ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24117 мнения по тази тема
#7996
Публикувано 04 януари 2012 - 22:50
Преди около година имаше в мобиле не помня май беше някъде по Ловешко една 140-ка 600L направена на 220-ка .Е нема такъв грозник и се продаваше за около 6000лв ако не ме лъже паметта.
#7997
Публикувано 04 януари 2012 - 22:54
Преди около година имаше в мобиле не помня май беше някъде по Ловешко една 140-ка 600L направена на 220-ка .Е нема такъв грозник и се продаваше за около 6000лв ако не ме лъже паметта.
Мой приятел с морга я купи, разпродаде и всичко от 220та и я направи да си изглежда както трябва.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7998
Публикувано 04 януари 2012 - 22:59
Мой приятел с морга я купи, разпродаде и всичко от 220та и я направи да си изглежда както трябва.
Епа ного арно си е наприл човеку
By Batev
#7999
Публикувано 04 януари 2012 - 23:10
Гангстере кефи ме идеята за преработката , но не ме кефи крайния резултат
иначе е ясно , че колата е кенеф
Аз лично бих го направил на седан , но не и на купе или кабрио
Примерно Според теб селско ли е , че ще си правя 124ката средната конзола като на ГТР ?
Т.е да ми изкарва данните от мегата "на живо"
Ей тея 8те "кръгчета" .. без таблицата за адвансите
иначе е ясно , че колата е кенеф
Аз лично бих го направил на седан , но не и на купе или кабрио
Примерно Според теб селско ли е , че ще си правя 124ката средната конзола като на ГТР ?
Т.е да ми изкарва данните от мегата "на живо"
Ей тея 8те "кръгчета" .. без таблицата за адвансите
Този пост е редактиран от Наско: 04 януари 2012 - 23:20
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#8000
Публикувано 04 януари 2012 - 23:49
Киборга ме кефи. Изглежда яко колата! (Не че бих си я купил, но респект за изпълнението)
#8001
Публикувано 04 януари 2012 - 23:52
Наско, колко коня е този прословут звяр, за който все говориш?
#8002
Публикувано 04 януари 2012 - 23:54
"Стоков" от към карантии на двигателя
200 е в момента с Мегата ама гаражни ( седят и си почиват )
Сега ще му се преправя запалването и прилагане на турбо кита
иначе има и малко промени по спирачната система ( по големи дискчета / апарати ) .. интейка ( къстъм изцяло ) .. генерацията ( след колектора до крайното гърне ) блокаж е на копче вкл / изкл ( в изпълнение е ) и още куп други дреболии
А и само споделям идеи и така
Няма в момента за какво да говоря тъй като нищо от съществено не съм свършил по колата
200 е в момента с Мегата ама гаражни ( седят и си почиват )
Сега ще му се преправя запалването и прилагане на турбо кита
иначе има и малко промени по спирачната система ( по големи дискчета / апарати ) .. интейка ( къстъм изцяло ) .. генерацията ( след колектора до крайното гърне ) блокаж е на копче вкл / изкл ( в изпълнение е ) и още куп други дреболии
А и само споделям идеи и така
Няма в момента за какво да говоря тъй като нищо от съществено не съм свършил по колата
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#8003
Публикувано 05 януари 2012 - 00:00
Ама 300CE не е ли стандартно над 200кс?
#8004
Публикувано 05 януари 2012 - 00:03
Кажи какво разбираш под горното де. 3-ти път те питам мисля Любопитно ми е!блокаж е на копче вкл / изкл ( в изпълнение е ) и още куп други дреболии
#8005
Публикувано 05 януари 2012 - 00:04
Ама 300CE не е ли стандартно над 200кс?
181
В момента е 200 с 2та катализатора
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#8006
Публикувано 05 януари 2012 - 00:05
Кажи какво разбираш под горното де. 3-ти път те питам мисля Любопитно ми е!
Ами ..
Комп АСД - Кабел клапата - клапата - кабел до дифа
Оригинално е така
В момента се преправя на
Комп АСД - кабел до клапата - клапата - кабел до Ключе вкл / изкл - кабел до дифа
При цъкване на ключетоо се изкл блокажа
Отделно като е изкл ключето светва - като е вкл си примигва на таблото
Реално имам ключе АСД он / офф на което му викам вкл / изкл блокаж
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#8007
Публикувано 05 януари 2012 - 00:09
E АСД-то не пипа ли спирачките само. Меши ли се в работата на диф-а?
Че се обърках при старите системи на Мерц.
Новите със сигурност чукват само спирачките, т.е. напълно неприложими при кретенско каране!
Че се обърках при старите системи на Мерц.
Новите със сигурност чукват само спирачките, т.е. напълно неприложими при кретенско каране!
#8008
Публикувано 05 януари 2012 - 00:12
Много ми е интересно как ги смяташ тея коне! Твойта от181кс ако е станал 200 с 2катализатора и автомат моя колко трябва да е станал от 188 ръчка без катализатори.
#8009
Публикувано 05 януари 2012 - 00:17
E АСД-то не пипа ли спирачките само. Меши ли се в работата на диф-а?
Че се обърках при старите системи на Мерц.
Новите със сигурност чукват само спирачките, т.е. напълно неприложими при кретенско каране!
АСД он - върти само едната гума и нещо я спира като "дрифти"
АСД офф - върти 2те та пушек се дига и нищо не я спира като "дрифти"
Приложено е на колега от форума на колата му и той ми даде тая идея
Шарки .. на дино я мерихме .. как ги изкара толкова нямам идея
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
8 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 8 гости, 0 анонимни