Кажи какво инфо ти трябва.И аз ще съм много благодарен, ако някой даде инфо
Благодаря предварително!!
автоматика прескача 2ра скорост
Започната от Lorinser, 25 авг 2009 - 23:43:47
35 мнения по тази тема
#16
Публикувано 01 септември 2009 - 14:00
#17
Публикувано 01 септември 2009 - 14:42
На мен лично ми трябва за вакумния рег. Как се връща половин об. на зад.
#18
Публикувано 01 септември 2009 - 15:52
И на мене ми трябва същото инфо
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това
#19
Публикувано 01 септември 2009 - 20:46
вакумния регулатор са намира в ляво по посока
на движението от страни на кутията почти по средата
малко по към задния край на него има бяло капаче
махаш капачето и от долу се показва накрайника
на регулатора
на ляво като въртиш скоростите превключват
по-меко на дясно по-твърдо
върти се по четвърт най-много половин оборот и пробваш
и така докато ти хареса
на движението от страни на кутията почти по средата
малко по към задния край на него има бяло капаче
махаш капачето и от долу се показва накрайника
на регулатора
на ляво като въртиш скоростите превключват
по-меко на дясно по-твърдо
върти се по четвърт най-много половин оборот и пробваш
и така докато ти хареса
#20
Публикувано 01 септември 2009 - 20:48
Аз не разбирам много, ама твърдото сменяне на скоростите не е ли вредно за шлиците на кардана, диференциала, карета и т.н.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#21
Публикувано 01 септември 2009 - 22:18
Утре ще се опитам да го открия, ако не мога ще искам снимков материал!
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това
#22
Публикувано 01 септември 2009 - 22:52
ако не можеш обади се на veni в пловдив
той им разбира и няма да ти откаже помощ
той им разбира и няма да ти откаже помощ
#23
Публикувано 01 септември 2009 - 23:10
Ооооо, ако не се оправя тогава направо ще отида на срещата в четвъртък и Вени ще ми покаже нагледно
Мерси за инфото!
Мерси за инфото!
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това
#24
Публикувано 02 септември 2009 - 09:48
Аз не разбирам много, ама твърдото сменяне на скоростите не е ли вредно за шлиците на кардана, диференциала, карета и т.н.
Няма начин да не оказва някакво влияние ! 100 % е вредно на мен са ми направени да сменят доста твърдо което ме вбесява постояно , даже съм свикнал вече и преди да смени отпускам малко педала по навик !
Колега niknd мерси за полезното инфо , непременно и аз ще пробвам
#25
Публикувано 02 септември 2009 - 10:37
вакумния регулатор са намира в ляво по посока
на движението от страни на кутията почти по средата
малко по към задния край на него има бяло капаче
махаш капачето и от долу се показва накрайника
на регулатора
на ляво като въртиш скоростите превключват
по-меко на дясно по-твърдо
върти се по четвърт най-много половин оборот и пробваш
и така докато ти хареса
капачето може и черно да е, гумено.
под него има Т-образен пин, седящ в корона. леко се вади и се върти, после--обратно в короната
#26
Публикувано 02 септември 2009 - 10:42
капачето може и черно да е, гумено.
под него има Т-образен пин, седящ в корона. леко се вади и се върти, после--обратно в короната
#27
Публикувано 02 септември 2009 - 13:49
Сега ги погледнах скоростите, значи нищо сложно , от лявата страна точно пред машинката за задните сжетлини и за паленето се намира тази тапичка , маха се вътре има едно пинче вади се леко от коронката въртиш на ляво посока предницата и зацепваш пак в коронката !
Интересува ме само може ли да се върти над половин оборот, защото аз го врътнах малко над половин оборот на ляво и като пробвах ефект имаше но не много голям . Може ли да се върти още или не е желателно ?
Интересува ме само може ли да се върти над половин оборот, защото аз го врътнах малко над половин оборот на ляво и като пробвах ефект имаше но не много голям . Може ли да се върти още или не е желателно ?
#28
Публикувано 02 септември 2009 - 14:23
Здравейте колеги,
Разгледах темата, и не че съм голям специалист, но имам известен опит с автоматиците, и ще напиша това което знам. Кутията е 722.3 голямата ( В смисъл на нея има номер 126ХХХХХХ за двигатели над 2.6) Разлики има само в размерите и някой от частите в сравнение с 123ХХХХХХ или по новата 201ХХХХХХ.
1. Мерцедес автоматик тръгва от 2 ра предавка, освен в случаите на кикдаун. Това съм сигурен, че Боян го зане но все пак аз да си го напиша.
2. За да се плучи предавателното число за втора предавка трябва да сработят спирачка 1 и спирачка 2 (Така наречените колани В1 и В2) Спирачка В1 е разположена на входящия вал управлява Предавателния механизъм (ПМ) като блокира слънчевото колело на първия редуктор тип Равиньон. Спирачка В2 е на изходящия вал и отговаря за втория редуктор тип Симсън. Редуктора тип Равиньон предава въртящият момент за скоростите 1, 2, 3, R. Редуктора тип Симсън е само за 4 предавка. Според схемата на ПМ В2 е зацепен при 1, 2, 3 скорост, тоест блокира се рботата на Редутора тип Симсън. Не казвам че колана В2 ти е здрав, но със сигурност ако е олюпен ще имаш проблеми и с другите предавки 1 и 3.
Колан В1 работи само при 2 ра скорост.
3. Малко инфо за скороста (км/ч) при която трябва да превключва при отворен 100% дросел или кикдаун за S500 & SL500
1-2 Upshift ......................................... 52
2-3 Upshift ......................................... 116
3-4 Upshift ........................................ 182
4-3 Downshift ....................................... 129
3-2 Downshift ....................................... 44
2-1 Downshift ....................................... 27
След като казваш че кутията е стояла много без да се кара е хубаво да почистиш мозъка, не е трудно само разглабяй внимателно. При нас ги чистим с водна шкурка 600, но аз ти препоръчвам с 2000, все пак си го правиш за теб. Ако имаш въпроси относно метода пиши ще ти драсна едно ЛС. Важно е кутията да е стояла на кола или на сухо, ако е била свалена и е стояла на открито, по добре я пръскай и сменя наред всичко ръждата не прощава, рано или късно ще имаш проблеми.
Ако бях на теб, щях да почистя мозъка, ще премеря луфтовете на двата колана!!!,(ако са в допуски) нов филтър и масло, ако не стане пак сваляне, но този път на цялата кутия за проврка на колан В1. Съвсем нормално е да е сдал фронта. Ако отваряш кутията !!! Смени всички О -пръстени, тефлончетата и фрикционите на К3 (задната скорост).
За сега това е от мен, дано съм бил полезен с нещо, ако има нещо неясно питай.
Относно буталото на В2 има 3 модела, за щтифтове и други неща, може да се говори само след сваляне на буталото.
ПС. Имам един мозък, но е за малката кутия, на твоя номера му започва с 126., ако не а с 124 или 123 ще ти дм моя да пробваш. Сега имам малко изпити и нямам мн време, но ако мога с нещо друго да помогна свиркай.
Поздрави
Андрей Иванов
Разгледах темата, и не че съм голям специалист, но имам известен опит с автоматиците, и ще напиша това което знам. Кутията е 722.3 голямата ( В смисъл на нея има номер 126ХХХХХХ за двигатели над 2.6) Разлики има само в размерите и някой от частите в сравнение с 123ХХХХХХ или по новата 201ХХХХХХ.
1. Мерцедес автоматик тръгва от 2 ра предавка, освен в случаите на кикдаун. Това съм сигурен, че Боян го зане но все пак аз да си го напиша.
2. За да се плучи предавателното число за втора предавка трябва да сработят спирачка 1 и спирачка 2 (Така наречените колани В1 и В2) Спирачка В1 е разположена на входящия вал управлява Предавателния механизъм (ПМ) като блокира слънчевото колело на първия редуктор тип Равиньон. Спирачка В2 е на изходящия вал и отговаря за втория редуктор тип Симсън. Редуктора тип Равиньон предава въртящият момент за скоростите 1, 2, 3, R. Редуктора тип Симсън е само за 4 предавка. Според схемата на ПМ В2 е зацепен при 1, 2, 3 скорост, тоест блокира се рботата на Редутора тип Симсън. Не казвам че колана В2 ти е здрав, но със сигурност ако е олюпен ще имаш проблеми и с другите предавки 1 и 3.
Колан В1 работи само при 2 ра скорост.
3. Малко инфо за скороста (км/ч) при която трябва да превключва при отворен 100% дросел или кикдаун за S500 & SL500
1-2 Upshift ......................................... 52
2-3 Upshift ......................................... 116
3-4 Upshift ........................................ 182
4-3 Downshift ....................................... 129
3-2 Downshift ....................................... 44
2-1 Downshift ....................................... 27
След като казваш че кутията е стояла много без да се кара е хубаво да почистиш мозъка, не е трудно само разглабяй внимателно. При нас ги чистим с водна шкурка 600, но аз ти препоръчвам с 2000, все пак си го правиш за теб. Ако имаш въпроси относно метода пиши ще ти драсна едно ЛС. Важно е кутията да е стояла на кола или на сухо, ако е била свалена и е стояла на открито, по добре я пръскай и сменя наред всичко ръждата не прощава, рано или късно ще имаш проблеми.
Ако бях на теб, щях да почистя мозъка, ще премеря луфтовете на двата колана!!!,(ако са в допуски) нов филтър и масло, ако не стане пак сваляне, но този път на цялата кутия за проврка на колан В1. Съвсем нормално е да е сдал фронта. Ако отваряш кутията !!! Смени всички О -пръстени, тефлончетата и фрикционите на К3 (задната скорост).
За сега това е от мен, дано съм бил полезен с нещо, ако има нещо неясно питай.
Относно буталото на В2 има 3 модела, за щтифтове и други неща, може да се говори само след сваляне на буталото.
ПС. Имам един мозък, но е за малката кутия, на твоя номера му започва с 126., ако не а с 124 или 123 ще ти дм моя да пробваш. Сега имам малко изпити и нямам мн време, но ако мога с нещо друго да помогна свиркай.
Поздрави
Андрей Иванов
#29
Публикувано 02 септември 2009 - 15:36
може да се върти и повече от един оборот
но е хубаво да си запишеш колко са
че после да може да върнеш оргиналното положение
ако я оплескаш съвсем
а на колегата от горния пост
карам втори автоматик на мерцедес и
все си тръгват на 1 ва
ако е на зимен режим тогава вярно
тръгва на 2ра предна и 2ра задна
но е хубаво да си запишеш колко са
че после да може да върнеш оргиналното положение
ако я оплескаш съвсем
а на колегата от горния пост
карам втори автоматик на мерцедес и
все си тръгват на 1 ва
ако е на зимен режим тогава вярно
тръгва на 2ра предна и 2ра задна
#30
Публикувано 02 септември 2009 - 17:10
може да се върти и повече от един оборот
но е хубаво да си запишеш колко са
че после да може да върнеш оргиналното положение
ако я оплескаш съвсем
а на колегата от горния пост
карам втори автоматик на мерцедес и
все си тръгват на 1 ва
ако е на зимен режим тогава вярно
тръгва на 2ра предна и 2ра задна
Здравей колега, може да тръгва от 1 ва (аз лично съм чел друго), но не и че 722.3 и 722.4 имат втора задна предавка. Втора задна предавка има на 100% 722.6 (или W5A580) и 722.9. или (W7A700) Така наречения 7G Tronic. 722.6 е пусната през 1995 за моделпфлегето на 140 ката, Тя е първата автоматична кутия с изцяло електроннен контрол. И на двете предавателния механизъм е от три редуктора за 722.6 два Симсън и един Равинъон подредени С Р С, 722.9 два Равиньон и съответно един Симсън Р Р С, Разбира се мат и други разлики, като два еднопосочни лагера при 722.6 които участват в управлението на предавките, при 722.9 има "Лок ъп" на турбината, възможност да прескача предавки и още куп електронни нещица. Ако колите които си карал са след 95 нормално е да тръгват от първа, но при по старите като 722.3 и 722.4 разликата между икономичен и спортен режим са около 150 оборота при превключване, зависи разбира се от положение на дросела, скорост и т н... За 722.5 чесно кзано сега се интересувам, там BENZBOSS има повече опит, това което знам е че тази кутия е малко междинен модел, доработка на 722.4 с присаден симсън редуктор, който се управлява електронно чрез EGS системата и е за 5 скорост. Та и тя е с една задна предавка. Абе Мерцедес са си консервативна фирма, обичат изпитаните неща, имат супер много открития в "склада" но чакат да се раздвижи конкурента и тогава пускат, иначе само се тества, но това е друга тема.
Поздрави
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни