ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24116 мнения по тази тема
#3556
Публикувано 15 август 2011 - 10:25
Как да не вършат никаква работа. Знаете ли как ми се иска да съм на мястото на тоя дето измисли тая шарлатания.
#3557
Публикувано 15 август 2011 - 10:27
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3558
Публикувано 15 август 2011 - 12:05
Щели да забранят пушенето в автомобилите, както и новите автомобили без ESP след 2014 г...
А шофьорите, които пушат и нямат ESP - направо ще ги разстрелват органите на реда.
А шофьорите, които пушат и нямат ESP - направо ще ги разстрелват органите на реда.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#3559
Публикувано 15 август 2011 - 12:10
Искам да благодаря на Илия Горанов за касетофона който ми даде
Аз пък искам да благодаря на Mr.Big, че съдейства за намерането на маслен филтър по никое време в неделяИ аз искам да благодаря на Илия Горанов за номера, който ми даде.
Перфектно свършена работа.
БЛАГОДАРЯ ТИ ИЛИЯ!
За пореден път.
Специално да благодаря на ХаРи, за отделеното време вчера - смени(хме)... предимно той, свещи, въздушния филтър и за съжаление не успяхме да сменим маслото и масления филтър...
Да "благодаря" на Петко, че ми спестиха предния път като съм сменял маслото, че пробката на картера за 2 лв. е смачкана...
И предварително да благодаря на Лазар, че довечера ще помогне да свалим смачканата пробка на картера...
Добре, че има колеги от клуба, че човек ако трябва да разчита на сервизите, ще се стига до тежки телесни повреди...
Жалко, че нещата все още се налага или да стават с връзки и с познати или не стават както трябва и всъщност цената няма значение...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#3560
Публикувано 15 август 2011 - 12:12
Те ни още един,макар все още не добре представен начин за изкарване на пари.
Ще кажат сигурноста преди всичко и ще бъдат прави.
Аз преди години,както си пафках и така изтърсих пепелта че огънчето ми падна на седалката,проби ми анцунга и ми изгори гъза.
Е нема такива спирачки!
Ще кажат сигурноста преди всичко и ще бъдат прави.
Аз преди години,както си пафках и така изтърсих пепелта че огънчето ми падна на седалката,проби ми анцунга и ми изгори гъза.
Е нема такива спирачки!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3561
Публикувано 15 август 2011 - 12:17
И като стана дума за сервизите - ако закараш кола в сервиз, оставиш я там и помолиш - като установят какъв е проблема и колщо ще струва ремонтът - да ти звъннат по телефона, а след това получиш обаждане:
- Ало, колата е готова - дължите 150 лв. за части и 50 лв. за труд...
Какво трябва да се направи с тия от сервиза?
Втори сценарий, оставяш колата за обслужване, горе съм споменал при кого... обслужването включва смяна на спирачна течност, смяна на масло, смяна на всички филтри, смяна на два предни шарнира, смяна на акумулатора... оставяш Х пари в сервиза за части и труд... без да се пазаря за цените на частите - всичките са купени от сервиза... и да ти навият смачкана пробка на картера (без значение дали си е била смачкана преди това или са я смачкали в сервиза) без да ти кажат и без да подменят пробката, която струва 2 лв. И преди да ме е попитал някой - не сменяха маслот със сонда, колата беше на подемник и маслото го източиха от картера - това го видях лично с очите си!
А сега си припомням, че като си взех колата - ESP и прозорците не бяха калибрирани след свалянето на акумулатора, а сервизния интервал на маслото не беше рестартиран. Дреболии, ама нали затова карам колата в сервиз... и затова сега си сменям маслото не в сервиз...
Ясно, че тия сервизи влизат в списъка на местата, където не се стъпва повече, ама... въпросът е принципен.
- Ало, колата е готова - дължите 150 лв. за части и 50 лв. за труд...
Какво трябва да се направи с тия от сервиза?
Втори сценарий, оставяш колата за обслужване, горе съм споменал при кого... обслужването включва смяна на спирачна течност, смяна на масло, смяна на всички филтри, смяна на два предни шарнира, смяна на акумулатора... оставяш Х пари в сервиза за части и труд... без да се пазаря за цените на частите - всичките са купени от сервиза... и да ти навият смачкана пробка на картера (без значение дали си е била смачкана преди това или са я смачкали в сервиза) без да ти кажат и без да подменят пробката, която струва 2 лв. И преди да ме е попитал някой - не сменяха маслот със сонда, колата беше на подемник и маслото го източиха от картера - това го видях лично с очите си!
А сега си припомням, че като си взех колата - ESP и прозорците не бяха калибрирани след свалянето на акумулатора, а сервизния интервал на маслото не беше рестартиран. Дреболии, ама нали затова карам колата в сервиз... и затова сега си сменям маслото не в сервиз...
Ясно, че тия сервизи влизат в списъка на местата, където не се стъпва повече, ама... въпросът е принципен.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#3562
Публикувано 15 август 2011 - 12:22
По-добре е като се източи от картера. Сондата е сгода която скъсява времето,увеличава дневният брои смени на маслата и те така...отново пестене на време за сметка на мотора и филтъра.
С нея,всички утайки си остават в картера.
С нея,всички утайки си остават в картера.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3563
Публикувано 15 август 2011 - 12:27
Аз знам как е по-добре... ама ме е яд, че не са ми казали, че пробката е смачкана и вместо да я сменят, са навили обратно старата... или в по-лошия сценарий - те са я смачкали, като са я навивали обратно, но няма как да знаем кое от двете се е случило. И в двата случая са ми спестили важна информация и са проявили немарливост към работата си, заради което ще се наложи да им забравя и телефона и адреса.
Тъпото е, че го разбирам година по-късно и 15000 км. по-късно. Ама ве може след всяко влизане в сервиз да се прави пълен оглед... не са малки деца да им бършеш задниците след сране. Да не коментираме, че колата е влизала точно в два сервиза - няколко пъти при Петко и веднъж за боядисване, като неизвестно кога точно, но ми изчезна лулата за болтовете на гумите, като липсата я установих по втория начин - като се наложи да свалям гума! Разбира се, не знам кога точно, кой и защо я е извадил от багажника, но факт е, че я няма.
Нищо де, човек се учи, докато е жив... а който не се учи от грешките на другите, се учи от собствените си...
Тъпото е, че го разбирам година по-късно и 15000 км. по-късно. Ама ве може след всяко влизане в сервиз да се прави пълен оглед... не са малки деца да им бършеш задниците след сране. Да не коментираме, че колата е влизала точно в два сервиза - няколко пъти при Петко и веднъж за боядисване, като неизвестно кога точно, но ми изчезна лулата за болтовете на гумите, като липсата я установих по втория начин - като се наложи да свалям гума! Разбира се, не знам кога точно, кой и защо я е извадил от багажника, но факт е, че я няма.
Нищо де, човек се учи, докато е жив... а който не се учи от грешките на другите, се учи от собствените си...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#3564
Публикувано 15 август 2011 - 12:29
Аз знам как е по-добре... ама ме е яд
Имаш избор. Този сервиз не е единствен.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3565
Публикувано 15 август 2011 - 16:31
Аз за тва от как съм го докарал Бенца си ходя на едно място и за час-час и нещо си сменям квото трябва сам (говорим за обслужване)Хем така имам и поглед какво е положението от долу - окачване и т.н.
Та така и така сме се заговорили - Какво стана с идеята да се наеме гараж с подемник???
Гледам тука в форума даже вървят некви банери за сервизна оборудване - подемник 3т е 3 - 3,5к лв. Дет се вика и без това нищо не правим парите от клубната каса да наемем помещение и един подемник и който има нужда минава, свършва си работата оставя някаква сума и заминава. Аз поне 3 до 5 пъти годишно бих го посещавал т.е. ако приемем че таксата е 20 кинта само от мен 100. Всеки кат мине по няколко пъти, като доведе приятели и сумата ще се върне за година например.
Та така и така сме се заговорили - Какво стана с идеята да се наеме гараж с подемник???
Гледам тука в форума даже вървят некви банери за сервизна оборудване - подемник 3т е 3 - 3,5к лв. Дет се вика и без това нищо не правим парите от клубната каса да наемем помещение и един подемник и който има нужда минава, свършва си работата оставя някаква сума и заминава. Аз поне 3 до 5 пъти годишно бих го посещавал т.е. ако приемем че таксата е 20 кинта само от мен 100. Всеки кат мине по няколко пъти, като доведе приятели и сумата ще се върне за година например.
#3566
Публикувано 15 август 2011 - 16:37
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#3567
Публикувано 15 август 2011 - 16:46
Разбира се, не знам кога точно, кой и защо я е извадил от багажника, но факт е, че я няма.
Замисляли ли сте се защо двата ключа за Мерцедес са с различна форма, поне старите такива де, като при мен. Единия от тях отключва всичко без багажника, именно за такива случаи - сервиз, автомивка, недоверено лице и пр. Разбрах го, след като напълно разглобих ключалката на багажника.
#3568
Публикувано 15 август 2011 - 16:57
Освен багажника и жабката. Даваш ключа на шофьори по паркинги и автомивки, за да не могат да ти ровят из заключваемите помещения.Замисляли ли сте се защо двата ключа за Мерцедес са с различна форма, поне старите такива де, като при мен. Единия от тях отключва всичко без багажника, именно за такива случаи - сервиз, автомивка, недоверено лице и пр. Разбрах го, след като напълно разглобих ключалката на багажника.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3569
Публикувано 15 август 2011 - 17:17
Не аз не вярвам просто вчера си ходех и си намерих една и реших да я продам на някой,защото ми се струва,че никаква работа не върши,та затова питах за ценатаУоу, все още имало вярващи в тази измама...
Няма оригинална гривна Power Balance, защото е доказано,че и оригиналната и ментето вършат една и съща работа - никаква.
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#3570
Публикувано 15 август 2011 - 17:54
Пичове .. фенове на марката ..
някой може ли да ми намери снимка на генерация на Г класа ? Ще е най добре , ако просто джипката е снимана отдолу .. интересува ме Г55 .. Г500 и тн .... големите бензинови двигатели как са им оплетени генерациите
Ауспусите ги намерих
Интересува ме генерацията как е оплетена .. и колекторите
някой може ли да ми намери снимка на генерация на Г класа ? Ще е най добре , ако просто джипката е снимана отдолу .. интересува ме Г55 .. Г500 и тн .... големите бензинови двигатели как са им оплетени генерациите
Ауспусите ги намерих
Интересува ме генерацията как е оплетена .. и колекторите
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни