
ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24118 мнения по тази тема
#13201
Публикувано 02 юли 2012 - 22:51
Ooo, вярвам ти.
Мен единствените коли, които не са ме оставяли на пътя, са 2те БМВ-та, които имах до скоро.
Първото CLK (208ицата) ме предаде много грозно и супер ме издразни.
Надявам се тази да не го прави.
И двете БМВ-та съм ги карал с откачени всички датчици, които могат да се откачат. Това включва: Дебитомер, стъпков мотор, ламбда сонда... И двете са ме карали навсякъде.
Мен единствените коли, които не са ме оставяли на пътя, са 2те БМВ-та, които имах до скоро.
Първото CLK (208ицата) ме предаде много грозно и супер ме издразни.
Надявам се тази да не го прави.
И двете БМВ-та съм ги карал с откачени всички датчици, които могат да се откачат. Това включва: Дебитомер, стъпков мотор, ламбда сонда... И двете са ме карали навсякъде.
#13202
Публикувано 02 юли 2012 - 22:52
хахах ей тва ша е било филм за гледане 3DХахаха Сааба е корава машина
Не е като да ти изгаснат фаровете в 11 вечера на околомръсното

#13203
Публикувано 02 юли 2012 - 22:55
Тъй като говориш за скандинавския Опел, а явно не си имал Опел в авто парка, нека да ти кажа, че Опела е 10 пъти по як от СААБ и около 300 пъти по ръждив. Говоря от гледна точка на горд собственик на два Опела, които не пазеха сянка и карал по неволя един СААБ 900(Вектра) няколко хиляди км. СААБ се водеше премиум бранд, без да има особенни основания за това, но са корави машини, благодарение на Опел гените.Колкото и да ми е неприятно, особено в качеството ми на председател именно на Мерцедес-Бенц Клуб, обаче единствената кола, която откакто сме я купили - никога не ни е оставила на път е СААБ-а... Не че няма проблеми, ама проблемите са - тече вода от маркучите на чистачките на фаровете, от време на време тече масло от хидравликата на гюрука - ей такива проблеми... обаче нищо, което да е пречка колата да се движи и да те остави на пътя.
Нещо, с което не мога да похваля нито Ягуара, нито Мерцедесите (понеже минаха три през семейния автопарк), нито Митсубишитата (два броя), нито Ситроените (три броя), нито никоя друга кола...
А само ще спомена, че със СААБ-а направихме почти един месец нон стоп на път преди две години, като навъртяхме над 20 хил. километра на един път... и нито един проблем! Освен това е с възможно най-евтината газова уредба - турска, с евтини дюзи, евтин компютър - всичко е евтино... и работи най-добре от всички газови уредби, дето имаме по колите... да не коментираме, че е и икономичнаА бе чудо кола!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#13204
Публикувано 02 юли 2012 - 22:55
Между другото, знаете ли, че при катастрофа по-устойчива е не по-тижката кола, а по-бавно движещата се! Разбира се - има значение коя кола колко тежи, но ако се загледате в клиповете с катастрофи във youtube ще забележите, че често джипове и микробуси се подмятат, поднасят и търкалят доста повече от много по-малки и по-леки колички, просто защото са с по-високата скорост.
Това го научих навремето, когато разследваха смъртта на принцеса Даяна в Париж. Тогава тя пътуваше в W140 и от разследването смятаха, че ги е ударила някаква малка кола, от което S класата е поднесла и се е ударила в колоните на тунела. Тогава ми беше доста любопитно как може малка кола да удари W140 (а на принцесата не е била 300TD), обаче се оказа, че е възможно, ако Мерцедесът се движи с доста по-висока скорост от малкатакола
Това го научих навремето, когато разследваха смъртта на принцеса Даяна в Париж. Тогава тя пътуваше в W140 и от разследването смятаха, че ги е ударила някаква малка кола, от което S класата е поднесла и се е ударила в колоните на тунела. Тогава ми беше доста любопитно как може малка кола да удари W140 (а на принцесата не е била 300TD), обаче се оказа, че е възможно, ако Мерцедесът се движи с доста по-висока скорост от малкатакола

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#13205
Публикувано 02 юли 2012 - 22:58
140ката не се ли оказа S280?
#13206
Публикувано 02 юли 2012 - 22:59
дали ?

