Ех.. Много се запалихте, съжалявам за което. Дали ще се срещнем, докато карам със 170 или не, божа работа, не мога да го измисля.
И катко и нагоре се писа - и двете страни имат право!
Катастрофите на магистрали са в много пъти по-малко, отколкото катастрофите в населени места. Прост пример - докато чакам една мацка да си ми даде предимството (отляво паркирани коли, обаче мацката реши, че ще я изчакам) удари 2 коли. С ниска скорост, ама катастрофа.. Идеята ми е, че в града хората са много по-разсеяни - цъкат си на телефоните, служат музика, заговарят се с пасажерите и т.н. На магистралата много малко хора ще са разсеяни по простата причина, че скоростите са много по-високи и вниманието трябва да е на пътя.
Относно това колко съм опасен на пътя със 170 км/ч в лява лента, ами съжалявам, но не съм много по-опасен от този, който се движи със 140 км/ч. И колкото и физика да прилагаме, не можете да ме убедите, че всяка кола ще спре от 140 до 0 по-бързо, отколкото аз от 170 до 0. Така, че.. Никой няма да излезе прав и никой крив.
За ограниченията, които ХаРи даде мога да предложа и за детски градини/училища - около района - 10км/ч без право на престой/паркиране на 10м от кръстовище.





Пак задълбахте в безмислена полемика. И аз в продължение на 20 години правех по 60К на година и да има значение но...карам доста добре ски. По високите места в Италия, Австрия и Швейцария карам между 90 и 122км/ч по пистите. Падал съм с такава скорост и никога не съм имал проблем. Въпреки това на Пампорово на синята писта в най-долната и част на Стойките, паднах с 10км/ч в резултат на което си счупих врата.
Виж ГАРАЖА






