ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24117 мнения по тази тема
#22711
Публикувано 30 април 2018 - 15:12
А 535i? Беше 2012, twin scroll турбо. Досега по хубава кола (М спорт) не бях карал.
#22712
Публикувано 30 април 2018 - 15:14
А 535i? Беше 2012, twin scroll турбо. Досега по хубава кола (М спорт) не бях карал.
Двигателя е скандален. Обаче петицата ми е е по-грозна външно и вътрешно от аудито. И много по-малък процент са 4 по 4, което ще е задълже. И 4 по 4то им е по-калпаво. Иначе ще намеря да пробвам и една такава как се усеща.
Този пост е редактиран от vonko1988: 30 април 2018 - 15:14
#22713
Публикувано 30 април 2018 - 15:26
Според мен мерцедес още с w204 свалиха много качеството на интериора на този клас.
Това изказване, на какво е базирано? За Ц класа даже е подобрено. Видимо.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Once a year, go someplace you’ve never been before!
#22714
Публикувано 30 април 2018 - 15:26
Ами на субективно мое усещане между 203 и 204.
#22715
Публикувано 30 април 2018 - 15:34
За да не излезе, че плюя Мерцедес, да кажа, че усещането да седнеш в новото ес купе е уникално. Сигурен съм, че дори 4 години след като излезе за комфорта и лукса в този клас автомобили мерцедес е номер едно. Имаш чувствтото, че кожата вътре е одрана от меките части на някое много рядко животно. Но гледам да не се заглеждам по коли много над възможностите ми . Ако бях добре облечен бизнесмен и си търсих този клас щях да я взема само заради мониторите и светлинките, просто са брутални.
Този пост е редактиран от vonko1988: 30 април 2018 - 15:38
#22716
Публикувано 30 април 2018 - 16:09
Браво на Audi и BMW, започнали били да правят коли.
А двигатели за тези коли кога ще започнат да правят.
Поне аз от 15-20 години не съм чул за техен двигател който да е
безпроблемен и да си няма нарицателно име, като се почне от малките
и се стигне до големите, бензини дизели с турбина или две, все тая.
Не вярвам да са се променили, няма ги и във F1, където се доказва
кой е по по най, всяка една неделя.
#22717
Публикувано 30 април 2018 - 16:11
Обикновените 204ки, тези преди фейса са доста пластмасови и някак не изпъкват пред всеквите му там Мондеота, Пежа и т.н. Споделям мнението на Вонко.
#22718
Публикувано 30 април 2018 - 17:04
Браво на Audi и BMW, започнали били да правят коли.
А двигатели за тези коли кога ще започнат да правят.
Поне аз от 15-20 години не съм чул за техен двигател който да е
безпроблемен и да си няма нарицателно име, като се почне от малките
и се стигне до големите, бензини дизели с турбина или две, все тая.
Не вярвам да са се променили, няма ги и във F1, където се доказва
кой е по по най, всяка една неделя.
БМВ и ауди си имат страхотни двигатели и като представяне и като здравина. Например трилитровия дизел на БМВ от е46 до днес през всичките му модификации е един от най-здравите дизели в света в тази кубатура.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#22719
Публикувано 30 април 2018 - 17:44
VW имат железния 1.9TDI който в различните си разновидности се е доказал във времето като много успешен агрегат.
#22720
Публикувано 30 април 2018 - 17:50
Вчера и аз се качих на новата С200,дизел,малък мотор ,май 1,8,136 коня.. Пълно разочарование,вратата се затваря на тенеке,пластмасите вътре са ужасни..на всичко отгоре колегата ми си я е поръчал ръчка...чакал бил 6 месеца за нея..с текстилен салон..УЖАС..Потреса ми траеше до вечерната ракия! Обезценяването на тая кола след 5 години,когато и свърши лизинга,ако сложим цена,каско и обслужване в СС ще е около 65—70%.Ходи си купи нова кола де..
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
#22721
Публикувано 30 април 2018 - 18:21
1.8T при цялата VAG група е може би първия смислен турбо мотор на масова кола още от 90те години. Алтернативата е компресора на Мерц.
#22722
Публикувано 30 април 2018 - 18:27
Нямам никакво съмнение че новите коли са пълно разочарование но
и някак си съм сигурен че след 5-10 години ще ги харесваме масово.
#22723
Публикувано 30 април 2018 - 22:11
1.8T при цялата VAG група е може би първия смислен турбо мотор на масова кола още от 90те години. Алтернативата е компресора на Мерц.
Само в последните му модификации ли "въвеждат" и разхода на масло от първия километър? Със сигурност 1.8Т 180 кс. е "масларка".
#22724
Публикувано 30 април 2018 - 23:04
Вчера и аз се качих на новата С200,дизел,малък мотор ,май 1,8,136 коня.. Пълно разочарование,вратата се затваря на тенеке,пластмасите вътре са ужасни..на всичко отгоре колегата ми си я е поръчал ръчка...чакал бил 6 месеца за нея..с текстилен салон..УЖАС..Потреса ми траеше до вечерната ракия! Обезценяването на тая кола след 5 години,когато и свърши лизинга,ако сложим цена,каско и обслужване в СС ще е около 65—70%.Ходи си купи нова кола де..
Sent from my iPad using Tapatalk
Мерцедес май яко са се осрали с тая ц класа. Да питам като е чисто нова скърцат ли пластмасите на вратите или чак мато навърти 20к
1.9тди и 1.8т са класики доказани с времето. Този 3.0 тфси е доста издържлив за врвмето си, а 35д и 35и на бмв също се превръщат в класика
Sent from my iPhone using Tapatalk
#22725
Публикувано 30 април 2018 - 23:06
Само в последните му модификации ли "въвеждат" и разхода на масло от първия километър? Със сигурност 1.8Т 180 кс. е "масларка".
Това е на Б8, къде е заедно с 1.8 тфси и2.0 тфси. Понижават доста разхода на гориво, но за сметка на маслото
Sent from my iPhone using Tapatalk
11 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 10 гости, 0 анонимни
-
Google (1)