By Batev
#13207
Публикувано 02 юли 2012 - 23:02
Тъй като говориш за скандинавския Опел, а явно не си имал Опел в авто парка, нека да ти кажа, че Опела е 10 пъти по як от СААБ и около 300 пъти по ръждив. Говоря от гледна точка на горд собственик на два Опела, които не пазеха сянка и карал по неволя един СААБ 900(Вектра) няколко хиляди км. СААБ се водеше премиум бранд, без да има особенни основания за това, но са корави машини, благодарение на Опел гените.
За твоя най-голяма изненада, но преди CLK-то имах кадет

Ще ти дам още един факт за размисъл - това е автомобилът, който се произвежда в страната, която от края на втората световна война е в ТОП-3 за най-висок стандарт на живот в Европа! Дали е скандинавски Опел?
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#13208
Публикувано 02 юли 2012 - 23:04
Не че има толкова голямо значение, ама май така излезе.
Сетих се, защото като разбрах се изненадах,че разните там
от royal family-то не са се бръкнали за 500 или 600,или пък
любовника и дето беше син на собственика на Хародс...
Сетих се, защото като разбрах се изненадах,че разните там
от royal family-то не са се бръкнали за 500 или 600,или пък
любовника и дето беше син на собственика на Хародс...
#13209
Публикувано 02 юли 2012 - 23:07
140ката не се ли оказа S280?
Мда, сега погледнах - тази особеност ми беше убягнала, но наистина е била черна W140 S280 наета от хотел Риц в Париждали ?

Егаси евтиния хотел

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#13210
Публикувано 02 юли 2012 - 23:09
Малолитражка 
Честно, аз винаги съм си мислел, че е 600!

Честно, аз винаги съм си мислел, че е 600!
#13211
Публикувано 02 юли 2012 - 23:13
И за така... в най-краен случай - 500. Все пак - и двамата бяха с възможности. Знаеш какъв SL има в музея, дето го поръчва и кралицата майка не ѝ разрешава да го кара. Британското кралско семейство се вози само и единствено на автомобили произведени в кралството!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#13212
Публикувано 02 юли 2012 - 23:19
Знам го бордо SL-a, очите ми останаха в тази кола!
#13213
Публикувано 02 юли 2012 - 23:21
Тврдо заставам зад думите си. Сааб е Опел с по-луксозна навигаия и естествена кожа по седалките плюс вентилатор на интейка на двигателя. Вярно че са били едно от най-опърничивите деца на ГМ, но все пак шаси, ходова част, основни елементи са от Опел, а не обратното. Да се има предвид, че Сааб не е от мраките с които съм имал задълбочни отнопения, само съм чел тук там, карал съм един и съм правил съм няколко(гато бях млад) с части от Вектра. Когато Сааб е бил сериозен автомобил е можело с една круша да си купиш два лаптопа, а лорд Съмърсби е имал много круши.За твоя най-голяма изненада, но преди CLK-то имах кадет
който го карах 7 години - сещай се! Но ми е трудно да се съглася, че SAAB са скандинавски опели. Първо, че се опелизират доста по-късно и ранните модели не са чак толкова свързани с GM. Второ - доста голяма част от опелите в действителност са взети от СААБ, а не обратното. Ако трябва да сме по-конкретни GM купиха SAAB единствено заради държаните от тях редица патенти и ноу-хау за различни технологии. И доказателство на това е фактът, че след фалита от март месец тази година, от GM искат да ги продадат, но без патентите - ах защо ли?
Ще ти дам още един факт за размисъл - това е автомобилът, който се произвежда в страната, която от края на втората световна война е в ТОП-3 за най-висок стандарт на живот в Европа! Дали е скандинавски Опел?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#13214
Публикувано 02 юли 2012 - 23:24
Мишо, Илия е прав. Сааб стават Опел края на 90те. Преди това са чиста скандинавска лудост.
Вектрата с красивите огледала (имаше такива таксита в София) е чист Сааб от онези години. 2те коли имат практически еднакво окачване, но само до там. Всичко друго им е различно.
Вектрата с красивите огледала (имаше такива таксита в София) е чист Сааб от онези години. 2те коли имат практически еднакво окачване, но само до там. Всичко друго им е различно.
#13215
Публикувано 02 юли 2012 - 23:24
хахаха
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни