Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * - 24 гласа

ЧАТ-ТЕМАЗа всичко


  • Please log in to reply
24117 мнения по тази тема

#3586 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 август 2011 - 00:12

Иначе си представям ситуацията.....как моторчето което вече е на ток се разваля.....а зад задната седалка имам резервоар......как ли ще проникна ?

Тогава ще трябва с шлайф да се влиза вътре Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#3587 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1535 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 август 2011 - 00:15

Иначе си представям ситуацията.....как моторчето което вече е на ток се разваля.....а зад задната седалка имам резервоар......как ли ще проникна ?

Тогава ще трябва с шлайф да се влиза вътре Публикувано изображение

Дано да не се налага ;)

БТВ има ли някой имменик тука аз съвсем забравих...Айде честито на патерици ако има някой ;)



  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.

#3588 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 август 2011 - 00:16

Тази идея също е добраа.......как не се сетих по рано :)

Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#3589 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 16 август 2011 - 00:19

:smiley_emoticons_joint: :icon_coolgrin:
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#3590 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1535 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 август 2011 - 00:22

Тази идея също е добраа.......как не се сетих по рано :)

Публикувано изображение


:D :D :D :D Евала така щеше да е много яко,но зажалост нямаше да си единствен :D



  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.

#3591 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 август 2011 - 00:23

:D :D :D :D Евала така щеше да е много яко,но зажалост нямаше да си единствен :D




Хаа мрамунчо аре лягай сиии........и аз си лягам че треа у 5 да ставам :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#3592 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1535 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 август 2011 - 00:24

Миналата седмица пуснахме една анкета, в която ви попитахме дали съществува зависимост между образованието на водачите и безопасността на пътя. Над 85% от анкетираните заявиха, че определено такава зависимост има и не е редно неграмотни да управляват моторни превозни средства.

Сега, по информация на вестник "Монитор", просветното министерство ще провежда курс и хора без образование, които го завършат, ще могат да получат шофьорска книжка. Инициативата е част от европроект по Оперативната програма “Човешки ресурси“.

Очаква се повече от 10 000 души да бъдат включени в проекта и по предварителни изчисления поне 8 000 от тях ще се сдобият със свидетелство за правоуправление на МПС. Не е тайна, че повечето от неграмотните кандидат-шофьори са от ромски произход.

Идеята на министерство на образованието е именно шофьорската книжка да стане стимул за наваксване на пропуснатите знания от началното училище. Предвижда се завършилите курса да получат сертификат за приравняване на знанията до седми клас в училище.




:kill_myself:


  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.

#3593 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1535 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 август 2011 - 00:26

Хаа мрамунчо аре лягай сиии........и аз си лягам че треа у 5 да ставам :)

5 Лол...

http://www.youtube.com/watch?v=BoEKWtgJQAU&feature=player_embedded



  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.

#3594 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 август 2011 - 09:39

Замисляли ли сте се защо двата ключа за Мерцедес са с различна форма, поне старите такива де, като при мен. Единия от тях отключва всичко без багажника, именно за такива случаи - сервиз, автомивка, недоверено лице и пр. Разбрах го, след като напълно разглобих ключалката на багажника.

Освен багажника и жабката. Даваш ключа на шофьори по паркинги и автомивки, за да не могат да ти ровят из заключваемите помещения.

Като се има предвид, че съм писал статията за ключалките на Мерцедес - мислите ли, че тази дребна подробност не я знам?
Проблемът е, че нещата бяха така, докато не ме шибна една X5 отзад, оттогава нещо задната ключалка не работи!

Освен това в единия сервиз я оставих да сменят акумулатор - как да им я дам със заключен багажник?
В другия сервиз я оставих, за да боядисват багажника след като ме удари X5... и там няма как да я оставя заключена.

Ама вие просто не знаете продължението от вчира на историята с пробката на картера...
С Лазар и Хари висяхме в сервиза от 18:15 до къде 22:00 часа, като цялото това време беше единствено за отвиването на пробката...
То не беше удряне с чукове, то не беше рязане на главата на пробката, за да се оформи нещо, което може да се хване с ключ...
Със секач го удряха... нагряваха го с пистолет за горещ въздух... нищо. Металът на пробката беше мек като дъвка и не само главичката, ами цялата пробка навътре.
Накрая Лазар го разпроби с бормашина и нави един обратен метчик вътре - метчика го изяде, излязоха само стружки от пробката, но не се отви.
Навихме втори обратен метчик, с по-голям диаметър... нищо, накрая метчика се счупи в пробката е вече оставаше единствения вариант - със заварка.
Лазар завари един болт отвън на пробката и явно и от нагряването при заварката в комбинация с по-добрата и твърда опора - вече нещата потръгнаха.
От там нататък - 15 мин. за приключване на операцията...

По принцип и аз избягвам да оставям автомобила в сервиз без надзор, но не винаги е възможно... понякога нещата не стават толкова бързо, а нямам възможност да отделя цял свободен ден за ремонта. В общи линии защото не отделих време предния път - наложе се сега да го отделя, но... както и да е.

Още веднъж много специални благодарности на Лазар и на Хари за вчера - задържах ги до доста късен час, а положеха много усилия за да оправим на пръв поглед дребен проблем...
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#3595 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 август 2011 - 09:53

Та така и така сме се заговорили - Какво стана с идеята да се наеме гараж с подемник???
Гледам тука в форума даже вървят некви банери за сервизна оборудване - подемник 3т е 3 - 3,5к лв. Дет се вика и без това нищо не правим парите от клубната каса да наемем помещение и един подемник и който има нужда минава, свършва си работата оставя някаква сума и заминава. Аз поне 3 до 5 пъти годишно бих го посещавал т.е. ако приемем че таксата е 20 кинта само от мен 100. Всеки кат мине по няколко пъти, като доведе приятели и сумата ще се върне за година например.

Нищо не стана, защото няма как нещо да стане:
1. Старият проблем, че не всички членове на клуба са от София и въпреки, че по-голямата част са от София, не е честно спрямо останалите които също са платили членски внос, с пари от касата да се наеме помещение за сервиз;
2. София е много "малък" град и няма място, което да е удобно на всички. На практика няма дори място, което да е удобно на повечето, защото хората живеят в различни краища на града;
3. Така и не се намери подходящо предлажение за подходящо помещение. Вариантът с гараж се оказа изключително неудачен по ред причини. Обикновено гаражите са проектирани за паркиране на автомобил вътре, а не за сервиз - няма място нито за монтиране на подемник, нито има височина за подемник, повечето гаражи дори не позволяват да отвориш напълно предния капак. Обикновено дори няма място да се отворят вратите и от двете страни на автомобила.
4. Цената на подемника е най-малкия проблем. Помещение с подходящи размери и площ изисква доста солиден наем. Естествено за покупка и дума не може да става. Да не забравяме, че едно такова помещение ще генерира и известни режийни разходи - минимум за ток и вода, които също не са дребна сума на годишна основа;
5. Ако в гаража има само подемник - това е солидна помощ, но определено не ти решава проблема с инструментите. Ако е въпрос на няколко ключа и/или отвертки - ДА, но в момента в който се опре до някой по-специфичен инструмент и работата се разсъхва;
6. Накрая, но не на последно място - остава висящ въпросът със стопанисването. Как ще се заключва това помещение, кой ще държи ключа, кой ще го отключва, кой ще следи да не изчезва нещо от там? Защото колкото повече хора влизат, толкова по-сложен става контрола и отговорността. А няма човек, който да може да седи там денонощно и да се занимава с такава дейност.
7. Как ще се регулира и графикът и времето за ползване - също не е ясно. Както се досещаш събота и неделя, както и вечер след работа ще има доста по-значителен интерес към използването, отколкото в работните дни през работно време. И ако 2 искат да го ползват по едно и също време? А ако са двама пак добре, ами ако 10 човека искат да го ползват по едно и също време?

Та поради горните причини и куп допълнителни дребни фактори се оказа, че на сегашния етап взимането на "клубен сервиз" е мисия невъзможна.
Ако някой има предложение как по-точно да стане работата - да даде конкретно предложение!
  • 1

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#3596 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 16 август 2011 - 12:29

Въпрос : някой да има идея къде в София лепят волан ?
Сърчнах Гуглето ама не ми каза нищо :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#3597 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 16 август 2011 - 12:30

Тия негра ще горят във АДА заради това което причиниха на този Майбах. :madcroud:


Тоя Майбах отива за благотворителност .. и мене ми се реве като ти гледам какво му причиняват :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#3598 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 август 2011 - 12:36

Въпрос : някой да има идея къде в София лепят волан ?
Сърчнах Гуглето ама не ми каза нищо :)

Какво да му лепят? Вилнер, Горубляне, Аутоинтериор Дианабат?
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#3599 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 16 август 2011 - 12:40

кожата се е отлепила от обръча
Горубляне ще да е моя отговор :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#3600 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 16 август 2011 - 16:43

Колеги,някой може ли да помогне със бус или ван за закарване на 3 брони от едно място до друго.Става въпрос за 2 предни и една задна броня на 124-ки.Трябва да се вземат от Враня да се закарат до Сточна гара и евентуално ако са готови до края на деня да се вземат по обратен ред,Сточна гара-Враня.
Горивото ще бъде заплатено и евентуално услугата.
Благодаря предварително.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни