещо :) Тя и сега си е хубава, но не може да се отрече, че си е малко "гола пръчка" отвътре.
ВИН, снимки и още малко информация ще дам по късно през деня.

Колега е класата е хубава машина. Аз също съм много доволен от тези от пежо 306 .Но мерцедеса е супер машина.Не слушай тъпаците какво ти казват за възраста.Мерцедеса се кара супер много лесно. Специално аз като се качих на Мерцедес много ми хареса . Аз карах це класа 180 малко е тромав този мотор за това купе . Но от пежо 306 да се качиш на мерц. Осеща се разликата .Качиш ли се на Мерцедес няма да искаш да слезеш от тази кола .За мен това здрава надеждна кола .Орентирай се към бензиновите двигатели .
  • 0

#26 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 28 декември 2009 - 13:52

......... изпълнение "Класик" което е най-постното лишено от екстри .........



Не съм съгласен с това. Моята е "Класик" и има достатъчно екстри , а и някои които и някои "Авангард" нямат , например печката и сензора за дъжд.
Има голямо значение и това , как е поръчана колата от завода. :)
  • 0

#27 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 декември 2009 - 14:51

Не съм съгласен с това. Моята е "Класик" и има достатъчно екстри , а и някои които и някои "Авангард" нямат , например печката и сензора за дъжд.
Има голямо значение и това , как е поръчана колата от завода. :)

Браво, сигурно има и сини прозорци, хром по лайсни, дръжки, решетка, а и за малко да забравя има и заводско спортно окачване и 16' джанти, а вътре даже е с черния махагон, а не ония, чамовата дъска, типичен за класик.
Айде вече да не сереме в темите на хората- не казвайте на черното бяло- изпълненията при мерцедес вървят във възходящ ред: класик; елеганс; авангард, като първото е най-ниското.
  • 0

#28 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 28 декември 2009 - 23:06

Виж какво , в случая не става въпрос дали има или не. Модела е достатъчно разпространен по автоморгите , така , че при желание , и малко влагане на средства в колата много лесно може да ги има и тези неща и то захабени сходно с колата т.е. на нейната възраст. Предлагаш да не спамим темата , а в случая подтикваш към спам. Имам впредвид , че "Класик"-а не е лишен от екстри както го описваш , а си има един достатъчно добър набор от екстри , а в случая дадох пример с моя , който има и някои , които и някои "Авангард" нямат. И от тези неща , които си изброил , незнам , кое е голямата екстра , сините съкла или решетката , или пък окачването , а може би махагона , кое по точно се води екстра. На кой му пука за тези работи? Да си призная , че когато купувах , моята изобщо не съм се интересувал от това дали е "Класик" , "Елеганс" или "Авангард" или там каквито още има , а разберах в последствие , интересуваше ме да е запазена на външен и вътрешен вид и да е на възможно по малко километри за модела. Интересуваше ме така наречената от теб "чамовата дъска" да е запазена без драскотини и захабявания , салона да не е протъркан и скъсан и на външен вид да е запазена и да има екстрите , които са ми необходими , само няма мулти волан , авто пилот и автоматик от това , което ми трябва , ама кво да се прави "Класик" е. От там на татъка , джанти 16' , решетка , някакъв си хром по дръжките и лайсните , въобще на ме е интересувало дали ги има или не или пък спортното окачване , все пак това не е спортен автомобил , а пък и понеже си не съм се интересувал и ги нямам тези така прословути екстри , все пак да допълня , че колата не е без решетка , стъкла , дръжки и лайсни на вратите и без окачване.
  • 0

#29 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 декември 2009 - 23:28

Виж какво , в случая не става въпрос дали има или не. Модела е достатъчно разпространен по автоморгите , така , че при желание , и малко влагане на средства в колата много лесно може да ги има и тези неща и то захабени сходно с колата т.е. на нейната възраст. Предлагаш да не спамим темата , а в случая подтикваш към спам. Имам впредвид , че "Класик"-а не е лишен от екстри както го описваш , а си има един достатъчно добър набор от екстри , а в случая дадох пример с моя , който има и някои , които и някои "Авангард" нямат. И от тези неща , които си изброил , незнам , кое е голямата екстра , сините съкла или решетката , или пък окачването , а може би махагона , кое по точно се води екстра. На кой му пука за тези работи? Да си призная , че когато купувах , моята изобщо не съм се интересувал от това дали е "Класик" , "Елеганс" или "Авангард" или там каквито още има , а разберах в последствие , интересуваше ме да е запазена на външен и вътрешен вид и да е на възможно по малко километри за модела. Интересуваше ме така наречената от теб "чамовата дъска" да е запазена без драскотини и захабявания , салона да не е протъркан и скъсан и на външен вид да е запазена и да има екстрите , които са ми необходими , само няма мулти волан , авто пилот и автоматик от това , което ми трябва , ама кво да се прави "Класик" е. От там на татъка , джанти 16' , решетка , някакъв си хром по дръжките и лайсните , въобще на ме е интересувало дали ги има или не или пък спортното окачване , все пак това не е спортен автомобил , а пък и понеже си не съм се интересувал и ги нямам тези така прословути екстри , все пак да допълня , че колата не е без решетка , стъкла , дръжки и лайсни на вратите и без окачване.

Приятел, щом си толкова непретенциозен, то твоята кола е Шкода! В най-добрият случай Фолксваген. Сбъркал си марката просто, за другите не знам, обаче за мен има значение дали седя на кожен салон или на седалка облицована с бежаво-жълт плат като пенсионерски пердета. Важно ми е също и климатичната инсталация да не прилича на врътките на радиоапарат от 70-те години. Важно е и махагоновите апликации да не приличат на материал за транспортни сандъци. Много е важно и прозорците ми да не са прозрачни като на аквариум. Наличието на хром по екстериора придава излъчване, красота и вид, които липсват на колите "ширпотреба".
Абе няма какво да ти обяснявам повече, пожелавам ти успех с продажбата на твоята кола и ти напомням, че шкода скоро изкараха нови модели. :) Остани със здраве, аз приключвам с безмислените спорове.
  • 0

#30 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 29 декември 2009 - 00:27

Ако обичаш не ми давай оценки , каква е моята кола , мога и сам да си преценя. Споделям мнение , че има много по важни екстри от тези , които си описал - интериорнте лайсни , какви ще са стъклата какви ще са и дръжките или лайсните дали ще има хром или няма да има хром - дрън дрън. Много по важно е състоянието на колата , а от екстрите е много по удобно за водача да има такива като автопилот , автоматик , ел.стъкла , печка , сензор за дъжд , пакет деца , климатик и т.н. отколкото някакви интериорни промени , които винаги могат да се направят и в повечето случаи с много по малка сума и сложност отколкото тези които съм описал. Относно аквариумите , и на мен не ми допадат особено . чъпреки , , че според мен , на Класика" /поне на моя/ не са точно аквариум , а пак имат някакъв оттенък , но дори и да няма затова има фирми потъмняващи стъкла , като не ти харесва отиваш и си ги потимняваш , а и може да си избереш % на потъмняване. И не забравяй , че при тези модели , за които пишеш , не си в магазина да си я поръчаш такава , каквато искаш да е , а се примиряваш с такава , каквато са я поръчали като са я купували нова , каквото искаш в повече , си го слагаш допълнително. Така че е много по важно доброто състояние на колата и начина на подръжка , който и е прилаган и отколкото описаните от теб екстри от сорта на джанти 16'. А и благодаря , за пожеланията за успех в продажбата ,всъщност продавам я защото ми идва малко голяма като размери , ама в последно време се замислям дали изпобщо да я продавам , пък и имайки впредвид колко части и подменихме.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни