Ако проблемът им е само стационарните камери, то за мен значи изобщо не е проблем.
Това с фолиата, мисля, че е успешно само със стационарните. Мобилните в патрулите и новите лазери май не ги брига фолиото. Може и да бъркам.
ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24115 мнения по тази тема
#22216
Публикувано 31 януари 2018 - 17:31
#22217
Публикувано 31 януари 2018 - 17:32
В края на седмицата ще ви пиша резултати от тестовете на стелта срещу триподите.
#22218
Публикувано 31 януари 2018 - 17:35
Я дайте малко инфо за триподите, моля
Сефте чувам...
Сефте чувам...
#22219
Публикувано 31 януари 2018 - 17:35
аз съм правил снимките с телефон
Прикачени файлове
#22220
Публикувано 31 януари 2018 - 17:37
Я дайте малко инфо за триподите, моля
Сефте чувам...
http://stealth-radar...icle.php?id=827
Слагат ги отстрани на пътя и започват да фокусират колите автоматично и да снимат. Чиста оргия. Машина за печатане на банкноти.
#22221
Публикувано 31 януари 2018 - 17:47
мерят само до 300км/ч така че теб едва ли ще те хванат
#22222
Публикувано 31 януари 2018 - 17:49
Тая снимка си я сложих на фейса сам, така че ще ти се размине бананаВерно било така
Жив и здрав да си, Коц
Прикачения файл е закачка за Хари
Прикачени файлове
NO PAIN - NO GAIN!
#22223
Публикувано 31 януари 2018 - 17:50
Ако маслото е .51/.52, не би трябвало да е драма за ДПФ-а. Вонко, виж си масления сепаратор на картерната вентилация и дали е много омаслено преди турбото.Другия вариант е това масло да минава през турбото и дим да го няма, въпреки че DPF-a може да е на друго мнение.
#22224
Публикувано 31 януари 2018 - 17:51
Другата седмица ще му кажа да я погледне, че ще я карам за една доработка. Иначе аз нямам идея къде е точно този сепаратор и какво трябва да се разглоби до там. Знам само, че е слабо място на мотора.
#22225
Публикувано 31 януари 2018 - 17:53
Махаш декоративния капак, сепараторът е една кръгла пластмасова кутия от страна на пасажера (откъм стъклото, не фаровете) - от нея върви тръба, която се включва в "лястовицата" точно преди турбото.Другата седмица ще му кажа да я погледне, че ще я карам за една доработка. Иначе аз нямам идея къде е точно този сепаратор и какво трябва да се разглоби до там. Знам само, че е слабо място на мотора.
Този пост е редактиран от bronc: 31 януари 2018 - 17:54
#22226
Публикувано 31 януари 2018 - 18:14
Тая снимка си я сложих на фейса сам, така че ще ти се размине банана
Искрено се надявам при теб да не е така Аз имах горчив опит с Audi 5000...преди хиляди години Наздраве!
Once a year, go someplace you’ve never been before!
#22228
Публикувано 31 януари 2018 - 20:40
а пък моето беше чук, ако говориш за Ауди 200/5000 И до ден днешен, една от любимите ми коли, плюс факта, че беше с уникална лилава боя хамелеон
Ами това, което карахме тогава в Щатите беше Ауди 5000 S Турбо. в един момент се случи нещо с инсталациите и 6 месеца беше разкачен като голф 2 във Перник.
Иначе возията му беше страхотна
Once a year, go someplace you’ve never been before!
#22229
Публикувано 31 януари 2018 - 21:29
Ами това, което карахме тогава в Щатите беше Ауди 5000 S Турбо. в един момент се случи нещо с инсталациите и 6 месеца беше разкачен като голф 2 във Перник.
Иначе возията му беше страхотна
То е същото, но на 200ците в хАмерика им викат 5000
Ето я На втората снимка се вижда (ако се напъне човек), че и моята е 5000, а първата снимка е за Хари
#22230
Публикувано 31 януари 2018 - 21:39
Няма какво да се напъва човек.Фил,само като му видиш броните и фара отпред и ти е ясно че е 200/5000.Голяма,вървяща и хубава кола.За онези години голяма тупалка.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни