ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24115 мнения по тази тема
#8026
Публикувано 05 януари 2012 - 12:12
Питане към софиянци:
От къде най лесно (не кратко или близко) да мина за болница Света софия.Цариградско и през града или околовръстното.Не съм бил в софия от 10години и незнам как ще се оправям с трафика,затова гледам да го избегна колкото може.
От къде най лесно (не кратко или близко) да мина за болница Света софия.Цариградско и през града или околовръстното.Не съм бил в софия от 10години и незнам как ще се оправям с трафика,затова гледам да го избегна колкото може.
#8027
Публикувано 05 януари 2012 - 12:16
По околовръстното и се пускаш по "България"
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#8028
Публикувано 05 януари 2012 - 12:19
Мерси Трифка,мноо си бърз.А дали има некви евтини хотелчета около болницата,платен(охраняем)паркинг.Общо взето всяко инфо ще ми е от полза.
Мерси!
Мерси!
#8029
Публикувано 05 януари 2012 - 12:36
По принцип нямам идея, но разгледай сайтовете с информация за хотелите - http://www.hotels-in...ategory-20.html или http://sofia.bghotelite.com/
и си харесай някой в близост...
и си харесай някой в близост...
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#8030
Публикувано 05 януари 2012 - 14:10
Нещо да не бъркаш? как с включена блокировка върти едната гума?! А на изключена блокировка - върти и двете!? Да не е обратното?
Е като как по-точно? Ако двете се въртят в една и съща посока - значи се върти и кардана?! Ако кардана не се върти - едната се върти в едната посока, а другата в обратната... Иначе как по-точно ще стане двете да се въртят, примерно напред, а нищо друго да не шавне по колата? Това да не е велосипед с контра!
Явно бъркам Говоря за нещо което не съм приложил
Oбясненията ми са супер "лаишки"
Затова и казах , че се въртят , а не , че се случва това нещо в една посока
В една посока няма как да стане поради причините които си написал
Този пост е редактиран от Наско: 05 януари 2012 - 14:41
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#8031
Публикувано 05 януари 2012 - 14:49
Aбе намирисва ми на отворен диф, с изключване на АСД/АСЦ системата или както и да я наричат, която мери само скоростта на движение на задните колела без ъгъл на завиване и латерално движение.
Практически ти не слагаш блокировка с копче, а слагаш обикновена АСД система, която може да се изключва както на някои Е-класи и ЦЛК-та.
Внимавайте като я слагате, понеже е малко тегавина. Аз мислех да слагам на БМВ-то, да ми спасява кожата при заплесване, но предпочетох да си карам малко по-фокусиран.
Иначе както го обясняваше, имаше някакви от поколението на 124, които бяха с някакви тръбички с налягане към самия Диф, и заключваха от към дифа движението, а не от към колелата. Ама 4х4 модел ли беше... Боян и Събсоника нещо бяха писали по темата, затова се заинтригувах дали няма някое ново гениално решение, което да пропускам
Практически ти не слагаш блокировка с копче, а слагаш обикновена АСД система, която може да се изключва както на някои Е-класи и ЦЛК-та.
Внимавайте като я слагате, понеже е малко тегавина. Аз мислех да слагам на БМВ-то, да ми спасява кожата при заплесване, но предпочетох да си карам малко по-фокусиран.
Иначе както го обясняваше, имаше някакви от поколението на 124, които бяха с някакви тръбички с налягане към самия Диф, и заключваха от към дифа движението, а не от към колелата. Ама 4х4 модел ли беше... Боян и Събсоника нещо бяха писали по темата, затова се заинтригувах дали няма някое ново гениално решение, което да пропускам
#8032
Публикувано 05 януари 2012 - 15:13
LSD
All 2.3-16 valve 190 models are fitted with a Limited Slip Differential (LSD) as standard. They were also available with Mercedes’ ASD system which was standard equipment on the 2.5-16v. The ASD is an electronically controlled, hydraulically locking differential which activates automatically when required.
The electronic control allows varied amounts of differential lock from the standard 15% right up to 100%. It is not a traction control system however, and can only maximize traction rather than prevent wheel spin. Activation of the ASD system is indicated by an illuminating amber triangle in the speedometer.
ASD е точно механичен блокаж с електронно управление, вътре, в диференциала, и баш е той, дето работи с някакви елементи под налягане...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#8033
Публикувано 05 януари 2012 - 15:17
Ухааа... това много яко. Фрикционно заключване на дифа 15% постоянно с опция до 100% on demand
Няма ли някъде схеми да направим една техническа тема с обяснение как работи. Много хора (като мен) не са и предполагали за съществуването на таа гад.
Наско, т.е. ти ще слагаш диф от 190ка? Как го намерихте, не са ли останали 5-6 в България такива...
Няма ли някъде схеми да направим една техническа тема с обяснение как работи. Много хора (като мен) не са и предполагали за съществуването на таа гад.
Наско, т.е. ти ще слагаш диф от 190ка? Как го намерихте, не са ли останали 5-6 в България такива...
#8034
Публикувано 05 януари 2012 - 15:22
Шъ пусна отделна тема като всичко от - до ми се изясни и мога да давам на 100 процента вярни и сигурни отговори
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#8035
Публикувано 05 януари 2012 - 15:26
За момента мога да кажа само това :
Свалихме задната седалка,преместихме компресора за централното заключване и там около него минават едни кабели с 2 жици, който продължават през отвор в пода към клапана ( на блокажа ) , а в обратната посока на около 1 педя ( голяма ) от отвора в пода има куплунг, чрез който се свързва с инсталацията към блока. Разкачва се куплунга и парчето което е към клапана се разглежда внимателне и се установява - едната е кафяво с тъмен цвят - управление по маса,в МБ кафявото е маса / гаранция давам 100 процента /. Другото е червено ( светъл цвят ) - то е за +12в.
И от там се теглят едни секачки на куплунга - кафявото с една рапиТка за маса , а другото прз едно ключе на +. Ключето ще е до лоста на скоростите, а + ще се вземе от ключето за светлината за заден ход. Екстра- светодиодна индикация
Индикация на ключето - червен или зелен или какътво е за блокиран и без да свети за конвенционален режим.
П.С Ще направя клипче на лед с Он и Офф какво се случва и нагледно ще обясня какво точно съм постигнал и защо така , а не иначе
П.С2 Отивам към сервиза Очаквайте включване
Свалихме задната седалка,преместихме компресора за централното заключване и там около него минават едни кабели с 2 жици, който продължават през отвор в пода към клапана ( на блокажа ) , а в обратната посока на около 1 педя ( голяма ) от отвора в пода има куплунг, чрез който се свързва с инсталацията към блока. Разкачва се куплунга и парчето което е към клапана се разглежда внимателне и се установява - едната е кафяво с тъмен цвят - управление по маса,в МБ кафявото е маса / гаранция давам 100 процента /. Другото е червено ( светъл цвят ) - то е за +12в.
И от там се теглят едни секачки на куплунга - кафявото с една рапиТка за маса , а другото прз едно ключе на +. Ключето ще е до лоста на скоростите, а + ще се вземе от ключето за светлината за заден ход. Екстра- светодиодна индикация
Индикация на ключето - червен или зелен или какътво е за блокиран и без да свети за конвенционален режим.
П.С Ще направя клипче на лед с Он и Офф какво се случва и нагледно ще обясня какво точно съм постигнал и защо така , а не иначе
П.С2 Отивам към сервиза Очаквайте включване
Този пост е редактиран от Наско: 05 януари 2012 - 15:33
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#8036
Публикувано 05 януари 2012 - 19:28
Брат -понеже там са по намазаните квартали-около тая болница-сигурно и хотелите ще са цифра,аз ти предлагам да си избереш хотел в Драгалевци-с колата ще си буквално на десетина минути от болницата-адски удобно е с новото околовръстно,,,инач1е в Драгалевци хотелчета бол-нали там всички "романтични" Софиянци си водят "приятелките" Цените са около 30ина лева-което е съвсем поносимо-иначе в "градските" хотели почваш от 50-60 нагоре,,зависи и за колко дена си де-щото ако е за един-може би наистина е по добре да си си баш до болницата-мисля ,че там отсреща в комплек "Бокар" има хотел/от другата страна на пътя/,,,ся видях ,че си писал за паркинг-това в Драгалевци е трудна работа...всичко седи на улицата....за кога ти трябва тоя хотел-я кажи за да се разстърсимМерси Трифка,мноо си бърз.А дали има некви евтини хотелчета около болницата,платен(охраняем)паркинг.Общо взето всяко инфо ще ми е от полза.
Мерси!
Поздрави
п.п.
0884498288-Филип-може да ми звъннеш по всяко време ако имаш нужда от насочване за пътищата-иначе Трифон ти е го е обяснил най добре-По околовръстното и оттам по бул "България"-отбивката е веднага след един мост(под него минава бул.България)преди едни бензионостанций на ШЕЛ ОМВ има и Макдоналдс-и да я изпуснеш -няма страшно-на 2 км има кръгово и си пак в играта А имненно това кръгово е за кв.Драгалевци
Абе ако има нещо-звънкай-ще помагаме
#8037
Публикувано 05 януари 2012 - 20:44
Уфффф....
Току-що завърших облепването на шофьорската врата с "обезшумяващо" фолио.
Толкова на колене не съм стоял пред никого.
Стана късно и монтажа на кората остана за утре.
През цялото време музиката свиреше, и в резултат не можах да запаля. На бутане запали в един метър.
Ще нощува на "стартова" позиция.
Сипах си една ракия от кеф.
Току-що завърших облепването на шофьорската врата с "обезшумяващо" фолио.
Толкова на колене не съм стоял пред никого.
Стана късно и монтажа на кората остана за утре.
През цялото време музиката свиреше, и в резултат не можах да запаля. На бутане запали в един метър.
Ще нощува на "стартова" позиция.
Сипах си една ракия от кеф.
#8038
Публикувано 05 януари 2012 - 20:45
Ми, наздраве по случая
Аз съм на червено винце със суджук
Аз съм на червено винце със суджук
#8039
Публикувано 05 януари 2012 - 20:59
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#8040
Публикувано 05 януари 2012 - 21:18
Тая ракия след добре свършената работа е най-арна. НаздравеУфффф....
Току-що завърших облепването на шофьорската врата с "обезшумяващо" фолио.
Толкова на колене не съм стоял пред никого.
Стана късно и монтажа на кората остана за утре.
През цялото време музиката свиреше, и в резултат не можах да запаля. На бутане запали в един метър.
Ще нощува на "стартова" позиция.
Сипах си една ракия от кеф.
ама да беше разцъкал една темичка, или поне някоя и друга снимчица...
п.с. поздрави на Яни
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни