ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24116 мнения по тази тема
#19561
Публикувано 06 март 2014 - 20:48
Брей, честито тогаз
#19562
Публикувано 06 март 2014 - 21:02
Мерси, ама аз се надявам да не ми се налага да я ползвам.. въпреки, че едва ли...
#19563
Публикувано 06 март 2014 - 23:11
http://www.24chasa.b...ticleId=2278188
От днес убиецът на Крушата може да си признае: Аз бях. И няма да го арестуват !
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#19564
Публикувано 08 март 2014 - 19:08
Лекарите, които се грижат за намиращия се в кома Михаел Шумахер, са уведомили семейството на легендата във Формула 1, че шансовете за пълно възстановяване вече са толкова нищожни, че единствено „чудо” може да спаси бившия пилот.45-годишният състезател пострада жестоко при падане на ски писта във френския курорт Мерибел, при което претърпя много тежък удар в главата, довел до сериозни мозъчни травми. Инцидентът се случи на 29 декември м.г., а оттогава Шумахер се намира в състояние на предизвикана кома, което бе наложително, за да се извършат жив...
#19565
Публикувано 10 март 2014 - 20:51
чичо Блонд , голям си!
:*)
еееей всички да знаете чичо Блонд е много голям!!!
:*)
еееей всички да знаете чичо Блонд е много голям!!!
#19566
Публикувано 11 март 2014 - 00:28
към колко часа ?
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#19567
Публикувано 11 март 2014 - 00:38
Е как колко, 6 без 10 гюбек саатъ гелди, кардашъм, демек време е за танци .
#19568
Публикувано 11 март 2014 - 16:37
някой има ли да е минал през процедурата да си удостовери екологичния клас на колата - eur3,4,5 .... за да ползва данъчно облекчение?
ако да , нека моля да внесе яснота какво трябва да се направи.
#19569
Публикувано 11 март 2014 - 18:13
То това минава ли се?
Аз си мислех, че е инфо предоставено от производителя за конкретния модел автомобил
Аз си мислех, че е инфо предоставено от производителя за конкретния модел автомобил
#19570
Публикувано 11 март 2014 - 18:28
Взима се от дилъра. Предполагам искат някаква такса, но може и да е аванта. Поне големите все още нямат процедура за това, спусната от горе.
Не се ли отнася за коли до 74kW само, че имам такъв спомен за наредбата.
#19571
Публикувано 11 март 2014 - 19:45
На тва прочетохте ли последния коментар?... Направо нямам думи..
Follow your own star...
#19572
Публикувано 12 март 2014 - 00:27
Взима се от дилъра. Предполагам искат някаква такса, но може и да е аванта. Поне големите все още нямат процедура за това, спусната от горе.
Не се ли отнася за коли до 74kW само, че имам такъв спомен за наредбата.
никъде не можах да намеря еднозначно написано, но както изглежда трябва да важи и за 1000кс
http://www.pariteni....d=40&oid=104591
***
Произведените преди 2000 година автомобили с катализатори ползват 30% отстъпка от годишния данък. Произведените през новото хилядолетие коли, които покриват европейските екостандарти Евро 3, 4, 5 и 6 ще ползват отстъпка до 50 на сто.
Изискването за доказване на катализаторно устройство в автомобила остава чрез данъчната декларация. Еврокатегориите 3, 4, 5 и 6 ще бъдат доказвани с какъвто и да е документ на колата, в който е описана екокатегорията.
***
тук е описано само за автобуси и тежки мпс ... мъгла и .айна
какъв е проблема колата да ти е 600кс и да е евро5
http://www.minfin.bg/bg/page/779
***
Данъчни облекчения
Предвидени са данъчни облекчения за:
превозните средства с мощност на двигателя до 74 kW вкл., снабдени с действащи катализаторни устройства - данъкът се заплаща с 50 на сто намаление;
автобусите, товарните автомобили, влекачите за ремарке и седловите влекачи, снабдени с „екодвигатели", съответстващи на стандартите „Евро 2", „Евро 3", „Евро 4" и „Евро 5" - данъкът се заплаща с 50 на сто намаление;
автобуси, извършващи обществен превоз на пътници по редовни автобусни линии в градовете и слабонаселените планински и гранични райони, които се субсидират от общините - данъкът се заплаща в размер 10 на сто от определения размер, при условие, че не се използва за други цели.
***
#19574
Публикувано 12 март 2014 - 00:55
такаааа... стигнахме и до закона за местните данъци и такси. тук вече е грозно намесено числото 74. нямам думи
***
Чл. 59. (1) (Изм. - ДВ, бр. 100 от 2005 г., в сила от 01.01.2006 г., изм. - ДВ, бр. 101 от 2013 г., в сила от 01.01.2014 г.) За превозните средства с мощност на двигателя до 74 kW включително, снабдени с действащи катализаторни устройства и несъответстващи на екологичните категории "Евро 3", "Евро 4", "Евро 5", "Евро 6" и "EEV", определеният по чл. 55 данък за съответната година се заплаща с намаление от 20 до 40 на сто по решение на общинския съвет.
(2) (Нова - ДВ, бр. 101 от 2013 г., в сила от 01.01.2014 г.) За превозните средства с мощност на двигателя до 74 kW включително и съответстващи на екологични категории "Евро 3" и "Евро 4" данъкът се заплаща с 50 на сто намаление, а за съответстващите на "Евро 5" и "Евро 6" - с 60 на сто намаление, от определения по чл. 55, ал. 1 и 3 данък.
(3) (Изм. - ДВ, бр. 109 от 2001 г., в сила от 01.01.2002 г., изм. - ДВ, бр. 45 от 2002 г., в сила от 01.01.2002 г., изм. - ДВ, бр. 100 от 2005 г., в сила от 01.01.2006 г., изм. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г., изм. - ДВ, бр. 110 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г., предишна ал. 2, изм. - ДВ, бр. 101 от 2013 г., в сила от 01.01.2014 г.) За автобусите, товарните автомобили, влекачите за ремарке и седловите влекачи с двигатели, съответстващи на екологични категории "Евро 3" и "Евро 4", данъкът се заплаща с 40 на сто намаление, а за съответстващите на "Евро 5", "Евро 6" и "ЕЕV" - с 50 на сто намаление, от определения по чл. 55, ал. 5, 6, 7 и 13 данък.
(4) (Изм. и доп. - ДВ, бр. 109 от 2001 г., в сила от 01.01.2002 г., изм. - ДВ, бр. 45 от 2002 г., в сила от 01.01.2002 г., предишна ал. 3 - ДВ, бр. 101 от 2013 г., в сила от 01.01.2014 г.) За автобуси, извършващи обществен превоз на пътници по редовни автобусни линии в градовете и в слабонаселените планински и гранични райони, които се субсидират от общините, данъкът се заплаща в размер 10 на сто от размера, определен по реда на чл. 55, ал. 5, при условие че не се използват за други цели.
(5) (Нова - ДВ, бр. 101 от 2013 г., в сила от 01.01.2014 г.) Екологичните категории "Евро 3", "Евро 4", "Евро 5", "Евро 6" и "ЕЕV" се удостоверяват чрез предоставяне на документ, от който е видно съответствието на превозното средство с определената от производителя екологична категория.
***
защо влекач с хиляда и петСТИн конски сили и еуро4 ще плаща с отстъпка, а лекичко автомобилче с 200-300-400 кончета и натоварване на ос под тон не може да ползва отстъпка...
***
Чл. 59. (1) (Изм. - ДВ, бр. 100 от 2005 г., в сила от 01.01.2006 г., изм. - ДВ, бр. 101 от 2013 г., в сила от 01.01.2014 г.) За превозните средства с мощност на двигателя до 74 kW включително, снабдени с действащи катализаторни устройства и несъответстващи на екологичните категории "Евро 3", "Евро 4", "Евро 5", "Евро 6" и "EEV", определеният по чл. 55 данък за съответната година се заплаща с намаление от 20 до 40 на сто по решение на общинския съвет.
(2) (Нова - ДВ, бр. 101 от 2013 г., в сила от 01.01.2014 г.) За превозните средства с мощност на двигателя до 74 kW включително и съответстващи на екологични категории "Евро 3" и "Евро 4" данъкът се заплаща с 50 на сто намаление, а за съответстващите на "Евро 5" и "Евро 6" - с 60 на сто намаление, от определения по чл. 55, ал. 1 и 3 данък.
(3) (Изм. - ДВ, бр. 109 от 2001 г., в сила от 01.01.2002 г., изм. - ДВ, бр. 45 от 2002 г., в сила от 01.01.2002 г., изм. - ДВ, бр. 100 от 2005 г., в сила от 01.01.2006 г., изм. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г., изм. - ДВ, бр. 110 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г., предишна ал. 2, изм. - ДВ, бр. 101 от 2013 г., в сила от 01.01.2014 г.) За автобусите, товарните автомобили, влекачите за ремарке и седловите влекачи с двигатели, съответстващи на екологични категории "Евро 3" и "Евро 4", данъкът се заплаща с 40 на сто намаление, а за съответстващите на "Евро 5", "Евро 6" и "ЕЕV" - с 50 на сто намаление, от определения по чл. 55, ал. 5, 6, 7 и 13 данък.
(4) (Изм. и доп. - ДВ, бр. 109 от 2001 г., в сила от 01.01.2002 г., изм. - ДВ, бр. 45 от 2002 г., в сила от 01.01.2002 г., предишна ал. 3 - ДВ, бр. 101 от 2013 г., в сила от 01.01.2014 г.) За автобуси, извършващи обществен превоз на пътници по редовни автобусни линии в градовете и в слабонаселените планински и гранични райони, които се субсидират от общините, данъкът се заплаща в размер 10 на сто от размера, определен по реда на чл. 55, ал. 5, при условие че не се използват за други цели.
(5) (Нова - ДВ, бр. 101 от 2013 г., в сила от 01.01.2014 г.) Екологичните категории "Евро 3", "Евро 4", "Евро 5", "Евро 6" и "ЕЕV" се удостоверяват чрез предоставяне на документ, от който е видно съответствието на превозното средство с определената от производителя екологична категория.
***
защо влекач с хиляда и петСТИн конски сили и еуро4 ще плаща с отстъпка, а лекичко автомобилче с 200-300-400 кончета и натоварване на ос под тон не може да ползва отстъпка...
Този пост е редактиран от cyberpig1: 12 март 2014 - 00:56
#19575
Публикувано 12 март 2014 - 01:26
мдам
т.е. нещата са си какви са си
В Дания има А92 безоловен по бензиностанциите... Нищо друго.
Всъщност има само нафта, А92 и А95, изумен съм.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни