Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * - 24 гласа

ЧАТ-ТЕМАЗа всичко


  • Please log in to reply
24117 мнения по тази тема

#22711 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 30 април 2018 - 15:12

А 535i? Беше 2012, twin scroll турбо. Досега по хубава кола (М спорт) не бях карал. :)
  • 0

#22712 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 30 април 2018 - 15:14

А 535i? Беше 2012, twin scroll турбо. Досега по хубава кола (М спорт) не бях карал. :)

Двигателя е скандален. Обаче петицата ми е е по-грозна външно и вътрешно от аудито. И много по-малък процент са 4 по 4, което ще е задълже. И 4 по 4то им е по-калпаво. Иначе ще намеря да пробвам и една такава как се усеща.


Този пост е редактиран от vonko1988: 30 април 2018 - 15:14

  • 0

#22713 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Публикувано 30 април 2018 - 15:26



Според мен мерцедес още с w204 свалиха много качеството на интериора на този клас.


Това изказване, на какво е базирано? За Ц класа даже е подобрено. Видимо.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  • 0
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#22714 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 30 април 2018 - 15:26

Ами на субективно мое усещане между 203 и 204.


  • 0

#22715 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 30 април 2018 - 15:34

За да не излезе, че плюя Мерцедес, да кажа, че усещането да седнеш в новото ес купе е уникално. Сигурен съм, че дори 4 години след като излезе за комфорта и лукса в този клас автомобили мерцедес е номер едно. Имаш чувствтото, че кожата вътре е одрана от меките части на някое много рядко животно. Но гледам да не се заглеждам по коли много над възможностите ми :D. Ако бях добре облечен бизнесмен и си търсих този клас щях да я взема само заради мониторите и светлинките, просто са брутални.


Този пост е редактиран от vonko1988: 30 април 2018 - 15:38

  • 0

#22716 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 30 април 2018 - 16:09

Браво на Audi и BMW, започнали били да правят коли. 

А двигатели за тези коли кога ще започнат да правят. 

Поне аз от 15-20 години не съм чул за техен двигател който да е 

безпроблемен и да си няма нарицателно име, като се почне от малките 

и се стигне до големите, бензини дизели с турбина или две, все тая.  

Не вярвам да са се променили, няма ги и във F1, където се доказва 

кой е по по най, всяка една неделя.


  • 1

#22717 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 30 април 2018 - 16:11

Обикновените 204ки, тези преди фейса са доста пластмасови и някак не изпъкват пред всеквите му там Мондеота, Пежа и т.н. Споделям мнението на Вонко.
  • 0

#22718 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 30 април 2018 - 17:04

Браво на Audi и BMW, започнали били да правят коли.
А двигатели за тези коли кога ще започнат да правят.
Поне аз от 15-20 години не съм чул за техен двигател който да е
безпроблемен и да си няма нарицателно име, като се почне от малките
и се стигне до големите, бензини дизели с турбина или две, все тая.
Не вярвам да са се променили, няма ги и във F1, където се доказва
кой е по по най, всяка една неделя.


БМВ и ауди си имат страхотни двигатели и като представяне и като здравина. Например трилитровия дизел на БМВ от е46 до днес през всичките му модификации е един от най-здравите дизели в света в тази кубатура.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#22719 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 април 2018 - 17:44

VW имат железния 1.9TDI който в различните си разновидности се е доказал във времето като много успешен агрегат.


  • 0

#22720 istanoev

istanoev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    W220 S 500 ABC 2002

Публикувано 30 април 2018 - 17:50

Вчера и аз се качих на новата С200,дизел,малък мотор ,май 1,8,136 коня.. Пълно разочарование,вратата се затваря на тенеке,пластмасите вътре са ужасни..на всичко отгоре колегата ми си я е поръчал ръчка...чакал бил 6 месеца за нея..с текстилен салон..УЖАС..Потреса ми траеше до вечерната ракия! Обезценяването на тая кола след 5 години,когато и свърши лизинга,ако сложим цена,каско и обслужване в СС ще е около 65—70%.Ходи си купи нова кола де..


Sent from my iPad using Tapatalk
  • 0

#22721 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 април 2018 - 18:21

1.8T при цялата VAG група е може би първия смислен турбо мотор на масова кола още от 90те години. Алтернативата е компресора на Мерц.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#22722 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 30 април 2018 - 18:27

Нямам никакво съмнение че новите коли са пълно разочарование но 

и някак си съм сигурен че след 5-10 години ще ги харесваме масово.


  • 3

#22723 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 30 април 2018 - 22:11

1.8T при цялата VAG група е може би първия смислен турбо мотор на масова кола още от 90те години. Алтернативата е компресора на Мерц.

Само в последните му модификации ли "въвеждат" и разхода на масло от първия километър? Със сигурност 1.8Т 180 кс. е "масларка".


  • 0

#22724 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 30 април 2018 - 23:04

Вчера и аз се качих на новата С200,дизел,малък мотор ,май 1,8,136 коня.. Пълно разочарование,вратата се затваря на тенеке,пластмасите вътре са ужасни..на всичко отгоре колегата ми си я е поръчал ръчка...чакал бил 6 месеца за нея..с текстилен салон..УЖАС..Потреса ми траеше до вечерната ракия! Обезценяването на тая кола след 5 години,когато и свърши лизинга,ако сложим цена,каско и обслужване в СС ще е около 65—70%.Ходи си купи нова кола де..


Sent from my iPad using Tapatalk


Мерцедес май яко са се осрали с тая ц класа. Да питам като е чисто нова скърцат ли пластмасите на вратите или чак мато навърти 20к :D

1.9тди и 1.8т са класики доказани с времето. Този 3.0 тфси е доста издържлив за врвмето си, а 35д и 35и на бмв също се превръщат в класика


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#22725 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 30 април 2018 - 23:06

Само в последните му модификации ли "въвеждат" и разхода на масло от първия километър? Със сигурност 1.8Т 180 кс. е "масларка".


Това е на Б8, къде е заедно с 1.8 тфси и2.0 тфси. Понижават доста разхода на гориво, но за сметка на маслото :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1




11 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 10 гости, 0 анонимни


    Google (1)