ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24117 мнения по тази тема
#22321
Публикувано 08 февруари 2018 - 11:39
GLC за батко, до тавана с екстри. Бензинова... Това ще държи цена много, от мен да знаете
#22322
Публикувано 08 февруари 2018 - 11:59
Малии, мани я тая женска кола. GLE Coupe и това е истината, като за икономия 350d, ако джоба е бездънен - 63 АМГ
#22323
Публикувано 08 февруари 2018 - 12:37
Аз с моето скромно рейсинг образование да попитам, ако може някой да ми обясни. Аджеба за чий х*й ти е да даваш една кошница пари за екстрата автономно шофиране и после самият ти ще я караш ?! Кога ще я ползваш ? Като се засветкаш на Тракия до Слънчев бряг и няква проста филия от снощи ти прави свирка и пред теб "внезапно" изскача пред теб с 130-140 за да изпревари ТИР, докато ти прелиташ ниско ли??? Или когато има гранде колона от коли и ще подскачаш и псуваш като маймуна в клетка?
А ако си купиш кола с автономно шофиране и само ще се возиш, то по-добре си назначи шофьор, ако е толкова дебел портфейла.
Аз не знам, но мисля, че термина ШОФИРАМ се изразява именно в това, ти да си зад волана...
За мен това са мега грешни пари за R&D за този тип екстра при леките коли, при тировете и рейсове съм съгласен, има резон. Обаче лично за мен това ще убие изцяло удоволствието от това да притежаваш кола, да я караш ти нея, а не тя теб. Защото иначе ставаш един пластмасов придатък към нея. След години на либерална идеология очаквам и автономен се*с от някои "водещи" иноватори и месии, все пак вече имаме първият автомобил в космоса...
Този пост е редактиран от Klimfilt: 08 февруари 2018 - 12:39
#22324
Публикувано 08 февруари 2018 - 12:52
Аз намирам усилията в развойна дейност за автономно шофиране за доста адекватни.
Голяма част от потребителите целят да се придвижат само от т.А до т.Б. Ако се разчетете, вече не е парадокс младите шофьори в USA да си взимат директно Тесла и да нямат нито един час реално шофиране. Дори един такъв инцидент беше приписан изцяло на водача, който се оказа, че според борд компа на колата, от както е взел книжка (месеци наред), е карал само на автопилот и имал сумарно 10ина минути, да си държи ръцете на волана.
С развитието на технологиите, колите ще станат просто частни таксита, без шофьор.
Колкото до удоволствието от шофирането, вероятно няма да го видим в наистина спортни коли.
Но няма особен проблем да бъде намерено в луксозен автомобил, предназначен за комфортно придвижване.
Ние сме малко встрани от цивилизацията, за добро или лошо... дори имаше бъзик днес из нета, прикачената снимка. Колкото е смешно, толкова е и тъжно
Така че колеги, нека не се настройваме негативно към развитието. Иновациите не се случват сами, а искат огромно усилие на много отдадени хора (цитирам по памет Мъск). Седейки отстрани, цъкайки и нареждайки как всички са (произволна дума по ваш избор), ще си седим на дереджето
27540912_2038634713087866_2766710377906170891_n.png 848,61K 7 Брой сваляния
Ванка, мисля че бъркаш GLC-то с някоя друга кола. Не мисля че има нещо дамско в нормалната версия (купетата са страшно грозни на джипките, лично мнение).
Голяма част от потребителите целят да се придвижат само от т.А до т.Б. Ако се разчетете, вече не е парадокс младите шофьори в USA да си взимат директно Тесла и да нямат нито един час реално шофиране. Дори един такъв инцидент беше приписан изцяло на водача, който се оказа, че според борд компа на колата, от както е взел книжка (месеци наред), е карал само на автопилот и имал сумарно 10ина минути, да си държи ръцете на волана.
С развитието на технологиите, колите ще станат просто частни таксита, без шофьор.
Колкото до удоволствието от шофирането, вероятно няма да го видим в наистина спортни коли.
Но няма особен проблем да бъде намерено в луксозен автомобил, предназначен за комфортно придвижване.
Ние сме малко встрани от цивилизацията, за добро или лошо... дори имаше бъзик днес из нета, прикачената снимка. Колкото е смешно, толкова е и тъжно
Така че колеги, нека не се настройваме негативно към развитието. Иновациите не се случват сами, а искат огромно усилие на много отдадени хора (цитирам по памет Мъск). Седейки отстрани, цъкайки и нареждайки как всички са (произволна дума по ваш избор), ще си седим на дереджето
27540912_2038634713087866_2766710377906170891_n.png 848,61K 7 Брой сваляния
Ванка, мисля че бъркаш GLC-то с някоя друга кола. Не мисля че има нещо дамско в нормалната версия (купетата са страшно грозни на джипките, лично мнение).
#22325
Публикувано 08 февруари 2018 - 12:55
Аз с моето скромно рейсинг образование да попитам, ако може някой да ми обясни. Аджеба за чий х*й ти е да даваш една кошница пари за екстрата автономно шофиране и после самият ти ще я караш ?! Кога ще я ползваш ? Като се засветкаш на Тракия до Слънчев бряг и няква проста филия от снощи ти прави свирка и пред теб "внезапно" изскача пред теб с 130-140 за да изпревари ТИР, докато ти прелиташ ниско ли??? Или когато има гранде колона от коли и ще подскачаш и псуваш като маймуна в клетка?
А ако си купиш кола с автономно шофиране и само ще се возиш, то по-добре си назначи шофьор, ако е толкова дебел портфейла.
Аз не знам, но мисля, че термина ШОФИРАМ се изразява именно в това, ти да си зад волана...
За мен това са мега грешни пари за R&D за този тип екстра при леките коли, при тировете и рейсове съм съгласен, има резон. Обаче лично за мен това ще убие изцяло удоволствието от това да притежаваш кола, да я караш ти нея, а не тя теб. Защото иначе ставаш един пластмасов придатък към нея. След години на либерална идеология очаквам и автономен се*с от някои "водещи" иноватори и месии, все пак вече имаме първият автомобил в космоса...
Аз не бих го ползвал често, но има моменти, когато ме мързи да карам а трябва, или трябва да говоря по телефона. На други хора обаче тази екстра много ще им хареса и като ги гледам, как карат сутрин в трафика бъркайки си в носа и цъкайки фейсбук силно ми се иска да си купят коли с автономоно шофиране.
#22326
Публикувано 08 февруари 2018 - 12:57
Ванка, мисля че бъркаш GLC-то с някоя друга кола. Не мисля че има нещо дамско в нормалната версия (купетата са страшно грозни на джипките, лично мнение).
Ами тя е като X3/X4 нали? Малко женска ми бие. Знам, че много хора не харесват купета за джипове, аз ги намирам за нещо уникално и повратен момент а автомобилостроенето. Нещо като четиривратите купета
#22328
Публикувано 08 февруари 2018 - 13:18
Коце, аз не оспорвам усилията на хората, оспорвам "нуждата" и това водене за носа... Просто в този технологичен век всеки иска да му е най-лесно и го мързи за всичко, ако може и автономни бели дробове, най-добре. А всички по света вече знаят, че Американците са "леко" кухи парчета. Повечето дори не си знаят столицата на щата... Там всичко е на инерция и консумация, мисъл нулева, а за нещо повече абсурд. Аз лично изпитвам удоволствие докато шофирам и 2та ми автомобила, а те определено не са спортни. Така, че удоволствие от шофирането може да се намери не само в спортна кола, а и всеки човек по различен начин го разбира. Един иска да мачка колата нон-стоп, друг да се вози безцелно с нормална и ниска скорост.
Аз съм готов и на бас да се хвана, че с тези "технологии" след 10-15 години ще излезе някой либерален демократ/ социалист и ще каже: Много катастрофи, причината е човека, -> закон за всички автопроизводители да правят коли с автономно шофиране и забрана на човека да управлява автомобил. Малко като във филма "Аз, роботът"...
Вонко, за говоренето по телефона вече си има екстра и то не е от сега, а пък и на автоматика не мисля, че е голям проблем да караш и говориш, но темата е дълга. А това с разцъкването на фб от едни руси елементи и черни джукеси дори няма да го коментирам. Тези коли са им дадени под наем срещу ежедневното им челастрене и да си избиват комплексите, което го има само по нашите ширини впрочем. Защото иначе такива елементи ще карат само багера в долно нанагорнище.
Този пост е редактиран от Klimfilt: 08 февруари 2018 - 13:18
#22329
Публикувано 08 февруари 2018 - 13:20
Въх, нИдей така бе чуекАми тя е като X3/X4 нали? Малко женска ми бие. Знам, че много хора не харесват купета за джипове, аз ги намирам за нещо уникално и повратен момент а автомобилостроенето. Нещо като четиривратите купета
GLC e по-широка от твоята и е с по-голямо междуосие Вече почвам да се чудя на какво казват хората "дамска кола"
Виж blueprint-овете.
glc1.jpg 648,57K 7 Брой сваляния glc2.jpg 406,58K 7 Брой сваляния
mercedes-cls.gif 167,17K 7 Брой сваляния mercedes-glc.jpg 96,72K 8 Брой сваляния
#22330
Публикувано 08 февруари 2018 - 13:23
Интересно. Объркал си схемите, но аз ги намерих в нета.Въх, нИдей така бе чуек
GLC e по-широка от твоята и е с по-голямо междуосие Вече почвам да се чудя на какво казват хората "дамска кола"
Виж blueprint-овете.
glc1.jpg glc2.jpg
mercedes-cls.gif mercedes-glc.jpg
И все пак голямата версия GLE Coupe е много по-готина, а разликата в цената не е голяма Смисъл и двете коли са достатъчно скъпи... А на старо вървят с доста близки цени.
Този пост е редактиран от kdl: 08 февруари 2018 - 13:24
оправих ги, но си писал, прекално бързо. Бях презаписал файла със същото име :)
#22331
Публикувано 08 февруари 2018 - 13:29
Да, и аз мисля че точно това ще се случи. За добро или лошо, че няма да обхване целия свят. Т.е. предполагам ще почне от САЩ първо. В Азия докато приеме такива мащаби... много вода има да изтече.Аз съм готов и на бас да се хвана, че с тези "технологии" след 10-15 години ще излезе някой либерален демократ/ социалист и ще каже: Много катастрофи, причината е човека, -> закон за всички автопроизводители да правят коли с автономно шофиране и забрана на човека да управлява автомобил. Малко като във филма "Аз, роботът"...
Та ще има версии за САЩ и всички останали.
Предполагам няма да сме в състояние да караме вече, когато ни достигне, ако сме живи изобщо.
Аз роботът (филма) го нареждах в началото... сега почвам да оценявам свежата интерпретация на книгите
#22332
Публикувано 08 февруари 2018 - 15:29
Прикачени файлове
#22333
Публикувано 08 февруари 2018 - 21:19
И аз да се включа по темата. Значи ако мога да си го позволя, ще се кача на 222-ка без да се замисля. Това ако съм много, много богат, не ако съм продал нивите на дядо, както правят повечето днес. Аз се движа по принципа на 10-те процента. Ако изкарвам 20, за кола 2 харча и толкоз. И ми е много спокойно на душата, не треперя по колата, а я карам наистина с кеф. Да, дърт кошник на 20 години, но много гледан и послушен. 200 магарета дето си теглят прилично и всички РЕАЛНО нужни екстри. Да, без проблеми мога да се метна на w211, w212 и дори да се нахвърля с лизинг на някой опоскан w213, но съм сигурен, че нямаше да ми е толкова гот и безгрижно, колкото сега. Сега ако се обади нещо по колата - оправям го на момента и го забравям, не го гладувам.
#22334
Публикувано 08 февруари 2018 - 22:26
Браво Цецо. 10-те процента са много важни, но малко хора го разбиратИ аз да се включа по темата. Значи ако мога да си го позволя, ще се кача на 222-ка без да се замисля. Това ако съм много, много богат, не ако съм продал нивите на дядо, както правят повечето днес. Аз се движа по принципа на 10-те процента. Ако изкарвам 20, за кола 2 харча и толкоз. И ми е много спокойно на душата, не треперя по колата, а я карам наистина с кеф. Да, дърт кошник на 20 години, но много гледан и послушен. 200 магарета дето си теглят прилично и всички РЕАЛНО нужни екстри. Да, без проблеми мога да се метна на w211, w212 и дори да се нахвърля с лизинг на някой опоскан w213, но съм сигурен, че нямаше да ми е толкова гот и безгрижно, колкото сега. Сега ако се обади нещо по колата - оправям го на момента и го забравям, не го гладувам.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Once a year, go someplace you’ve never been before!
#22335
Публикувано 08 февруари 2018 - 22:43
Браво Цецо. 10-те процента са много важни, но малко хора го разбират
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
И десетте процента са хубаво правилно, но зависи от икономиката на страната
В България, може би са добро правило, но за човек с добра заплата, в развита икономика, също важи и правилото да си купи на изплащане, нова кола в размера на годишната му заплата.
Ако взимаш 100 бона годишно, значи може да си позволиш и кола за 100 хиляди...
Just sayin...
8 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 8 гости, 0 анонимни