ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24115 мнения по тази тема
#14071
Публикувано 23 август 2012 - 01:32
Продукция и отново Бенцове
By Batev
#14072
Публикувано 23 август 2012 - 08:47
АААА ей това чукане чакахме.S-ката е супер яка....до сабален гипс-гипс-гипс картон !!
#14073
Публикувано 23 август 2012 - 08:50
Продукция и отново Бенцове
Баце що те немаше снощи да я пуснеш ти
чаках , чаках пък викам дай аз ще я пусна
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#14074
Публикувано 23 август 2012 - 14:35
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#14075
Публикувано 23 август 2012 - 17:01
Най- вероятно тук е правилния отговор.Радо несе радвай толкова , явно доста му е умаляла 190-ката , ако е този който се сещам е със ево 1 и го купи с дупка в задния калник и доста изгнило и изтормозено .
Чичката наистина ми каза, че го е взел в лошо външно състояние (ръжда) и бил вложил много пари за да го оправи.
Не се радвам, защото знам че ако евото беше в перфектно здраве щах да го гледам много от далече.
Чичката си каза, че колата не му работи добре а и то си личеше, понеже доста гърмеше като му надаваше газ.
#14076
Публикувано 23 август 2012 - 17:10
Серс , 330д да е равна със 2.8 ...
Нещо според мене не ми се връзва , тия дизели на бмв , вървят страшно динамично , карал съм стария мотор 183 или 4 не си спомням и колата вървеше прекрасно.
Равна - няма такова нещо . Карах зад него .
Физика съпротивление на флуидите, кой неси е прочел домашното :P
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#14077
Публикувано 23 август 2012 - 17:50
Не знам тоя дизел , го дават с секунда и половина по бърз от ц-класата
Ама щом си карал зад него , бая добро постижение .
Аз нямам толкова сили в моите коли
Ама щом си карал зад него , бая добро постижение .
Аз нямам толкова сили в моите коли
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#14078
Публикувано 23 август 2012 - 21:43
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#14079
Публикувано 23 август 2012 - 21:52
Kъв е тоя Даймлер - Джаг?
#14080
Публикувано 23 август 2012 - 22:04
Наздраве от Бяла
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#14081
Публикувано 23 август 2012 - 22:42
И наздраве от Варна. И благодарско на Пешо, че ми показа варненския Планет! -
#14082
Публикувано 23 август 2012 - 23:27
палавници!
#14083
Публикувано 23 август 2012 - 23:43
Kъв е тоя Даймлер - Джаг?
Питай Оля
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#14084
Публикувано 24 август 2012 - 07:12
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#14085
Публикувано 25 август 2012 - 18:48
Малиии Старото СИ отдавна не съм виждал СИера по улиците....Габровциииии батко
п.с. иначе по-принцип мнооооооо се дразня на такива издевателства, независимо от марката
Този пост е редактиран от Мишо: 25 август 2012 - 18:51
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни