ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24115 мнения по тази тема
#14026
Публикувано 18 август 2012 - 14:16
Колеги довечера заминавам за Бяла та ако има някой наблизо може да звънка в следващите 5-6 дни
Spoiler
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#14027
Публикувано 18 август 2012 - 14:32
и аз имам ламбо SV ...
ето обаче една друга хубавица като за форума
аз съм онлайн, ако си в настроение, можем да се видим за по гонка
ако те е страх, имам и фиатчета в гаража хи хи хи
Направил съм една стая, Mercedes-Benz Club BG
edit:
айде, че един пич с cls ми скъсва шушоните вече 30 минути
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#14028
Публикувано 18 август 2012 - 17:24
Пичове, да знаете някой читав стругар в Редута и района. Трябва ми да ми се върже на акъла, да направи странен детайл (който може да се направи), без да ми свали кожата от гърба.
#14030
Публикувано 18 август 2012 - 22:47
Поздрави от Плевен
Лилов да се чувства най-много поздравен
Лилов да се чувства най-много поздравен
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#14031
Публикувано 19 август 2012 - 08:53
Кви са тия цветя по дрифтачката : )
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#14032
Публикувано 19 август 2012 - 09:32
Мерси за поздрава
Трифонеее... хвани и си направи едно нормално лого, дето го плякаш по вяска снимка това ТТТФотографи, ма направи го да изглежда яко.
Сега все едно вуйчо ми е хванал Пейнта и го е нашарил.
Трифонеее... хвани и си направи едно нормално лого, дето го плякаш по вяска снимка това ТТТФотографи, ма направи го да изглежда яко.
Сега все едно вуйчо ми е хванал Пейнта и го е нашарил.
#14033
Публикувано 19 август 2012 - 11:15
Ми не знам как
Ето още една на звяра , над 300 коня е бмв-то
Аз не използвам фотошопа , а една Photoscape.
Ето още една на звяра , над 300 коня е бмв-то
Аз не използвам фотошопа , а една Photoscape.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#14034
Публикувано 19 август 2012 - 23:47
Някой да има идея колко тежи М103 и М104 ?
Говоря само за сами двигател ..без там екстрите
Говоря само за сами двигател ..без там екстрите
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#14035
Публикувано 20 август 2012 - 07:25
http://www.gomog.com...ineweights.html
engine weight pounds ref. comments
Mercedes SOHC V8 alum. 452 (2)
Mercedes SOHC V8 iron 540 (2)
Mercedes 5.6L V8 467 (57) 1987
Mercedes OM 615 Diesel 447 (16)
Mercedes M291 flat-12 374 (66) with starter, alt, exh, no clutch
Mercedes 2.8/4.2 V6 331 (127) 1997, SOHC 3V, "shipped for assembly"
Mercedes inline six 441 (127) 1995 and back
Mercedes 500I V8 305 (46) 1994 pushrod Turbo Indy motor (Penske)
Mercedes/Ilmor Indy V8 273 (57, 60) 72 deg V Turbo Indy motor
Mercedes/Ilmor DOHC V8 280 (89) 1995 IC 108 model, no clutch
Mercedes/Ilmor IC108C 280 (130) 1996 DOHC V8
Mercedes 3.2L V6 330 (141) 1997 SOHC, 90 deg, 3 valve
Mercedes 5.8L V12 490 (143) 1997, 3 valve
Mercedes V10 F1 290 (210) 1994
engine weight pounds ref. comments
Mercedes SOHC V8 alum. 452 (2)
Mercedes SOHC V8 iron 540 (2)
Mercedes 5.6L V8 467 (57) 1987
Mercedes OM 615 Diesel 447 (16)
Mercedes M291 flat-12 374 (66) with starter, alt, exh, no clutch
Mercedes 2.8/4.2 V6 331 (127) 1997, SOHC 3V, "shipped for assembly"
Mercedes inline six 441 (127) 1995 and back
Mercedes 500I V8 305 (46) 1994 pushrod Turbo Indy motor (Penske)
Mercedes/Ilmor Indy V8 273 (57, 60) 72 deg V Turbo Indy motor
Mercedes/Ilmor DOHC V8 280 (89) 1995 IC 108 model, no clutch
Mercedes/Ilmor IC108C 280 (130) 1996 DOHC V8
Mercedes 3.2L V6 330 (141) 1997 SOHC, 90 deg, 3 valve
Mercedes 5.8L V12 490 (143) 1997, 3 valve
Mercedes V10 F1 290 (210) 1994
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#14036
Публикувано 20 август 2012 - 10:54
Златен !
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#14037
Публикувано 20 август 2012 - 16:54
ХАХАХХА всякакви ги има , аз да се похваля бях взел едно бмв от боклука е36ца купе ... ако ви изредя колко забележки имаше , нямаше да ми стигне цял ден
Но мотора , скоростите и дифа , бяха в перфектно състояние .
По хубави снимки , ще направя след 2-3 дни , сега търся генерация и филтър и боядисвам тавана , следва смяна на антифриза и другите далаверки
Но мотора , скоростите и дифа , бяха в перфектно състояние .
По хубави снимки , ще направя след 2-3 дни , сега търся генерация и филтър и боядисвам тавана , следва смяна на антифриза и другите далаверки
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#14038
Публикувано 20 август 2012 - 19:29
Ся... да си намериш мокета под капака. Да разкараш оня илиенски конус, който се прави на въздушен филтър и да сложиш кутията...
Генерация си намери от Е46 323/328 или по-голяма, понеже е от неръждаема стомана.
Другото, ако те интересува нещо, питай!
Генерация си намери от Е46 323/328 или по-голяма, понеже е от неръждаема стомана.
Другото, ако те интересува нещо, питай!
#14039
Публикувано 20 август 2012 - 19:35
Намерих си генерация от 325 кабрио за 20 лева в задоволително състояние , смисъл няма за заварки , само трябва да я преправя , понеже е двуцевка , а на 20ката е с една тръба .
Намерил съм мокет , ще го купя и сложа , това ми е най малката грижа.
Филтъра , няма как да го сменя , смисъл , ще сложа хубав спортен филтър , защото на старото място на оригиналния , съм сложил изпарителя на гозовата
Антифриз съм купил - концентрат 15 лева литъра.
Масло валволин 10/40. Филтри и тем подобни.
Днеска наръсих тавана със тъмно сива боя , корите са в черна боя , следва слагане на сд-то , само ми трябва евро букса.
Тия дни ще купя 4 нови зимни гуми клеберки , съм намерил на промоция за 400 лева с гаранция.
Утре ще правя генерацията , че като нямам гараж и ходя и се моля на хората за по бира да ми качат колата на канал.
Трябва да направя резба на единия болт на главината , че няма резба , емблема си взех от циганите за 2.50
Друго не мога да се сетя в момента.
Намерил съм мокет , ще го купя и сложа , това ми е най малката грижа.
Филтъра , няма как да го сменя , смисъл , ще сложа хубав спортен филтър , защото на старото място на оригиналния , съм сложил изпарителя на гозовата
Антифриз съм купил - концентрат 15 лева литъра.
Масло валволин 10/40. Филтри и тем подобни.
Днеска наръсих тавана със тъмно сива боя , корите са в черна боя , следва слагане на сд-то , само ми трябва евро букса.
Тия дни ще купя 4 нови зимни гуми клеберки , съм намерил на промоция за 400 лева с гаранция.
Утре ще правя генерацията , че като нямам гараж и ходя и се моля на хората за по бира да ми качат колата на канал.
Трябва да направя резба на единия болт на главината , че няма резба , емблема си взех от циганите за 2.50
Друго не мога да се сетя в момента.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#14040
Публикувано 20 август 2012 - 19:42
кой таван си наръсил? Интериора ли?
Проблема на гърнетата от 325, е че са тенекия и изгниват от вътре
Място за изпарителя на газовата има зад единия от 2та халогена, ма не помня кой. Май шофьорския.
Проблема на гърнетата от 325, е че са тенекия и изгниват от вътре
Място за изпарителя на газовата има зад единия от 2та халогена, ма не помня кой. Май шофьорския.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни