Дай линк до къде да пиша. Прерових всичките им сайтове и препратки и нищо не излиза. От AMG Private Lounge ми пратиха контактна форма за оплаквания от Customer Support в Швейцария, която попълних и единствено ми върнаха, че са получили инфото. Отговора им беше на италиански...
На телефона им отговаря секретар, че поради извънредното положение не отговаря оператор...
Изпратено от моят SM-A202F с помощта на Tapatalk
1. DaimlerChrysler Customer Assistance Center N.V.
Paul-Henri Spaaklaan 1
NL-6229 EN Maastricht
Netherlands
E-Mail: [email protected]
2. https://www.mercedes...ralrequest.html
За оплакване слагаме чек на Anregung-Kritik
Конктактъв 1. дърпат ушите на Даймлер - Германия. Аз бих писал на тях за чужд дилър.
Формата в 2. е за всякакви оплаквания.
Със сигурност след първите 1-2 оплаквания няма да има ефект, но като се събере критична маса обосновани оплаквания, ще има "Момчета, как я мислите тая?"
Този пост е редактиран от Praetorian: 31 март 2021 - 10:16